Пользователь
2019-01-24 19:07
Sveiki pilieciai.Susiduriau su tokia situacija, stovejau masinu kamsti ir staiga uzkaito varyklis kad netgi issove antifrizo bakelio kamstis isbego apie 3 litrus nes tiek ir dapyliau, kieme uzkurus uzkaitinu iki 105 laipnsiu ventiliatorius neisijungia, bet ijingus kondiske ventiliatorius veikia, pompa tikrinau taipat veikia, galbut termostas neatsidaro? nezinau kuom grieptis, kokios mintis jusu aciu is anksto
Пользователь
2019-01-25 08:52
Labas trobelieti, manau pagridiniai du įmanomi varijantai : nusprogęs termperatūros vienas iš daviklių ir todėl nejungia ventiliatoriaus, nežinau kokio tipo ten sistema ar termomova ar elektrinis ventiliatorius, man pvz.keletoje MB buvo sudususios termomovos, o JEEP, Dodge, BMW tai juk ydingas gedimas....jeigu termomova mirusi galima vietoje jos montuoti elektrinį vantiliatorių su termodavikliu).Na ompatys blogiausias 2 varijantas -prapūtė tarpinę, dar kitas-galbūt yra dujų įranga ir meistrai pribūrė ir nsugadino aušinimo skysčio ciorkuliaciją, susidaro oro kamštis ir 3 blogiausias atvejis-skilo variklio galva ir kompresiją varo į aušinimo skystį.
Пользователь
2019-01-25 16:27
mhh, su temperaturos davikliu dar neaisku, jis manau stovi radijatoriuj, kai uzkaista isijungia radiatorius, manau jis bus sveikas, ta diena kai uzkaito apatine slanga buvo salta, radiatorius taipat, virsutine buvo gan stipriai karsta, kiek suprantu sistema dirbo mazuoju ratu, bet va vel kita diena pavaziau siektiek, sustojus patikrinus apatine slanga buvo vos vos drungna, bet temperatura vel buvo virs 100 nebesuprantu, tai uzgesinau nebebirbinau, iseitis tokia manau bandyt keist termostata, galbut stringa neatsidaro, o duju i sita motora neidesi nedraugauja. gal turit dar kas kokiu minciu?
Пользователь
2019-01-25 22:12
Ventiliatorius valdo variklio kompas.Pajungus diagnostika galima aktivuoti isejimo testa, patikrinti ar veikia jie ar ne.Jei yra problema diagnostika rodo.Taip pat ir variklio temperatura pasitikrinti ar teisingai rodo skydelije ir varyklije.Reikia ziureti ar ausinimo srautas i tolygiai cirkuliuoja i radiatoriu, ar i issipletimo bakeli.Jei srove trukcioja tai vienas is variantu, kad negerai kazkas ausinimo sistemoj, tarpine, galva, zodziu patenka kompresija i sistema.
Пользователь
2019-01-26 09:51
Jungiau kompa, klaidu nerode kas susije su ausinimo sistema termostatais ar pompa, temperatura rode tolygiai kiek mašinoj tiek kompe vienodai
Пользователь
2019-01-27 19:49
Tai va užkaitinu varykli iki 103 laipnsiu nuo tiek atsidaro termostatas ant 109 isijungia ventiliatorius ir ka pastebejau momentaliai atvesina radiatoriu keliu sekundžiu reikalas, atidarius kamsti ispletimo bakeli pradeda bekt antifrizas lauk ant laisvu, neburbuliuojantis kaip kad piltum i puoduka ir perpiltum, slangu nepučia, salone pečiukas pučia karšta ora, šen pavažiavau kokius 10 km gryžus i vieta atsidariau kapota ir žiuriu kad yra nubegimai pro kamšti išpletimo bakeli, kamšti tik ka nauja pakeičiau, blin kažkokie vejai, trauka gera nedumija orinau kokia 20 min
maumas
7658 / 0
2019-01-27 21:04
писал:
..
negasdink tu cia manes
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2019-01-27 21:35
Reikia ziureti gal yra recirkuliacinis siurbliukas, sistema didele gal neissivaiksto ausinimas normaliai po sistema. Yra buve panasiu variantu su audi 3, 3 tdi.
Пользователь
2019-01-27 22:13
Tai čia elektrinis vandens siurblis palei video aš tapati dariau, viskas gražiai pareina pro ta maža slangele, bet man dabar neduoda ramybes radiatorius jis man nevisas pašyla tik vienas kampas kairej pusei viršui o kur turetu pradet viršui dešnej pusei, tai delto manau iškart ir atvesina ventiliatorius, kaip atsidaryneja termostatas iškart pradeda begt antifrizas pro bakeli aišku stovint vietoj ir atsukus kamšti, galimas variantas atsidarius termostatui, antifrizui nera kur dingt ir jis išbega per išpletimo bakeli tam tikra kieki ir aš vis tapati kieki ipilu antifrizo, reziume galimai yra užsikimšes radiatorius? Ka manot jūs?
Пользователь
2019-01-28 12:04
Dekuj žmones jums už atsakymus, bandysiu šen imt lauk ir žiuret radiatoriu, parašysiu kaip kas gavos.
Пользователь
2019-01-28 18:20
Tai va žodžiu radiatorius sveikas neužsikimšes, pareinamoji šlangele taipat švari, nebežinau už kuo grieptis toliau, bandyt gal termostata keist gal neatsidaro pilnai, ka manot?
Пользователь
2019-01-28 18:20
Tai va žodžiu radiatorius sveikas neužsikimšes, pareinamoji šlangele taipat švari, nebežinau už kuo grieptis toliau, bandyt gal termostata keist gal neatsidaro pilnai, ka manot?
Пользователь
2019-01-28 18:20
Tai va žodžiu radiatorius sveikas neužsikimšes, pareinamoji šlangele taipat švari, nebežinau už kuo grieptis toliau, bandyt gal termostata keist gal neatsidaro pilnai, ka manot?
Пользователь
2019-01-28 21:35
Na tai būtent, kad nera jokiu požymiu jokio dumo iš duslintuvo aišku užvedus iš po nakties taip normalu lengvas dumas, paskiau nustoja, tepalas švarus, antifrizas neburbuliuoja lengvai išbega ant laisvu apsuku be jokiu garu, aišku nebandžiau užgazuot atidarius propke, bet va pirmas kartas kaip buvo pamačiau garus iš po kapoto ir pamačiau pro veidrodeli antifrizas pasileido iškart užgesinau o propke radau prie oro filtro padeta (išspjauta), viskas elektra termostatas elektrinis pompa taipat, kompa jungiau neparode, laukiu dabar termostato, ir bandysiu keist, na jo gera ideja pabandyt palikt mažiau antifrizo bakelije ir žiuret ar bega, bet dabar išleides tiuriu, bet vel del termomovos nesuprantu inai veikia ar taip turi veikt ar ne man kai pasiekia 109 laipsnius isijungia ventiliatorius bet sukasi greit, bet tik gal kokia 20 sekundžiu ir nustoja temperatura iškart nukrenta, užkila vel temperatura, tada vel pradeda sukt apie 20 sek, žvakes buvo keistos prieš 2k km, žodžiu bijau blogiausio.. aaaaa
Пользователь
2019-02-10 11:00
Nu va žodžiu pasikeičiau termostata, ir pompa vandens, kaip ir beda pradingo važiuosim žiuresim
Ваше послание |
|