e38 ar e39 kuris geriau ir pigiau dyzelis arba bendzas dujos

Создал Пользователь 2011-02-08
2011-02-08 19:02
e38 ar e39 kuris geriau ir pigiau dyzelis arba bendzas dujos
2011-02-08 19:05
geriau ir pigiau e39 3.0D :D
2011-02-08 19:14
2011-02-08 19:05 писал: geriau ir pigiau e39 3.0D :D
525tds kaip? arba 525td?
2011-02-08 19:17
3.0D reiskia 3 litru dyzeli, ne 2.5 tds ar td.
2011-02-08 19:17
Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :)
2011-02-08 19:18
2011-02-08 19:17 писал: 3.0D reiskia 3 litru dyzeli, ne 2.5 tds ar td. :thumbup:
2011-02-08 19:19
2011-02-08 19:17 писал: Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :):smilewink:
as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
2011-02-08 19:19
2011-01-05 17:21 писал: :thumbup:
2011-02-08 19:17 писал: 3.0D reiskia 3 litru dyzeli, ne 2.5 tds ar td. :thumbup:
ta tai as suprantu dar :D
2011-02-08 19:22
2011-02-08 19:17 писал: Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :):smilewink:
2011-02-08 19:19 писал: as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
2011-02-08 19:22
2011-02-08 19:17 писал: Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :):smilewink:
2011-02-08 19:19 писал: as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
2011-02-08 19:22 писал: visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
[b][u] Tinkamai
2011-02-08 19:22
2011-02-08 19:19 писал: as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
2011-02-08 19:22 писал: visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
2011-02-08 19:22 писал: [b][u] Tinkamai
bbs :D
2011-02-08 19:24
2011-02-08 19:22 писал: visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
2011-02-08 19:22 писал: [b][u] Tinkamai
2011-02-08 19:22 писал: bbs :D
ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
2011-02-08 19:28
2011-02-08 19:22 писал: [b][u] Tinkamai
2011-02-08 19:22 писал: bbs :D
2011-02-08 19:24 писал: ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
Ne , ryte uzkurus palaukt kol pasils iki darbines temperaturos variklis , be to apsukas tds megsta as su e34 redline varinedavau visada 2 metus atlaikes nieko nesugedus paskuj siurbliukas perejo . :) Jei nevirsysi 3k rmp. tai .. veleniukai gaus mazai tepimo ir bbs bus dar didesnis , kiek leidzia tiek ir sukt reik :)
2011-02-08 19:31
2011-02-08 19:22 писал: bbs :D
2011-02-08 19:24 писал: ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
2011-02-08 19:28 писал: Ne , ryte uzkurus palaukt kol pasils iki darbines temperaturos variklis , be to apsukas tds megsta as su e34 redline varinedavau visada 2 metus atlaikes nieko nesugedus paskuj siurbliukas perejo . :) Jei nevirsysi 3k rmp. tai .. veleniukai gaus mazai tepimo ir bbs bus dar didesnis , kiek leidzia tiek ir sukt reik :)
su tais forumais neaisku nes kitoi temoi rase kad negalima kelti virs 3k nors as kregzdei tai apsuku negailedavau ir viskas normaliai. o kokios kuro sanaudos tds? kaip trauka?
2011-02-08 19:38
2011-02-08 19:24 писал: ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
2011-02-08 19:28 писал: Ne , ryte uzkurus palaukt kol pasils iki darbines temperaturos variklis , be to apsukas tds megsta as su e34 redline varinedavau visada 2 metus atlaikes nieko nesugedus paskuj siurbliukas perejo . :) Jei nevirsysi 3k rmp. tai .. veleniukai gaus mazai tepimo ir bbs bus dar didesnis , kiek leidzia tiek ir sukt reik :)
2011-02-08 19:31 писал: su tais forumais neaisku nes kitoi temoi rase kad negalima kelti virs 3k nors as kregzdei tai apsuku negailedavau ir viskas normaliai. o kokios kuro sanaudos tds? kaip trauka?
tevas turi ir dziaugiasi traukia gan neblogai vidutinis 7.5 litro vidurkis miestas ir uzmiestis :) 100km mieste iki 9 uzmestis 6.2
2011-02-08 22:30
As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
2011-02-08 22:37
2011-02-08 22:30 писал: As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
Butent E39 dizel automatas suck.. o seip masina gera ir tas tds naujesnios kartos kur nuo 98 dejo ciut pasikeites , ir malonus:) Pakaba viena kart tvarkiau kaip pirkau buvo mirus :)
2011-02-09 08:24
2011-02-08 22:30 писал: As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
2011-02-08 22:37 писал: Butent E39 dizel automatas suck..:thumbdown: o seip masina gera ir tas tds naujesnios kartos kur nuo 98 dejo ciut pasikeites , ir malonus:):smilewink: Pakaba viena kart tvarkiau kaip pirkau buvo mirus :)
o pvz pakabos detaliu kainos kokios?
2011-02-09 10:46
sailentus keiciau uz visus 550lt + koni mortai man atsiejo 1200lt daugiau viskas buvo gud :D
2011-02-09 10:49
2011-02-09 10:46 писал: sailentus keiciau uz visus 550lt + koni mortai man atsiejo 1200lt daugiau viskas buvo gud :D
nu aisku :)
2011-02-09 15:27
2011-02-08 22:30 писал: As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
2011-02-08 22:37 писал: Butent E39 dizel automatas suck..:thumbdown: o seip masina gera ir tas tds naujesnios kartos kur nuo 98 dejo ciut pasikeites , ir malonus:):smilewink: Pakaba viena kart tvarkiau kaip pirkau buvo mirus :)
2011-02-09 08:24 писал: o pvz pakabos detaliu kainos kokios?
Mes uzsiimam pakabos restauravimu, tai ir salenblokus restauruojam ir sarnyrus ir traukes, tik tokios dalykus kaip amortikus, kladeles dedam naujas, aisku kliento prasymu viska nauja, bet restauruotom dalim suteikiam garantija, tai viskas gerokai pigiau iseina, o norit restauruoja ir kaladeles ir amortikus, tik aisku mes to nedarom.

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами