Bmw e39 ar audi a6 c5

Создал Пользователь 2014-02-04
2014-02-04 21:40
Sveiki , imu savo pirmą mašiną , ir na kaip iš temos pavadinimo supratote , norėčiau sužinoti kuri geriau tarp šių dviejų modelių , t.y. variklis , malonumas vairuoti , patvarumas ir tt, aišku kaip pirma mašina , tai teikčiau pirmenybę patvarumui , pigesniam išlaikymui , ir jeigu skirtumas nemažas , tuomet ir kuro sąnaudoms. Jeigu rašote tarkim bmw e39 , tai nurodykite variklį , ir kodėl šis variklis bei mašina yra geras pasirinkimas mano atžvilgiu.
2014-02-04 22:03
ekonomijos is bmw nesitikek..as kaip pirmos auto neimciau galu varomu..imk kokia A4 1.8 vistiek 70-80 vazinesi:D:D
1829 / 0
2014-02-04 22:24
2014-02-04 22:03 писал: ekonomijos is bmw nesitikek..as kaip pirmos auto neimciau galu varomu..imk kokia A4 1.8 vistiek 70-80 vazinesi:D:D
kodel 70-80?apie ekonomija sakyciau dar ziurint koks bmw ir su kokiu lygint...jei zmogus klausia apie c5, tai kokio by... cia a4 siulai, o autoriui ziurint kas labiau patinka, is tokios klases auto dar kaip alternatyva s80 patenka, paskui tau paciam reiketu apsisprest del kuro rusies
2014-02-04 22:52
a4 nesiūlykit , važinėjau su b7 , bet a6 c5 vistiek labiau patiko , o ir kaina nėra baisi , hmm apie s80 galvojau , bet su volvo nelabai susidūręs. Kuro rūšis priklauso nuo sąnaudų , pirmenybę teikčiau dyzeliui.
1829 / 0
2014-02-04 22:57
2014-02-04 22:52 писал: a4 nesiūlykit , važinėjau su b7 , bet a6 c5 vistiek labiau patiko , o ir kaina nėra baisi , hmm apie s80 galvojau , bet su volvo nelabai susidūręs. Kuro rūšis priklauso nuo sąnaudų , pirmenybę teikčiau dyzeliui.
jei nori galingesnio, tai aisku 530d, nes audi 2, 5 ryja dahuja, tolku nihuja...siaip jei daugiau trasoj vazineji tai tikrai koki 540 ziureciau, trasoj 12-14 duju uztektu, bet tikrai nera ko dyzeliais lygint, tylesnis, greitesnis, malonesnis
2014-02-05 11:23
2014-02-04 22:52 писал: a4 nesiūlykit , važinėjau su b7 , bet a6 c5 vistiek labiau patiko , o ir kaina nėra baisi , hmm apie s80 galvojau , bet su volvo nelabai susidūręs. Kuro rūšis priklauso nuo sąnaudų , pirmenybę teikčiau dyzeliui.
2014-02-04 22:57 wagen писал: jei nori galingesnio, tai aisku 530d, nes audi 2, 5 ryja dahuja, tolku nihuja...siaip jei daugiau trasoj vazineji tai tikrai koki 540 ziureciau, trasoj 12-14 duju uztektu, bet tikrai nera ko dyzeliais lygint, tylesnis, greitesnis, malonesnis
Wagen turbut pamirsai, kad tai bus pirmas auto, o tu jam iskart siulai zvery 540:D uzsimus gi:D su tokia masina ramiai nepavaziuosi, ypac dabartinis jaunymas:D, o apie pygesni islaikima isvis atskira tema....
2014-02-05 11:30
2014-02-04 21:40 писал: Sveiki , imu savo pirmą mašiną , ir na kaip iš temos pavadinimo supratote , norėčiau sužinoti kuri geriau tarp šių dviejų modelių , t.y. variklis , malonumas vairuoti , patvarumas ir tt, aišku kaip pirma mašina , tai teikčiau pirmenybę patvarumui , pigesniam išlaikymui , ir jeigu skirtumas nemažas , tuomet ir kuro sąnaudoms. Jeigu rašote tarkim bmw e39 , tai nurodykite variklį , ir kodėl šis variklis bei mašina yra geras pasirinkimas mano atžvilgiu.
