del audi a4 1,8turbo cipavimo

Создал Пользователь 2012-04-19
2012-04-19 20:49
ar eina sy auto sucipsuoti ir kokia kaina butu jei ymanoma?dekui uz info
1757 / 0
2012-04-19 20:52
kokiem galam tau ji cipuoti?
You serious?
2012-04-20 08:58
2012-04-19 20:49 писал: ar eina sy auto sucipsuoti ir kokia kaina butu jei ymanoma?dekui uz info:smoke:
imanoma, bet su standartiniu ismetimu, isiurbimu ir viskuo kitu nepatarciau. be to, turek omenyje, kad po "cipavimo" busi priverstas piltis 98 oktano benzina
2012-04-22 22:31
noriu cipsuoti del to kad ydomu suzinoti maximale tos audes galimybes dabar mazdaud per 1, 5km paguldau 200, seip trauke gerai del to problemu nera spaudi ir eina negalvojus.tai ydomu kaina ir kur daro, daug kas sako kad tipo 40kw pakiltu tai audinei tai butu ydomu tikslei suzinoti kas domejosi apie tai
2012-04-22 22:36
imesk cipsu po kapotu, patartina geresniu estrella arba lays ir turesi sau cipsuota audine
2012-04-22 23:15
imi 2.8 audine ir nereiks jokio cipavimo
2012-04-23 04:02
2012-04-22 22:31 писал: noriu cipsuoti del to kad ydomu suzinoti maximale tos audes galimybes dabar mazdaud per 1, 5km paguldau 200, seip trauke gerai del to problemu nera spaudi ir eina negalvojus.tai ydomu kaina ir kur daro, daug kas sako kad tipo 40kw pakiltu tai audinei tai butu ydomu tikslei suzinoti kas domejosi apie tai
maksimalios galios vien "cipavimu" neisgsusi. mano draugas is tokio variklio buvo isspaudes apie 170kW.. bet ne vien "cipavo".. daug ka papildomai keite.
2012-04-23 08:41
2012-04-22 23:15 писал: imi 2.8 audine ir nereiks jokio cipavimo:smoke:
su 2, 8 vargo vakariene taspats kaip ir su 2, 6
3586 / 0
2012-04-23 09:04
klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
2012-04-23 09:17
2012-04-23 09:04 assas писал: klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
gali buti oro sraito sklende ta praste ta vieta kur su gazo trosu darineji gazop duodamas..laisvos eigos kaip ten pavadint..tai pozymis kad plauti reikia ten viduje ja isardzius.nes pradzia buna kad pulsiuoja, retsykiais, veliau vis dazniau, kol galop visai ant laisvu nebedirba.tik koja nuo gazo pedalo nuemei ir gesta.zodziu isplauti reikia viska is vidaus ir vel veiks gerai.
3586 / 0
2012-04-23 09:29
2012-04-23 09:04 assas писал: klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
2012-04-23 09:17 писал: gali buti oro sraito sklende ta praste ta vieta kur su gazo trosu darineji gazop duodamas..laisvos eigos kaip ten pavadint..tai pozymis kad plauti reikia ten viduje ja isardzius.nes pradzia buna kad pulsiuoja, retsykiais, veliau vis dazniau, kol galop visai ant laisvu nebedirba.tik koja nuo gazo pedalo nuemei ir gesta.zodziu isplauti reikia viska is vidaus ir vel veiks gerai.
dekui tuoj pasuksiu pasakysiu pazystamui cia tokia problema yra
3586 / 0
2012-04-23 12:38
2012-04-23 09:04 assas писал: klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
2012-04-23 09:17 писал: gali buti oro sraito sklende ta praste ta vieta kur su gazo trosu darineji gazop duodamas..laisvos eigos kaip ten pavadint..tai pozymis kad plauti reikia ten viduje ja isardzius.nes pradzia buna kad pulsiuoja, retsykiais, veliau vis dazniau, kol galop visai ant laisvu nebedirba.tik koja nuo gazo pedalo nuemei ir gesta.zodziu isplauti reikia viska is vidaus ir vel veiks gerai.
ka ten valyti dabar buvau nuvykes paziureti ka ten valyti kad nera ka ten visa mikroskema blizga ten atidarius?
2012-04-23 15:24
2012-04-23 09:04 assas писал: klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
2012-04-23 09:17 писал: gali buti oro sraito sklende ta praste ta vieta kur su gazo trosu darineji gazop duodamas..laisvos eigos kaip ten pavadint..tai pozymis kad plauti reikia ten viduje ja isardzius.nes pradzia buna kad pulsiuoja, retsykiais, veliau vis dazniau, kol galop visai ant laisvu nebedirba.tik koja nuo gazo pedalo nuemei ir gesta.zodziu isplauti reikia viska is vidaus ir vel veiks gerai.
2012-04-23 12:38 assas писал: ka ten valyti dabar buvau nuvykes paziureti ka ten valyti kad nera ka ten visa mikroskema blizga ten atidarius?
ne fiske numovus reikia ziureti ar blizga.o isardyti viska.ten buna ant kolektoriaus kaip tarpine tas visas mechanismas uzdetas..prie jo gazo stosas jungiasi, gaza maigai, trosas atidarineja ta sklende oro..tai va visa agregata reikia is vidaus isardzius issiplati..buna prisivelia visokio gavno..tai tepalu gave tai dar ko..uzkerpeja ..nes as is vokieciu tokia parvares buvau..pradzioj pulsavo, galop visai usilenke nu ant laisvu nelaike gazo..nuvariau padare diagnostika..sako tam sudui amen..tam visam agregatui..kompe klaidas isvale, vel dirba..sako neilgam kol vel kompas klaidu neprigaudys..tada nuvariau pas meistrus, tie nueme velniop ta visa agregata, isarde is vidaus visa benzinu perplove ismeze visa kas ten buvo prikerpeja, ir dar metus sekmingai vazinejau toliau, kol galop nepardaviau as tos masinos..o kad ten fyske nuemes paziuresi, naudos nulis bus..dazniausia viskas blizga, jokios oksidacijos viduje fyskiu atrodytu lyg ir ciki viskas...o pasirodo reik lysti i vidu to viso agregato...ten konkreciai ne elektronika pareina, ne laidai, o prisivelia vidus..gal tos sklendes nepridaro gerai, gal dar koks velnias vyksta..bet esme tame kad tegul megina isiplauti ji nuseme vidu jo isplauti...tada tegul ziuri ar yra pasikeitimu kokiu ar ne..ne karta su tokia problema susidures buvau, tai mes pastoviai jamam lauk ta vidu isplaunam ir prapuola bedos..aisku kuriam laikui nepasakysiu nes budavo men ar kiek laiko pavaziuoji ir parduodi ta masina (pardavimui parveztos buna ne sau vazinet)o saviskei isploviau tai konkreciai metus laiko atlaike.kol nepardaviau masinos.
2012-04-23 15:38
2012-04-23 09:17 писал: gali buti oro sraito sklende ta praste ta vieta kur su gazo trosu darineji gazop duodamas..laisvos eigos kaip ten pavadint..tai pozymis kad plauti reikia ten viduje ja isardzius.nes pradzia buna kad pulsiuoja, retsykiais, veliau vis dazniau, kol galop visai ant laisvu nebedirba.tik koja nuo gazo pedalo nuemei ir gesta.zodziu isplauti reikia viska is vidaus ir vel veiks gerai.
2012-04-23 12:38 assas писал: ka ten valyti dabar buvau nuvykes paziureti ka ten valyti kad nera ka ten visa mikroskema blizga ten atidarius?
2012-04-23 15:24 писал: ne fiske numovus reikia ziureti ar blizga.o isardyti viska.ten buna ant kolektoriaus kaip tarpine tas visas mechanismas uzdetas..prie jo gazo stosas jungiasi, gaza maigai, trosas atidarineja ta sklende oro..tai va visa agregata reikia is vidaus isardzius issiplati..buna prisivelia visokio gavno..tai tepalu gave tai dar ko..uzkerpeja ..nes as is vokieciu tokia parvares buvau..pradzioj pulsavo, galop visai usilenke nu ant laisvu nelaike gazo..nuvariau padare diagnostika..sako tam sudui amen..tam visam agregatui..kompe klaidas isvale, vel dirba..sako neilgam kol vel kompas klaidu neprigaudys..tada nuvariau pas meistrus, tie nueme velniop ta visa agregata, isarde is vidaus visa benzinu perplove ismeze visa kas ten buvo prikerpeja, ir dar metus sekmingai vazinejau toliau, kol galop nepardaviau as tos masinos..o kad ten fyske nuemes paziuresi, naudos nulis bus..dazniausia viskas blizga, jokios oksidacijos viduje fyskiu atrodytu lyg ir ciki viskas...o pasirodo reik lysti i vidu to viso agregato...ten konkreciai ne elektronika pareina, ne laidai, o prisivelia vidus..gal tos sklendes nepridaro gerai, gal dar koks velnias vyksta..bet esme tame kad tegul megina isiplauti ji nuseme vidu jo isplauti...tada tegul ziuri ar yra pasikeitimu kokiu ar ne..ne karta su tokia problema susidures buvau, tai mes pastoviai jamam lauk ta vidu isplaunam ir prapuola bedos..aisku kuriam laikui nepasakysiu nes budavo men ar kiek laiko pavaziuoji ir parduodi ta masina (pardavimui parveztos buna ne sau vazinet)o saviskei isploviau tai konkreciai metus laiko atlaike.kol nepardaviau masinos.
dar tegul ta stora oro slanga prasiplauna kuri maunasi ant to viso agregato.eina isiurbimo kolektorius, ant jo ta visa nesamone stovi su sklende oro, kur ja gazo trosas darineja, ir ant jo uzmauta stora oro slanga, kuri ateina is oro filtro.tai ta visa nusemes tegul is vidaus prasiplauna ir dar ta pacia slanga, blogiau nebus manau.ir turetu dingt ta liga kad pulsuoja ant laisvu apsuku variklis.man budavop nuo 900 iki 1200 tame tarpe sokinedavo taip ritmiskai.aukstyn zemyn.uzgesini, palauki, uzkuri naujai, lyg ir cikis.tik pergazuoji ar pradedi vaziuot, vel atsiranda pulsavimas..tai isplove viska ir baigesi bedos.
3586 / 0
2012-04-23 16:31
2012-04-23 12:38 assas писал: ka ten valyti dabar buvau nuvykes paziureti ka ten valyti kad nera ka ten visa mikroskema blizga ten atidarius?
2012-04-23 15:24 писал: ne fiske numovus reikia ziureti ar blizga.o isardyti viska.ten buna ant kolektoriaus kaip tarpine tas visas mechanismas uzdetas..prie jo gazo stosas jungiasi, gaza maigai, trosas atidarineja ta sklende oro..tai va visa agregata reikia is vidaus isardzius issiplati..buna prisivelia visokio gavno..tai tepalu gave tai dar ko..uzkerpeja ..nes as is vokieciu tokia parvares buvau..pradzioj pulsavo, galop visai usilenke nu ant laisvu nelaike gazo..nuvariau padare diagnostika..sako tam sudui amen..tam visam agregatui..kompe klaidas isvale, vel dirba..sako neilgam kol vel kompas klaidu neprigaudys..tada nuvariau pas meistrus, tie nueme velniop ta visa agregata, isarde is vidaus visa benzinu perplove ismeze visa kas ten buvo prikerpeja, ir dar metus sekmingai vazinejau toliau, kol galop nepardaviau as tos masinos..o kad ten fyske nuemes paziuresi, naudos nulis bus..dazniausia viskas blizga, jokios oksidacijos viduje fyskiu atrodytu lyg ir ciki viskas...o pasirodo reik lysti i vidu to viso agregato...ten konkreciai ne elektronika pareina, ne laidai, o prisivelia vidus..gal tos sklendes nepridaro gerai, gal dar koks velnias vyksta..bet esme tame kad tegul megina isiplauti ji nuseme vidu jo isplauti...tada tegul ziuri ar yra pasikeitimu kokiu ar ne..ne karta su tokia problema susidures buvau, tai mes pastoviai jamam lauk ta vidu isplaunam ir prapuola bedos..aisku kuriam laikui nepasakysiu nes budavo men ar kiek laiko pavaziuoji ir parduodi ta masina (pardavimui parveztos buna ne sau vazinet)o saviskei isploviau tai konkreciai metus laiko atlaike.kol nepardaviau masinos.
2012-04-23 15:38 писал: dar tegul ta stora oro slanga prasiplauna kuri maunasi ant to viso agregato.eina isiurbimo kolektorius, ant jo ta visa nesamone stovi su sklende oro, kur ja gazo trosas darineja, ir ant jo uzmauta stora oro slanga, kuri ateina is oro filtro.tai ta visa nusemes tegul is vidaus prasiplauna ir dar ta pacia slanga, blogiau nebus manau.ir turetu dingt ta liga kad pulsuoja ant laisvu apsuku variklis.man budavop nuo 900 iki 1200 tame tarpe sokinedavo taip ritmiskai.aukstyn zemyn.uzgesini, palauki, uzkuri naujai, lyg ir cikis.tik pergazuoji ar pradedi vaziuot, vel atsiranda pulsavimas..tai isplove viska ir baigesi bedos.
nu ble galejei anksciau parasyti jau susidejo trbut viska atgal.tai buvo nusiemes visa ta sklende kur prie kolektoriaus stovi.zodziu prasidarem ta visa laikrodi kur stovi prie sklendes oro ten alektronika viskas sandariai uzdaryta ir viskas kaip sakiau blizga.poto tas vidus kur pati lapke stovi na ten vos vos parudave kai kur bet seip svaru.buvo tik toj slangoje balto skrepliaus nuo kondencato kur eina is tepalu dangtelio y ta mechanizma kur yjeina ten daug buvo bet viska izdauzem ir viskas susirinko turbut tai kad neskambino turbut nepadejo.ar tikrai sakai ta visa aliumini reikia isplauti?
2012-04-23 16:49
2012-04-23 15:24 писал: ne fiske numovus reikia ziureti ar blizga.o isardyti viska.ten buna ant kolektoriaus kaip tarpine tas visas mechanismas uzdetas..prie jo gazo stosas jungiasi, gaza maigai, trosas atidarineja ta sklende oro..tai va visa agregata reikia is vidaus isardzius issiplati..buna prisivelia visokio gavno..tai tepalu gave tai dar ko..uzkerpeja ..nes as is vokieciu tokia parvares buvau..pradzioj pulsavo, galop visai usilenke nu ant laisvu nelaike gazo..nuvariau padare diagnostika..sako tam sudui amen..tam visam agregatui..kompe klaidas isvale, vel dirba..sako neilgam kol vel kompas klaidu neprigaudys..tada nuvariau pas meistrus, tie nueme velniop ta visa agregata, isarde is vidaus visa benzinu perplove ismeze visa kas ten buvo prikerpeja, ir dar metus sekmingai vazinejau toliau, kol galop nepardaviau as tos masinos..o kad ten fyske nuemes paziuresi, naudos nulis bus..dazniausia viskas blizga, jokios oksidacijos viduje fyskiu atrodytu lyg ir ciki viskas...o pasirodo reik lysti i vidu to viso agregato...ten konkreciai ne elektronika pareina, ne laidai, o prisivelia vidus..gal tos sklendes nepridaro gerai, gal dar koks velnias vyksta..bet esme tame kad tegul megina isiplauti ji nuseme vidu jo isplauti...tada tegul ziuri ar yra pasikeitimu kokiu ar ne..ne karta su tokia problema susidures buvau, tai mes pastoviai jamam lauk ta vidu isplaunam ir prapuola bedos..aisku kuriam laikui nepasakysiu nes budavo men ar kiek laiko pavaziuoji ir parduodi ta masina (pardavimui parveztos buna ne sau vazinet)o saviskei isploviau tai konkreciai metus laiko atlaike.kol nepardaviau masinos.
2012-04-23 15:38 писал: dar tegul ta stora oro slanga prasiplauna kuri maunasi ant to viso agregato.eina isiurbimo kolektorius, ant jo ta visa nesamone stovi su sklende oro, kur ja gazo trosas darineja, ir ant jo uzmauta stora oro slanga, kuri ateina is oro filtro.tai ta visa nusemes tegul is vidaus prasiplauna ir dar ta pacia slanga, blogiau nebus manau.ir turetu dingt ta liga kad pulsuoja ant laisvu apsuku variklis.man budavop nuo 900 iki 1200 tame tarpe sokinedavo taip ritmiskai.aukstyn zemyn.uzgesini, palauki, uzkuri naujai, lyg ir cikis.tik pergazuoji ar pradedi vaziuot, vel atsiranda pulsavimas..tai isplove viska ir baigesi bedos.
2012-04-23 16:31 assas писал: nu ble galejei anksciau parasyti jau susidejo trbut viska atgal.tai buvo nusiemes visa ta sklende kur prie kolektoriaus stovi.zodziu prasidarem ta visa laikrodi kur stovi prie sklendes oro ten alektronika viskas sandariai uzdaryta ir viskas kaip sakiau blizga.poto tas vidus kur pati lapke stovi na ten vos vos parudave kai kur bet seip svaru.buvo tik toj slangoje balto skrepliaus nuo kondencato kur eina is tepalu dangtelio y ta mechanizma kur yjeina ten daug buvo bet viska izdauzem ir viskas susirinko turbut tai kad neskambino turbut nepadejo.ar tikrai sakai ta visa aliumini reikia isplauti?
asass nezinau tiksliai del sitos, bet tarkim vectrai b eina plauti ojau vectrai c ne, ir keiciasi visa sklende, nesiplauna pas c todel kad jau elektroninis, ir jei pulsiuoja pizda-keiti nauju.va pries plaudami sita isiaiskinkit
3586 / 0
2012-04-23 16:55
2012-04-23 15:38 писал: dar tegul ta stora oro slanga prasiplauna kuri maunasi ant to viso agregato.eina isiurbimo kolektorius, ant jo ta visa nesamone stovi su sklende oro, kur ja gazo trosas darineja, ir ant jo uzmauta stora oro slanga, kuri ateina is oro filtro.tai ta visa nusemes tegul is vidaus prasiplauna ir dar ta pacia slanga, blogiau nebus manau.ir turetu dingt ta liga kad pulsuoja ant laisvu apsuku variklis.man budavop nuo 900 iki 1200 tame tarpe sokinedavo taip ritmiskai.aukstyn zemyn.uzgesini, palauki, uzkuri naujai, lyg ir cikis.tik pergazuoji ar pradedi vaziuot, vel atsiranda pulsavimas..tai isplove viska ir baigesi bedos.
2012-04-23 16:31 assas писал: nu ble galejei anksciau parasyti jau susidejo trbut viska atgal.tai buvo nusiemes visa ta sklende kur prie kolektoriaus stovi.zodziu prasidarem ta visa laikrodi kur stovi prie sklendes oro ten alektronika viskas sandariai uzdaryta ir viskas kaip sakiau blizga.poto tas vidus kur pati lapke stovi na ten vos vos parudave kai kur bet seip svaru.buvo tik toj slangoje balto skrepliaus nuo kondencato kur eina is tepalu dangtelio y ta mechanizma kur yjeina ten daug buvo bet viska izdauzem ir viskas susirinko turbut tai kad neskambino turbut nepadejo.ar tikrai sakai ta visa aliumini reikia isplauti?
2012-04-23 16:49 писал: asass nezinau tiksliai del sitos, bet tarkim vectrai b eina plauti ojau vectrai c ne, ir keiciasi visa sklende, nesiplauna pas c todel kad jau elektroninis, ir jei pulsiuoja pizda-keiti nauju.va pries plaudami sita isiaiskinkit:smoke:
taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
2012-04-23 17:05
2012-04-23 16:31 assas писал: nu ble galejei anksciau parasyti jau susidejo trbut viska atgal.tai buvo nusiemes visa ta sklende kur prie kolektoriaus stovi.zodziu prasidarem ta visa laikrodi kur stovi prie sklendes oro ten alektronika viskas sandariai uzdaryta ir viskas kaip sakiau blizga.poto tas vidus kur pati lapke stovi na ten vos vos parudave kai kur bet seip svaru.buvo tik toj slangoje balto skrepliaus nuo kondencato kur eina is tepalu dangtelio y ta mechanizma kur yjeina ten daug buvo bet viska izdauzem ir viskas susirinko turbut tai kad neskambino turbut nepadejo.ar tikrai sakai ta visa aliumini reikia isplauti?
2012-04-23 16:49 писал: asass nezinau tiksliai del sitos, bet tarkim vectrai b eina plauti ojau vectrai c ne, ir keiciasi visa sklende, nesiplauna pas c todel kad jau elektroninis, ir jei pulsiuoja pizda-keiti nauju.va pries plaudami sita isiaiskinkit:smoke:
2012-04-23 16:55 assas писал: taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
nu tada nezinau kas ten susikruso..man visai nelaike ant laisvu nedirbo.pasake misios tam agregatui visam.klaidas kompo isvale, dirbo tada normaliai.nuvariau pas drauga tas nueme, o ten priruge viskas.isplove ir ok.cia matai gal koks kitoks principas yra to agregato.nes maniske buvo 1, 8 o cia 1, 6..tada nezinau koroce..nes man ir kur degnostika dare pasake.klausiau kas ten gali but susikruse?tai sake bus uzkerpeja viduje.ta asele sklendes kur vartosi sklende ta sako gali but prikerpejus, dar kas nors.sako isiardyk isiplauk ir ziurek.taip ir buvo.isplovem, daugiau neatsinaujino..dar fyske jungias prie to agregato.gal kokia elektronika sugrybavo tada..
