Domina jusu nuomonė apie Audi b4 su 2,8 litro varikliu.Dėkingas.

Создал Пользователь 2009-02-09
2009-02-15 20:29
apie 2.8 tai nezinau! bet turejau 2.3 tai nieko ypatingo! trauka nekokia!
2009-02-16 18:19
2.8 motoras geras vaziuosi ir uzmirsi tik laiku tepalus ir filtrus keisk

2009-02-16 18:20
trauka gera
2009-02-19 10:39
tikrai geras varikliukas priziurek varikliuka ir vazinesi iki grabo lentos :D
2009-02-22 10:24
e chebryte kur ir kiek kainuoja nusipirkt 2.8 v6 automatine greiciu deze. ir ar skiriasi tokio variklio deze nuo Quadro ir paprastos vaziuokles. pas mane Quadro, jei gauciau is ne Quadro deze tokio pat variklio ji man tiktu ar ne?

2009-02-28 13:23
liuks varikliukas pats geriausias is benzu pats turiu ir dziaugiuos:)
2009-03-01 19:19
O nafik tau butent b4.Patariu imti c4 ten nors komfortas, isvaizda normalesne privalumu daugiau.O kad 2.8v6 motorai geri tai jau uzgarantuoju nes pats jau ilgai toki motora eksplontuoju.tik aisku reik laiku viska keist ir priziuret.
2009-09-23 21:44
kiek kuro naudoja 2.8 B4
2009-11-17 20:45
Prie to pacio, kiek dirzeliu keitimas ir pns jam kainuoja ir kas kiek laiko tai atliekama ?
2009-11-17 21:20
Trasoje ims mažai, o mieste iki 20l/100km.Neapsimoka imti dviračio (tik priekiu varomu)tokios mašinos, imk QUATTRO tai nors kaifą pajusi, o naudos toks variklis ne ką daugiau.Dėl diržų keitimo.Ir dėl Audi expl.pigumo mito.Kažkas įkalė žmonėms į galvas, esą vienų explotacija pigesnė už kitų.Chebra, kai perki kinų, taiwaniečių ar italų, lenkų ar kt kopijas, o ne originalias detales, betkokia markė gali pasirodyti pigi.Originalių įtenmpėjų/guolių ir vandens siurblio kaina gali daug kartu skirtis nuo neoriginalo.Nueik i KEturis Ziedus(Vilniaus Audi Centra)ar i VW centra ir suzinosi kiek kainuoja dalys be dirzelis, aisku gali internetu parsisiust originalias, bus truputi pigiau, bet visviena kokius 2-3 kartus brangiau nei pirktum pigybes.Beje, jokiu garantiju kad pigus itempejas ar vamndens pompa nesubyres po 300km NĖRA.Geriausia paprasšyk kad važiuojantys į Vokietiją ar link jos furistai atvežtų ORIGINALUS.Galėsi minti 90000 km ramiausiai.Kai kurie įtempėjai su hidrauliniais mechanizmais tarnauja iki 250tukst.km)Niekad nesutik kad paliktu senus itempimo guolius jei koks liaudies meistrelis is garazo siulys.KEISK VISKA.Geriausiai servise kuriame israsytui saskaita /pazyma, tai turesi garantija.Darbo kaina nemanau kad daugiau 300 litu atsieis.
2009-11-17 21:38
20lt cia ne per daug jau ?



Draugo tevo C4 turi quatro 2.6 kaip man tvirtino ten ne v6 varyklis o paprastas, tai sake trasoje 8 9 litrus ryja dar per klausinejau jo sakiau negali buti, bet sako nu gi nemeluos.
2009-11-17 21:47
2.6 tik su V6 buvo leidziamas, ir sanaudos vaziuojant trasoj apie 100km/h labai realios 8-9ltr.
2009-11-18 19:28
na 20 ltr.? galetum ir 30 parasyt, tikra nesamone, 2, 8 ims max.iki 15 per didziausius kamscius vilniuje.nezino ir raso.tokio sudo prirase tas 8wd :/ prie ko ce quattro kad pajust vairavimo malonuma???? vasara ant asfalto ir su 1 wd gerai tau eis !! Aisku pirkdamas neoriginalia detale rizikuoji.Dirzo ir itempeju pakeitimas 2, 8 kainuos apie 1200 lt, aisku ne audi centre:D ten su bulka apskritai nera ko vaziuot, vien kompiuterine diagnostika kainuoja apie 300 lt.Dauguma perka neoriginalias detalias ir taiso masynas ne audi centre ir nesiskundzia
2009-11-25 17:54
Man 2, 8 diržą su įtempėjais pakeitė už 960 lt.
2009-11-25 18:43
nu dar apie 2.8 netaip blogai galiu pasakyt bet jau 2.6 tai tragedija ir tas 2.8 nieko gero... patys prasciausi audi motorai... kas kad trauka gera.. i kuro sanaudas pasizeket. eksplotavima butent motoro kainos nezmoniskos.. wa geras pavizdys dizo keitimas su guoleis..
2009-11-25 19:50
Tai kiek tas keitimas kainuoja dirzo su guoliais taip niekas ir nepasake, tik sako kad brangu eksploatuoti ? Ir kiek KM toks dirzas laiko ? Ar ne KM o laiko tarpais matuojama tai, nes guma juk dziuna seip...





Idomu nes domina Coupe Qouttro su 2.8 varykliu, beje kaip del duju siam modeliui ?
2009-11-25 21:54
jajgu ka pasiskaityk postas wirs manes parase tau kaina.. o su dujom tai tik tiesiogines... 2.8 dar padorei nes metalinis kolektorius 2.6 plasmasinis tai saudo ir istasko
2009-11-25 21:58
Cia kazkas rase del Audi 2.8 kuro sanaudu :) zmones nusikalbat :)

1993 Audi C4 AVANT 2.8 128 kw quattro paprastos kompiuterines dujos mieste 14-16, uzmiesti 13l budavo.

1998 Audi A6 Avant 2.8 143kw priekis varomas benzino mieste 11-15, uzmiesti 8-11 l.
2009-11-25 22:00
Beto jei noresi 2.8 quattro ziurek deze ir sankaba. Diskatorius 200lt naudotas, feredo 200lt pakeitimas dar 200lt :)
2009-12-19 17:51
2009-11-17 20:45 писал: Prie to pacio, kiek dirzeliu keitimas ir pns jam kainuoja ir kas kiek laiko tai atliekama ?
Dirzelio keitimas su visais dirzais itempejais ir pompa + darbas gaunasi apie 1000lt normaliam servise o jis keiciamas kas 600000tukst. kiek teko girdeti.
2009-12-19 18:00
--------------------------------------------------------------------------------

2.8 V6 30 vožtuvų – 193 AG, degalų įpuršk. sistema

2.8 E su mechan. pavarų dėže

Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1430 kg, maks. 2010 kg.



Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.



Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 6.5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic”. Baterija 70 Ah, generatorius 90/120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 6 l.



Transmisija: (priek. pavara), antibuksavimo sistema (ASR), elektron. diferenc. blokavimas EDS. 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.5; II. 1.94; III. 1.3; IV. 0.94; V. 0.79; atbulinė eiga 3.44; pagr. pavara 3.7.



Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priek. tilto pakaba su 4 svirtimis, “McPherson” pakaba; užpakalinis tiltas su išilginėmis svirtimis, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.



Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 70 l; padangos 205/60 WR 15, ratlankis 6 J.



Matmenys: bazė 276 cm, vėžė 154/157 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.7 m, bagažinė 550 kub.dm, ilgis 479.5 cm, plotis 181 cm, aukštis 145 cm.



Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 236 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 39.2 km/h; 0-100 km/h 8.1 s; specifinis svoris 10.1 kg/kW (7.4 kg/AG); sąnaudos EU 7.2/14.2 l/100 km.



2.8 E su automat. 5 laipsnių pavarų dėže



Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1505 kg, maks. 2085 kg.



Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.



Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 6.5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic”. Baterija 44/60 Ah, generatorius 90/120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 6 l.



Transmisija: (priek. pavara), antibuksavimo sistema (ASR), elektron. diferenc. blokavimas EDS. 5 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 3.67; II. 2; III. 1.41; IV. 1; V. 0.74; atbulinė eiga 4.1; pagr. pavara 3.2; 3.41.



Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priek. tilto pakaba su 4 svirtimis, “McPherson” pakaba; užpakalinis tiltas su išilginėmis svirtimis, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.



Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 70 l; padangos 205/60 WR 15, ratlankis 6 J.



Matmenys: bazė 276 cm, vėžė 154/157 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.7 m, bagažinė 550 kub.dm, ilgis 479.5 cm, plotis 181 cm, aukštis 145 cm.



Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 231 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 39.2 km/h; 0-100 km/h 9.4 s; specifinis svoris 10.1 kg/kW (7.4 kg/AG); sąnaudos EU 7.6/15.9 l/100 km.



