autopard455
5 / 0
2014-03-12 16:59
Sveiki , girdėjau , kad 1.9 varikliuose priklausomai nuo kilovatų kiekio keičiasi kuro purkštukai, taigi norėčiau sužinoti ar 85kw yra elektriniai ar ne , bei 96kw , išanksčiau kažkur buvau girdėjes , kad 81kw tebėra mehaniniai purkštukai.
Пользователь
2014-03-12 17:19
66-81 kw yra mechaniniai senųjų 1, 9 TDI su mechaniniais kuro isurbliais
Tačiau 1, 9 TDI vėliau išėjo su pumpeduse kuro sistema, kur purkštukai kartu spaudžiami mechaniškai ir valdomi elektra. Tokie PD varikliai buvo ir yra 66-74-85-96-110 ir dar naujesnių modifikacijų kaip 77 ir pan
Tačiau 1, 9 TDI vėliau išėjo su pumpeduse kuro sistema, kur purkštukai kartu spaudžiami mechaniškai ir valdomi elektra. Tokie PD varikliai buvo ir yra 66-74-85-96-110 ir dar naujesnių modifikacijų kaip 77 ir pan
gedasjns
87 / 0
2014-03-12 17:22
81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
Пользователь
2014-03-12 18:50
2014-03-12
17:22 gedasjns писал:
81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
Пользователь
2014-03-12 18:55
2014-03-12
17:22 gedasjns писал:
81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12
18:50 писал:
PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
Tai negi 3, žinoma du
Пользователь
2014-03-12 19:07
2014-03-12
17:22 gedasjns писал:
81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12
18:50 писал:
PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
Пользователь
2014-03-12 19:21
2014-03-12
17:22 gedasjns писал:
81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12
18:50 писал:
PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12
19:07 писал:
common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
nu isvis grazu...
cr, pd, ar jtd yra visiskai kas kita.
pvz-cr turi auksto slegio siurbli, ir pompuoja i rezervuara is kurio kuras eina i purkstukus
pd-pumpe duse(purkstukas siurblys)sii sistema neturi auksto slegio siurblio, iki purkstuku paduodamas zemas slegis, o toliau purkstukai patys pumpuoja reikiama slegi.
ir pan...
cr, pd, ar jtd yra visiskai kas kita.
pvz-cr turi auksto slegio siurbli, ir pompuoja i rezervuara is kurio kuras eina i purkstukus
pd-pumpe duse(purkstukas siurblys)sii sistema neturi auksto slegio siurblio, iki purkstuku paduodamas zemas slegis, o toliau purkstukai patys pumpuoja reikiama slegi.
ir pan...
Пользователь
2014-03-12 19:22
2014-03-12
17:22 gedasjns писал:
81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12
18:50 писал:
PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12
19:07 писал:
common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
pd tai yra visiskai kitokia sistema surstukas siurblyds pati forsunke atlieka auksto slegio kuro siurblio funkcija o cr visiskai kas kita sistema, o kas tas cm?
Пользователь
2014-03-12 19:26
2014-03-12
18:50 писал:
PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12
19:07 писал:
common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
2014-03-12
19:22 писал:
pd tai yra visiskai kitokia sistema surstukas siurblyds pati forsunke atlieka auksto slegio kuro siurblio funkcija o cr visiskai kas kita sistema, o kas tas cm?
cm-jo supratimu common rail.
o pasakyti jis norejo, kad pd ir jtd varikliai turi comonrail kuro sistema, zdz-aukstas pilotazas dvi sistemos sujungtos i viena, kazkas is ateities...
o pasakyti jis norejo, kad pd ir jtd varikliai turi comonrail kuro sistema, zdz-aukstas pilotazas dvi sistemos sujungtos i viena, kazkas is ateities...
Пользователь
2014-03-12 19:30
2014-03-12
17:22 gedasjns писал:
81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12
18:50 писал:
PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12
19:07 писал:
common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
common rail turi 1 auksto spaudimo siurbli, kuri palaiko pastovu auksta slegi metaliniame vamzdelyje (fuel rail). pats kuras paduodamas elektromagnetiniu arba pjezoelektriniu purkstuku pagalba, kurie yra susjungti su tuo vamzdeliu. PD purkstukai gauna salyginai zema slegi is zemo slegio siurbliuko. patys purkstukai veikia kaip auksto spaudimo siurbliai. juos aktyvuoja arba paskirstymo velenas arba jie aktyvuojami tepalo slegio pagalba (amerikieciu dyzeliuose, pvz fordo PowerStroke motore)
sistemos visiskai nepanasios.
sistemos visiskai nepanasios.
