BMW E46 islaikymas

Создал Пользователь 2014-08-16
2014-08-16 23:07
Sveiki, noreciau suzinoti ka manote apie E46 kaip pirma automobili (pradedanciam vairuoti). Ar brangus islaikymas palyginus su A4/golf/passat automobiliais? Uz kokia kaina reiktu pirkti, kad automobilis butu padorus vairuoti ir i kokius defektus atsizvelgti, kuriuos ne per sunku/brangu susitvarkyti paciam, kadangi turiu daug laiko.

Ka manote apie siuos skelbimus?
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-1999-0126397374.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-1999-0126279858.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-1998-0126361823.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-2001-0126358246.html
2014-08-16 23:25
Jei klausi nuomonės, tai E46, konkrečiai 320d, tai šio dešimtmečio kregždė. Kitaip tariant, nuvalkioti, nujoti bėdų maišai, kurie neturi nei vienos geros savybės, kurios būdingos normaliems bmw.
Šitie kėbūlai, varikliai turi N problemų, kurių tau teks atsikąsti, jei žadi pirkti pačius pigiausius variantus, kuriais pasidalinai.
Jei į tokius biednus bmw žiūri, tai kam tau pavargęs dyzelis, su kuriuo tu nieko nesutaupysi, jei į metus 5000 km pravažiuosi? Be to, jei tau tai bus pirmas automobilis, tai su juo, beabejo, norėsi "pasilinksminti", o tai, su tokiu motoru, neįmanoma.
2014-08-16 23:31
2014-08-16 23:25 писал: Jei klausi nuomonės, tai E46, konkrečiai 320d, tai šio dešimtmečio kregždė. Kitaip tariant, nuvalkioti, nujoti bėdų maišai, kurie neturi nei vienos geros savybės, kurios būdingos normaliems bmw.
Šitie kėbūlai, varikliai turi N problemų, kurių tau teks atsikąsti, jei žadi pirkti pačius pigiausius variantus, kuriais pasidalinai.
Jei į tokius biednus bmw žiūri, tai kam tau pavargęs dyzelis, su kuriuo tu nieko nesutaupysi, jei į metus 5000 km pravažiuosi? Be to, jei tau tai bus pirmas automobilis, tai su juo, beabejo, norėsi "pasilinksminti", o tai, su tokiu motoru, neįmanoma.
Dekui uz atsakyma. O kokiu modeliu pasiulytum pradedanciam vairuoti? Man asmesniskai patraukliausi A4, passat B5 ir peugeot 307.
2014-08-16 23:42
Na tas pirmasis kur is Klaipedos tai neblogas variantas, kiti trys man asmeniskai nepatiko, nuvaryti lauzai
2014-08-16 23:44
Manau, kad pirmas automobilis turi būti kuo paprastesnis, nereikalaujantis daug investicijų ir toks, kurio negaila būtų sudaužyti
Pežo neturėjau, bet jų hdi varikliukai tikrai geri.
B5 pasatas ir audi - identiškos mašinos, turėjau a4 2001m. 1.9tdi 66kW. Buvo mažai pravažiavusi, nusipirkau parvarytą, metus atvažinėjau nieko nedaręs ir pardaviau. Nieko blogo pasakyt negaliu, senieji tdi varikliai laiko patikrinti ir patikimi, valgo nedaug - lietuviška mašina. Šiuos variantus geresniame stovyje rasti kur kas lengviau, nei e46
7656 / 0
2014-08-16 23:45
visi jau daug laiko LT, ir visi labai nori "i marcias" islekt
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
433 / 0
2014-08-16 23:53
2014-08-16 23:45 maumas писал: visi jau daug laiko LT, ir visi labai nori "i marcias" islekt:lol:
Jau geriau uz senesne masina daugiau sumoket nors zinosi kad vaziuji su tvarkinga masina.
2014-08-16 23:57
2014-08-16 23:45 maumas писал: visi jau daug laiko LT, ir visi labai nori "i marcias" islekt:lol:
2014-08-16 23:53 backarn писал: Jau geriau uz senesne masina daugiau sumoket nors zinosi kad vaziuji su tvarkinga masina.
7656 / 0
2014-08-17 00:01
2014-08-16 23:45 maumas писал: visi jau daug laiko LT, ir visi labai nori "i marcias" islekt:lol:
2014-08-16 23:53 backarn писал: Jau geriau uz senesne masina daugiau sumoket nors zinosi kad vaziuji su tvarkinga masina.
jei nori tvarkingos masinos, tai neieskok bmw3 vazineto LT.Gal bmw5, bet cia jau kitas svoris, ir tikrai neturetu buti pirma masina.Pirma masina neisvengiamai gaus duobiu, bus ir daugiau idomybiu.Todel reiketu pirkt kazka parastesnio, vien del busimu neisvengiamu islaidu, neskaitant normalios eksploatacijos.Nebent pinigai nespaudzia labai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-08-17 00:02
2014-08-16 23:07 писал: Sveiki, noreciau suzinoti ka manote apie E46 kaip pirma automobili (pradedanciam vairuoti). Ar brangus islaikymas palyginus su A4/golf/passat automobiliais? Uz kokia kaina reiktu pirkti, kad automobilis butu padorus vairuoti ir i kokius defektus atsizvelgti, kuriuos ne per sunku/brangu susitvarkyti paciam, kadangi turiu daug laiko.

