Пользователь
2014-06-08 16:11
Sveiki. Turiu B5+ 2002m. 2.5 110kw automatą. Norėčiau jį pačipuoti ir norėjau paklausti kur galima Kaune čipuoti bei ar nesuvaris man pavarų dežės ?
Пользователь
2014-06-08 17:24
cipuoja tai vimota, o del dezes tai nezinau, kaip vaziuosi tokia ir bus.
backarn
433 / 0
2014-06-08 17:47
Ir as cia prie to pacio kad nekurti naujos temos. Ar daug padetu 406 cuope 2.2hdi 100kv motorui cipas?Ar neverta?
Пользователь
2014-06-08 18:11
2014-06-08
17:47 backarn писал:
Ir as cia prie to pacio kad nekurti naujos temos. Ar daug padetu 406 cuope 2.2hdi 100kv motorui cipas?Ar neverta?
gal butu 110-120
backarn
433 / 0
2014-06-08 18:28
Kazkiek jausis tie 10kv traukoj?
Пользователь
2014-06-08 19:24
2014-06-08
18:28 backarn писал:
Kazkiek jausis tie 10kv traukoj?
jausis bet ne taip zimiai kaip +20
Пользователь
2014-06-08 19:26
2014-06-08
18:28 backarn писал:
Kazkiek jausis tie 10kv traukoj?
2014-06-08
19:24 писал:
jausis bet ne taip zimiai kaip +20:smoke:
Is kur tiek zinai bene busi is tu kur ranka pridejes prie kapoto pasako kiek masinaj arkliu
backarn
433 / 0
2014-06-08 20:23
Bet ar apsimoka del tu mazdaug 10 kw cipuot?
Пользователь
2014-06-08 20:27
2014-06-08
20:23 backarn писал:
Bet ar apsimoka del tu mazdaug 10 kw cipuot?
cia tas apsimoka tai zinai... istikruju net automobilis neapsimoka pirkt. jai nori kad gyviau vaziuotu tai apsimoka jei, ne tai ne.
Пользователь
2014-06-08 20:43
2014-06-08
17:47 backarn писал:
Ir as cia prie to pacio kad nekurti naujos temos. Ar daug padetu 406 cuope 2.2hdi 100kv motorui cipas?Ar neverta?
orginaliai 98kw 314nm po cipo kaip teigia cipuotojai 119kw ir 390nm na jei tokie skaiciai atrodo mazi po cipo tai ka zinau as tai tikrai cipuociau.
backarn
433 / 0
2014-06-08 21:16
Cia jau ir taip aisku kad varikliui ne y nauda. O kiek gali kuro sanaudos padidet po tokio cipo? O trauka zymiai pakis ar naudos labai nesijaus?
Пользователь
2014-06-08 21:22
2014-06-08
21:16 backarn писал:
Cia jau ir taip aisku kad varikliui ne y nauda. O kiek gali kuro sanaudos padidet po tokio cipo? O trauka zymiai pakis ar naudos labai nesijaus?
varikliui visiskai px jei tu jo kiekviena diena nedrozi. man paciam po cipo sanaudos trasoj sumazejo zymiai, trauka tikrai pasijaucia ir tikrai verta cipuot
Пользователь
2014-06-08 21:42
2014-06-08
18:28 backarn писал:
Kazkiek jausis tie 10kv traukoj?
2014-06-08
19:24 писал:
jausis bet ne taip zimiai kaip +20:smoke:
2014-06-08
19:26 писал:
Is kur tiek zinai bene busi is tu kur ranka pridejes prie kapoto pasako kiek masinaj arkliu:lol::lol::lol::lol:
esu pats savo golf 96Kw cipaves tai tikrai zinau kaip keiciasi pries ir po cipavimo.
Пользователь
2014-06-08 23:20
2014-06-08
18:28 backarn писал:
Kazkiek jausis tie 10kv traukoj?
kW nejauti, jauti Nm
Пользователь
2014-06-08 23:29
2014-06-08
18:28 backarn писал:
Kazkiek jausis tie 10kv traukoj?
2014-06-08
23:20 писал:
kW nejauti, jauti Nm
va tokie ir nervina kurie tik kw mato ir dzin tas nm
Пользователь
2014-06-09 00:23
Nezinau pritarsit ar ne , bet ne tik kw ar nm yra reikalas , bet ir masinos svoryje , tas cipavimas sunkus reikalas , nes buna jog zmones apgaudineja , sugadina kompus ir pns , galima daug kaip ta trauka reguliuot.
backarn
433 / 0
2014-06-09 00:29
Bet manau pradet nuo cipo reigtu. O Nm koky vaidmeny jie atlieka? O jausis trauka po ~80 Nm?
Пользователь
2014-06-09 03:28
2014-06-09
00:29 backarn писал:
Bet manau pradet nuo cipo reigtu. O Nm koky vaidmeny jie atlieka?:) O jausis trauka po ~80 Nm?
