Пользователь
2015-02-15 18:18
labas vakaras, domina visa naudinga informacija apie chrysler 300C, renkauosi tarp dvieju variantu, 5.7 ltr hemi, ir 3.0 crd.. Kuris variantas optimalesnis siai dienai, ir apskritai ar verta pirkti sita auto. pardaviau penktadieni e60, renkuosi kita auto..
Пользователь
2015-02-15 18:27
pažystamas turi 5.7 su dujom. jau antri metai neatsidžiaugia. automatas nėra labai įmantrus, bet laiko puikiai, važiuoklė tokia truputį kirvio darbo, bet irgi kantri. itin džiugina kuro sąnaudos. nežinau ar visi 5, 7 yra su cilindrų deaktyvacija, bet pas jį yra. ramiai važinėjant kretinga - klaipėda telpa į 16 dujų. dalys pakankamai nebrangios kaip tokio automobilio, na tik kėbulo dalių kainos kandžiojasi.
Пользователь
2015-02-15 18:30
nu vaziuokle ten seno w210 merso, o kemi ramiu vazianvimu naudoja tik 4 cilinfrus is 8, tas vilioja... bet siaip 3.0 crd irgi manau neblogai nes merso matoras...
Пользователь
2015-02-15 18:40
sorry netycia isryniau bico su katinu logotipe komentara, ne ten paspaudziau...
Пользователь
2015-02-15 19:40
Siandien per autopilota rode apie ji, susirask nete paziuresi.
Пользователь
2015-02-16 00:06
Maciau ta laida, tokel ir susidomejau situo auto, siaip planavau imt vel arba e60 arba w211 mb, bet sitas kazkas idomesnio.. Ir dar turi daug mb komponentu, manau tai didelis pliusas..
Пользователь
2015-02-16 01:26
hemi variklis neuzmusamas. su 3.0 dyzeliu turesi problemu. vaziuokle nors ir merso dizaino, yra gana nepatvari. su automatinem dezem buna problemu. galinis reduktorius beveik visada apsitepalaves, bet siaip neleidzia labai daug to tepalo, tiesiog reiketu karts nuo karto pasitikrinti. su elektra buna kazkiek problemu, ypac jei buvo dauztas ar sudarankiu liestas.
Пользователь
2015-02-16 08:47
2015-02-16
01:26 писал:
hemi variklis neuzmusamas. su 3.0 dyzeliu turesi problemu. vaziuokle nors ir merso dizaino, yra gana nepatvari. su automatinem dezem buna problemu. galinis reduktorius beveik visada apsitepalaves, bet siaip neleidzia labai daug to tepalo, tiesiog reiketu karts nuo karto pasitikrinti. su elektra buna kazkiek problemu, ypac jei buvo dauztas ar sudarankiu liestas.
o ka galetum pasakyt apie dodge magnum 3.5 4x4?
Пользователь
2015-02-16 09:37
2015-02-16
01:26 писал:
hemi variklis neuzmusamas. su 3.0 dyzeliu turesi problemu. vaziuokle nors ir merso dizaino, yra gana nepatvari. su automatinem dezem buna problemu. galinis reduktorius beveik visada apsitepalaves, bet siaip neleidzia labai daug to tepalo, tiesiog reiketu karts nuo karto pasitikrinti. su elektra buna kazkiek problemu, ypac jei buvo dauztas ar sudarankiu liestas.
2015-02-16
08:47 писал:
o ka galetum pasakyt apie dodge magnum 3.5 4x4?
magnum yra tas pats 300. mechaniskai viskas identiska. 3.5 pusetinas variklis, bet nieko labai blogo pasakyti negaleciau.
Пользователь
2015-02-16 10:58
2015-02-16
01:26 писал:
hemi variklis neuzmusamas. su 3.0 dyzeliu turesi problemu. vaziuokle nors ir merso dizaino, yra gana nepatvari. su automatinem dezem buna problemu. galinis reduktorius beveik visada apsitepalaves, bet siaip neleidzia labai daug to tepalo, tiesiog reiketu karts nuo karto pasitikrinti. su elektra buna kazkiek problemu, ypac jei buvo dauztas ar sudarankiu liestas.
2015-02-16
08:47 писал:
o ka galetum pasakyt apie dodge magnum 3.5 4x4?
2015-02-16
09:37 писал:
magnum yra tas pats 300. mechaniskai viskas identiska. 3.5 pusetinas variklis, bet nieko labai blogo pasakyti negaleciau.
o tai jis turi kokiu kritiniu bedu?
Пользователь
2015-03-10 23:21
Paemiau Vokietijoj 5.7 hemi, labai gero stovio, realiai zveris paspaudus klijuoja prie sedynes.. Kaip manot ar verta statyti duju iranga i hemi varikli, ir ivis ar nebus kokiu problemu jei sugalvociau stayti duju iranga?
Ваше послание |
|