Ka manote apie siuos skelbimus?
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-1999-0126397374.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-1999-0126279858.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-1998-0126361823.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-2001-0126358246.html
Galiu pasakyti taip, kad panašių metų visi automobiliai daug maž panašiai yra išlaikomi. Nėra skirtumo ar tai bmw ar audi ar vw ar pežo ar dar koks fignia. Važiuoklių kainos + / - tas pats, tarnavimas tas pats, nebent bekelėje važynėsiesi. Motorų ligos čia jau individualiai pagal markę, kai kurie opesni siurbliuose, kai kurie turbinose, kai kurie purkštukuose ir t.t. Viskas priklausys ant kokio stovio papulsi , o tai jau reikia kažkiek išmanyti . Į vidų mašinos neilysi 100proc., bet kokiu atveju , tad dalinai tai loterija, na nebent automobilis jau akivaizdžiai susinešiojęs . TAip , kad "mano golfas ar audinė" 1.9tdi pigiai išlaikomi yra nesąmonė, nes bet koks rimtesnis gedimas kainuos praktiškai tą pačią sumą kaip ir sakykim tavo norimo bmw . Kaip pvz, opel vectra 2.0dyzelis, kokių 99-00 metų su užlinkusiu pilnai siurbliu, jo kaina atsistos su darbais 1500+ gal netgi, o pvz 2.0 d bmw kainuos tikrai ne įspudingiau . Reziume, rimti gedimai kainuos daug maž vienodai, važiuoklės lygiai taip pat. Kuro sanaudos kažkiek 1.9tdi mažesnės, tačiau didesnės kubatūros motoras atperka tą litrą sąnaudų savo didesnia galia-trauka . Individualiai nekalbu apie konkrečius modelius, nes čia galima rašyti iki begalybės.
2014-08-17 00:06
2014-08-16 23:07 писал: Sveiki, noreciau suzinoti ka manote apie E46 kaip pirma automobili (pradedanciam vairuoti). Ar brangus islaikymas palyginus su A4/golf/passat automobiliais? Uz kokia kaina reiktu pirkti, kad automobilis butu padorus vairuoti ir i kokius defektus atsizvelgti, kuriuos ne per sunku/brangu susitvarkyti paciam, kadangi turiu daug laiko.

Ka manote apie siuos skelbimus?
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-1999-0126397374.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-1999-0126279858.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-1998-0126361823.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-2001-0126358246.html
Ir dar žiūrint koks tavo biudžetas, gero bmw tikrai nenupirksi už tiek, kokius čia variantus parodei.
2014-08-17 00:11
Dekui visiem uz atsakymus. Dar 1 klausimas. Ka geriau rinktis: benzina/dujas ar dyzeli? (pvz. a4 arba passat b5)
2014-08-17 00:19
2014-08-17 00:11 писал: Dekui visiem uz atsakymus. Dar 1 klausimas. Ka geriau rinktis: benzina/dujas ar dyzeli? (pvz. a4 arba passat b5)
Iš benzininių motorų geriausia 1.8turbo. Dyzel, akivaizdžiai, 1.9tdi.
Jei nenujoti, nesuklysi pirkdamas tiek vieną, tiek kitą. Aišku 1.8T važiuos smagiau, silpnų mazgų mažiau, gedimo atveju jį tvarkyt pigiau.
2014-08-17 00:21
2014-08-17 00:11 писал: Dekui visiem uz atsakymus. Dar 1 klausimas. Ka geriau rinktis: benzina/dujas ar dyzeli? (pvz. a4 arba passat b5)
Asmeniškai mano pirmas automobilis buvo benzinas/dujos, po to sekė du automobiliai benzininiai , o po jų sėdau ant dyzelio ir nuo to laiko nesu turėjęs auto varomos benzinu :) Kodėl ? Todėl , kad dyzelinu ekonomiškiau važiuoju . Nekišu tau savo nomonės, tačiau manau, kad mašina turi būti arba benzininė arba dyzelinė, o dujinę palikime orkaitės darbui :) Tik tiek, kad dyzeliniui motorui svarbu : geras akumuliatorius, geros pakaitinimo žvakės, tvarkingas generatorius. Visą gyvenimą užkuriu dyzelį žiemą be ypatingų vargų ;) Benzinui tai taip pat svarbu, tačiau ne taip , kaip dyzelinui . Apie kompreiją ir t.t.nekalbu, nes nei tos nei tos neužkursi dorai :D
3586 / 0
2014-08-17 00:23
http://www.autogidas.lt/honda-civic-vi-turbo--hecbekas-1996-0126403606.html zodziu matosi kure zmogus sita projektuka ir suprantantis turbut kazkiek apie technika is apraso sprendziu norejau slalomui pasimti ieskau kuri laika sau tokios auto nedidelios bet nahui tos dujos jis dejo tai viska man sugadino
2014-08-17 00:23
Nori auto gero ir patikimo perki auto kad budu padorus kebulas nu tada visa isrenki ir perinki naujai vaziuokle kebula isvirini ismaloji varikli persirinki ir turi gera patikima auto as pats sava senute e36 i kebula ir vaziuokle apie 8kl investavau dar liko motoro perinkimas nu ir va turiu jau beveik patikima auto kuriu is situ yra jau vienetai like
3586 / 0
2014-08-17 00:39
2014-08-17 00:11 писал: Dekui visiem uz atsakymus. Dar 1 klausimas. Ka geriau rinktis: benzina/dujas ar dyzeli? (pvz. a4 arba passat b5)
2014-08-17 00:19 писал: Iš benzininių motorų geriausia 1.8turbo. Dyzel, akivaizdžiai, 1.9tdi.