2.8 E quattro su mechan. pavarų dėže



Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1560 kg, maks. 2140 kg.



Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.



Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 6.5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic”. Baterija 70 Ah, generatorius 90/120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 6 l.



Transmisija: (nuolat. visų ratų pavara), antibuksavimo sistema (ASR), tarpašinis diferenc. “Torsen”, elektron. diferenc. blokavimas EDS; tarpašinis diferenc. “Torsen”. 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.5; II. 1.94; III. 1.3; IV. 0.94; V. 0.79; atbulinė eiga 3.44; pagr. pavara 3.89.



Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniais ir galiniais porėmiais; priek. tilto pakaba su 4 svirtimis, “McPherson” pakaba; gale dvigubos trikampės skers. svirtys, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.



Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 70 l; padangos 205/60 WR 15, ratlankis 6 J.



Matmenys: bazė 276 cm, vėžė 154/157 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.7 m, bagažinė 435 kub.dm, ilgis 479.5 cm, plotis 181 cm, aukštis 145 cm.



Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 234 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 39.2 km/h; 0-100 km/h 8 s; specifinis svoris 10.1 kg/kW (7.4 kg/AG); sąnaudos EU 8.2/15.4 l/100 km.



2.8 E quattro su automat. pavarų dėže



Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1620 kg, maks. 2200 kg.



Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.



Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 6.5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic”. Baterija 70 Ah, generatorius 90/120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 6 l.



Transmisija: (nuolat. visų ratų pavara), antibuksavimo sistema (ASR), tarpašinis diferenc. “Torsen”, elektron. diferenc. blokavimas EDS; tarpašinis diferenc. “Torsen”. 5 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 3.67; II. 2; III. 1.41; IV. 1; V. 0.79; atbulinė eiga 4.1; pagr. pavara 3.2; 3.41.



Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniais ir galiniais porėmiais; priek. tilto pakaba su 4 svirtimis, “McPherson” pakaba; gale dvigubos trikampės skers. svirtys, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.



Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 70 l; padangos 205/60 WR 15, ratlankis 6 J.



Matmenys: bazė 276 cm, vėžė 154/157 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.7 m, bagažinė 435 kub.dm, ilgis 479.5 cm, plotis 181 cm, aukštis 145 cm.



Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 229 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 39.2 km/h; 0-100 km/h 10.1 s; specifinis svoris 10.1 kg/kW (7.4 kg/AG); sąnaudos EU 8.5/16.7 l/100 km.





--------------------------------------------------------------------------------

2009-12-19 21:37
2009-11-17 20:45 писал: Prie to pacio, kiek dirzeliu keitimas ir pns jam kainuoja ir kas kiek laiko tai atliekama ?
2009-12-19 17:51 писал: Dirzelio keitimas su visais dirzais itempejais ir pompa + darbas gaunasi apie 1000lt normaliam servise o jis keiciamas kas 600000tukst. kiek teko girdeti.
600000tukst. kiek teko girdeti.???? ce kiek metu vazinet kad 600000 km prisukt ^^

2009-12-20 00:30
dirzo eksploatavimo rekomenduojamas kilometrazas iki 120 000km
2010-01-21 14:46
Nu zinot, paskaiciau ir nervai neislaike :D

Siaip bent jau a4 2.8l keiciausi pats dirzus (itempejai, pagrindinis dirzas, gen dirz, guoliai, zvakes, vandens pompa), o detales pirkau neispigiu autopaslaugoj, tai isejo apie 1000lt su nuolaidom + pats keiciausi, o dirza reikia keisti pagal gamintoja kas 60000km :P o tai gaunasi apie 3m vazinejimo. (o 143kW, truputi brangiau, nes ten dar ir grandineliu yra ir itempejai ju, bet keitimo laikas kas 100000km).

O del k uro sanaudu, tai kiek vartotoju, tiek nuomoniu, bet ash asmeniskai rekomenduoju toki motora, kad ir 128kW, pats vazineju ir nesiskundziu, o kuro sanaudos bendzo mieste iki 11l, uzmiesty pasportuojant su protu apie 9l. O duju tai kazkaip net negaleciau pasakyti kiek ji ryja kokiam rezime, nes vazineju misriu rezimu, bet esme tokia, kad duju apie 13l, o jei vaziuodavau i palanga, tai greiti palaikydavau ir virs 160km/h-220km/h, tai apie 12, 5l suniamniodavo.

Ваше послание