Nm rodo kaip "galingai" variklis sukasi. kW tera isvestinis dydis, kuris priklauso nuo apsuku ir Nm. T.y. jei kW dideli, reiskia Nm laikosi gerai prie aukstu sukiu.
backarn
433 / 0
2014-06-09 07:50
2014-06-09
00:29 backarn писал:
Bet manau pradet nuo cipo reigtu. O Nm koky vaidmeny jie atlieka?:) O jausis trauka po ~80 Nm?
2014-06-09
03:28 писал:
Nm rodo kaip "galingai" variklis sukasi. kW tera isvestinis dydis, kuris priklauso nuo apsuku ir Nm. T.y. jei kW dideli, reiskia Nm laikosi gerai prie aukstu sukiu.
Kaip supratau jau geriau Nm kelt negu kw?
Пользователь
2014-06-09 08:28
2014-06-09
00:29 backarn писал:
Bet manau pradet nuo cipo reigtu. O Nm koky vaidmeny jie atlieka?:) O jausis trauka po ~80 Nm?
2014-06-09
03:28 писал:
Nm rodo kaip "galingai" variklis sukasi. kW tera isvestinis dydis, kuris priklauso nuo apsuku ir Nm. T.y. jei kW dideli, reiskia Nm laikosi gerai prie aukstu sukiu.
2014-06-09
07:50 backarn писал:
Kaip supratau jau geriau Nm kelt negu kw?
Negali to arba to. Keli variklio sukimo jėgą - NM ir tada apskaičiuojami kw prasukus ant stendo, kiek jau gavosi tiek, nepakoreguosi.
Пользователь
2015-09-22 16:50
2, 2 hdi pakeles iki 125kw ir 400nm cia tik pradzia
yra toks dalykas pas pezus pirma ir antra pavara ribojamas gamykliskai galingumas 80 procentu
pacipavus skyrtumas ahujienas db skrenda 250
yra toks dalykas pas pezus pirma ir antra pavara ribojamas gamykliskai galingumas 80 procentu
pacipavus skyrtumas ahujienas db skrenda 250
Пользователь
2015-09-22 16:50
2, 2 hdi pakeles iki 125kw ir 400nm cia tik pradzia
yra toks dalykas pas pezus pirma ir antra pavara ribojamas gamykliskai galingumas 80 procentu
pacipavus skyrtumas ahujienas db skrenda 250
yra toks dalykas pas pezus pirma ir antra pavara ribojamas gamykliskai galingumas 80 procentu
pacipavus skyrtumas ahujienas db skrenda 250
ceska
16 / 0
2015-09-22 17:07
Skraidyk skraidyk...tuoj neuzilgo galesi turba keist, o po to eile ateis ir sankabai....
Пользователь
2015-09-22 17:37
nesamone tas cipavimas jei nori didesnes galios tai keisk viska is pagrindu arba pirk galingesne masina nes varikliui ne i nauda tie cipavimai ir kt dar daugiau bedu su laiku atsiranda .
Пользователь
2015-09-22 17:52
Jau nereik sekt pasakų.Tai ne variklio modas ir pilnas upgrade`inimas, remapas."čipavimas"čia turima omenyje toks,
kurį daro visokios vimotos galingi ir pan.mėgėjai.Tai paprasčiausiai būsimam ateičiai numatytam modeliui skirto resurso išlaisvinimas, nes ankstesniuose modeliose būna ribojamas.Todėl nebespankime su byrančiom turbom ir sankabom.Štai Peugeot ir Toyota labai retam modeliui galima tai padaryt nes to resurso nebūna kiekvienam modelį.Bet pvz BMW beveik visi turi paliktą "rezervą".Todėl vyručiai sakau kaip žinantis-nieko ypatingo jūs nepričipuosit net mano gerų metų BMW 4, 0D tėra įmanoma užkelt vos kelesdešimt AG.Geriausiu atveju galima tikėtis 5-8 na iškirtiniais atvejais apie 15% prc.jei tai išanksto numatyta gamyklos.Jei norisi rimto kw sukėlimo-reikia modifikacijų.Pasiskaitykit "galingame"kiek yra tekę išoperuoti atgal pežams čipų ir pasidomėkit keik sugadintų kompų pasitaiko.
kurį daro visokios vimotos galingi ir pan.mėgėjai.Tai paprasčiausiai būsimam ateičiai numatytam modeliui skirto resurso išlaisvinimas, nes ankstesniuose modeliose būna ribojamas.Todėl nebespankime su byrančiom turbom ir sankabom.Štai Peugeot ir Toyota labai retam modeliui galima tai padaryt nes to resurso nebūna kiekvienam modelį.Bet pvz BMW beveik visi turi paliktą "rezervą".Todėl vyručiai sakau kaip žinantis-nieko ypatingo jūs nepričipuosit net mano gerų metų BMW 4, 0D tėra įmanoma užkelt vos kelesdešimt AG.Geriausiu atveju galima tikėtis 5-8 na iškirtiniais atvejais apie 15% prc.jei tai išanksto numatyta gamyklos.Jei norisi rimto kw sukėlimo-reikia modifikacijų.Pasiskaitykit "galingame"kiek yra tekę išoperuoti atgal pežams čipų ir pasidomėkit keik sugadintų kompų pasitaiko.
Пользователь
2015-09-23 23:45
2015-09-22
17:37 писал:
nesamone tas cipavimas jei nori didesnes galios tai keisk viska is pagrindu arba pirk galingesne masina nes varikliui ne i nauda tie cipavimai ir kt dar daugiau bedu su laiku atsiranda .
kai pakeiti viska is pagrindu, tai ir be "cipavimo" neapseisi. tai yra remapas, kaip jau sake. sukalibruoji kompa, kad visi agregatai butu isnaudoti. aisku labai nesunku ir persistengti. per daug boosto, per liesas misinys, ir ieskai naujo variklio.. aisku, net jei variklis ruostas tam, tai kitos bedos gali pradeti listi. variklio pagalves, sankaba ir pati deze. bet cia dar ir nuo vairavimo stiliaus priklauso
Пользователь
2015-09-23 23:47
2015-09-22
17:37 писал:
nesamone tas cipavimas jei nori didesnes galios tai keisk viska is pagrindu arba pirk galingesne masina nes varikliui ne i nauda tie cipavimai ir kt dar daugiau bedu su laiku atsiranda .
2015-09-22
17:52 писал:
Jau nereik sekt pasakų.Tai ne variklio modas ir pilnas upgrade`inimas, remapas:lol:."čipavimas"čia turima omenyje toks,
kurį daro visokios vimotos galingi ir pan.mėgėjai.Tai paprasčiausiai būsimam ateičiai numatytam modeliui skirto resurso išlaisvinimas, nes ankstesniuose modeliose būna ribojamas.Todėl nebespankime su byrančiom turbom ir sankabom.Štai Peugeot ir Toyota labai retam modeliui galima tai padaryt nes to resurso nebūna kiekvienam modelį.Bet pvz BMW beveik visi turi paliktą "rezervą".Todėl vyručiai sakau kaip žinantis-nieko ypatingo jūs nepričipuosit net mano gerų metų BMW 4, 0D tėra įmanoma užkelt vos kelesdešimt AG.Geriausiu atveju galima tikėtis 5-8 na iškirtiniais atvejais apie 15% prc.jei tai išanksto numatyta gamyklos.Jei norisi rimto kw sukėlimo-reikia modifikacijų.Pasiskaitykit "galingame"kiek yra tekę išoperuoti atgal pežams čipų ir pasidomėkit keik sugadintų kompų pasitaiko.:smoke:
kurį daro visokios vimotos galingi ir pan.mėgėjai.Tai paprasčiausiai būsimam ateičiai numatytam modeliui skirto resurso išlaisvinimas, nes ankstesniuose modeliose būna ribojamas.Todėl nebespankime su byrančiom turbom ir sankabom.Štai Peugeot ir Toyota labai retam modeliui galima tai padaryt nes to resurso nebūna kiekvienam modelį.Bet pvz BMW beveik visi turi paliktą "rezervą".Todėl vyručiai sakau kaip žinantis-nieko ypatingo jūs nepričipuosit net mano gerų metų BMW 4, 0D tėra įmanoma užkelt vos kelesdešimt AG.Geriausiu atveju galima tikėtis 5-8 na iškirtiniais atvejais apie 15% prc.jei tai išanksto numatyta gamyklos.Jei norisi rimto kw sukėlimo-reikia modifikacijų.Pasiskaitykit "galingame"kiek yra tekę išoperuoti atgal pežams čipų ir pasidomėkit keik sugadintų kompų pasitaiko.:smoke:
ne, ne resurso islaisvinimas, tiesiog del emisiju kontroles reguliavimo taisykliu, visi dyzeliai is gamyklos isvaziuoja smarkiai "uzglusinti". jei uzspaudus tapke dyzelis nemeta juodo dumo - jis dirba per liesiu misiniu ir neisnaudoja viso potencialo.
Пользователь
2015-09-24 01:08
butent viskas priklauso nuo vairavimo po cipavimo pralekes 50stuku ir nepabiro ne sankaba ne turba tiesiog reik moket vaziuot
Пользователь
2015-09-24 01:10
po keliu lengvu upgreidu ir ramepo bus 150kw
Пользователь
2015-09-24 09:03
2015-09-24
01:08 писал:
butent viskas priklauso nuo vairavimo po cipavimo pralekes 50stuku ir nepabiro ne sankaba ne turba tiesiog reik moket vaziuot :beer:
tai kam tiuninti, jei neisnaudoji as pagalves pasikeiciau i poly tai db ramu, tik karts nuo karto nulauzia varzta, kuris laiko pagalve prie bloko prisukta. ir dezes byra. jau antra barska. db reikes deze tiuninti, kad laikytu galia
turbom nelabai yra ko byreti jei normali parinkta.
turbom nelabai yra ko byreti jei normali parinkta.
Ваше послание |
|