Пользователь
2014-03-12 19:33
2014-03-12
17:22 gedasjns писал:
81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12
18:50 писал:
PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12
19:07 писал:
common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
comon rail yra viena sistema. pd yra kita, ji angliskai vadinama Unit Injector
Пользователь
2014-03-12 19:34
2014-03-12
19:07 писал:
common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
2014-03-12
19:22 писал:
pd tai yra visiskai kitokia sistema surstukas siurblyds pati forsunke atlieka auksto slegio kuro siurblio funkcija o cr visiskai kas kita sistema, o kas tas cm?
2014-03-12
19:26 писал:
cm-jo supratimu common rail.
o pasakyti jis norejo, kad pd ir jtd varikliai turi comonrail kuro sistema, zdz-aukstas pilotazas dvi sistemos sujungtos i viena, kazkas is ateities...:)
o pasakyti jis norejo, kad pd ir jtd varikliai turi comonrail kuro sistema, zdz-aukstas pilotazas dvi sistemos sujungtos i viena, kazkas is ateities...:)
jooo tokie ekspertai nuvaro masinos pirkt ir paskui rekauja kad prakeikti perikupai apgavo. DD
Пользователь
2014-03-12 19:34
2014-03-12
18:50 писал:
PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12
19:07 писал:
common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
2014-03-12
19:33 писал:
comon rail yra viena sistema. pd yra kita, ji angliskai vadinama Unit Injector
arba rusiskai Nasos Forsunka.
Пользователь
2014-03-12 19:57
2014-03-12
19:07 писал:
common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
2014-03-12
19:33 писал:
comon rail yra viena sistema. pd yra kita, ji angliskai vadinama Unit Injector
2014-03-12
19:34 писал:
arba rusiskai Nasos Forsunka. :)
rasybos klaida padariau vietoj cr-commonrail m parasiau bet visgi
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail
Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail
Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
Пользователь
2014-03-12 20:15
2014-03-12
19:33 писал:
comon rail yra viena sistema. pd yra kita, ji angliskai vadinama Unit Injector
2014-03-12
19:34 писал:
arba rusiskai Nasos Forsunka. :)
2014-03-12
19:57 писал:
rasybos klaida padariau vietoj cr-commonrail m parasiau bet visgi
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail
Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail
Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
nu nusneki tdi nera cr ir pompeduzas nera cr.
Пользователь
2014-03-12 20:18
na tiksliau yra cr tdi bet ne 1, 9.
Пользователь
2014-03-12 20:28
2014-03-12
19:34 писал:
arba rusiskai Nasos Forsunka. :)
2014-03-12
19:57 писал:
rasybos klaida padariau vietoj cr-commonrail m parasiau bet visgi
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail
Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail
Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
2014-03-12
20:15 писал:
nu nusneki tdi nera cr ir pompeduzas nera cr.
common raillyra tas pats suo - ar vokieciu aviganis ar chau chau, ar koks pudelis ar buldogas , vistiek jie visi bendrai paemus yra sunys
Пользователь
2014-03-12 20:41
2014-03-12
19:57 писал:
rasybos klaida padariau vietoj cr-commonrail m parasiau bet visgi
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail
Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail
Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
2014-03-12
20:15 писал:
nu nusneki tdi nera cr ir pompeduzas nera cr.
2014-03-12
20:28 писал:
common raillyra tas pats suo - ar vokieciu aviganis ar chau chau, ar koks pudelis ar buldogas , vistiek jie visi bendrai paemus yra sunys
Kaip tu nesupranti, tu maisai tai kad, jtd ar tdi ar tds ar dti ir panasiai sios raides nezymi variklio kuro padavimo sistemos, pvz tdi yra ir pompaduzu ir paprastu ir comonrailu. bet tavo pasakimas kad pompaduzas yra comonrailas yra tavo fantazijos vaisius.
Пользователь
2014-03-12 20:49
2014-03-12
20:15 писал:
nu nusneki tdi nera cr ir pompeduzas nera cr.
