Dėl Passat B3 aušinimo ventiliatoriaus, ir Garso Signalo.

Создал Пользователь 2015-11-30
2015-11-30 18:46
[b]Sveiki turiu klausimą, dėl Volkswagen Passat B3 - variklis 1.9 dyzelis 55 KW. 1992metai.

Vasarą važiuojant temepratūra užkaista iki 110C laipsnių, turiu stoti kad atauštų, žiemą dabar laikosi 90C laipsnių kažkur priartėja ir viskas. Pakilus iki 90 laipsnių ar daugiau temperatūrai ventiliatorius neįsijungia, daviklis buvo įdėtas naujas vistiek tas pats, bandyta ant akumuliatoriaus ar sukasi, tai sukasi, bet prijungus fyškes viską, į daviklį įdėjus fyškę, jisai nesisuka pakilus aukštai temperatūrai.

Dėl Garso signalo klausimas - pakeičiau garso signalo bugnelius, kur po bamperiu eina, viskas lyg gerai, įdedu saugiklį signalas veikia bet silpnai, bet užkaista saugiklis visas karštas būna ir negražiai dirba signalas, ir užkaitus saugikliui jis perdega bet labai greitai.

Ačiū už klausimų atsakymą. :)[/b]
2015-11-30 18:51
2015-11-30 18:46 писал: [b]Sveiki turiu klausimą, dėl Volkswagen Passat B3 - variklis 1.9 dyzelis 55 KW. 1992metai.

Vasarą važiuojant temepratūra užkaista iki 110C laipsnių, turiu stoti kad atauštų, žiemą dabar laikosi 90C laipsnių kažkur priartėja ir viskas. Pakilus iki 90 laipsnių ar daugiau temperatūrai ventiliatorius neįsijungia, daviklis buvo įdėtas naujas vistiek tas pats, bandyta ant akumuliatoriaus ar sukasi, tai sukasi, bet prijungus fyškes viską, į daviklį įdėjus fyškę, jisai nesisuka pakilus aukštai temperatūrai.

Dėl Garso signalo klausimas - pakeičiau garso signalo bugnelius, kur po bamperiu eina, viskas lyg gerai, įdedu saugiklį signalas veikia bet silpnai, bet užkaista saugiklis visas karštas būna ir negražiai dirba signalas, ir užkaitus saugikliui jis perdega bet labai greitai.

Ačiū už klausimų atsakymą. :)[/b]
jai daviklis pacioj apacioj bus pasikises radijatorius ir nebesyla ta vieta kur daviklis pasiziurek gal taip ir yra
2015-11-30 18:54
2015-11-30 18:46 писал: [b]Sveiki turiu klausimą, dėl Volkswagen Passat B3 - variklis 1.9 dyzelis 55 KW. 1992metai.

Vasarą važiuojant temepratūra užkaista iki 110C laipsnių, turiu stoti kad atauštų, žiemą dabar laikosi 90C laipsnių kažkur priartėja ir viskas. Pakilus iki 90 laipsnių ar daugiau temperatūrai ventiliatorius neįsijungia, daviklis buvo įdėtas naujas vistiek tas pats, bandyta ant akumuliatoriaus ar sukasi, tai sukasi, bet prijungus fyškes viską, į daviklį įdėjus fyškę, jisai nesisuka pakilus aukštai temperatūrai.

Dėl Garso signalo klausimas - pakeičiau garso signalo bugnelius, kur po bamperiu eina, viskas lyg gerai, įdedu saugiklį signalas veikia bet silpnai, bet užkaista saugiklis visas karštas būna ir negražiai dirba signalas, ir užkaitus saugikliui jis perdega bet labai greitai.

Ačiū už klausimų atsakymą. :)[/b]
Aš pravaliau tą vietą kai dėjau daviklį atrodo neužsikišę niekas. nežinau kame bėda blmb.
2015-11-30 19:00
2015-11-30 18:46 писал: [b]Sveiki turiu klausimą, dėl Volkswagen Passat B3 - variklis 1.9 dyzelis 55 KW. 1992metai.

Vasarą važiuojant temepratūra užkaista iki 110C laipsnių, turiu stoti kad atauštų, žiemą dabar laikosi 90C laipsnių kažkur priartėja ir viskas. Pakilus iki 90 laipsnių ar daugiau temperatūrai ventiliatorius neįsijungia, daviklis buvo įdėtas naujas vistiek tas pats, bandyta ant akumuliatoriaus ar sukasi, tai sukasi, bet prijungus fyškes viską, į daviklį įdėjus fyškę, jisai nesisuka pakilus aukštai temperatūrai.

Dėl Garso signalo klausimas - pakeičiau garso signalo bugnelius, kur po bamperiu eina, viskas lyg gerai, įdedu saugiklį signalas veikia bet silpnai, bet užkaista saugiklis visas karštas būna ir negražiai dirba signalas, ir užkaitus saugikliui jis perdega bet labai greitai.

Ačiū už klausimų atsakymą. :)[/b]
2015-11-30 18:54 писал: Aš pravaliau tą vietą kai dėjau daviklį atrodo neužsikišę niekas. nežinau kame bėda blmb.
bego per skyle antifryzas kai isukai jy ar slangas numovei ir isleidai?
2015-11-30 19:02
2015-11-30 18:46 писал: [b]Sveiki turiu klausimą, dėl Volkswagen Passat B3 - variklis 1.9 dyzelis 55 KW. 1992metai.

