Пользователь
2010-11-14 17:06
sveiki visi! turiu bmw tds, praeitais metais, kai buvo salciai -29, neuzsivedziau.. akumuliatorius 100Ah naujas, tepalai geri, kuras lietuviskas, zvakes visos veikia, kompresija, kuro sistema irgi tvarkinga. viska tikrinau servisuose. ir nezinau kaip apsisaugoti nuo problemu sia ziema Pasidalinkit ziniomis, kaip kas kovoja su didziuliais salciais!
maumas
7655 / 0
2010-11-14 17:13
autobusu parkuose tokiems atvejams budavo "budintis vikikas" su trosuPasitikrink viska dar karta, skytesni tepala naudok, kurdamas pakaitink ne viena karta, bet kokius 5Cia as rimtai.kazkada savo f**** vw kaitindavau 7-8 kartus ir tik poto vesdavau.-28c buvo be vargo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2010-11-14 17:38
2010-11-14
17:13 maumas писал:
autobusu parkuose tokiems atvejams budavo "budintis vikikas" su trosu:DPasitikrink viska dar karta, skytesni tepala naudok, kurdamas pakaitink ne viena karta, bet kokius 5:)Cia as rimtai.kazkada savo f**** vw kaitindavau 7-8 kartus ir tik poto vesdavau.-28c buvo be vargo:)
nu vat kaitint po tiek kartu nebandziau, reiks ismegint
Пользователь
2010-11-14 17:44
uztenka ir keleta sikiu pakaitint . bet jai geras motoras butu tai tikrai turetu be problemu vestis is puse apsisukimo . dar siki pasitikrink visas zvakes .
Пользователь
2010-11-14 18:04
2010-11-14
17:44 писал:
uztenka ir keleta sikiu pakaitint . bet jai geras motoras butu tai tikrai turetu be problemu vestis is puse apsisukimo . dar siki pasitikrink visas zvakes .
Kamerinis turbo dyzelinis variklis ir dar nenaujas prie -29 is puses sukimo? cia juokavai turbut
Пользователь
2010-11-14 18:28
na jei viskas tvarkinga taip kaip rasai tai tada saliara pirk is statoilo ir beje nejuokais vyrai raso kaitink zvakes 3-5-8 kartus ir pamatysi is puse abaroto kursi as taip prie -30 2guoli uzkurdavau o praeita ziema delfina po daug kaitinimu kaip laikrodukas uzsiveda
Пользователь
2010-11-14 18:33
Akumas 100ah? kad generatorius 90A tera... 82-88ah ir didesnes talpos neperkur. Bei lb svarbu startine srove kad butu didele nes cia dyzelis, sunkiau isukti. Stai tau keli patarimai:
1. Pasitikrink zvakes
2. Reikia patikrinti degima ir greiciausiai kad kiek paankstintu.
3. Pakeisti kuro filtra.
4. Tepalus supilti tokius kurie kuo maziau stinksta prie salciu kaip 5w40, 0w40(lyginant su 5w40 pranasumas prie -18 ir salciau) ir jokiu 0w30 5w30 PERSKYSTI darbineje temperaturoje!
5. I dyzelina imaisyti aviacinio zibalo
6. Pries kuriant pakaitinti pora kartu.
7. Kuriant laikyti isminus sankaba
8. Akumuliatoriu jei reikia pakrauti (o situo atveju kaip stovi 100ah tikrai reikia nes neikraunamas normaliai) Ar suzildyti akuma isemus nakciai kambaryje kai lb dideli salciai.
9. Uztempimas.
Dazniausiai tds pasiduoda salciui kai -25 ir salciau, ~-20 kurias is vieno apvertimo. Sita salcio problema kaip pvz -29 lb padeda iveikti ipylus aviacinio zibalo i ziemini/"arktini" dyzelina, ~ 1/10 santykiu.