2014-03-12
20:28 писал:
common raillyra tas pats suo - ar vokieciu aviganis ar chau chau, ar koks pudelis ar buldogas , vistiek jie visi bendrai paemus yra sunys
2014-03-12
20:41 писал:
Kaip tu nesupranti, tu maisai tai kad, jtd ar tdi ar tds ar dti ir panasiai sios raides nezymi variklio kuro padavimo sistemos, pvz tdi yra ir pompaduzu ir paprastu ir comonrailu. bet tavo pasakimas kad pompaduzas yra comonrailas yra tavo fantazijos vaisius.
ne
Пользователь
2014-03-12 20:50
tai vat atsibodo gincytis su tavim taip kad gali paskaityt kuo skiriasi
http://www.purkstukai.lt/kaip-veikia-dyzeliniai-purkstuvai/
http://www.purkstukai.lt/kaip-veikia-dyzeliniai-purkstuvai/
Пользователь
2014-03-12 20:51
http://www.purkstukai.lt/kaip-veikia-dyzeliniai-purkstuvai/
ir nustok dvirati isradinet pirmas ir pagrindinis sakinys panaikina visas abejones ir tavo speliojimus "Šiuolaikinių dyzelinių transporto priemonių purkštuvus galima skirstyti į dvi grupes, kurios pasitaiko dažniausiai: „Common rail“ sistemos purkštuvai ir vokiški „Pumpe Düse“ sistemos purkštuvai. Šios dvi sistemos yra visiškai skirtingos."
ir nustok dvirati isradinet pirmas ir pagrindinis sakinys panaikina visas abejones ir tavo speliojimus "Šiuolaikinių dyzelinių transporto priemonių purkštuvus galima skirstyti į dvi grupes, kurios pasitaiko dažniausiai: „Common rail“ sistemos purkštuvai ir vokiški „Pumpe Düse“ sistemos purkštuvai. Šios dvi sistemos yra visiškai skirtingos."
Пользователь
2014-03-12 20:51
2014-03-12
20:28 писал:
common raillyra tas pats suo - ar vokieciu aviganis ar chau chau, ar koks pudelis ar buldogas , vistiek jie visi bendrai paemus yra sunys
2014-03-12
20:41 писал:
Kaip tu nesupranti, tu maisai tai kad, jtd ar tdi ar tds ar dti ir panasiai sios raides nezymi variklio kuro padavimo sistemos, pvz tdi yra ir pompaduzu ir paprastu ir comonrailu. bet tavo pasakimas kad pompaduzas yra comonrailas yra tavo fantazijos vaisius.
2014-03-12
20:49 писал:
ne
kai as vaziuoju mane visi praleidzia ar x6 ar dar kas px man
Пользователь
2014-03-12 20:56
2014-03-12
20:41 писал:
Kaip tu nesupranti, tu maisai tai kad, jtd ar tdi ar tds ar dti ir panasiai sios raides nezymi variklio kuro padavimo sistemos, pvz tdi yra ir pompaduzu ir paprastu ir comonrailu. bet tavo pasakimas kad pompaduzas yra comonrailas yra tavo fantazijos vaisius.
2014-03-12
20:49 писал:
ne
2014-03-12
20:51 писал:
kai as vaziuoju mane visi praleidzia ar x6 ar dar kas px man
nesupratau kam cia sitas nusivyliai kad nesamones pliurpi ir pagaliau tau tai irodziau? rado kuo pasigirt x6 praleidzia...tai tu kietas pizdiec..
Пользователь
2014-03-12 21:04
ką jūs čia bandote irodyti vienas kitam? Ginčyjatės pas ką didesnis?
Pumpeduse jau net antrojo pasaulinio karo metu buvo naudojama sistema vokiečių dyzeliuose, kada variklio paskirstymo velenas arba alkūninis velenas per pakėlikus spaudinėdavo forsunkes ir jos ipurkšdavo kurą į cilindrus reikiamu metu, o toms forsunkėms buvo paduodamas kuras mažu slėgiu, tik dabartiniais laikais prie tų forsunkių priženyjo konstruktoriai elektrinius daviklius, nes viskas dabar yra kompiurterizuojama, nes elektronika yra pigesnė nei mechanka
Pumpeduse jau net antrojo pasaulinio karo metu buvo naudojama sistema vokiečių dyzeliuose, kada variklio paskirstymo velenas arba alkūninis velenas per pakėlikus spaudinėdavo forsunkes ir jos ipurkšdavo kurą į cilindrus reikiamu metu, o toms forsunkėms buvo paduodamas kuras mažu slėgiu, tik dabartiniais laikais prie tų forsunkių priženyjo konstruktoriai elektrinius daviklius, nes viskas dabar yra kompiurterizuojama, nes elektronika yra pigesnė nei mechanka
Пользователь
2014-03-12 21:13
2014-03-12
20:49 писал:
ne
2014-03-12
20:51 писал:
kai as vaziuoju mane visi praleidzia ar x6 ar dar kas px man
2014-03-12
20:56 писал:
nesupratau kam cia sitas nusivyliai kad nesamones pliurpi ir pagaliau tau tai irodziau? rado kuo pasigirt x6 praleidzia...tai tu kietas pizdiec.. :D
as su traukiniu vazineju , pabandyk nepraleist
Пользователь
2014-03-12 21:15
2014-03-12
20:51 писал:
kai as vaziuoju mane visi praleidzia ar x6 ar dar kas px man
2014-03-12
20:56 писал:
nesupratau kam cia sitas nusivyliai kad nesamones pliurpi ir pagaliau tau tai irodziau? rado kuo pasigirt x6 praleidzia...tai tu kietas pizdiec.. :D
2014-03-12
21:13 писал:
as su traukiniu vazineju , pabandyk nepraleist :smoke:
peskomobiliu tu vazineji man atrodo.
autopard455
5 / 0
2014-03-12 21:18
Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
Пользователь
2014-03-12 21:26
2014-03-12
21:18 autopard455 писал:
Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
ziurint koks tas ne degaliniu kuras, jei dazytas tai dzin tas pats kuras nauja technika zemes ukio po milijona kainuojanti eina su tuo kuru, o jei belaruska tai jo geriau 81 vaziuotum ir su pompaduzu bet jei kazkas tai islaidos zymiai didesnes remontui bus.
edvin
104 / 0
2014-03-12 21:28
2014-03-12
21:18 autopard455 писал:
Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
asmeniskai vazineju su 96kw pd 3metus, lietuvisko kuro mano auto nemates ir tfui tfui kolkas jokiu bedu
Пользователь
2014-03-12 21:32
jo, rusai tik su žiguliais važinėja ir belorusais ar kamazais. Rusai nevažinėja naujais džipais , gerais mersais po puse limono kainuojančiais, o jei važinėja, tai salerą perka vokietijoje
Geras tas rusų dyz kuras, tik mūsų kontrabandininkai tą kurą skiedžia viskuo, kas smirda ir dega, o paskui ir verkiat suėdę kuro sistemas rudimis nuo kanistrų ir dar velniai žino kuo
Geras tas rusų dyz kuras, tik mūsų kontrabandininkai tą kurą skiedžia viskuo, kas smirda ir dega, o paskui ir verkiat suėdę kuro sistemas rudimis nuo kanistrų ir dar velniai žino kuo
Пользователь
2014-03-12 21:32
2014-03-12
21:18 autopard455 писал:
Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
2014-03-12
21:28 edvin писал:
asmeniskai vazineju su 96kw pd 3metus, lietuvisko kuro mano auto nemates ir tfui tfui kolkas jokiu bedu
na cia jau niuancai, kokia nupirksi kita gali ir pusmecio neatlaikyt, ir belaruskas ivairus buna daug skiestas nedaug ar visai neskiestas o neskiestas galima sakyti tas pats kas lietuviskas patys kas veza supisa ta kura nes bendzsa ten pigesnis ir maiso ta kura.
Пользователь
2014-03-12 21:34
2014-03-12
21:18 autopard455 писал:
Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
2014-03-12
21:28 edvin писал:
asmeniskai vazineju su 96kw pd 3metus, lietuvisko kuro mano auto nemates ir tfui tfui kolkas jokiu bedu
Ka manote, koks efektas jei dyzeli atskiesti ne zibalu, kaip darome pries didziuosius salcius, ir net ne benzinu.O etanoliu?Nieks nebandete?
Пользователь
2014-03-12 21:38
2014-03-12
21:18 autopard455 писал:
Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
2014-03-12
21:28 edvin писал:
asmeniskai vazineju su 96kw pd 3metus, lietuvisko kuro mano auto nemates ir tfui tfui kolkas jokiu bedu
2014-03-12
21:34 писал:
Ka manote, koks efektas jei dyzeli atskiesti ne zibalu, kaip darome pries didziuosius salcius, ir net ne benzinu.O etanoliu?Nieks nebandete?
karvės šudas efektyviau
Пользователь
2014-03-12 21:46
2014-03-12
21:18 autopard455 писал:
Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
2014-03-12
21:28 edvin писал:
asmeniskai vazineju su 96kw pd 3metus, lietuvisko kuro mano auto nemates ir tfui tfui kolkas jokiu bedu
2014-03-12
21:32 писал:
na cia jau niuancai, kokia nupirksi kita gali ir pusmecio neatlaikyt, ir belaruskas ivairus buna daug skiestas nedaug ar visai neskiestas o neskiestas galima sakyti tas pats kas lietuviskas patys kas veza supisa ta kura nes bendzsa ten pigesnis ir maiso ta kura.
Ka manote, koks efektas jei dyzeli atskiesti ne zibalu, kaip darome pries didziuosius salcius, ir net ne benzinu.O etanoliu?Nieks nebandete?
Пользователь
2014-03-13 02:59
2014-03-12
19:57 писал:
rasybos klaida padariau vietoj cr-commonrail m parasiau bet visgi
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail
Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail
Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
2014-03-12
20:15 писал:
nu nusneki tdi nera cr ir pompeduzas nera cr.
2014-03-12
20:28 писал:
common raillyra tas pats suo - ar vokieciu aviganis ar chau chau, ar koks pudelis ar buldogas , vistiek jie visi bendrai paemus yra sunys
kalbant apie VW TDI, tai TDI reiskia, kad variklis turbinis ir turi tiesiogini ipurskima, bet nenurodoma kaip tai igyvendinta.
is tavo rasliavos matosi, kad nesi susidures realiai su nei vienu dyzeliu..
TDI senesni ejo su paskirstymo siurbliu. patys purkstukai buvo grynai mechaniniai, kuro paskirstyma, ipurskimo momenta ir jo kieki reguliavo siurblys - jame buvo mechaniniai ir elektroniniai komponentai atsakingi uz tai.
kiek veliau pradejo deti PD - jame nebeliko centrinio siurblio, ji pakeiti purkstukai-siurbliai. juos aktyvuoja paskirstymo velenas, t.y. kai jis nuspaudzia purkstuka jame sukeliamas aukstas slegi. pats ipurskimas kontroliuojamas elektroniskai dazniausiai. reikiamu momentu isleidziamas kuras.
ir galu gale yra TDI su common rail sistema. kaip ir anksciau rasiau - ji vadinama taip todel kad turi viena vamzdeli su aukstu slegiu, kuris tiekia kura visiems purkstukams. siurblys yra vienas, bet jis tik sukelia auksta slegi, pacio ipurskimo jis nereguliuoja.
visi jie yra TDI, todel, kad turi turbina ir kura purskia tiesiai i cilindrus
is tavo rasliavos matosi, kad nesi susidures realiai su nei vienu dyzeliu..
TDI senesni ejo su paskirstymo siurbliu. patys purkstukai buvo grynai mechaniniai, kuro paskirstyma, ipurskimo momenta ir jo kieki reguliavo siurblys - jame buvo mechaniniai ir elektroniniai komponentai atsakingi uz tai.
kiek veliau pradejo deti PD - jame nebeliko centrinio siurblio, ji pakeiti purkstukai-siurbliai. juos aktyvuoja paskirstymo velenas, t.y. kai jis nuspaudzia purkstuka jame sukeliamas aukstas slegi. pats ipurskimas kontroliuojamas elektroniskai dazniausiai. reikiamu momentu isleidziamas kuras.
ir galu gale yra TDI su common rail sistema. kaip ir anksciau rasiau - ji vadinama taip todel kad turi viena vamzdeli su aukstu slegiu, kuris tiekia kura visiems purkstukams. siurblys yra vienas, bet jis tik sukelia auksta slegi, pacio ipurskimo jis nereguliuoja.
visi jie yra TDI, todel, kad turi turbina ir kura purskia tiesiai i cilindrus
Ваше послание |
|