Vasarą važiuojant temepratūra užkaista iki 110C laipsnių, turiu stoti kad atauštų, žiemą dabar laikosi 90C laipsnių kažkur priartėja ir viskas. Pakilus iki 90 laipsnių ar daugiau temperatūrai ventiliatorius neįsijungia, daviklis buvo įdėtas naujas vistiek tas pats, bandyta ant akumuliatoriaus ar sukasi, tai sukasi, bet prijungus fyškes viską, į daviklį įdėjus fyškę, jisai nesisuka pakilus aukštai temperatūrai.

Dėl Garso signalo klausimas - pakeičiau garso signalo bugnelius, kur po bamperiu eina, viskas lyg gerai, įdedu saugiklį signalas veikia bet silpnai, bet užkaista saugiklis visas karštas būna ir negražiai dirba signalas, ir užkaitus saugikliui jis perdega bet labai greitai.

Ačiū už klausimų atsakymą. :)[/b]
2015-11-30 18:54 писал: Aš pravaliau tą vietą kai dėjau daviklį atrodo neužsikišę niekas. nežinau kame bėda blmb.
Bėgo antifryzas per daviklio skylę irgi per šlangas išleidau išėjo, atsukau daviklį ir per jį išbėgo kiek buvo likę radiatoriuje. Tai vat.
2015-11-30 19:07
2015-11-30 18:46 писал: [b]Sveiki turiu klausimą, dėl Volkswagen Passat B3 - variklis 1.9 dyzelis 55 KW. 1992metai.

Vasarą važiuojant temepratūra užkaista iki 110C laipsnių, turiu stoti kad atauštų, žiemą dabar laikosi 90C laipsnių kažkur priartėja ir viskas. Pakilus iki 90 laipsnių ar daugiau temperatūrai ventiliatorius neįsijungia, daviklis buvo įdėtas naujas vistiek tas pats, bandyta ant akumuliatoriaus ar sukasi, tai sukasi, bet prijungus fyškes viską, į daviklį įdėjus fyškę, jisai nesisuka pakilus aukštai temperatūrai.

Dėl Garso signalo klausimas - pakeičiau garso signalo bugnelius, kur po bamperiu eina, viskas lyg gerai, įdedu saugiklį signalas veikia bet silpnai, bet užkaista saugiklis visas karštas būna ir negražiai dirba signalas, ir užkaitus saugikliui jis perdega bet labai greitai.

Ačiū už klausimų atsakymą. :)[/b]
2015-11-30 18:54 писал: Aš pravaliau tą vietą kai dėjau daviklį atrodo neužsikišę niekas. nežinau kame bėda blmb.
2015-11-30 19:02 писал: Bėgo antifryzas per daviklio skylę irgi per šlangas išleidau išėjo, atsukau daviklį ir per jį išbėgo kiek buvo likę radiatoriuje. Tai vat.
tai tiesiogei pabandyk pajunkti vieto daviklio toi fyskei sujunk gal pliusas neateina. ten pas tave 2 greiciu?
2015-11-30 19:09
2015-11-30 18:46 писал: [b]Sveiki turiu klausimą, dėl Volkswagen Passat B3 - variklis 1.9 dyzelis 55 KW. 1992metai.

Vasarą važiuojant temepratūra užkaista iki 110C laipsnių, turiu stoti kad atauštų, žiemą dabar laikosi 90C laipsnių kažkur priartėja ir viskas. Pakilus iki 90 laipsnių ar daugiau temperatūrai ventiliatorius neįsijungia, daviklis buvo įdėtas naujas vistiek tas pats, bandyta ant akumuliatoriaus ar sukasi, tai sukasi, bet prijungus fyškes viską, į daviklį įdėjus fyškę, jisai nesisuka pakilus aukštai temperatūrai.

Dėl Garso signalo klausimas - pakeičiau garso signalo bugnelius, kur po bamperiu eina, viskas lyg gerai, įdedu saugiklį signalas veikia bet silpnai, bet užkaista saugiklis visas karštas būna ir negražiai dirba signalas, ir užkaitus saugikliui jis perdega bet labai greitai.

Ačiū už klausimų atsakymą. :)[/b]
2015-11-30 18:54 писал: Aš pravaliau tą vietą kai dėjau daviklį atrodo neužsikišę niekas. nežinau kame bėda blmb.
2015-11-30 19:02 писал: Bėgo antifryzas per daviklio skylę irgi per šlangas išleidau išėjo, atsukau daviklį ir per jį išbėgo kiek buvo likę radiatoriuje. Tai vat.
Buvau pajungęs nuo akumo veike aušinimo ventiliatorius, fyškės sujungtos eina dvi fyškės viena į bloką tą įsideda kita iš kažkur kitur ateina ten prie akumo jinai pas mane dvi fyškės yra viena į bloką kišasi ventiliatoriaus kita į kitus laidus.
2015-11-30 20:44
Prašau pagelbėkite.
2015-12-05 21:03
Prašau atsakyti dar kartą. Dėkingas liksiu už pagalbą.

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами