Пользователь
2013-07-17 12:55
Fiat Coupe 2l Turbo V16 neduoda kelt apsuku iki redline.
Duodi gazo susikelia iki 4-5k apsuku max, vaziuojant kartais tik iki 3k apsuku duoda sukelt toliau pradeda saudyt, taip kaip ant redlino jau butu, bet nera ant redline. Kas galetu but?
Duodi gazo susikelia iki 4-5k apsuku max, vaziuojant kartais tik iki 3k apsuku duoda sukelt toliau pradeda saudyt, taip kaip ant redlino jau butu, bet nera ant redline. Kas galetu but?
Пользователь
2013-07-17 13:13
2013-07-17
12:55 писал:
Fiat Coupe 2l Turbo V16 neduoda kelt apsuku iki redline.
Duodi gazo susikelia iki 4-5k apsuku max, vaziuojant kartais tik iki 3k apsuku duoda sukelt toliau pradeda saudyt, taip kaip ant redlino jau butu, bet nera ant redline. Kas galetu but?
Duodi gazo susikelia iki 4-5k apsuku max, vaziuojant kartais tik iki 3k apsuku duoda sukelt toliau pradeda saudyt, taip kaip ant redlino jau butu, bet nera ant redline. Kas galetu but?
O kaip uzdegimo sistema pas tave, ta prasme zvakes, laidai ir t.t tvarkoj?
Seip saudo is dusliaus del netinkamo degimo, dirzas kartais nepersokes?
degima pareguliot jei yra kur...
Seip saudo is dusliaus del netinkamo degimo, dirzas kartais nepersokes?
degima pareguliot jei yra kur...
Пользователь
2013-07-17 14:37
zvakes, laidai idealiai viskas, o lambda zondas galetu sita itakot?
pasiekia 3-4k ir kaip ribotuvas daugiau nebeuzkelsi...
pasiekia 3-4k ir kaip ribotuvas daugiau nebeuzkelsi...
Пользователь
2013-07-17 14:41
Kaip reikalai su turbinos slėgiu, neperpučia? Dėl to gal kurą atjunginėt. Arba siurblys kuro į pabaigą, nors iš aprašymo nelabai panašu
vandal
419 / 0
2013-07-17 14:51
alkuninio veleno arba paskirstymo velenelio padeties davikli tikrink
Пользователь
2014-03-04 09:56
pas mane irgi tokia problema, apsukos kyla iki 4200 o uzgesinus ir vel uzvedus kyla normaliai tik neilgam tai manau kad bus kaltas turbinos vostuvas
Ваше послание |
|