Jei nenujoti, nesuklysi pirkdamas tiek vieną, tiek kitą. Aišku 1.8T važiuos smagiau, silpnų mazgų mažiau, gedimo atveju jį tvarkyt pigiau.
pamirsai pamineti kad benzinui su gera turba tokiu metu beveik neymanoma rasti kad pilnai pustu savo pajegumu nes y tokius variklius retas susimasto pildamas tepala kuris dazniausiai buna kitokios markes nei reikia ir nuo to nukencia turba ilga laika su levais tepalais vazinejama tad nebent ja restoruoti
2014-08-17 00:56
As kaip pirmaja masina siulau audi a4, mazda xedos6, alfa romeo-156, golf3 ar 4, audi a3. Is situ rinktis, jos nera brangios, gan patvarios ir t.t
2014-08-17 00:57
2014-08-17 00:23 assas писал: http://www.autogidas.lt/honda-civic-vi-turbo--hecbekas-1996-0126403606.html zodziu matosi kure zmogus sita projektuka ir suprantantis turbut kazkiek apie technika is apraso sprendziu norejau slalomui pasimti ieskau kuri laika sau tokios auto nedidelios bet nahui tos dujos jis dejo tai viska man sugadino
Nepisk proto, dujas galima isimti jai nepatinka
2014-08-17 01:00
2014-08-17 00:11 писал: Dekui visiem uz atsakymus. Dar 1 klausimas. Ka geriau rinktis: benzina/dujas ar dyzeli? (pvz. a4 arba passat b5)
2014-08-17 00:21 писал: Asmeniškai mano pirmas automobilis buvo benzinas/dujos, po to sekė du automobiliai benzininiai , o po jų sėdau ant dyzelio ir nuo to laiko nesu turėjęs auto varomos benzinu :) Kodėl ? Todėl , kad dyzelinu ekonomiškiau važiuoju . Nekišu tau savo nomonės, tačiau manau, kad mašina turi būti arba benzininė arba dyzelinė, o dujinę palikime orkaitės darbui :) Tik tiek, kad dyzeliniui motorui svarbu : geras akumuliatorius, geros pakaitinimo žvakės, tvarkingas generatorius. Visą gyvenimą užkuriu dyzelį žiemą be ypatingų vargų ;) Benzinui tai taip pat svarbu, tačiau ne taip , kaip dyzelinui . Apie kompreiją ir t.t.nekalbu, nes nei tos nei tos neužkursi dorai :D
Baikit jus su tais pasenusiais stereotipais kad dujos tik blynam ir pan., nebe akmens amzius ir auto su dujom taip pat pigiai vaziuoja, kaikada net pigiau nei su dyzeliu o ir be to dujos moderneja, su jom daug maziau bedu bebuna.
433 / 0
2014-08-17 01:13
As pats jieskau sau tinkamos pirmas masinos tai renkuosi is situ b5 passato, bmw e34, galanto , audi a6 c4 ir 406 cuope. Visi dyzeliniai.
2014-08-17 01:17
2014-08-17 01:13 backarn писал: As pats jieskau sau tinkamos pirmas masinos tai renkuosi is situ b5 passato, bmw e34, galanto , audi a6 c4 ir 406 cuope. Visi dyzeliniai.
E34 pasenes reikalas, po E39 man ji atrodo nusenus, jai bmw tai bent e39 ar e38, e46. Passat b5 gera masina, bet greit atsibostanti, pilka mase, bent jau b5+ tada
2014-08-17 01:22
2014-08-17 00:11 писал: Dekui visiem uz atsakymus. Dar 1 klausimas. Ka geriau rinktis: benzina/dujas ar dyzeli? (pvz. a4 arba passat b5)
2014-08-17 00:21 писал: Asmeniškai mano pirmas automobilis buvo benzinas/dujos, po to sekė du automobiliai benzininiai , o po jų sėdau ant dyzelio ir nuo to laiko nesu turėjęs auto varomos benzinu :) Kodėl ? Todėl , kad dyzelinu ekonomiškiau važiuoju . Nekišu tau savo nomonės, tačiau manau, kad mašina turi būti arba benzininė arba dyzelinė, o dujinę palikime orkaitės darbui :) Tik tiek, kad dyzeliniui motorui svarbu : geras akumuliatorius, geros pakaitinimo žvakės, tvarkingas generatorius. Visą gyvenimą užkuriu dyzelį žiemą be ypatingų vargų ;) Benzinui tai taip pat svarbu, tačiau ne taip , kaip dyzelinui . Apie kompreiją ir t.t.nekalbu, nes nei tos nei tos neužkursi dorai :D
2014-08-17 01:00 писал: Baikit jus su tais pasenusiais stereotipais kad dujos tik blynam ir pan., nebe akmens amzius ir auto su dujom taip pat pigiai vaziuoja, kaikada net pigiau nei su dyzeliu o ir be to dujos moderneja, su jom daug maziau bedu bebuna.
Didziausias minusas duju kad zapaskes vieta uzima ir zapaske reikia bagazineja veziotis o visa kita pliusai.Ant duju pigu vazineti pigiausia su paprastom kai benzo nedegini o jei brc tai ir benzu kureni ir dujom tad iseina tas pats kas su dyzeliu bet ilgesnese distancijose pigiau iseina.Bet kokiu atveju bezinine auto eksplotuoti pigiau negudyzeli ir cia faktas:)
433 / 0
2014-08-17 02:02
O ka manot apie galantus dyzelinius. Zinau kad rudyja ir gal purkstukai nelaiko ar klystu?
2014-08-17 07:01
2014-08-17 00:23 assas писал: http://www.autogidas.lt/honda-civic-vi-turbo--hecbekas-1996-0126403606.html zodziu matosi kure zmogus sita projektuka ir suprantantis turbut kazkiek apie technika is apraso sprendziu norejau slalomui pasimti ieskau kuri laika sau tokios auto nedidelios bet nahui tos dujos jis dejo tai viska man sugadino
sveikas, sakai jieskai turbininio civico slalomams?
as turiu 6gen 1998 coupe be duju, dar like dabaigt duslintuvas ir palekt iki vilniaus suprogramint.
trumpai:darausi grynai slalomams, salonas tuscias-panele, pedalai ir viena sedyne likus.uzvirintas, isimtas liukas, prie pravotkes, dar nelindes kolkas.
variklis?d16y7+turbo.kaip vaziuos su turbo pamatysiu sumapines.
turbina garretas salta dalis a/r48, karstos nepamenu, jei domins paziuresiu, ir viska parasysiu i pm.
2014-08-17 07:10
2014-08-17 00:21 писал: Asmeniškai mano pirmas automobilis buvo benzinas/dujos, po to sekė du automobiliai benzininiai , o po jų sėdau ant dyzelio ir nuo to laiko nesu turėjęs auto varomos benzinu :) Kodėl ? Todėl , kad dyzelinu ekonomiškiau važiuoju . Nekišu tau savo nomonės, tačiau manau, kad mašina turi būti arba benzininė arba dyzelinė, o dujinę palikime orkaitės darbui :) Tik tiek, kad dyzeliniui motorui svarbu : geras akumuliatorius, geros pakaitinimo žvakės, tvarkingas generatorius. Visą gyvenimą užkuriu dyzelį žiemą be ypatingų vargų ;) Benzinui tai taip pat svarbu, tačiau ne taip , kaip dyzelinui . Apie kompreiją ir t.t.nekalbu, nes nei tos nei tos neužkursi dorai :D
2014-08-17 01:00 писал: Baikit jus su tais pasenusiais stereotipais kad dujos tik blynam ir pan., nebe akmens amzius ir auto su dujom taip pat pigiai vaziuoja, kaikada net pigiau nei su dyzeliu o ir be to dujos moderneja, su jom daug maziau bedu bebuna.
2014-08-17 01:22 писал: Didziausias minusas duju kad zapaskes vieta uzima ir zapaske reikia bagazineja veziotis o visa kita pliusai.Ant duju pigu vazineti pigiausia su paprastom kai benzo nedegini o jei brc tai ir benzu kureni ir dujom tad iseina tas pats kas su dyzeliu bet ilgesnese distancijose pigiau iseina.Bet kokiu atveju bezinine auto eksplotuoti pigiau negudyzeli ir cia faktas:)
butent turiu automobili su 300ag, jame yra dujos.vaziuoju pigiau nei 1, 9tdi, o kas skiedzia, kad nesveika ir pan, ne akmens amzius ir duju irangos nebetokios.
dujos yra netgi sveikiau uz benzina, nes-pas jas aukstesnis oktanas, nera detonacijos pavojaus, variklis geba svariau sudeginti misini, variklis maziau kaista ir dar ne vienas bei du niuansai, bet nepradesiu as su jumis pestis.
kas aiskina, kad nera vietos zapaskei, tegu atsako patys sau-na*** ji reikalinga?nusiperki knatuka, ir el pompa, jei pradursi, knata isikisi prisipusi ir toliau vaziuosi, o jei bardiurais laipiot pradesi, tai tada dar ir vaziuokles puse veziokis, nes greiciausiai vien zapaskes neuzteks...
ps.zapaskes dar nenaudojes nuo teisiu islaikymo.
