del bmw 525 tds 97m varyklio bedos

Создал Пользователь 2011-03-19
2011-03-19 17:01
sveiki visi.
Nusipirkau neseniai BMW 525 TDS 97 metu. Broblemos:
1- Labai sunkiai kuriasi varyklis, nesvarbu ar jis siltas ar saltas vistiek ilgokai reikia pasukti kad uzsivestu ir rodos kai paspaudinesi gazo pedala uzsiveda greiciau. kai uzsikuria ant laisvu apsuku dirba gan triuksmingai bet gal nuo pagalviu kai duosi gazo tai dirba graziai traukia irgi gerai.
2- problema su klima, sildo tik keleivio puse o vairuotoja visa laika salta ora pucia, ir ten kur klimos valdymas rodos visa laika kazkas burzgia matavau srove "ramybes" busenoje tai buvo 0, 5 A manau greitai akuma iskrautu. kas ten galetu buti?
Aciu
2011-03-19 23:36
diagnostika del degimo pasidaryk , o del akumiko laidus pasitikrink
2011-03-19 23:48
Del kurimosi ir durniui aisku, manau.. siurblys, pataisykit jei klystu...

Del to burzgimo, tai kai turejau bmw, taip dare, bet kokia minute, po uzgesinimo. Tai, kiek ismasciau, uzdarinedavo ortakius.
O tau, gal burzgia, kad vairuotojo puses neina atidaryt? ir jis bando isvien?

2011-03-19 23:57
2011-03-19 17:01 писал: sveiki visi.
Nusipirkau neseniai BMW 525 TDS 97 metu. Broblemos:
1- Labai sunkiai kuriasi varyklis, nesvarbu ar jis siltas ar saltas vistiek ilgokai reikia pasukti kad uzsivestu ir rodos kai paspaudinesi gazo pedala uzsiveda greiciau. kai uzsikuria ant laisvu apsuku dirba gan triuksmingai bet gal nuo pagalviu kai duosi gazo tai dirba graziai traukia irgi gerai.
2- problema su klima, sildo tik keleivio puse o vairuotoja visa laika salta ora pucia, ir ten kur klimos valdymas rodos visa laika kazkas burzgia matavau srove "ramybes" busenoje tai buvo 0, 5 A manau greitai akuma iskrautu. kas ten galetu buti?
Aciu
dirba triuksmingai ir nesvariai kol saltas motoras , o salto geriau nesmaugt jei nori kad dar vaziuotu :)
2011-03-20 10:16
zemitas - manai, kad bus blogas degimo kampas? o jei siurblys tai bus butent, tai kad per maza slegi sudaro? ar gal kazkas elektrinyje dalyje? del siurblio gedimo neturetu sumazeti trauka?
del peciaus, tai suzinojau kad greiciausiai bus elektrinis vostuvas kuris atsidaro i paleidzia antifriza i radiatoriu
beja jis dirba visa laika triuksmingai ant laisu apsuku cia turejau omeny kad salone labai girdisi. o kai duosi gazo dirba graziai ir siaip kai vaziuoji viskas tiliai dirba.
2011-03-20 10:39
2011-03-20 10:16 писал: zemitas - manai, kad bus blogas degimo kampas? o jei siurblys tai bus butent, tai kad per maza slegi sudaro? ar gal kazkas elektrinyje dalyje? del siurblio gedimo neturetu sumazeti trauka?
del peciaus, tai suzinojau kad greiciausiai bus elektrinis vostuvas kuris atsidaro i paleidzia antifriza i radiatoriu :smoke:
beja jis dirba visa laika triuksmingai ant laisu apsuku cia turejau omeny kad salone labai girdisi. o kai duosi gazo dirba graziai ir siaip kai vaziuoji viskas tiliai dirba.
Taip blogas degimo kampas gali but, siurblys jei butu blogas nebeuzsikurtum rytais vapsie , net traukimas nebepadetu. del siurbliu trauka nepamazetu , patikrink dar kompresija , o del pasalinio garso , negali taip baisiai but kad didelis ant laisvu . saltas kaip buna didelis tik uzkurus masina , o seip mazas . Del peciuko nezinau nieko negaliu padet
2011-03-20 11:58
2011-03-20 10:16 писал: zemitas - manai, kad bus blogas degimo kampas? o jei siurblys tai bus butent, tai kad per maza slegi sudaro? ar gal kazkas elektrinyje dalyje? del siurblio gedimo neturetu sumazeti trauka?
del peciaus, tai suzinojau kad greiciausiai bus elektrinis vostuvas kuris atsidaro i paleidzia antifriza i radiatoriu :smoke:
beja jis dirba visa laika triuksmingai ant laisu apsuku cia turejau omeny kad salone labai girdisi. o kai duosi gazo dirba graziai ir siaip kai vaziuoji viskas tiliai dirba.