Ekstra atveju arba jei negaila variklio naudojama eteris nedidelemis porcijomis purskiamas prie oro isiurbimo angos, lb veiksmingai padeda uzsivesti, bet persistengus su eterio kiekiu galimos rimtos pasekmes...
Kuriant nera gerai laikyti starteri ilgai bet kai sukama ir starteris nepasiekia isukti variklio iki reikiamu apsisukimu siurblys nepaduoda kuro, bet po ~20s sukimo net nepasiekus to greicio kuras pradedamas purksti todel siekiant uzkurti sukti verta, apsukos siektiek pakyla iki kokiu 300-400aps/min ir pakrenta bet dar reikalinga starterio pagalba ir po keliu sekundziu kuriasi tai labai nesveikia starteriui, generatoriui bet ekstra atveju padeda.
Visa tai padarius tai bet koki lavona uzkursi jei ne kiauri cilindrai
1. Pasitikrink zvakes
2. Reikia patikrinti degima ir greiciausiai kad kiek paankstintu.
3. Pakeisti kuro filtra.
4. Tepalus supilti tokius kurie kuo maziau stinksta prie salciu kaip 5w40, 0w40(lyginant su 5w40 pranasumas prie -18 ir salciau) ir jokiu 0w30 5w30 PERSKYSTI darbineje temperaturoje!
5. I dyzelina imaisyti aviacinio zibalo
6. Pries kuriant pakaitinti pora kartu.
7. Kuriant laikyti isminus sankaba
8. Akumuliatoriu jei reikia pakrauti (o situo atveju kaip stovi 100ah tikrai reikia nes neikraunamas normaliai) Ar suzildyti akuma isemus nakciai kambaryje kai lb dideli salciai.
9. Uztempimas.
Dazniausiai tds pasiduoda salciui kai -25 ir salciau, ~-20 kurias is vieno apvertimo. Sita salcio problema kaip pvz -29 lb padeda iveikti ipylus aviacinio zibalo i ziemini/"arktini" dyzelina, ~ 1/10 santykiu.
Ekstra atveju arba jei negaila variklio naudojama eteris nedidelemis porcijomis purskiamas prie oro isiurbimo angos, lb veiksmingai padeda uzsivesti, bet persistengus su eterio kiekiu galimos rimtos pasekmes...
Kuriant nera gerai laikyti starteri ilgai bet kai sukama ir starteris nepasiekia isukti variklio iki reikiamu apsisukimu siurblys nepaduoda kuro, bet po ~20s sukimo net nepasiekus to greicio kuras pradedamas purksti todel siekiant uzkurti sukti verta, apsukos siektiek pakyla iki kokiu 300-400aps/min ir pakrenta bet dar reikalinga starterio pagalba ir po keliu sekundziu kuriasi tai labai nesveikia starteriui, generatoriui bet ekstra atveju padeda.
Visa tai padarius tai bet koki lavona uzkursi jei ne kiauri cilindrai
naudingas
4243 / 0
2010-11-14 18:49
pazystamas turi furu firma tik salciams prasidejus pries metus sake tos kur buvo piltos lukoile nesikure uzkresejo kuro filtrai, kurios statoile bedu neturejo
Пользователь
2010-11-14 19:04
Šiaip tai žieminis (arktinis) dyzelinas ir daromas realiai maišant jį su žibalu. Tik aišku rašoma kad pilama priedai . O realiai 95% žibalo ir 5% procentu kitų medžiagių
Пользователь
2010-11-14 19:08
2010-11-14
18:49 naudingas писал:
pazystamas turi furu firma tik salciams prasidejus pries metus sake tos kur buvo piltos lukoile nesikure uzkresejo kuro filtrai, kurios statoile bedu neturejo
Pas mus firmoje dyzelis pilama tik iš Lukoilo tai problemų praeita žiema nebuvo. Mašinos apynaujes 3-5 metų senumo. Bet šiaip ne išvieno teko girdieti kad Lukoilo žieminis dyzelis prastas.
