Пользователь
2014-07-31 20:59
sveiki reikia jusu patarimo.zaru pirkti bmw525 tds ar kas gali suteikti informacijos apie kokias masinas
Пользователь
2014-07-31 22:45
pagrindine liga auksto slegio kuro siurblio plunzeriu susidevejimas, tad reikia ziuret perkant ar gerai kuriasi karstas variklis. Dar megsta uzlinkti oro srauto matuokle, jei apziurint masina jauciasi kad ner smaiksti vaziuojant, tai ziurek ar neatjungta oro srauto matuokle. o siaip visa kita nebira jei aisku nupirksi gero stovio. kuro sanaudos dideles siu varikliu, mieste 10 kaip nieko. trasoj nuo greicio priklauso, galima tilpt ir i 6-7l. vaziuokles laiko gerai, nors dalys ner pigios
Пользователь
2014-07-31 23:05
2014-07-31
22:45 писал:
pagrindine liga auksto slegio kuro siurblio plunzeriu susidevejimas, tad reikia ziuret perkant ar gerai kuriasi karstas variklis. Dar megsta uzlinkti oro srauto matuokle, jei apziurint masina jauciasi kad ner smaiksti vaziuojant, tai ziurek ar neatjungta oro srauto matuokle. o siaip visa kita nebira jei aisku nupirksi gero stovio. kuro sanaudos dideles siu varikliu, mieste 10 kaip nieko. trasoj nuo greicio priklauso, galima tilpt ir i 6-7l. vaziuokles laiko gerai, nors dalys ner pigios
visi 2.5 dyzeliai tiek rija. 6-10ltr ir cia normalu ypac su r18 ar r19 ratais. nes ant bmw kitokiu nelabai deda
Пользователь
2014-07-31 23:34
2014-07-31
22:45 писал:
pagrindine liga auksto slegio kuro siurblio plunzeriu susidevejimas, tad reikia ziuret perkant ar gerai kuriasi karstas variklis. Dar megsta uzlinkti oro srauto matuokle, jei apziurint masina jauciasi kad ner smaiksti vaziuojant, tai ziurek ar neatjungta oro srauto matuokle. o siaip visa kita nebira jei aisku nupirksi gero stovio. kuro sanaudos dideles siu varikliu, mieste 10 kaip nieko. trasoj nuo greicio priklauso, galima tilpt ir i 6-7l. vaziuokles laiko gerai, nors dalys ner pigios
bet kodel visi debilai stumia ant audi/vw aliumines daugiasvirtes pakabos kai tokiu bmw ir mersu pvz w211 kuri taip pat aliumine daugiasvirte, o kitu visu daug brangesne niekas nestumia. matyt sios masinos turi daug didesniu bedu nei vaziuokle.. persedau i mersa ir po tos ta audi/vw vaziuokle atrodo kaip pigus niekutis..as jau nekalbu apie italus ir prancuzus, o kur dar svedu saab ir volvo daliu kainos, nu nx, lietuviai kandonu tauta.
Пользователь
2014-07-31 23:39
2014-07-31
22:45 писал:
pagrindine liga auksto slegio kuro siurblio plunzeriu susidevejimas, tad reikia ziuret perkant ar gerai kuriasi karstas variklis. Dar megsta uzlinkti oro srauto matuokle, jei apziurint masina jauciasi kad ner smaiksti vaziuojant, tai ziurek ar neatjungta oro srauto matuokle. o siaip visa kita nebira jei aisku nupirksi gero stovio. kuro sanaudos dideles siu varikliu, mieste 10 kaip nieko. trasoj nuo greicio priklauso, galima tilpt ir i 6-7l. vaziuokles laiko gerai, nors dalys ner pigios
2014-07-31
23:34 писал:
bet kodel visi debilai stumia ant audi/vw aliumines daugiasvirtes pakabos kai tokiu bmw ir mersu pvz w211 kuri taip pat aliumine daugiasvirte, o kitu visu daug brangesne niekas nestumia. matyt sios masinos turi daug didesniu bedu nei vaziuokle.. persedau i mersa ir po tos ta audi/vw vaziuokle atrodo kaip pigus niekutis..as jau nekalbu apie italus ir prancuzus, o kur dar svedu saab ir volvo daliu kainos, nu nx, lietuviai kandonu tauta.
pats tu kandonas neskiri mcfersono pakabos nuo daugiasvirtes tai vapse pisk nx. pasatui 2 kartus atrestauruosi bmw 1 karta pakeisi per ta laika va cia ir skirtumas.
