Пользователь
2010-05-26 22:18
sveiki siandien ziurejau Dodge interpid 2.7l variklis, bet man labai nepatiko kad apsukos daugiau 3000rpm nekyla atrodo kad ribotuvas koks stowetu. auto buvo dauztas , dega check engine lempute, tepalu slegis nekyla... pabandziau pravaziuoti jis netraukia, atrodo toks bukas, kokios bedos galetu buti. tiesa automatine greiciu deze
Пользователь
2010-05-27 04:40
pasidaryk diagnostika ir zinosi.. blogiausiu atveju nuskaityk kodus kad bent zinotum kur orentuotis.. panasu, kad nedirba keli cilindrai arba kuro siurblys lenkiasi..
beje.. INTREPID, o ne INTERPID.. nezinai net ka vairuoji.. keista..
beje.. INTREPID, o ne INTERPID.. nezinai net ka vairuoji.. keista..
Пользователь
2010-05-27 06:21
na jei butu cilindrai tai variklis detonuotu, o cia ant laisvu labai graziai dirba, bet traukt nenori , sako pila 85 bendzina zmogus. beje jei ka domina tai bedos su siuo auto http://www.autogidas.lt/skelbimai/dodge-intrepid-sedanas-2000-0119361072.html
Пользователь
2010-05-27 08:54
ekspertai jus, 2.7 amerikonu varikliai visiskai nelaiko, dazniausiai prasuka indeklus, ir rast tvarkinga 2.7 labai maza tikimybe.jei jau nera spaudimo tada jau jam atia 1500 pinigu sueis y remonta.
naudingas
4243 / 0
2010-05-27 11:37
man w210 mersui irgi daugiau nebudavo 3000 apsuku o kai vaziuji galedavau ismint ir iki 6000 apsisukimu.kazkas nujungdavo apsukas, nedgi oro sklende automatiskai uzsidarydavo ant laisvo begio ir cia su mechanine deze
Пользователь
2010-05-27 11:42
2010-05-26
22:18 писал:
sveiki siandien ziurejau Dodge interpid 2.7l variklis, bet man labai nepatiko kad apsukos daugiau 3000rpm nekyla atrodo kad ribotuvas koks stowetu. auto buvo dauztas , dega check engine lempute, tepalu slegis nekyla... pabandziau pravaziuoti jis netraukia, atrodo toks bukas, kokios bedos galetu buti. tiesa automatine greiciu deze
speciau , kad gali buti isijunges avarinis rezimas, apsukos iki 3stuku, ir vaziuot turetu visad 3 pavara todel ir netraukia, bent pas bmw taip buna isijungus avariniam rezimui, kazkas sugedo-pades diagnostika.
Пользователь
2010-05-27 15:28
o del greiciu dezes gali jis isijungti ?
Пользователь
2010-05-27 16:48
chrysleriai avariniu rezimo vaziuoja tik ant antros pavaros. gali buti kalta pavaru deze.. ant tu chrysleriu dezes yra du greicio davikliai, kurie daznai pareina.
nuskaityk kodus pirmoj eilej
be to.. variklio detonacija yra visai kas kita nei tu manai.
nuskaityk kodus pirmoj eilej
be to.. variklio detonacija yra visai kas kita nei tu manai.
Пользователь
2010-06-06 23:46
paskirstymo velenelio daviklio duomenys nesutinka su pagrindinio smagaracio daviklio duomenimis, todel variklis dirba avariniu rezimu. ilgai kuriasi ir riboja ties 3tukst. variklio apsisukimus. Gedimai: susidevejusi grandine ir todel nebeatitinka degimas arba remontuotas variklis ir neteisingai nustatytas degimas arba paprasciausiai sugedes (pramustas) camshaft pos. sensorius.
Ваше послание |
|