Пользователь
2010-11-14 19:13
2010-11-14
18:49 naudingas писал:
pazystamas turi furu firma tik salciams prasidejus pries metus sake tos kur buvo piltos lukoile nesikure uzkresejo kuro filtrai, kurios statoile bedu neturejo
2010-11-14
19:08 писал:
Pas mus firmoje dyzelis pilama tik iš Lukoilo tai problemų praeita žiema nebuvo. Mašinos apynaujes 3-5 metų senumo. Bet šiaip ne išvieno teko girdieti kad Lukoilo žieminis dyzelis prastas.
na ziema lukoilas tikrai perni buvau uzlekes statoilas patikimas o lukoile ir dujos kartais pagrybauja kazko lukoilas slubuoja seip tai
Пользователь
2010-11-14 19:57
Tai tipo ziema niekas nepilat pvz baltarusisko dyzlio?
Пользователь
2010-11-14 19:57
Nors manu jis toks pat kaip ir lietuvoi.
Пользователь
2010-11-14 21:14
2010-11-14
19:57 писал:
Nors manu jis toks pat kaip ir lietuvoi.
pernai visa ziema laksciau su rusisko lukoilo saliara viskas ciki net geresne nei lietuviska pvz. turejau rusiskos 5litru bakelyje saliaros tai prie -29 buvo kaip vandenelis o kitoje talpoje suvarskejus lietuviska vattep
Пользователь
2010-11-14 21:25
Jau cia chebra su tais 5 ar 8 pakaitinimais tai nusikalbejot, sudeginsit zvakes taip greit Uztenka ziemos laike vieno ar daugiausiai dvieju pakaitinimu, bet kurti reikia ne iskart uzgesus lemputei, o palaukus kol atsoka pakaitinimo relyte, buna toks suklaksejimas ir tada gerai kuriasi. Nes vien tik uzgesus lemputei zvakes dar kaitinamos toliau. Cia mano toks pastebejimas, o jei jau kaitinat po 5 ar daugiau kartu, tai sudeginsit zvakes jei nedarysit pertrauku tarp kaitinimo arba po kiekvieno pakaitinimo neprasuksit nors kiek motoro.
Пользователь
2010-11-14 21:26
jau dvi ziemas buvo po 30 salcio pan ir be jokiu problemu uzsivesdavau nes variklis tvarkingas, dyzelis arctis is degalines.
Пользователь
2010-11-14 21:30
2010-11-14
21:25 писал:
Jau cia chebra su tais 5 ar 8 pakaitinimais tai nusikalbejot, sudeginsit zvakes taip greit :D Uztenka ziemos laike vieno ar daugiausiai dvieju pakaitinimu, bet kurti reikia ne iskart uzgesus lemputei, o palaukus kol atsoka pakaitinimo relyte, buna toks suklaksejimas ir tada gerai kuriasi. Nes vien tik uzgesus lemputei zvakes dar kaitinamos toliau. Cia mano toks pastebejimas, o jei jau kaitinat po 5 ar daugiau kartu, tai sudeginsit zvakes jei nedarysit pertrauku tarp kaitinimo arba po kiekvieno pakaitinimo neprasuksit nors kiek motoro.
nu nu nusikalbejom kaitink 1 karta ir uzkursi tik mintyse. as visada 3-4-6 priklausomai kaip salta o ta kaitinimo rieles klaksejimas tai nevisose masinose girdisi ir beto jau gal 7metai lakstau su saliara ir niekada nuo kaitinimo nenumarinau jokios zvakutes
Пользователь
2010-11-14 21:33
2010-11-14
21:25 писал:
Jau cia chebra su tais 5 ar 8 pakaitinimais tai nusikalbejot, sudeginsit zvakes taip greit :D Uztenka ziemos laike vieno ar daugiausiai dvieju pakaitinimu, bet kurti reikia ne iskart uzgesus lemputei, o palaukus kol atsoka pakaitinimo relyte, buna toks suklaksejimas ir tada gerai kuriasi. Nes vien tik uzgesus lemputei zvakes dar kaitinamos toliau. Cia mano toks pastebejimas, o jei jau kaitinat po 5 ar daugiau kartu, tai sudeginsit zvakes jei nedarysit pertrauku tarp kaitinimo arba po kiekvieno pakaitinimo neprasuksit nors kiek motoro.