2012-04-23 17:15
2012-04-23 16:31 assas писал: nu ble galejei anksciau parasyti jau susidejo trbut viska atgal.tai buvo nusiemes visa ta sklende kur prie kolektoriaus stovi.zodziu prasidarem ta visa laikrodi kur stovi prie sklendes oro ten alektronika viskas sandariai uzdaryta ir viskas kaip sakiau blizga.poto tas vidus kur pati lapke stovi na ten vos vos parudave kai kur bet seip svaru.buvo tik toj slangoje balto skrepliaus nuo kondencato kur eina is tepalu dangtelio y ta mechanizma kur yjeina ten daug buvo bet viska izdauzem ir viskas susirinko turbut tai kad neskambino turbut nepadejo.ar tikrai sakai ta visa aliumini reikia isplauti?
2012-04-23 16:49 писал: asass nezinau tiksliai del sitos, bet tarkim vectrai b eina plauti ojau vectrai c ne, ir keiciasi visa sklende, nesiplauna pas c todel kad jau elektroninis, ir jei pulsiuoja pizda-keiti nauju.va pries plaudami sita isiaiskinkit:smoke:
2012-04-23 16:55 assas писал: taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.
3586 / 0
2012-04-23 17:17
2012-04-23 16:49 писал: asass nezinau tiksliai del sitos, bet tarkim vectrai b eina plauti ojau vectrai c ne, ir keiciasi visa sklende, nesiplauna pas c todel kad jau elektroninis, ir jei pulsiuoja pizda-keiti nauju.va pries plaudami sita isiaiskinkit:smoke:
2012-04-23 16:55 assas писал: taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
2012-04-23 17:05 писал: nu tada nezinau kas ten susikruso..man visai nelaike ant laisvu nedirbo.pasake misios tam agregatui visam.klaidas kompo isvale, dirbo tada normaliai.nuvariau pas drauga tas nueme, o ten priruge viskas.isplove ir ok.cia matai gal koks kitoks principas yra to agregato.nes maniske buvo 1, 8 o cia 1, 6..tada nezinau koroce..nes man ir kur degnostika dare pasake.klausiau kas ten gali but susikruse?tai sake bus uzkerpeja viduje.ta asele sklendes kur vartosi sklende ta sako gali but prikerpejus, dar kas nors.sako isiardyk isiplauk ir ziurek.taip ir buvo.isplovem, daugiau neatsinaujino..dar fyske jungias prie to agregato.gal kokia elektronika sugrybavo tada..
jo jungiasi ten fyske.o ta asele sakau svari kad nera ka ten plauti.o kiek sumokejai uz klaidu isvalyma?matai cia viskas turetu y viena sueiti lamda, oro srauto, ir ta sklende kuria sakai tai viskas sueina y konpa o ten iketina kad klaidu prigaudo
3586 / 0
2012-04-23 17:19
2012-04-23 16:49 писал: asass nezinau tiksliai del sitos, bet tarkim vectrai b eina plauti ojau vectrai c ne, ir keiciasi visa sklende, nesiplauna pas c todel kad jau elektroninis, ir jei pulsiuoja pizda-keiti nauju.va pries plaudami sita isiaiskinkit:smoke:
2012-04-23 16:55 assas писал: taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
2012-04-23 17:15 писал: va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:29
2012-04-23 16:55 assas писал: taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
2012-04-23 17:15 писал: va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
2012-04-23 17:19 assas писал: nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
2012-04-23 17:30
2012-04-23 16:55 assas писал: taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
2012-04-23 17:15 писал: va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
2012-04-23 17:19 assas писал: nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
c nera jokio troso gal galiideti foto kaip ji tiksliai atrodo, gal nesusikalbam?
2012-04-23 17:36
2012-04-23 17:15 писал: va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
2012-04-23 17:19 assas писал: nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:29 писал: mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
1829 / 0
2012-04-23 17:57
2012-04-23 17:15 писал: va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
2012-04-23 17:19 assas писал: nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:29 писал: mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
tai cia rodo in1 yra ir in2, cia inspekcijos tipo viena rodo laikas tepalus keist, kita lyg apie dirzo keitima....jokios klaidos cia nera, galima nustatyt po kiek km tau sita inspekcija ismestu, mano bratkei a4 taip dare...
3586 / 0
2012-04-23 18:03
2012-04-23 17:19 assas писал: nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:29 писал: mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
2012-04-23 17:36 писал: va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
3586 / 0
2012-04-23 18:05
2012-04-23 17:29 писал: mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
2012-04-23 17:36 писал: va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
2012-04-23 18:03 assas писал:
3586 / 0
2012-04-23 18:06
2012-04-23 17:15 писал: va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
2012-04-23 17:19 assas писал: nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:30 писал: c nera jokio troso :shocking: gal galiideti foto kaip ji tiksliai atrodo, gal nesusikalbam?
3586 / 0
2012-04-23 18:08
2012-04-23 17:19 assas писал: nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:29 писал: mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
2012-04-23 17:36 писал: va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
cia tikrai taip tau buvo konpe rode ir poto kai isvale neberodo?ta prasme apsukos nesokineja
2012-04-23 18:34
2012-04-23 17:29 писал: mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
2012-04-23 17:36 писал: va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
2012-04-23 18:08 assas писал: cia tikrai taip tau buvo konpe rode ir poto kai isvale neberodo?ta prasme apsukos nesokineja
2012-04-23 18:38
2012-04-23 17:36 писал: va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
2012-04-23 18:08 assas писал: cia tikrai taip tau buvo konpe rode ir poto kai isvale neberodo?ta prasme apsukos nesokineja
2012-04-23 18:34 писал:
cia visas variklis 1, 8 o kitoj fotkej meginau pritraukt bet lyja pas mus tai foto ne kokios gavos.ten prie antifrizo bakelio isipletimo salia visai is kaires ta nesamone matos.trosas gazo jungiasi, gazo trosu ta sklende darineja kai su pedalu maigai gaza.o tu kur imetes kazkaip kitaip man atrodo ant foto.gal 1, 6 kitaip viskas yra.
3586 / 0
2012-04-23 18:43
2012-04-23 18:08 assas писал: cia tikrai taip tau buvo konpe rode ir poto kai isvale neberodo?ta prasme apsukos nesokineja
2012-04-23 18:34 писал:
2012-04-23 18:38 писал: cia visas variklis 1, 8 o kitoj fotkej meginau pritraukt bet lyja pas mus tai foto ne kokios gavos.ten prie antifrizo bakelio isipletimo salia visai is kaires ta nesamone matos.trosas gazo jungiasi, gazo trosu ta sklende darineja kai su pedalu maigai gaza.o tu kur imetes kazkaip kitaip man atrodo ant foto.gal 1, 6 kitaip viskas yra.
man atrodo kad panasi o ta fyske nematau kur pas tave stovi.ta sklende 100lt kainuoja
3586 / 0
2012-04-23 18:44
2012-04-23 18:08 assas писал: cia tikrai taip tau buvo konpe rode ir poto kai isvale neberodo?ta prasme apsukos nesokineja
2012-04-23 18:34 писал:
2012-04-23 18:38 писал: cia visas variklis 1, 8 o kitoj fotkej meginau pritraukt bet lyja pas mus tai foto ne kokios gavos.ten prie antifrizo bakelio isipletimo salia visai is kaires ta nesamone matos.trosas gazo jungiasi, gazo trosu ta sklende darineja kai su pedalu maigai gaza.o tu kur imetes kazkaip kitaip man atrodo ant foto.gal 1, 6 kitaip viskas yra.
pas tave kaip suprantu 20voztuvu stovi ar kaip?
2012-04-23 18:48
2012-04-23 18:34 писал:
2012-04-23 18:38 писал: cia visas variklis 1, 8 o kitoj fotkej meginau pritraukt bet lyja pas mus tai foto ne kokios gavos.ten prie antifrizo bakelio isipletimo salia visai is kaires ta nesamone matos.trosas gazo jungiasi, gazo trosu ta sklende darineja kai su pedalu maigai gaza.o tu kur imetes kazkaip kitaip man atrodo ant foto.gal 1, 6 kitaip viskas yra.
2012-04-23 18:44 assas писал: pas tave kaip suprantu 20voztuvu stovi ar kaip?
taip.cia tas paprastas 1, 8 variklis A4-B5 pasato ar audes 92kw.20 voztuvu.1, 8 turbo isiurbimo kolektorius kitoks biski, ir ta nesamone prieki variklio stovi, prie radiatoriaus visai.o situose is galo variklio.traukos pakanka kiek vazinedavau.tu 92kw.dabar teks parduot visai..su dviratuku varysiu kaip ostapenka:(
3586 / 0
2012-04-23 19:22
2012-04-23 18:38 писал: cia visas variklis 1, 8 o kitoj fotkej meginau pritraukt bet lyja pas mus tai foto ne kokios gavos.ten prie antifrizo bakelio isipletimo salia visai is kaires ta nesamone matos.trosas gazo jungiasi, gazo trosu ta sklende darineja kai su pedalu maigai gaza.o tu kur imetes kazkaip kitaip man atrodo ant foto.gal 1, 6 kitaip viskas yra.
2012-04-23 18:44 assas писал: pas tave kaip suprantu 20voztuvu stovi ar kaip?
2012-04-23 18:48 писал: taip.cia tas paprastas 1, 8 variklis A4-B5 pasato ar audes 92kw.20 voztuvu.1, 8 turbo isiurbimo kolektorius kitoks biski, ir ta nesamone prieki variklio stovi, prie radiatoriaus visai.o situose is galo variklio.traukos pakanka kiek vazinedavau.tu 92kw.dabar teks parduot visai..su dviratuku varysiu kaip ostapenka:(
taiva reikia sutvarkyti tik va ka daryti dabar paziurejau kad 1.6 dar tu sklendziu nera pas mus naudotu tai vapsie.kad zinociau tikrai pades ta diagnostika padarau ir vsio bet jei ne vel bleka ne savo masinai
2012-04-23 19:33
2012-04-23 09:04 assas писал: klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
kuriu metu A4? nes nzn tiksliai ar pas juos elektornine droseline sklende ar ne.
3586 / 0
2012-04-23 19:35
2012-04-23 09:04 assas писал: klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
2012-04-23 19:33 писал: kuriu metu A4? nes nzn tiksliai ar pas juos elektornine droseline sklende ar ne.
nzn tikslei iki 2000m cia butu.ne ten su trosu gazas tik va dar ir fyske yjeina na ymeciau foto
2012-04-23 19:37
2012-04-23 18:44 assas писал: pas tave kaip suprantu 20voztuvu stovi ar kaip?
2012-04-23 18:48 писал: taip.cia tas paprastas 1, 8 variklis A4-B5 pasato ar audes 92kw.20 voztuvu.1, 8 turbo isiurbimo kolektorius kitoks biski, ir ta nesamone prieki variklio stovi, prie radiatoriaus visai.o situose is galo variklio.traukos pakanka kiek vazinedavau.tu 92kw.dabar teks parduot visai..su dviratuku varysiu kaip ostapenka:(
2012-04-23 19:22 assas писал: taiva reikia sutvarkyti tik va ka daryti dabar paziurejau kad 1.6 dar tu sklendziu nera pas mus naudotu tai vapsie.kad zinociau tikrai pades ta diagnostika padarau ir vsio bet jei ne vel bleka ne savo masinai
NEZINAU NET.musu kraste, marijampoles, tai meslynuose susitart galima kartais.duodi saibas, pasizymidetale markeriu ar kuom, imeti gryzes, jei nepasiteisina, atvezi paima atgal.yra pazystamu lauzynuose tai suderinam reikala.o jei pirkti kaip sako na ura tai ne kas tada.nu man tam 1, 8 92kw parode diagnostika kad tas nupypes agregatas.o va turejau 1, 8 turbo pardavimui, tam turbina neveike, dare diagnostika ir nerado nieko.tipo viskas pagal kompa yra ciki.o turbo neveikia.bet ne tepalu vare ne dumijo, tokia ir pardaviau sutares su pirkeju.rado liga ar ne nezinau..gal ir cia taip gali but.gal parodys viskas ciki! ir usipypk kaip sakoma.
2012-04-23 19:42
2012-04-23 09:04 assas писал: klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
2012-04-23 19:33 писал: kuriu metu A4? nes nzn tiksliai ar pas juos elektornine droseline sklende ar ne.
2012-04-23 19:35 assas писал: nzn tikslei iki 2000m cia butu.ne ten su trosu gazas tik va dar ir fyske yjeina na ymeciau foto
tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
2012-04-23 19:45
2012-04-23 18:48 писал: taip.cia tas paprastas 1, 8 variklis A4-B5 pasato ar audes 92kw.20 voztuvu.1, 8 turbo isiurbimo kolektorius kitoks biski, ir ta nesamone prieki variklio stovi, prie radiatoriaus visai.o situose is galo variklio.traukos pakanka kiek vazinedavau.tu 92kw.dabar teks parduot visai..su dviratuku varysiu kaip ostapenka:(
2012-04-23 19:22 assas писал: taiva reikia sutvarkyti tik va ka daryti dabar paziurejau kad 1.6 dar tu sklendziu nera pas mus naudotu tai vapsie.kad zinociau tikrai pades ta diagnostika padarau ir vsio bet jei ne vel bleka ne savo masinai
2012-04-23 19:37 писал: NEZINAU NET.musu kraste, marijampoles, tai meslynuose susitart galima kartais.duodi saibas, pasizymidetale markeriu ar kuom, imeti gryzes, jei nepasiteisina, atvezi paima atgal.yra pazystamu lauzynuose tai suderinam reikala.o jei pirkti kaip sako na ura tai ne kas tada.nu man tam 1, 8 92kw parode diagnostika kad tas nupypes agregatas.o va turejau 1, 8 turbo pardavimui, tam turbina neveike, dare diagnostika ir nerado nieko.tipo viskas pagal kompa yra ciki.o turbo neveikia.bet ne tepalu vare ne dumijo, tokia ir pardaviau sutares su pirkeju.rado liga ar ne nezinau..gal ir cia taip gali but.gal parodys viskas ciki! ir usipypk kaip sakoma.
tai prasta diagnostika tada

isijungi skeneri, kuris rodo davikliu parodymus ir pravaziuoji piktai.. iskart matytusi, kad nera boosto MAP sensorius nerodytu daugiau nei 100 kpa absoliutaus slegio
3586 / 0
2012-04-23 19:48
2012-04-23 19:33 писал: kuriu metu A4? nes nzn tiksliai ar pas juos elektornine droseline sklende ar ne.
2012-04-23 19:35 assas писал: nzn tikslei iki 2000m cia butu.ne ten su trosu gazas tik va dar ir fyske yjeina na ymeciau foto
2012-04-23 19:42 писал: tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
yra tok matoriukas va cia
3586 / 0
2012-04-23 19:49
2012-04-23 19:33 писал: kuriu metu A4? nes nzn tiksliai ar pas juos elektornine droseline sklende ar ne.
2012-04-23 19:35 assas писал: nzn tikslei iki 2000m cia butu.ne ten su trosu gazas tik va dar ir fyske yjeina na ymeciau foto
2012-04-23 19:42 писал: tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
o oro srauto matuokli buvau isvis istraukes tai vaziavo taip pat kaip ir su juo prijungtu zodziu tas pats
2012-04-23 20:00
2012-04-23 19:35 assas писал: nzn tikslei iki 2000m cia butu.ne ten su trosu gazas tik va dar ir fyske yjeina na ymeciau foto
2012-04-23 19:42 писал: tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
2012-04-23 19:48 assas писал: yra tok matoriukas va cia
oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
2012-04-23 20:05
2012-04-23 19:22 assas писал: taiva reikia sutvarkyti tik va ka daryti dabar paziurejau kad 1.6 dar tu sklendziu nera pas mus naudotu tai vapsie.kad zinociau tikrai pades ta diagnostika padarau ir vsio bet jei ne vel bleka ne savo masinai
2012-04-23 19:37 писал: NEZINAU NET.musu kraste, marijampoles, tai meslynuose susitart galima kartais.duodi saibas, pasizymidetale markeriu ar kuom, imeti gryzes, jei nepasiteisina, atvezi paima atgal.yra pazystamu lauzynuose tai suderinam reikala.o jei pirkti kaip sako na ura tai ne kas tada.nu man tam 1, 8 92kw parode diagnostika kad tas nupypes agregatas.o va turejau 1, 8 turbo pardavimui, tam turbina neveike, dare diagnostika ir nerado nieko.tipo viskas pagal kompa yra ciki.o turbo neveikia.bet ne tepalu vare ne dumijo, tokia ir pardaviau sutares su pirkeju.rado liga ar ne nezinau..gal ir cia taip gali but.gal parodys viskas ciki! ir usipypk kaip sakoma.
2012-04-23 19:45 писал: tai prasta diagnostika tada:lol::lol:

isijungi skeneri, kuris rodo davikliu parodymus ir pravaziuoji piktai.. iskart matytusi, kad nera boosto:thumbup: MAP sensorius nerodytu daugiau nei 100 kpa absoliutaus slegio
cia apie turba kalbi? megino ieskojo bet nieko! ta prasme, voztuveli tikrino oro kur i turba reguliuoja ora, atjunge, iskart rodo diagnostika tipo jis numires, pajunge, vel cikis viskas.zodziu kas liecia elektronine daly valdymo turbos viskas ok buvo pagal diagnostika.gazo duodant jautes kad truputi vos vos jegos duoda turba per slanga jautes.zodziu pasake kad aisku tiek kad varikliui truksta oro, negauna pakankamai.bet kur beda nerado.tipo visa elektronika veike gerai.oro sklendes ir tt, viskas ka mato diagnostikos kompas.va tokia ir pardaviau.pasakiau kad kazkas kazkur usikiso ir tiko pirkejui.
3586 / 0
2012-04-23 20:08
2012-04-23 19:42 писал: tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
2012-04-23 19:48 assas писал: yra tok matoriukas va cia
2012-04-23 20:00 писал: oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
oro ta slanga turi omeny.cia jau buvom snd isarde ta visa reikala zinok tai ta asele isvien su trosu, sklende, ir ten mikroskemoje su tokiais sepeteliais eina kartu vaiksto kai duodi gaza ant tokiu plasmasiniu dantratuku.poto yra tas matoriukas vel su kazkokaiis pasmasineis dantratukais ir spyruokle bet ten matyti jau konpas valdo
3586 / 0
2012-04-23 20:10
2012-04-23 19:42 писал: tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
2012-04-23 19:48 assas писал: yra tok matoriukas va cia
2012-04-23 20:00 писал: oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
nepamenu ar toj ubageje buvo kondiusas bet atrodo kad ne
3586 / 0
2012-04-23 20:27
2012-04-23 19:37 писал: NEZINAU NET.musu kraste, marijampoles, tai meslynuose susitart galima kartais.duodi saibas, pasizymidetale markeriu ar kuom, imeti gryzes, jei nepasiteisina, atvezi paima atgal.yra pazystamu lauzynuose tai suderinam reikala.o jei pirkti kaip sako na ura tai ne kas tada.nu man tam 1, 8 92kw parode diagnostika kad tas nupypes agregatas.o va turejau 1, 8 turbo pardavimui, tam turbina neveike, dare diagnostika ir nerado nieko.tipo viskas pagal kompa yra ciki.o turbo neveikia.bet ne tepalu vare ne dumijo, tokia ir pardaviau sutares su pirkeju.rado liga ar ne nezinau..gal ir cia taip gali but.gal parodys viskas ciki! ir usipypk kaip sakoma.
2012-04-23 19:45 писал: tai prasta diagnostika tada:lol::lol:

isijungi skeneri, kuris rodo davikliu parodymus ir pravaziuoji piktai.. iskart matytusi, kad nera boosto:thumbup: MAP sensorius nerodytu daugiau nei 100 kpa absoliutaus slegio
2012-04-23 20:05 писал: cia apie turba kalbi? megino ieskojo bet nieko! ta prasme, voztuveli tikrino oro kur i turba reguliuoja ora, atjunge, iskart rodo diagnostika tipo jis numires, pajunge, vel cikis viskas.zodziu kas liecia elektronine daly valdymo turbos viskas ok buvo pagal diagnostika.gazo duodant jautes kad truputi vos vos jegos duoda turba per slanga jautes.zodziu pasake kad aisku tiek kad varikliui truksta oro, negauna pakankamai.bet kur beda nerado.tipo visa elektronika veike gerai.oro sklendes ir tt, viskas ka mato diagnostikos kompas.va tokia ir pardaviau.pasakiau kad kazkas kazkur usikiso ir tiko pirkejui.:smoke:
pas turba supranta kad diagnostika nepades bet va pas sita 1.6 gi ten paprasta kaip ir sakiau oro srauto matuoklis, lamda, ir gazo droselis ir viskas tai delko cia gali jis alsuoti
3586 / 0
2012-04-23 20:29
2012-04-23 19:48 assas писал: yra tok matoriukas va cia
2012-04-23 20:00 писал: oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
2012-04-23 20:08 assas писал: oro ta slanga turi omeny.cia jau buvom snd isarde ta visa reikala zinok tai ta asele isvien su trosu, sklende, ir ten mikroskemoje su tokiais sepeteliais eina kartu vaiksto kai duodi gaza ant tokiu plasmasiniu dantratuku.poto yra tas matoriukas vel su kazkokaiis pasmasineis dantratukais ir spyruokle bet ten matyti jau konpas valdo
dar y sita visa reikala jungiasi vanduo kad sildytu ta visa droseli
3586 / 0
2012-04-23 20:33
NESUPRANTU AS BLED TU LIETUVIU VISI SAUKIA AUDI HUJAUDI PILNA LIETUVA TU UBAGIU IR VA REIKIA PADETI NIEKAS NEGALI!tipo nera taip niekam buve cia is skaitanciu asmenu kas turi tokias auto
2012-04-23 20:41
2012-04-23 20:33 assas писал: NESUPRANTU AS BLED TU LIETUVIU VISI SAUKIA AUDI HUJAUDI PILNA LIETUVA TU UBAGIU IR VA REIKIA PADETI NIEKAS NEGALI!tipo nera taip niekam buve cia is skaitanciu asmenu kas turi tokias auto
visalaik taip, kaip pjautis tai pirmi o kaip padeti nerkam, jei cia tikrai automatinis tai jau keisk teks nesiplaus

Ваше послание