Пользователь
2013-02-23 09:40
Sveiki, kas bandet i a4 b5 1.6 74kw motora deti turba ? Draugas i mazda f323 su doch motoru isidejas buvo, sake kad stumoklius pries dedant turba reikia pasikeisti i zemo spaudimo ar kazka pan. O del variklio keitimo i 1.8 arba 1.8T 110kw reiktu jau ekspertize eiti regitroje. Kiek gali kainuoti variklis ir idejimas kokiam servise ? tilpciau i kokius 3k su viskuom ? ar geriau turba statyti uz tuos pinigus ?patarkit.
Пользователь
2013-02-23 09:46
2013-02-23
09:40 писал:
Sveiki, kas bandet i a4 b5 1.6 74kw motora deti turba ? Draugas i mazda f323 su doch motoru isidejas buvo, sake kad stumoklius pries dedant turba reikia pasikeisti i zemo spaudimo ar kazka pan. O del variklio keitimo i 1.8 arba 1.8T 110kw reiktu jau ekspertize eiti regitroje. Kiek gali kainuoti variklis ir idejimas kokiam servise ? tilpciau i kokius 3k su viskuom ? ar geriau turba statyti uz tuos pinigus ?patarkit.
apsimoka parduoti ta a4 1.6 ir nusipirkti a4 1.8t.
Пользователь
2013-02-23 09:50
2013-02-23
09:40 писал:
Sveiki, kas bandet i a4 b5 1.6 74kw motora deti turba ? Draugas i mazda f323 su doch motoru isidejas buvo, sake kad stumoklius pries dedant turba reikia pasikeisti i zemo spaudimo ar kazka pan. O del variklio keitimo i 1.8 arba 1.8T 110kw reiktu jau ekspertize eiti regitroje. Kiek gali kainuoti variklis ir idejimas kokiam servise ? tilpciau i kokius 3k su viskuom ? ar geriau turba statyti uz tuos pinigus ?patarkit.
2013-02-23
09:46 писал:
apsimoka parduoti ta a4 1.6 ir nusipirkti a4 1.8t.
Keisti mašiną geriausias variantas, neapsimoka tiesiog keisti variklio ar deti turbą, nebent tiuningas neblogas
Пользователь
2013-02-23 11:03
i 1, 6 neidesi turba, i 1, 8 problematiska butu.geriausias variantas parduok auto ir pirk su turbo.tai cia kai minejai 3000 tai tiek dasidek parsidaves 1, 6 varikliu auto, ir gausi ta taip isvajota 1, 8 TURBO 110KW..nusipirktum nesunkiai manau uz tokia suma.
Пользователь
2013-02-23 11:16
labai idomu butu kodel i 1.6 neidesi turbos? kitas klausimas ar tai apsimoka.
Пользователь
2013-02-23 11:36
2013-02-23
11:16 писал:
labai idomu butu kodel i 1.6 neidesi turbos? kitas klausimas ar tai apsimoka.
nu gal ir idesi ta turbo, bet kad reiktu xalturyt tai faktas..ir daug.tarkim tepima turbos sumastyt kaip padaryti.nes tarkim, 1, 8 92kw, ir tas 1, 8 turbo jie labai panasus, jeigu ne vienodi savo konstrukcija, tai tarkim susipirkai dalis nuo 1, 8 turbo susidedi pritaikes ir vaziuoji.nu teoriskai sneku, be toku visokiu techniniu subtilybiu smulkmenu ir tt..o tarkim 1, 6 ka daryt?? ju su TURBO isvis nebuve! konkreciai audi a4 1, 6 TURBO..tokiu varikliu nebuve..tai nuo ko pritaikyt viska(turba ir tt)? nes tarkim 1, 6 ir 1, 8 visiskai skirtingi motorai, abejoju ar pritaikytum nuo 1, 8 tam 1, 6 varikliui ka nors..o jei trumpai snekant, daug kas taip sneka, is motoristu, is TURBO variklio i paprasta perdaryti imanoma..is paprasto i TURBO...sunkus atvejis.nu gal imanoma bet lesu tai kainuotu daug, ir vistiek nebus ORGINAL TURBO...
Пользователь
2013-02-23 11:52
ilga pasaka be argumentu jeigu realiai tai man akivaizdu, kad neesi susidures su atmosferinio variklio perdarymu i turbinini (nesakau, kad as esu) ir sitoj sriti diskutuoti ziniu stinga
Пользователь
2013-02-23 19:05
2013-02-23
09:40 писал:
Sveiki, kas bandet i a4 b5 1.6 74kw motora deti turba ? Draugas i mazda f323 su doch motoru isidejas buvo, sake kad stumoklius pries dedant turba reikia pasikeisti i zemo spaudimo ar kazka pan. O del variklio keitimo i 1.8 arba 1.8T 110kw reiktu jau ekspertize eiti regitroje. Kiek gali kainuoti variklis ir idejimas kokiam servise ? tilpciau i kokius 3k su viskuom ? ar geriau turba statyti uz tuos pinigus ?patarkit.
jei desi naujus zemo suspaudimo laipsnio stumoklius i 3k netilpsi.
Пользователь
2013-02-23 19:09
2013-02-23
11:16 писал:
labai idomu butu kodel i 1.6 neidesi turbos? kitas klausimas ar tai apsimoka.
2013-02-23
11:36 писал:
nu gal ir idesi ta turbo, bet kad reiktu xalturyt tai faktas..ir daug.tarkim tepima turbos sumastyt kaip padaryti.nes tarkim, 1, 8 92kw, ir tas 1, 8 turbo jie labai panasus, jeigu ne vienodi savo konstrukcija, tai tarkim susipirkai dalis nuo 1, 8 turbo susidedi pritaikes ir vaziuoji.nu teoriskai sneku, be toku visokiu techniniu subtilybiu smulkmenu ir tt..o tarkim 1, 6 ka daryt?? ju su TURBO isvis nebuve! konkreciai audi a4 1, 6 TURBO..tokiu varikliu nebuve..tai nuo ko pritaikyt viska(turba ir tt)? nes tarkim 1, 6 ir 1, 8 visiskai skirtingi motorai, abejoju ar pritaikytum nuo 1, 8 tam 1, 6 varikliui ka nors..o jei trumpai snekant, daug kas taip sneka, is motoristu, is TURBO variklio i paprasta perdaryti imanoma..is paprasto i TURBO...sunkus atvejis.nu gal imanoma bet lesu tai kainuotu daug, ir vistiek nebus ORGINAL TURBO...
turbiniam nuemes turba vazinesi kaip invalidas, nes traukos bus labai mazai del zemos kompresijos. aisku nuimti turba yra daug paprasciau nei ideti. bet norint ir turint lesu galima padaryti rimta projekta ir bus geriau nei orginaliai butu ideta. nes gamyklines sistemos daznai turi trukumu - mazos turbos, siauri vamzdziai ir t.t.
maumas
7658 / 0
2013-02-23 19:11
2013-02-23
11:16 писал:
labai idomu butu kodel i 1.6 neidesi turbos? kitas klausimas ar tai apsimoka.
2013-02-23
11:36 писал:
nu gal ir idesi ta turbo, bet kad reiktu xalturyt tai faktas..ir daug.tarkim tepima turbos sumastyt kaip padaryti.nes tarkim, 1, 8 92kw, ir tas 1, 8 turbo jie labai panasus, jeigu ne vienodi savo konstrukcija, tai tarkim susipirkai dalis nuo 1, 8 turbo susidedi pritaikes ir vaziuoji.nu teoriskai sneku, be toku visokiu techniniu subtilybiu smulkmenu ir tt..o tarkim 1, 6 ka daryt?? ju su TURBO isvis nebuve! konkreciai audi a4 1, 6 TURBO..tokiu varikliu nebuve..tai nuo ko pritaikyt viska(turba ir tt)? nes tarkim 1, 6 ir 1, 8 visiskai skirtingi motorai, abejoju ar pritaikytum nuo 1, 8 tam 1, 6 varikliui ka nors..o jei trumpai snekant, daug kas taip sneka, is motoristu, is TURBO variklio i paprasta perdaryti imanoma..is paprasto i TURBO...sunkus atvejis.nu gal imanoma bet lesu tai kainuotu daug, ir vistiek nebus ORGINAL TURBO...
2013-02-23
19:09 писал:
turbiniam nuemes turba vazinesi kaip invalidas, nes traukos bus labai mazai del zemos kompresijos. aisku nuimti turba yra daug paprasciau nei ideti. bet norint ir turint lesu galima padaryti rimta projekta ir bus geriau nei orginaliai butu ideta. nes gamyklines sistemos daznai turi trukumu - mazos turbos, siauri vamzdziai ir t.t.
bet kad "ediukeishinas" slubuoja sitam frontedauk kas detu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2013-02-23 19:26
Audi su 1.6 motoru, deti turba...? Jus mastot su galvom ar subinem..? Nu ant kiek zmogus turi gyventi svajoniu pasaulyje, kad tokius vejus sneketi tu pirma apie masina susigaudyk kur, kas, kaip ir kodel.. Ir TIK tada mastyk apie turbas ir lakstymus... Nors konkreciai siuo atveju tau galeciau pasiulyti tik sy dalyka... http://images.esellerpro.com/2347/I/745/30/Air008%20Blue%201.jpg sekmes tau "turbinime"
Пользователь
2013-02-23 21:34
taip, logikos tame nera. bet jei yra pinigu ir noras eksperimentuoti - nematau tame nieko blogo. as esu i 1.3L corolla idejes turba. buvo daroma daugiau kaip eksperimentas, nei kazkoks sportinis bolidas.
Ваше послание |
|