2010-11-14
21:30 писал:
nu nu nusikalbejom kaitink 1 karta ir uzkursi tik mintyse. as visada 3-4-6 priklausomai kaip salta o ta kaitinimo rieles klaksejimas tai nevisose masinose girdisi ir beto jau gal 7metai lakstau su saliara ir niekada nuo kaitinimo nenumarinau jokios zvakutes
Na gal ne visos zvakes bijo perkaitinimo, bet buna ir tokiu atveju, kad sudega jos del tokiu kaitinimu po 3 ir daugiau kartu. O siaip mes senuka orion'a 1.8d ziema uzkurdavom viena karta pakaitine iki kol suklaksi relyte ir saliarka toli grazu buvo ne is degalines. Uzkurus nedirbdavo cilindras, padumindavo, o poto normaliai
Пользователь
2010-11-14 21:44
Neisradinekit dviracio jei kurias gerai tai ir nekaitinama po n kartu, o jei nesukuria kitas reikalas. O kas del tos reles tai velgi tas yra tam kad kurimo metu dar zvakes kaitintu, o spirale uzgesta anksciau, kad jau vairuotojas pradetu kurti ir laukti tikrai nereikia.
Пользователь
2010-11-14 21:48
2010-11-14
21:44 писал:
Neisradinekit dviracio :D jei kurias gerai tai ir nekaitinama po n kartu, o jei nesukuria kitas reikalas. O kas del tos reles tai velgi tas yra tam kad kurimo metu dar zvakes kaitintu, o spirale uzgesta anksciau, kad jau vairuotojas pradetu kurti ir laukti tikrai nereikia.
Bet palaukus kuriasi tikrai geriau. Vat kaip pvz 87m. nissan sunny 1.7D jei kuri uzgesus lemputei, sukt reikia kelis abarotus, o jei suklaksejus relytei-kuriasi is puse abaroto. Jokio dviracio neisradineju, kalbu is savo patirties. O jei jau motorui ar zvakem galas, tai kaitink, kad ir 10 kartu, bet prie salciu neuzvesi be buksyro arba eterio.
Пользователь
2010-11-14 22:02
2010-11-14
21:26 писал:
jau dvi ziemas buvo po 30 salcio pan ir be jokiu problemu uzsivesdavau nes variklis tvarkingas, dyzelis arctis is degalines.
Tai tavo tdi, kitas lygis ir zvakes jei svarbios lb tik nuo -15c...
O del kuro tai taviske uzsikurtu jei ir filtras uzsaltu is siurblyje esancio kuro tik ilgai nepadirbtu. Esme kad paprasti turbo dyzeliai ir tvarkingi prie ~-30c labai sunkiai kuriasi... panasei kaip tdi netvarkingi ar prie mirties tik ju kolkas lb nedaug nes tik pries 21m teatsirado pirmi ir nespejo po limona su virs km visi susukti
O del kuro tai taviske uzsikurtu jei ir filtras uzsaltu is siurblyje esancio kuro tik ilgai nepadirbtu. Esme kad paprasti turbo dyzeliai ir tvarkingi prie ~-30c labai sunkiai kuriasi... panasei kaip tdi netvarkingi ar prie mirties tik ju kolkas lb nedaug nes tik pries 21m teatsirado pirmi ir nespejo po limona su virs km visi susukti
Пользователь
2010-11-14 22:07
2010-11-14
21:44 писал:
Neisradinekit dviracio :D jei kurias gerai tai ir nekaitinama po n kartu, o jei nesukuria kitas reikalas. O kas del tos reles tai velgi tas yra tam kad kurimo metu dar zvakes kaitintu, o spirale uzgesta anksciau, kad jau vairuotojas pradetu kurti ir laukti tikrai nereikia.
2010-11-14
21:48 писал:
Bet palaukus kuriasi tikrai geriau. Vat kaip pvz 87m. nissan sunny 1.7D jei kuri uzgesus lemputei, sukt reikia kelis abarotus, o jei suklaksejus relytei-kuriasi is puse abaroto. Jokio dviracio neisradineju, kalbu is savo patirties. O jei jau motorui ar zvakem galas, tai kaitink, kad ir 10 kartu, bet prie salciu neuzvesi be buksyro arba eterio.
Jei tavo atveju taip yra tai logiskas paaiskinimas yra tik vienas: kuriant neissijungus reliai neuztenka sroves is akumo starteriui. Bet taip neturi buti, tai yra masinos beda(akumas pavarges ar startine srove maza) o realiai geriau yra nelaukti reles isijungimo, neseipsau taip padaryta.
Пользователь
2010-11-14 22:12
2010-11-14
21:26 писал:
jau dvi ziemas buvo po 30 salcio pan ir be jokiu problemu uzsivesdavau nes variklis tvarkingas, dyzelis arctis is degalines.
obaaa 89metais atsirado tdi saliara? kur as buvau tada ir nevazinejau su tokia?
Пользователь
2010-11-14 22:23
" Į tarptautinę parodą "Motor Show" 1989 m. Frankfurte, Audi gamykla atvežė Audi 100 C3 Avant - pirmąjį pasaulyje lengvajį automobilį dyzeliniu varikliu su tiesioginiu įpurškimu ir visiškai elektroniniu variklio valdymu .
Po trylikos projektavimo metų Audi inžinieriams pavyko sukurti tiesioginio įpurškimo sistemą dyzeliniams lengvųjų automobilių varikliams.Penkių cilindrų TDI su 120 AG ir 265 Niuton metrų sukimo momentu. Automobilių ekspertai stebėjosi kaip iki 1500 kg sverianti transporto priemonė gali vartoti tik nuo 5, 5 iki 6 litrų kuro.
Kartu su turbokompresoriumi dabar jau buvo įmanoma įdiegti itin mažų nuostolių degimo procesą, todėl toks variklis degalus vartojo labai ekonomiškai.
Variklis gimė iš revoliucinės TDI technologijos, dyzelinas įgavo visiškai naują įvaizdį...
Tyliai dirbantis variklis buvo lankstus, malonus ausiai ir labai ekonomiškas.
Audi TDI tai emocinių kraštutinumų sporto dinamika ir mažų sąnaudų bendras vardiklis, nepamirštant ilgaamžiškumo. "
Pasidomekit idomumo deliai kada kiti gamintojai pradejo gaminti analogiska tiesioginio purkimo dyzeli ir suprasit ant kiek atsilike
Po trylikos projektavimo metų Audi inžinieriams pavyko sukurti tiesioginio įpurškimo sistemą dyzeliniams lengvųjų automobilių varikliams.Penkių cilindrų TDI su 120 AG ir 265 Niuton metrų sukimo momentu. Automobilių ekspertai stebėjosi kaip iki 1500 kg sverianti transporto priemonė gali vartoti tik nuo 5, 5 iki 6 litrų kuro.
Kartu su turbokompresoriumi dabar jau buvo įmanoma įdiegti itin mažų nuostolių degimo procesą, todėl toks variklis degalus vartojo labai ekonomiškai.
Variklis gimė iš revoliucinės TDI technologijos, dyzelinas įgavo visiškai naują įvaizdį...
Tyliai dirbantis variklis buvo lankstus, malonus ausiai ir labai ekonomiškas.
Audi TDI tai emocinių kraštutinumų sporto dinamika ir mažų sąnaudų bendras vardiklis, nepamirštant ilgaamžiškumo. "
Pasidomekit idomumo deliai kada kiti gamintojai pradejo gaminti analogiska tiesioginio purkimo dyzeli ir suprasit ant kiek atsilike
Пользователь
2010-11-14 22:33
2010-11-14
22:23 писал:
" Į tarptautinę parodą "Motor Show" 1989 m. Frankfurte, Audi gamykla atvežė Audi 100 C3 Avant - pirmąjį pasaulyje lengvajį automobilį dyzeliniu varikliu su tiesioginiu įpurškimu ir visiškai elektroniniu variklio valdymu .
Po trylikos projektavimo metų Audi inžinieriams pavyko sukurti tiesioginio įpurškimo sistemą dyzeliniams lengvųjų automobilių varikliams.Penkių cilindrų TDI su 120 AG ir 265 Niuton metrų sukimo momentu. Automobilių ekspertai stebėjosi kaip iki 1500 kg sverianti transporto priemonė gali vartoti tik nuo 5, 5 iki 6 litrų kuro.
Kartu su turbokompresoriumi dabar jau buvo įmanoma įdiegti itin mažų nuostolių degimo procesą, todėl toks variklis degalus vartojo labai ekonomiškai.
Variklis gimė iš revoliucinės TDI technologijos, dyzelinas įgavo visiškai naują įvaizdį...
Tyliai dirbantis variklis buvo lankstus, malonus ausiai ir labai ekonomiškas.
Audi TDI tai emocinių kraštutinumų sporto dinamika ir mažų sąnaudų bendras vardiklis, nepamirštant ilgaamžiškumo. "
Pasidomekit idomumo deliai kada kiti gamintojai pradejo gaminti analogiska tiesioginio purkimo dyzeli ir suprasit ant kiek atsilike :D
Po trylikos projektavimo metų Audi inžinieriams pavyko sukurti tiesioginio įpurškimo sistemą dyzeliniams lengvųjų automobilių varikliams.Penkių cilindrų TDI su 120 AG ir 265 Niuton metrų sukimo momentu. Automobilių ekspertai stebėjosi kaip iki 1500 kg sverianti transporto priemonė gali vartoti tik nuo 5, 5 iki 6 litrų kuro.
Kartu su turbokompresoriumi dabar jau buvo įmanoma įdiegti itin mažų nuostolių degimo procesą, todėl toks variklis degalus vartojo labai ekonomiškai.
Variklis gimė iš revoliucinės TDI technologijos, dyzelinas įgavo visiškai naują įvaizdį...
Tyliai dirbantis variklis buvo lankstus, malonus ausiai ir labai ekonomiškas.
Audi TDI tai emocinių kraštutinumų sporto dinamika ir mažų sąnaudų bendras vardiklis, nepamirštant ilgaamžiškumo. "
Pasidomekit idomumo deliai kada kiti gamintojai pradejo gaminti analogiska tiesioginio purkimo dyzeli ir suprasit ant kiek atsilike :D
bet gamin jo nepradejo 89metais tik 91 pirmais pirma audelka su siokiu tokiu tdi paleido? ar netaip?
Пользователь
2010-11-14 22:41
http://avtomarket.ru/catalog/Audi/100/?id=37753&class=1
nuo 1990m
o 1991m isleistas 1.9tdi kuris ejo be reiksmingu patobulinimu(variklis) iki 2005 metu dar skodose, o kodel db negaminamas toks pasiteisines variklis?? todel kad su.ikt, em zaliesiem neatitinka ekologines normas ir beto prasidejusi commonrail era. o pd isvis nevykes variantas vien del tikrai neispudingos ekonomijos...
nuo 1990m
o 1991m isleistas 1.9tdi kuris ejo be reiksmingu patobulinimu(variklis) iki 2005 metu dar skodose, o kodel db negaminamas toks pasiteisines variklis?? todel kad su.ikt, em zaliesiem neatitinka ekologines normas ir beto prasidejusi commonrail era. o pd isvis nevykes variantas vien del tikrai neispudingos ekonomijos...
Пользователь
2010-11-14 22:44
bet net nauju masinu instrukcijose rasoma kad nuo 20 salcio negalima jos vest.realiai pagalvojus juk salnykai ir daug detaliu yra suketeje, sustinge.
Пользователь
2010-11-14 22:46
2010-11-14
22:44 писал:
bet net nauju masinu instrukcijose rasoma kad nuo 20 salcio negalima jos vest.realiai pagalvojus juk salnykai ir daug detaliu yra suketeje, sustinge.
O tai ka tada daryt jei lauke temperatura zemesne nei -20? Laikyt siltam garaze?
Пользователь
2010-11-14 22:48
2010-11-14
22:44 писал:
bet net nauju masinu instrukcijose rasoma kad nuo 20 salcio negalima jos vest.realiai pagalvojus juk salnykai ir daug detaliu yra suketeje, sustinge.
Veda zmones, vaziuoja ir nieko nenutinka o kaip tada zmonem siaures salyse? viskas kenkia bet realiai galima kurti drasei ir del tokiu dalyku galvos sukti nereikia
Пользователь
2010-11-14 22:57
2010-11-14
22:44 писал:
bet net nauju masinu instrukcijose rasoma kad nuo 20 salcio negalima jos vest.realiai pagalvojus juk salnykai ir daug detaliu yra suketeje, sustinge.
2010-11-14
22:48 писал:
Veda zmones, vaziuoja ir nieko nenutinka o kaip tada zmonem siaures salyse? viskas kenkia bet realiai galima kurti drasei ir del tokiu dalyku galvos sukti nereikia
nu ten kur -40 ar -50 tai sunkvezimiu negesina islekia is garazo ir grysta tik i garaza
Пользователь
2010-11-15 11:45
Nu del akumo tai bosch salone pardavejai parinko, sake idealiausias variantas. kuro filtra keiciu su kiekvienu tepalu keitimu ir visad mann statau. tepaliukus tik pilu 10w40(castrol), nes girdejau, kad tds varikliaims nelabai tinka pilnai sintetiniai. O vat degimo dar netikrinau, reiks butinai
O del 1.9 tdi, tai ten gi kazkokia kitokia ipurskimo sistema ar kazkas panasaus, pats ana ziema turejau pasata, ir vedesi jis man visada net su baltarusisku D, tai ir bmw pasistumdavau tik kad jau neturiu
O del 1.9 tdi, tai ten gi kazkokia kitokia ipurskimo sistema ar kazkas panasaus, pats ana ziema turejau pasata, ir vedesi jis man visada net su baltarusisku D, tai ir bmw pasistumdavau tik kad jau neturiu
Пользователь
2010-11-15 13:03
Akuma iskiso koki norejo ir visakas nebuk naivus. Del tepalu tai prisiklausai bobuciu pletku ;D reikia rinkti kad klampumas tiktu darbineje temperaturoje o ne ka raso 5w40 ar 10w40 ar 0w40... kas is to casrtol 10w40 jei kurkas pigesnis bet sintetinis tepalas turi geresnes savybes tepti ir juolabiau kad skystenis per salcius? kaip pzv wolf 5w40. Nera geriausi tepalai toli grazu bet sintetiniai tikrai geresni nei bet kokio kito gamintojo pusiau sintetiniai(mineraline alyva su sintetiniai priedais). Ir be to tas wolf 5w40 (nebruku tik naudoju kaip pavyzdi) tirstesnis darbineje temperaturoje nei castrol 10w40 kas taip pat yra geriau ir suris jo net maziau o salta kursis geriau. Zodziu 5w40 geriau bet tikrai nebet koki ipilsiu reikia dometis klampumu jo o kas nesuka galvos pila 10w40 ir nieko dometis nereikia nes ju klampa visu didele bet ziema nekas...
Ваше послание |
|