2011-03-20 10:39 писал: Taip blogas degimo kampas gali but, siurblys jei butu blogas nebeuzsikurtum rytais vapsie , net traukimas nebepadetu. del siurbliu trauka nepamazetu , patikrink dar kompresija , o del pasalinio garso , negali taip baisiai but kad didelis ant laisvu . saltas kaip buna didelis tik uzkurus masina , o seip mazas . Del peciuko nezinau nieko negaliu padet :smilewink:
o kad neisijungia pakaitinimo zvakes negali buti taip?
2011-03-20 12:27
2011-03-20 10:16 писал: zemitas - manai, kad bus blogas degimo kampas? o jei siurblys tai bus butent, tai kad per maza slegi sudaro? ar gal kazkas elektrinyje dalyje? del siurblio gedimo neturetu sumazeti trauka?
del peciaus, tai suzinojau kad greiciausiai bus elektrinis vostuvas kuris atsidaro i paleidzia antifriza i radiatoriu :smoke:
beja jis dirba visa laika triuksmingai ant laisu apsuku cia turejau omeny kad salone labai girdisi. o kai duosi gazo dirba graziai ir siaip kai vaziuoji viskas tiliai dirba.
2011-03-20 10:39 писал: Taip blogas degimo kampas gali but, siurblys jei butu blogas nebeuzsikurtum rytais vapsie , net traukimas nebepadetu. del siurbliu trauka nepamazetu , patikrink dar kompresija , o del pasalinio garso , negali taip baisiai but kad didelis ant laisvu . saltas kaip buna didelis tik uzkurus masina , o seip mazas . Del peciuko nezinau nieko negaliu padet :smilewink:
2011-03-20 11:58 писал: o kad neisijungia pakaitinimo zvakes negali buti taip?
gali taciau gali buti kad ir oro gauna pro kaskur greiciausiai per grystamas slangutes pazek ar nekiauros
4243 / 0
2011-03-20 14:58
zvakes pirmoj eilej gal nepakankamai kaitina
2011-03-27 22:08
Ant karsto gali neveikt pakaitinimo zvakes, gali but kad siurblis kur bake sugedes, jai reikes turiu.
2011-03-29 11:52
nu jo cia manau su siurbliu bus bedu o kaip vaira sukineji apsukos nepulsuoja o del zvakiu tai jai siltas nesiveda tai cia jos ne prie ko. gali pabandyt sujunk visa kiek gali erektos na sviesas peciuka ir taip toliau ir vaira iki galo pasukinek jei dauk sokineja o kai kuriam buna ir nugesta tai su siurbliu bus kazkas .pvz elektronine dalis parejus
2011-05-17 13:08
2011-03-19 17:01 писал: sveiki visi.
Nusipirkau neseniai BMW 525 TDS 97 metu. Broblemos:
1- Labai sunkiai kuriasi varyklis, nesvarbu ar jis siltas ar saltas vistiek ilgokai reikia pasukti kad uzsivestu ir rodos kai paspaudinesi gazo pedala uzsiveda greiciau. kai uzsikuria ant laisvu apsuku dirba gan triuksmingai bet gal nuo pagalviu kai duosi gazo tai dirba graziai traukia irgi gerai.
2- problema su klima, sildo tik keleivio puse o vairuotoja visa laika salta ora pucia, ir ten kur klimos valdymas rodos visa laika kazkas burzgia matavau srove "ramybes" busenoje tai buvo 0, 5 A manau greitai akuma iskrautu. kas ten galetu buti?
Aciu
man irgi buvo tokios bedos
1 Paankstino degima ir gerai pradejo kurtis
2 pasikeiciau klimos valdyma ir nebeburzgia, bet daznas atvejis kad ir ezys gali butu susviles
2011-05-17 13:08
2011-03-19 17:01 писал: sveiki visi.
Nusipirkau neseniai BMW 525 TDS 97 metu. Broblemos:
1- Labai sunkiai kuriasi varyklis, nesvarbu ar jis siltas ar saltas vistiek ilgokai reikia pasukti kad uzsivestu ir rodos kai paspaudinesi gazo pedala uzsiveda greiciau. kai uzsikuria ant laisvu apsuku dirba gan triuksmingai bet gal nuo pagalviu kai duosi gazo tai dirba graziai traukia irgi gerai.
2- problema su klima, sildo tik keleivio puse o vairuotoja visa laika salta ora pucia, ir ten kur klimos valdymas rodos visa laika kazkas burzgia matavau srove "ramybes" busenoje tai buvo 0, 5 A manau greitai akuma iskrautu. kas ten galetu buti?
Aciu
man irgi buvo tokios bedos
1 Paankstino degima ir gerai pradejo kurtis
2 pasikeiciau klimos valdyma ir nebeburzgia, bet daznas atvejis kad ir ezys gali butu susviles
2011-05-17 17:28
2011-03-19 17:01 писал: sveiki visi.
Nusipirkau neseniai BMW 525 TDS 97 metu. Broblemos:
1- Labai sunkiai kuriasi varyklis, nesvarbu ar jis siltas ar saltas vistiek ilgokai reikia pasukti kad uzsivestu ir rodos kai paspaudinesi gazo pedala uzsiveda greiciau. kai uzsikuria ant laisvu apsuku dirba gan triuksmingai bet gal nuo pagalviu kai duosi gazo tai dirba graziai traukia irgi gerai.
2- problema su klima, sildo tik keleivio puse o vairuotoja visa laika salta ora pucia, ir ten kur klimos valdymas rodos visa laika kazkas burzgia matavau srove "ramybes" busenoje tai buvo 0, 5 A manau greitai akuma iskrautu. kas ten galetu buti?
Aciu
klimos valdime yra ventiliatoriukas, jis pastoviai veikia, jis ima ora is salono ir reguliuojasi siluma kai buna ant auto padaryta, gal jis pas tave susidevejo ir burzgia, pas mane irgi jis truputi uzia
2011-06-14 20:13
Sveiki, bmw myletojai kolegos Prisiregisravau siam forume, nes pats esu nepagydomas bmw ligonis ir kitos auto gyvenime nepirksiu. Taciau paskaites jusu nemazai zinuciu butent apie 2.5 tds bmw varikli, labai smarkiai pradejau juoktis. Tikrai yra zmoniu rasanciu gryna teisybe, bet yra ir rasanciu visiskus vejusPats paskutinius 7-nis metus vazinejau su 725 tds, 98m. E38. Dar pries tai 5-kis metus vazinejau su 525 tds E34. Parasysiu as jums tikra ir teisinga istorija apie tds. Visu pirma, kas liecia siurblius.Tds varikliai pasirode 91m pabaigoje.Buvo gaminami iki 98m pabaigos. Varikliai pagaminti 91-96m, turejo daug problemu su auksto spaudimo siurbliu elektronine dalimi. Tai daugiausia priklause nuo kilometrazo, bet daug itakos turejo ir labai prastos kokybes saliarka. Si problema buvo beveik isspresta 96m pabaigoje. Liko kita problema. GALVA!!! Sios problemos bavarai neisprende iki pat 3, 0D variklio atsiradimo. Piktybines priezastys galvu susikraipymo ir skilimo: perkaitintas variklis, salto variklio drozimas ypac ziema! Nepiktybines, visos tds galvos susilpneja prabegus 300-350 tukst. km. Jei kazkada pirkote bet koki bmw su tds varikliu ne naujesni kaip 5m ir jums irodinejo, kad jis prabeges 200 tukst. km. iskart galejot pasiust n.... Vienetai tokiu budavo, arba parvezdavo sudauzytus, remontuodavo ir patys vazinedavo. Niekada niekas nepardave idealaus tds su mazu prabegimu, nes tokia masina gali vazinet nebrangiai ne vienus metus. As zinau, nes brolis 19m prekiauja masinom. Kitas dalykas, ekonomiskumas. Nezinau kaip kas vaziuoja, bet zinau kaip vaziuoju as. Tikrai nedrozdavau ir stengdavausi vaziuot kuo ekonomiskiau.Uzsmaugdavau labai retai. Su simtais zmoniu kalbejau ir visi pasake labai panasiai. 525 buvo mechanke, mieste imdavo su kondiske vasara apie 9, ziema priklausomai nuo salcio 10-12ltr. 725 buvo automatas, R19 kaliosai ir kondiske. Taip pat vaziujant vasara eme apie 10-11, ziema jei gerai pasaldavo iki 15 ltr. 525 buvo geras, pirkau dauzta, bet vistiek pravaziaves apie 180 tukst. dariau siurbli. 725 varili prakeikiau amzinai, nes apakintas pilna privalumu komplektacija nusipirkau su mazdaug 400 tukst. prabiegu. Tris kart dariau galva.Mataras tepalais amzinai apibeges buvo. Viskas, su tds siam gyvenime baigiau. Nedarykit, rebiata, klaidos, jei leidzia finansai, jamkit tik bet koki bmw su 3, 0d varikliu. Siais laikais tds nupirkt gera praktiskai neimanoma! Nebent is tecio, kuris ledova laike garaze 10m;) Pripazistu, labai geri auto buvo, kol nebuvo pravaziave daugiau kaip 250t.km apytiksliai. Spaudziu ranka kas tokius dar turi Ir dar, penktai klasiai sitas mataras puse velnio tikrai, o septintai ryskiai per silpnas, nors as irgi draguose nedalyvauju. Remontas, tarpine pakeist ir galva nuslifuot( jei galva neskilus, jei skilus dar apie 700lt)ne paciam darant, kainuos apie 1500lt, gerom detalem, pigiom net nedarykit, o siurbli kiek girdejau sutvarko jau uz 700lt gerai. kaip turejau 525, mokejau 2500lt 2000-aisias metais.ka, sekmes visiem bavarisku megejam, tikiuoosi susirasysim

Ваше послание