3586 / 0
2014-08-17 08:04
2014-08-17 00:23 assas писал: http://www.autogidas.lt/honda-civic-vi-turbo--hecbekas-1996-0126403606.html zodziu matosi kure zmogus sita projektuka ir suprantantis turbut kazkiek apie technika is apraso sprendziu norejau slalomui pasimti ieskau kuri laika sau tokios auto nedidelios bet nahui tos dujos jis dejo tai viska man sugadino
2014-08-17 07:01 писал: sveikas, sakai jieskai turbininio civico slalomams?
as turiu 6gen 1998 coupe be duju, dar like dabaigt duslintuvas ir palekt iki vilniaus suprogramint.
trumpai:darausi grynai slalomams, salonas tuscias-panele, pedalai ir viena sedyne likus.uzvirintas, isimtas liukas, prie pravotkes, dar nelindes kolkas.
variklis?d16y7+turbo.kaip vaziuos su turbo pamatysiu sumapines.
turbina garretas salta dalis a/r48, karstos nepamenu, jei domins paziuresiu, ir viska parasysiu i pm.
tu is kokio miesto ir parasyk privaciai kiek nori uz sita nebaigta projekta?ant stendo aisku nebuvai pastates nebutinai vimotos?
2014-08-17 08:18
2014-08-17 01:00 писал: Baikit jus su tais pasenusiais stereotipais kad dujos tik blynam ir pan., nebe akmens amzius ir auto su dujom taip pat pigiai vaziuoja, kaikada net pigiau nei su dyzeliu o ir be to dujos moderneja, su jom daug maziau bedu bebuna.
2014-08-17 01:22 писал: Didziausias minusas duju kad zapaskes vieta uzima ir zapaske reikia bagazineja veziotis o visa kita pliusai.Ant duju pigu vazineti pigiausia su paprastom kai benzo nedegini o jei brc tai ir benzu kureni ir dujom tad iseina tas pats kas su dyzeliu bet ilgesnese distancijose pigiau iseina.Bet kokiu atveju bezinine auto eksplotuoti pigiau negudyzeli ir cia faktas:)
2014-08-17 07:10 писал: butent turiu automobili su 300ag, jame yra dujos.vaziuoju pigiau nei 1, 9tdi, o kas skiedzia, kad nesveika ir pan, ne akmens amzius ir duju irangos nebetokios.
dujos yra netgi sveikiau uz benzina, nes-pas jas aukstesnis oktanas, nera detonacijos pavojaus, variklis geba svariau sudeginti misini, variklis maziau kaista ir dar ne vienas bei du niuansai, bet nepradesiu as su jumis pestis.
kas aiskina, kad nera vietos zapaskei, tegu atsako patys sau-na*** ji reikalinga?nusiperki knatuka, ir el pompa, jei pradursi, knata isikisi prisipusi ir toliau vaziuosi, o jei bardiurais laipiot pradesi, tai tada dar ir vaziuokles puse veziokis, nes greiciausiai vien zapaskes neuzteks...
ps.zapaskes dar nenaudojes nuo teisiu islaikymo.
nekelk cia taip tu duju taip aukstai. kodel nepamini minusu, tokiu kaip duslintuvo remontas kur kas dazniau nei vaziuojant benzinu. pastoviai priziureti ta pacia duju iranga, purkstukus pigius kas metus tvarkysi ar keisi kitais. butu tos dujos tokios geros niekas su tais dyeliais nesiterliotu.
2014-08-17 09:53
2014-08-17 01:22 писал: Didziausias minusas duju kad zapaskes vieta uzima ir zapaske reikia bagazineja veziotis o visa kita pliusai.Ant duju pigu vazineti pigiausia su paprastom kai benzo nedegini o jei brc tai ir benzu kureni ir dujom tad iseina tas pats kas su dyzeliu bet ilgesnese distancijose pigiau iseina.Bet kokiu atveju bezinine auto eksplotuoti pigiau negudyzeli ir cia faktas:)
2014-08-17 07:10 писал: butent turiu automobili su 300ag, jame yra dujos.vaziuoju pigiau nei 1, 9tdi, o kas skiedzia, kad nesveika ir pan, ne akmens amzius ir duju irangos nebetokios.
dujos yra netgi sveikiau uz benzina, nes-pas jas aukstesnis oktanas, nera detonacijos pavojaus, variklis geba svariau sudeginti misini, variklis maziau kaista ir dar ne vienas bei du niuansai, bet nepradesiu as su jumis pestis.
kas aiskina, kad nera vietos zapaskei, tegu atsako patys sau-na*** ji reikalinga?nusiperki knatuka, ir el pompa, jei pradursi, knata isikisi prisipusi ir toliau vaziuosi, o jei bardiurais laipiot pradesi, tai tada dar ir vaziuokles puse veziokis, nes greiciausiai vien zapaskes neuzteks...
ps.zapaskes dar nenaudojes nuo teisiu islaikymo.
2014-08-17 08:18 писал: nekelk cia taip tu duju taip aukstai. kodel nepamini minusu, tokiu kaip duslintuvo remontas kur kas dazniau nei vaziuojant benzinu. pastoviai priziureti ta pacia duju iranga, purkstukus pigius kas metus tvarkysi ar keisi kitais. butu tos dujos tokios geros niekas su tais dyeliais nesiterliotu.
Su dyzeliais tikrais niekas nesiterliotų, jei jo neišeitų pavogt ar gaut iš kokio ūkininko pigiai. Dyzelis apsimoka tik tuo atveju, jei jo gauni už dyką, ar bent jau iki 2, 5lt/l. Kitu atveju dyzelio imt neverta
2014-08-17 10:08
2014-08-17 07:10 писал: butent turiu automobili su 300ag, jame yra dujos.vaziuoju pigiau nei 1, 9tdi, o kas skiedzia, kad nesveika ir pan, ne akmens amzius ir duju irangos nebetokios.
dujos yra netgi sveikiau uz benzina, nes-pas jas aukstesnis oktanas, nera detonacijos pavojaus, variklis geba svariau sudeginti misini, variklis maziau kaista ir dar ne vienas bei du niuansai, bet nepradesiu as su jumis pestis.
kas aiskina, kad nera vietos zapaskei, tegu atsako patys sau-na*** ji reikalinga?nusiperki knatuka, ir el pompa, jei pradursi, knata isikisi prisipusi ir toliau vaziuosi, o jei bardiurais laipiot pradesi, tai tada dar ir vaziuokles puse veziokis, nes greiciausiai vien zapaskes neuzteks...
ps.zapaskes dar nenaudojes nuo teisiu islaikymo.
2014-08-17 08:18 писал: nekelk cia taip tu duju taip aukstai. kodel nepamini minusu, tokiu kaip duslintuvo remontas kur kas dazniau nei vaziuojant benzinu. pastoviai priziureti ta pacia duju iranga, purkstukus pigius kas metus tvarkysi ar keisi kitais. butu tos dujos tokios geros niekas su tais dyeliais nesiterliotu.
2014-08-17 09:53 писал: Su dyzeliais tikrais niekas nesiterliotų, jei jo neišeitų pavogt ar gaut iš kokio ūkininko pigiai. Dyzelis apsimoka tik tuo atveju, jei jo gauni už dyką, ar bent jau iki 2, 5lt/l. Kitu atveju dyzelio imt neverta
zmones ir is koloneles pila ir jiems tas pats iseinas kas su dujom vaziuot o cia matai po 2, 5 tik apsimoka:D juokdarys.
1829 / 0
2014-08-17 10:21
2014-08-17 08:18 писал: nekelk cia taip tu duju taip aukstai. kodel nepamini minusu, tokiu kaip duslintuvo remontas kur kas dazniau nei vaziuojant benzinu. pastoviai priziureti ta pacia duju iranga, purkstukus pigius kas metus tvarkysi ar keisi kitais. butu tos dujos tokios geros niekas su tais dyeliais nesiterliotu.
2014-08-17 09:53 писал: Su dyzeliais tikrais niekas nesiterliotų, jei jo neišeitų pavogt ar gaut iš kokio ūkininko pigiai. Dyzelis apsimoka tik tuo atveju, jei jo gauni už dyką, ar bent jau iki 2, 5lt/l. Kitu atveju dyzelio imt neverta
2014-08-17 10:08 писал: zmones ir is koloneles pila ir jiems tas pats iseinas kas su dujom vaziuot o cia matai po 2, 5 tik apsimoka:D juokdarys.
o dabar papasakok, kaip pildamas kolonelej dyzeli, isena pigiau vaziuot...jei dyzelio ima 6, tai dujom reikia tilpt i (4.4*6/2.4=11), mano darbine ima 8, 5 duju(netaupant) tai reiketu kad dyzelis tilptu i (8.5*2.4/4.4=4.7)
2014-08-17 10:24
2014-08-17 08:18 писал: nekelk cia taip tu duju taip aukstai. kodel nepamini minusu, tokiu kaip duslintuvo remontas kur kas dazniau nei vaziuojant benzinu. pastoviai priziureti ta pacia duju iranga, purkstukus pigius kas metus tvarkysi ar keisi kitais. butu tos dujos tokios geros niekas su tais dyeliais nesiterliotu.
2014-08-17 09:53 писал: Su dyzeliais tikrais niekas nesiterliotų, jei jo neišeitų pavogt ar gaut iš kokio ūkininko pigiai. Dyzelis apsimoka tik tuo atveju, jei jo gauni už dyką, ar bent jau iki 2, 5lt/l. Kitu atveju dyzelio imt neverta
2014-08-17 10:08 писал: zmones ir is koloneles pila ir jiems tas pats iseinas kas su dujom vaziuot o cia matai po 2, 5 tik apsimoka:D juokdarys.
Dar papasakok, kad pats pili iš kolonėlės. Vargu ar apskritai kolonėlėj mokėtum kuro įsipilt, įpratęs tik iš kanistriukų. Ir dar kažką kalbi apie pylimą kolonėlėj... Sėdėk tam savo kaime tyliai
2014-08-17 10:55
2014-08-17 09:53 писал: Su dyzeliais tikrais niekas nesiterliotų, jei jo neišeitų pavogt ar gaut iš kokio ūkininko pigiai. Dyzelis apsimoka tik tuo atveju, jei jo gauni už dyką, ar bent jau iki 2, 5lt/l. Kitu atveju dyzelio imt neverta
2014-08-17 10:08 писал: zmones ir is koloneles pila ir jiems tas pats iseinas kas su dujom vaziuot o cia matai po 2, 5 tik apsimoka:D juokdarys.
2014-08-17 10:21 wagen писал: o dabar papasakok, kaip pildamas kolonelej dyzeli, isena pigiau vaziuot...jei dyzelio ima 6, tai dujom reikia tilpt i (4.4*6/2.4=11), mano darbine ima 8, 5 duju(netaupant) tai reiketu kad dyzelis tilptu i (8.5*2.4/4.4=4.7)
8, 5 cia kur nuo kalniuko pavejui gal? neturejau dar dujotekio kuris man surytu maziau nei 10ltr misriai ir netgi vaziavimu nepavadinciau. nebent koks lupo 1.2 ltr gal ir vaziuso su tiek duju, bet ar gi ten masina.
2014-08-17 10:55
dizelis yra dizelis, o su dujom moteriis prie virykles dirba...
7656 / 0
2014-08-17 11:20
2014-08-17 10:55 писал: dizelis yra dizelis, o su dujom moteriis prie virykles dirba...
is kur atsiradai toks protingas?Ne is BMW forumo?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1829 / 0
2014-08-17 11:21
2014-08-17 10:08 писал: zmones ir is koloneles pila ir jiems tas pats iseinas kas su dujom vaziuot o cia matai po 2, 5 tik apsimoka:D juokdarys.
2014-08-17 10:21 wagen писал: o dabar papasakok, kaip pildamas kolonelej dyzeli, isena pigiau vaziuot...jei dyzelio ima 6, tai dujom reikia tilpt i (4.4*6/2.4=11), mano darbine ima 8, 5 duju(netaupant) tai reiketu kad dyzelis tilptu i (8.5*2.4/4.4=4.7)
2014-08-17 10:55 писал: 8, 5 cia kur nuo kalniuko pavejui gal? neturejau dar dujotekio kuris man surytu maziau nei 10ltr misriai ir netgi vaziavimu nepavadinciau. nebent koks lupo 1.2 ltr gal ir vaziuso su tiek duju, bet ar gi ten masina.
nu jo, taip jau pora tukst km vis nuo kalniuko ir pavejui mazda 626 su tiesioginem dujom, vaziuoja tikrai neblogiau nei koks 2, 5tdi
1829 / 0
2014-08-17 11:22
2014-08-17 10:55 писал: dizelis yra dizelis, o su dujom moteriis prie virykles dirba...
o jei virykle elektrine?ar elektromobiliai irgi sakai ne masinos?
265 / 0
2014-08-17 11:26
Tikras vaiku darzelis, susitinka ir kiekvienas savo suda giria Ir dujos ir dyzelis ir benzinas ir elektromobolis yra gerai, tiesiog kiekvienam savo
2014-08-17 11:28
2014-08-17 00:23 assas писал: http://www.autogidas.lt/honda-civic-vi-turbo--hecbekas-1996-0126403606.html zodziu matosi kure zmogus sita projektuka ir suprantantis turbut kazkiek apie technika is apraso sprendziu norejau slalomui pasimti ieskau kuri laika sau tokios auto nedidelios bet nahui tos dujos jis dejo tai viska man sugadino
Nejuokink zmoniu, sunau. Slalomui jis blet norejo pasiimt... tu mokykla is pradziu baik pienburni, slalomai jam galvoj. Vel pasigaidinai, autogido triochala. Kita karta neberukyk to sieno ir nesvaik forume, trukdai dedem bendraut, snargli. Baigta.
265 / 0
2014-08-17 11:29
2014-08-17 11:26 nexusss писал: Tikras vaiku darzelis, susitinka ir kiekvienas savo suda giria :lol: Ir dujos ir dyzelis ir benzinas ir elektromobolis yra gerai, tiesiog kiekvienam savo :director:
Tik nesuprantu ka tuose BMW radote, kitu masinu tipo nebera? Pastebejau, nors kledaras, bet BMW
2014-08-17 11:40
2014-08-17 11:26 nexusss писал: Tikras vaiku darzelis, susitinka ir kiekvienas savo suda giria :lol: Ir dujos ir dyzelis ir benzinas ir elektromobolis yra gerai, tiesiog kiekvienam savo :director:
2014-08-17 11:29 nexusss писал: Tik nesuprantu ka tuose BMW radote, kitu masinu tipo nebera? Pastebejau, nors kledaras, bet BMW :lol:
As irgi nesuprantu. Cia turbut kruva keliu gaideliu, kurie tik ir mato tuos savo lavonus bnv. Juokas ima is tokiu. Puse ciuju mokyklos net nebaige o jau apie masinas svaigsta.
2014-08-17 12:32
2014-08-17 11:26 nexusss писал: Tikras vaiku darzelis, susitinka ir kiekvienas savo suda giria :lol: Ir dujos ir dyzelis ir benzinas ir elektromobolis yra gerai, tiesiog kiekvienam savo :director:
2014-08-17 11:29 nexusss писал: Tik nesuprantu ka tuose BMW radote, kitu masinu tipo nebera? Pastebejau, nors kledaras, bet BMW :lol:
2014-08-17 11:40 писал: As irgi nesuprantu. Cia turbut kruva keliu gaideliu, kurie tik ir mato tuos savo lavonus bnv. Juokas ima is tokiu. Puse ciuju mokyklos net nebaige o jau apie masinas svaigsta.
nuo kada sprendziama apie masinos bukle pagal marke? tipo turi bmw tai butinai lavonas? ble isipagiriok po savaitgalio. jusu tautoveziu kur kas daugiau gatvese su isvirtusiai ratais.
2014-08-17 12:36
2014-08-17 10:21 wagen писал: o dabar papasakok, kaip pildamas kolonelej dyzeli, isena pigiau vaziuot...jei dyzelio ima 6, tai dujom reikia tilpt i (4.4*6/2.4=11), mano darbine ima 8, 5 duju(netaupant) tai reiketu kad dyzelis tilptu i (8.5*2.4/4.4=4.7)
2014-08-17 10:55 писал: 8, 5 cia kur nuo kalniuko pavejui gal? neturejau dar dujotekio kuris man surytu maziau nei 10ltr misriai ir netgi vaziavimu nepavadinciau. nebent koks lupo 1.2 ltr gal ir vaziuso su tiek duju, bet ar gi ten masina.
2014-08-17 11:21 wagen писал: nu jo, taip jau pora tukst km vis nuo kalniuko ir pavejui:lol: mazda 626 su tiesioginem dujom, vaziuoja tikrai neblogiau nei koks 2, 5tdi
tai paskaiciuok dar benza ir ka tada, ypac ziema
2014-08-17 12:46
nukrypot nuo temos .......
1829 / 0
2014-08-17 12:49
2014-08-17 10:55 писал: 8, 5 cia kur nuo kalniuko pavejui gal? neturejau dar dujotekio kuris man surytu maziau nei 10ltr misriai ir netgi vaziavimu nepavadinciau. nebent koks lupo 1.2 ltr gal ir vaziuso su tiek duju, bet ar gi ten masina.
2014-08-17 11:21 wagen писал: nu jo, taip jau pora tukst km vis nuo kalniuko ir pavejui:lol: mazda 626 su tiesioginem dujom, vaziuoja tikrai neblogiau nei koks 2, 5tdi
2014-08-17 12:36 писал: tai paskaiciuok dar benza ir ka tada, ypac ziema :lol:
ziema ir dyzelis daugiau valgo, ir galvos skausmo daugiau
2014-08-17 12:56
2014-08-17 11:21 wagen писал: nu jo, taip jau pora tukst km vis nuo kalniuko ir pavejui:lol: mazda 626 su tiesioginem dujom, vaziuoja tikrai neblogiau nei koks 2, 5tdi
2014-08-17 12:36 писал: tai paskaiciuok dar benza ir ka tada, ypac ziema :lol:
2014-08-17 12:49 wagen писал: ziema ir dyzelis daugiau valgo, ir galvos skausmo daugiau
bet dyzeli gali sau paisildyt zinant kad nesurys puse bako :D pasikeisk laiku ir nereiks vargti ziema.
2014-08-17 12:59
2014-08-17 11:21 wagen писал: nu jo, taip jau pora tukst km vis nuo kalniuko ir pavejui:lol: mazda 626 su tiesioginem dujom, vaziuoja tikrai neblogiau nei koks 2, 5tdi
2014-08-17 12:36 писал: tai paskaiciuok dar benza ir ka tada, ypac ziema :lol:
2014-08-17 12:49 wagen писал: ziema ir dyzelis daugiau valgo, ir galvos skausmo daugiau
Pas dauguma labai siauras mastymas, jai jau dievinat tai dievinat tik viena kuro rusi, ka norejau pasakyti, ziurekite placiau, visos kuro rusys yra geros net ir benzas be duju ar su dujom ar saliarka, svarbu, kad paciam zmogui tinka ir patinka o ne reikia db aukstint kazkuria viena kuro rusi.
2014-08-17 13:12
Zinot jau nusibodot dizelis benzas kaip kokie ubagai! Einu pakursiu savo 330d 180kw ir 540 Nm pracekinsiu ar daug kuro valgo ar silpnai traukia :D jei da bus noro tai ir padangas galines sudeginsiu. KODEL? OGI TODEL, KAD M57 VARIKLIS TURI TRAUKOS IR ATLAIKO APROVAS
2014-08-17 13:18
2014-08-17 13:12 писал: Zinot jau nusibodot dizelis benzas kaip kokie ubagai! Einu pakursiu savo 330d 180kw ir 540 Nm pracekinsiu ar daug kuro valgo ar silpnai traukia :D jei da bus noro tai ir padangas galines sudeginsiu. KODEL? OGI TODEL, KAD M57 VARIKLIS TURI TRAUKOS IR ATLAIKO APROVAS:beer:
taip silpnokas, net nevert toki uzkurt... ner cia ko girdis su tokiu varikliu... pasakytum kokiu 650kw...
2014-08-17 13:22
2014-08-17 13:12 писал: Zinot jau nusibodot dizelis benzas kaip kokie ubagai! Einu pakursiu savo 330d 180kw ir 540 Nm pracekinsiu ar daug kuro valgo ar silpnai traukia :D jei da bus noro tai ir padangas galines sudeginsiu. KODEL? OGI TODEL, KAD M57 VARIKLIS TURI TRAUKOS IR ATLAIKO APROVAS:beer:
Visu pirma nera cia ko verkt, kad daug kuro rija, nes 650kw varikliui vargu ar nors vienas lietuvis degalams surinks, nebent reiketu mestis visam kolukio kolektyvui

Ваше послание