Пользователь
2014-07-31 23:47
2014-07-31
22:45 писал:
pagrindine liga auksto slegio kuro siurblio plunzeriu susidevejimas, tad reikia ziuret perkant ar gerai kuriasi karstas variklis. Dar megsta uzlinkti oro srauto matuokle, jei apziurint masina jauciasi kad ner smaiksti vaziuojant, tai ziurek ar neatjungta oro srauto matuokle. o siaip visa kita nebira jei aisku nupirksi gero stovio. kuro sanaudos dideles siu varikliu, mieste 10 kaip nieko. trasoj nuo greicio priklauso, galima tilpt ir i 6-7l. vaziuokles laiko gerai, nors dalys ner pigios
2014-07-31
23:34 писал:
bet kodel visi debilai stumia ant audi/vw aliumines daugiasvirtes pakabos kai tokiu bmw ir mersu pvz w211 kuri taip pat aliumine daugiasvirte, o kitu visu daug brangesne niekas nestumia. matyt sios masinos turi daug didesniu bedu nei vaziuokle.. persedau i mersa ir po tos ta audi/vw vaziuokle atrodo kaip pigus niekutis..as jau nekalbu apie italus ir prancuzus, o kur dar svedu saab ir volvo daliu kainos, nu nx, lietuviai kandonu tauta.
2014-07-31
23:39 писал:
pats tu kandonas neskiri mcfersono pakabos nuo daugiasvirtes tai vapse pisk nx. pasatui 2 kartus atrestauruosi bmw 1 karta pakeisi per ta laika va cia ir skirtumas.
duxas senai i galva gaves. pisk tu nx su tuo triperiu bnw, kuris byra dazniau nei tau triperis bega
Пользователь
2014-07-31 23:54
bnw išvis šudo kruva, duxai tik juos perka su mažais pimpalais, kurie ale bando tai kompensuoti ir nesvarbu kiek tam paskolu reikia paimti, tegu moka visa visa nusmurgusi gyvenima. daunai blet
Пользователь
2014-07-31 23:54
jai piki tai pirk 530 o ne 525 tds, 525 mazokai galios, nes turejau as pats 525 dyzeliuka per sunki masina, o taip patogu vaziuoti, o beto mercedes vaziuokle yra brangi, audi ir vw pigesnios matos kad tu neturejajai tokiu masinos mercedeso 1 amortikas kainuoja 6000lt
Пользователь
2014-07-31 23:55
2014-07-31
20:59 писал:
sveiki reikia jusu patarimo.zaru pirkti bmw525 tds ar kas gali suteikti informacijos apie kokias masinas
Ši tema jau prieš 10 metų buvo išsemta. Per keletą minučių paieškos internete gali rasti krūvą informacijos, šiame forume taip pat.
Пользователь
2014-07-31 23:56
2014-07-31
23:54 писал:
jai piki tai pirk 530 o ne 525 tds, 525 mazokai galios, nes turejau as pats 525 dyzeliuka per sunki masina, o taip patogu vaziuoti, o beto mercedes vaziuokle yra brangi, audi ir vw pigesnios matos kad tu neturejajai tokiu masinos mercedeso 1 amortikas kainuoja 6000lt
va nors vienas normalus lankytojas autogide. mldc
Пользователь
2014-07-31 23:59
2014-07-31
20:59 писал:
sveiki reikia jusu patarimo.zaru pirkti bmw525 tds ar kas gali suteikti informacijos apie kokias masinas
2014-07-31
23:55 писал:
Ši tema jau prieš 10 metų buvo išsemta. Per keletą minučių paieškos internete gali rasti krūvą informacijos, šiame forume taip pat.
šio forumo nerekomenduok, nes čia šudo krūva o ne forumas
Пользователь
2014-08-01 00:01
2014-07-31
23:54 писал:
jai piki tai pirk 530 o ne 525 tds, 525 mazokai galios, nes turejau as pats 525 dyzeliuka per sunki masina, o taip patogu vaziuoti, o beto mercedes vaziuokle yra brangi, audi ir vw pigesnios matos kad tu neturejajai tokiu masinos mercedeso 1 amortikas kainuoja 6000lt
tds už 1k eurų galima paimt, 3.0d - už 2k. P.s Gal jis apie E34 kalba?
Пользователь
2014-08-01 00:02
2014-07-31
23:54 писал:
jai piki tai pirk 530 o ne 525 tds, 525 mazokai galios, nes turejau as pats 525 dyzeliuka per sunki masina, o taip patogu vaziuoti, o beto mercedes vaziuokle yra brangi, audi ir vw pigesnios matos kad tu neturejajai tokiu masinos mercedeso 1 amortikas kainuoja 6000lt
2014-08-01
00:01 писал:
tds už 1k eurų galima paimt, 3.0d - už 2k. P.s Gal jis apie E34 kalba?
turejau 525turbo dyzel, geriau jau 530
Пользователь
2014-08-01 00:04
2014-07-31
23:54 писал:
jai piki tai pirk 530 o ne 525 tds, 525 mazokai galios, nes turejau as pats 525 dyzeliuka per sunki masina, o taip patogu vaziuoti, o beto mercedes vaziuokle yra brangi, audi ir vw pigesnios matos kad tu neturejajai tokiu masinos mercedeso 1 amortikas kainuoja 6000lt
2014-08-01
00:01 писал:
tds už 1k eurų galima paimt, 3.0d - už 2k. P.s Gal jis apie E34 kalba?
2014-08-01
00:02 писал:
turejau 525turbo dyzel, geriau jau 530
Beabejo, kad visiems 3.0d geriau uz 2.5tds, bet ar visi turi tiek valiutos, kad tokį aparatą normaliame stovyje isigyti???
Пользователь
2014-08-01 00:07
2014-08-01
00:01 писал:
tds už 1k eurų galima paimt, 3.0d - už 2k. P.s Gal jis apie E34 kalba?
2014-08-01
00:02 писал:
turejau 525turbo dyzel, geriau jau 530
2014-08-01
00:04 писал:
Beabejo, kad visiems 3.0d geriau uz 2.5tds, bet ar visi turi tiek valiutos, kad tokį aparatą normaliame stovyje isigyti???
nu jo bet kai reikia kokiu detaliu nauju ir kai pamato kainas apsala, as pirkau tik naujas ir vokiskas detalias buvo tokiu daliu kad sienke 1000lt, bet pardaviau bmw 525 nes jam truksta galios
Пользователь
2014-08-01 00:08
dabar turiu visu ratu varamu masina 132 kw
Пользователь
2014-08-01 00:18
2014-08-01
00:02 писал:
turejau 525turbo dyzel, geriau jau 530
2014-08-01
00:04 писал:
Beabejo, kad visiems 3.0d geriau uz 2.5tds, bet ar visi turi tiek valiutos, kad tokį aparatą normaliame stovyje isigyti???
2014-08-01
00:07 писал:
nu jo bet kai reikia kokiu detaliu nauju ir kai pamato kainas apsala, as pirkau tik naujas ir vokiskas detalias buvo tokiu daliu kad sienke 1000lt, bet pardaviau bmw 525 nes jam truksta galios:D
Sutinku. P.s Nepaslaptis, kad dar yra 2.5d motoras, jis, kaip variantas, lyginant su 530d, yra pigesnis pirkinys, nepaisant to - toks pats geras.
Пользователь
2014-08-01 00:39
2014-07-31
22:45 писал:
pagrindine liga auksto slegio kuro siurblio plunzeriu susidevejimas, tad reikia ziuret perkant ar gerai kuriasi karstas variklis. Dar megsta uzlinkti oro srauto matuokle, jei apziurint masina jauciasi kad ner smaiksti vaziuojant, tai ziurek ar neatjungta oro srauto matuokle. o siaip visa kita nebira jei aisku nupirksi gero stovio. kuro sanaudos dideles siu varikliu, mieste 10 kaip nieko. trasoj nuo greicio priklauso, galima tilpt ir i 6-7l. vaziuokles laiko gerai, nors dalys ner pigios
2014-07-31
23:34 писал:
bet kodel visi debilai stumia ant audi/vw aliumines daugiasvirtes pakabos kai tokiu bmw ir mersu pvz w211 kuri taip pat aliumine daugiasvirte, o kitu visu daug brangesne niekas nestumia. matyt sios masinos turi daug didesniu bedu nei vaziuokle.. persedau i mersa ir po tos ta audi/vw vaziuokle atrodo kaip pigus niekutis..as jau nekalbu apie italus ir prancuzus, o kur dar svedu saab ir volvo daliu kainos, nu nx, lietuviai kandonu tauta.
nu bet ir sudu maluna suki , nusisneki konkreciai , ar nors karta tvarkiai isvis vaziuokle , kokiom masinom ? , labai ydomu pas prancuzus ka ten tverkiai , kad taip dejuoji , aisku duosi atkirti , bet tik is kazkada girdejai , arba mama sake , , volvo dalys brangesnes , nes maziau fuflo detaliu kaip vw ar audzi , bet to pasekoi ir remonto dazniau reik , kodel nesakiai , kad japaskem vaziuokles brangios , jom isvis fuflo mazai , sutvarkysi normaliom detalem ir vaziuosi ilgai , audzi vw nera bloga vaziuokle , bet reik tvarkyt ne lenkiskom pigiausiom dalim , , , pas bemsa e39 galines vaziuokles tilto salenblokai brangus , bet tvarkosi tikrai ne kas metus ar du , , pezo 406 ar 607 vaziuokles nebrangios ir laiko normaliai , apart stabilizatoriu , kuriu pasirinkimas daukmaz is lenkisku , , tj kokia masina patartum vairuot , visi tokias nusiperkam ir tada tikrai lietuviai candonu tauta , o tu lyderis su savo durnais ysitikinimais , ,
maumas
7657 / 0
2014-08-01 08:50
2014-07-31
23:54 писал:
jai piki tai pirk 530 o ne 525 tds, 525 mazokai galios, nes turejau as pats 525 dyzeliuka per sunki masina, o taip patogu vaziuoti, o beto mercedes vaziuokle yra brangi, audi ir vw pigesnios matos kad tu neturejajai tokiu masinos mercedeso 1 amortikas kainuoja 6000lt
jeigu pneumatine pakab, tai kainos tikrai ziaurios.Taip kazkur tiek kainuoja
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2014-08-01 09:00
2014-07-31
23:54 писал:
jai piki tai pirk 530 o ne 525 tds, 525 mazokai galios, nes turejau as pats 525 dyzeliuka per sunki masina, o taip patogu vaziuoti, o beto mercedes vaziuokle yra brangi, audi ir vw pigesnios matos kad tu neturejajai tokiu masinos mercedeso 1 amortikas kainuoja 6000lt
2014-08-01
08:50 maumas писал:
jeigu pneumatine pakab, tai kainos tikrai ziaurios.Taip kazkur tiek kainuoja:lol:
Dar pasakykit kad kasdiena reik keisti tą pneumatiką.Fūros , autobusai, šiukšliavežiai, džipai irgi važinėja dieną naktį su pneumo, nes suspausto oro itin didelė keliamoji galia, o tos pagalvės arba amortikai genda vieną kartą per visą technikos gyvenimą ir tai, dažniausiai dėl nemokšiškumo ją eksploatuojant.
maumas
7657 / 0
2014-08-01 09:27
2014-07-31
23:54 писал:
jai piki tai pirk 530 o ne 525 tds, 525 mazokai galios, nes turejau as pats 525 dyzeliuka per sunki masina, o taip patogu vaziuoti, o beto mercedes vaziuokle yra brangi, audi ir vw pigesnios matos kad tu neturejajai tokiu masinos mercedeso 1 amortikas kainuoja 6000lt
2014-08-01
08:50 maumas писал:
jeigu pneumatine pakab, tai kainos tikrai ziaurios.Taip kazkur tiek kainuoja:lol:
2014-08-01
09:00 писал:
Dar pasakykit kad kasdiena reik keisti tą pneumatiką:lol:.Fūros , autobusai, šiukšliavežiai, džipai irgi važinėja dieną naktį su pneumo, nes suspausto oro itin didelė keliamoji galia, o tos pagalvės arba amortikai genda vieną kartą per visą technikos gyvenimą ir tai, dažniausiai dėl nemokšiškumo ją eksploatuojant.
konkreciai zinau viena veikeja, kuriam merso pneumo pakaba skestis pradejo.Ne biednas veikejas, namukas sostinej, geras darbas...Tik nesakyk, kad tokie zmones meto tukstancius masinos remontuiJiems reikalinga patikima auto, o ne rast is ryto perskreipusi savo mersa uz keliasdesimt gabalu litu.Jie tiesiog nelabai turi laiko lakstyt su tuo mersu ir remontuot.Kiek kainuoja, cia jau antras klausimas tokiems zmonems.Galu gale, kai susimoki koki 80klt, tikiesi, kad nereikes lakstyt su ta gelda po remontus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Ваше послание |
|