Kaip pirma masina su galu varomu irgi nesiulau, nu nebent tu su tokia turi patirtes:D vazinejimo, jei c5 ziuresi is dyzeliu tai tik 1.9 tdi, pigesnis islaikimas ir didesnis patvarumas, kalbant apie 2.5 tdi tai pzdu beg no juos toliau, kaip galvoji del ko jos tokios pygios nes nx niekam nereikalingos, o jaunimas perka tik del to, kad pzdc kaip pygiai:D, o poto servise praleidzia daugiau laiko, nei su masina ant kelio:D
2014-02-05 11:33
6 metus vairuoju S80 T6 200kW. Automatas veikia puikiai, yra autopilotas, sedines su atmintim. Pilna privalumu. O kainuoja pigiau uz bmw.
Pagal sanaudos - trasoje 10-12L duju, mieste 17-18.
Draugas turi S80 2.5TDI (Senas audi 5 cilindru variklis). Trasoje sanaudos 4.5 - 5L rusisko dyzelio, mieste iki 10 (su automatu).
Dalys tikrai nebrangesnes uz bmw ar audi..
2014-02-05 12:08
2014-02-05 11:33 darksoul писал: 6 metus vairuoju S80 T6 200kW. Automatas veikia puikiai, yra autopilotas, sedines su atmintim. Pilna privalumu. O kainuoja pigiau uz bmw.
Pagal sanaudos - trasoje 10-12L duju, mieste 17-18.
Draugas turi S80 2.5TDI (Senas audi 5 cilindru variklis). Trasoje sanaudos 4.5 - 5L rusisko dyzelio, mieste iki 10 (su automatu).
Dalys tikrai nebrangesnes uz bmw ar audi..
Kazkokdel mano V70 `99m rydavo mieste 14 dyzelio o kurdavbosi prie -25 is puses abaroto.O pvz bmw x5 4, 4 trasoj 18-20 mieste 25-28l duju.Nebuna nei V6T nei V8 volvo varikliu realybeje tokiu sanaudu, nes visi T varikliai vien del to, kad ne atmoisferiniai, o del boosto turim imti daugiau uz atmosferikus, nebent vasara trasoje benzino paima iki 12-15.Vaziuioji ir rodykle krenta beziurint.Beto kam pvz man tas benzas T kai su tokia kubatura 3, 0-4, 4L kai dyzeliai naujausi TD toki pati sukimo momenta ir dvigubai mazesne kubatura, atitinkamai ir sanaudos ~2-3 kart mazesnes.Be izeidimu ir pamokymu, bet manau daugelis patyrusiu vairuotoju supranta, kad visus uzp..o makaronu kabinimai apie 5l.Kiek galima knist prota, kur beatsidartai bl 5L arba 6L 6L arba 7L. Tokios yra 1, 4 VW Lupo , Polo ar Eat mii ar koks 1, 9 TDI nebent.
1829 / 0
2014-02-05 12:31
2014-02-05 11:33 darksoul писал: 6 metus vairuoju S80 T6 200kW. Automatas veikia puikiai, yra autopilotas, sedines su atmintim. Pilna privalumu. O kainuoja pigiau uz bmw.
Pagal sanaudos - trasoje 10-12L duju, mieste 17-18.
Draugas turi S80 2.5TDI (Senas audi 5 cilindru variklis). Trasoje sanaudos 4.5 - 5L rusisko dyzelio, mieste iki 10 (su automatu).
Dalys tikrai nebrangesnes uz bmw ar audi..
2014-02-05 12:08 писал: Kazkokdel mano V70 `99m rydavo mieste 14 dyzelio o kurdavbosi prie -25 is puses abaroto.O pvz bmw x5 4, 4 trasoj 18-20 mieste 25-28l duju.Nebuna nei V6T nei V8 volvo varikliu realybeje tokiu sanaudu, nes visi T varikliai vien del to, kad ne atmoisferiniai, o del boosto turim imti daugiau uz atmosferikus, nebent vasara trasoje benzino paima iki 12-15.Vaziuioji ir rodykle krenta beziurint.Beto kam pvz man tas benzas T kai su tokia kubatura 3, 0-4, 4L kai dyzeliai naujausi TD toki pati sukimo momenta ir dvigubai mazesne kubatura, atitinkamai ir sanaudos ~2-3 kart mazesnes.Be izeidimu ir pamokymu, bet manau daugelis patyrusiu vairuotoju supranta, kad visus uzp..o makaronu kabinimai apie 5l.Kiek galima knist prota, kur beatsidartai bl 5L arba 6L 6L arba 7L. Tokios yra 1, 4 VW Lupo , Polo ar Eat mii ar koks 1, 9 TDI nebent.
v70 teoriskai negali tiek ryt, tai kad nepysk proto, sutinku del vieno, kad s80(automatas)trasoj tikrai daugiau paima, nei 4, 5-5
2014-02-05 12:44
2014-02-05 11:33 darksoul писал: 6 metus vairuoju S80 T6 200kW. Automatas veikia puikiai, yra autopilotas, sedines su atmintim. Pilna privalumu. O kainuoja pigiau uz bmw.
Pagal sanaudos - trasoje 10-12L duju, mieste 17-18.
Draugas turi S80 2.5TDI (Senas audi 5 cilindru variklis). Trasoje sanaudos 4.5 - 5L rusisko dyzelio, mieste iki 10 (su automatu).
Dalys tikrai nebrangesnes uz bmw ar audi..
2014-02-05 12:08 писал: Kazkokdel mano V70 `99m rydavo mieste 14 dyzelio o kurdavbosi prie -25 is puses abaroto.O pvz bmw x5 4, 4 trasoj 18-20 mieste 25-28l duju.Nebuna nei V6T nei V8 volvo varikliu realybeje tokiu sanaudu, nes visi T varikliai vien del to, kad ne atmoisferiniai, o del boosto turim imti daugiau uz atmosferikus, nebent vasara trasoje benzino paima iki 12-15.Vaziuioji ir rodykle krenta beziurint.Beto kam pvz man tas benzas T kai su tokia kubatura 3, 0-4, 4L kai dyzeliai naujausi TD toki pati sukimo momenta ir dvigubai mazesne kubatura, atitinkamai ir sanaudos ~2-3 kart mazesnes.Be izeidimu ir pamokymu, bet manau daugelis patyrusiu vairuotoju supranta, kad visus uzp..o makaronu kabinimai apie 5l.Kiek galima knist prota, kur beatsidartai bl 5L arba 6L 6L arba 7L. Tokios yra 1, 4 VW Lupo , Polo ar Eat mii ar koks 1, 9 TDI nebent.
2014-02-05 12:31 wagen писал: v70 teoriskai negali tiek ryt, tai kad nepysk proto, sutinku del vieno, kad s80(automatas)trasoj tikrai daugiau paima, nei 4, 5-5
Jums wagen ir mano fura mieste ims 10 litru, kiek supratau is Jusu poziurio.Kiek man eme, as uz kitus geriau zinau, o kiek teoriskai gali, ir kiek kitiems praktiskai paima-yra ju asmenines problemos ir man pofig ka jie sapnuoja knygutese paskaite.Todel kad mano tapke sunkesne, pats ne menkas ir dar pastoviai bagazineje iranga pakrauta budavo o kitu zmoniu aytvejai gali buti visiskai kitokie, persasi isvada apibendrinimui-visi jie nykstukai turetu buti.Ot parasykit kiek ryja Jusu masina, kokia jos marke, modelis, parasykit savo ugi, mase(cia toks kuno svoris masinoje) ir isitikinsim ar esat is liliputkinu klano ar siaip teoretikas
2014-02-05 12:46
2014-02-05 11:33 darksoul писал: 6 metus vairuoju S80 T6 200kW. Automatas veikia puikiai, yra autopilotas, sedines su atmintim. Pilna privalumu. O kainuoja pigiau uz bmw.
Pagal sanaudos - trasoje 10-12L duju, mieste 17-18.
Draugas turi S80 2.5TDI (Senas audi 5 cilindru variklis). Trasoje sanaudos 4.5 - 5L rusisko dyzelio, mieste iki 10 (su automatu).
Dalys tikrai nebrangesnes uz bmw ar audi..
Tavo draugas nusipezejo.. nes draugas vazineja su v70 2.5 tuopaciu audi varikliu.. trasoj vasara sulakstem i klaipeda ir atgal ~120-130 greitis. 7L 100tui isejo.. mieste irgi be 8 neiseina.. tai .. baikit kliediet kokia jusu ta audi ekonomiska.. Mano 530d trasoj ~120 greiciu 7ryja.. mieste 10L.. na mieste uztj kad atsumai .. iki dart 10km ir atga 10km.. tai :D
1829 / 0
2014-02-05 12:52
2014-02-05 12:08 писал: Kazkokdel mano V70 `99m rydavo mieste 14 dyzelio o kurdavbosi prie -25 is puses abaroto.O pvz bmw x5 4, 4 trasoj 18-20 mieste 25-28l duju.Nebuna nei V6T nei V8 volvo varikliu realybeje tokiu sanaudu, nes visi T varikliai vien del to, kad ne atmoisferiniai, o del boosto turim imti daugiau uz atmosferikus, nebent vasara trasoje benzino paima iki 12-15.Vaziuioji ir rodykle krenta beziurint.Beto kam pvz man tas benzas T kai su tokia kubatura 3, 0-4, 4L kai dyzeliai naujausi TD toki pati sukimo momenta ir dvigubai mazesne kubatura, atitinkamai ir sanaudos ~2-3 kart mazesnes.Be izeidimu ir pamokymu, bet manau daugelis patyrusiu vairuotoju supranta, kad visus uzp..o makaronu kabinimai apie 5l.Kiek galima knist prota, kur beatsidartai bl 5L arba 6L 6L arba 7L. Tokios yra 1, 4 VW Lupo , Polo ar Eat mii ar koks 1, 9 TDI nebent.
2014-02-05 12:31 wagen писал: v70 teoriskai negali tiek ryt, tai kad nepysk proto, sutinku del vieno, kad s80(automatas)trasoj tikrai daugiau paima, nei 4, 5-5
2014-02-05 12:44 писал: Jums wagen ir mano fura mieste ims 10 litru, kiek supratau is Jusu poziurio.Kiek man eme, as uz kitus geriau zinau, o kiek teoriskai gali, ir kiek kitiems praktiskai paima-yra ju asmenines problemos ir man pofig ka jie sapnuoja knygutese paskaite.Todel kad mano tapke sunkesne, pats ne menkas ir dar pastoviai bagazineje iranga pakrauta budavo o kitu zmoniu aytvejai gali buti visiskai kitokie, persasi isvada apibendrinimui-visi jie nykstukai turetu buti.Ot parasykit kiek ryja Jusu masina, kokia jos marke, modelis, parasykit savo ugi, mase(cia toks kuno svoris masinoje) ir isitikinsim ar esat is liliputkinu klano ar siaip teoretikas:lol:
o tu manai kad kai zmogus sveria 70 ir kai 120 tai sanaudose skirtumas bus?pas mane a8 4, 2 b/g, sanaudos vid 12-15, ir jos priklauso labiau nuo to, kokiu paros laiku dujas piluosi, ir zinok nelabai ir skirtumas yra, ar trasoj 110 autopilotu vaziuoji, ar 160
2014-02-05 12:56
wagen .. pirma mokykla baik.. nes tu tai su audi 4.2 vazineji tai su dar kokiu.. kiekvinoj temoj su kita masina.. tai eik baik darzeli pirma
1829 / 0
2014-02-05 13:04
2014-02-05 12:56 писал: wagen .. pirma mokykla baik.. nes tu tai su audi 4.2 vazineji tai su dar kokiu.. kiekvinoj temoj su kita masina.. tai eik baik darzeli pirma
parodyk tokias temas kur vis su kita masina?kad vazinejes su kitom masinom, tai nemanau kad tai reiskia kad vis skirtingos
2014-02-05 13:49
Iš dviejų variantų, turėjau tik BMW 528 benzinas/ dujos. Maniškis buvo automatas, tai mieste būdavo tarp 12-16 litrų, priklausomai kaip ir kokiu paros metu daugiau važinėji. Pakankamai smagus aparatas, puikios apdailos medžiagos, labai patogus, dinamiškas. Variklis gyvas, bet labai reikia prižiūrėti aušinimo sistemą. Jei kartą perkais-išmetimui tik. O šiaip išlaikymas neproblematiškas, dalių galima visuomet surasti dėvėtų, pasirinkimas labai didelis, o kainos normalios. Kiek didesnė problema su korozija, jos prisibijo. Draugas su mechanine anaogiška važinėja, tai labai lengvai miesto režimu į 12 litrų telpa. Nors jei dabar sau pirkčiau, greičiausiai rinkčiausi volvo s80. Kiek teko važiuoti, labai malonų įspūdį paliko.
2014-02-05 13:56
O kad tai v70 sunaudodavo po 14 litrų šimtui, tai ryškiai kažkas negerai buvo. Galbūt papraščiausiai liamda zondas nuėjęs buvo, tiek galėjo užtekti.
2014-02-05 14:07
2014-02-05 13:49 писал: Iš dviejų variantų, turėjau tik BMW 528 benzinas/ dujos. Maniškis buvo automatas, tai mieste būdavo tarp 12-16 litrų, priklausomai kaip ir kokiu paros metu daugiau važinėji. Pakankamai smagus aparatas, puikios apdailos medžiagos, labai patogus, dinamiškas. Variklis gyvas, bet labai reikia prižiūrėti aušinimo sistemą. Jei kartą perkais-išmetimui tik. O šiaip išlaikymas neproblematiškas, dalių galima visuomet surasti dėvėtų, pasirinkimas labai didelis, o kainos normalios. Kiek didesnė problema su korozija, jos prisibijo. Draugas su mechanine anaogiška važinėja, tai labai lengvai miesto režimu į 12 litrų telpa. Nors jei dabar sau pirkčiau, greičiausiai rinkčiausi volvo s80. Kiek teko važiuoti, labai malonų įspūdį paliko.
Kox skirtumas , pav.vokietijoje jei turi patikimus "rysius"autohause, galima uz 100 euru padaryti kokia nori rida, ir kompo parodymus tokius, kokius nori, darem ne kart ypac sunkiai technikai, kad kompas rodytu mazesnes, busimam naujam seimininkui malonesnes sanaudas.O i daugeli dyzeliniu vw-audi realiai bakan telpa daug daugiau kuro negu pagal masinos aprasyma explotavimo vadobve.Nepatyre pilasi pvz 50 o tikrovej gaunas kad pilnas bakas jau 60-63 kokie.Tokia ir ekonomija.Tarpkitko, LT be ridos atsukimo paslaugos galima butu uzsiimt kompo sanaudu korekcija, nes tai nera sudetinga, ir visiskai legalu vokiskose markese.Bent pakolkas.Mano bobike nusipirko prisiklausius draugiu pasaku apie 5l seata, vazineja su Altea 2, 0 tdi tai vidurki kompas suveda 8, 5-9 l (dalis vaziavimo vilno-troki-ir toliau o paciam vilniuj tik per pika kamsciuose malasi).Man tai atrodo juokingos sanaudos, nes paties kasdiene masina mieste jama ziema 15-16 o traasoj nuo 8-10 dizelio, apie furas jau nekalbu, ten isvis nuo 25l mieste...Daugelis dideliu masinu kuo didesnis pasipriesinimas, dodesne mase tuo daugiau sueda didinant greiti net trasoj.
2014-02-05 14:14
2014-02-05 13:56 писал: O kad tai v70 sunaudodavo po 14 litrų šimtui, tai ryškiai kažkas negerai buvo. Galbūt papraščiausiai liamda zondas nuėjęs buvo, tiek galėjo užtekti.
Gali but, bet kalbas apie tai, kad 2, 5tdi ar ten 2, 4D nesvarbu kiek butu pakrautas ir sanaudos nesiskiria laikau paistalais, mastymo , o ne liamdos gedimu.Jau geriau galingesnis, mano manymu, net kubatura didesne, nei silpnas, nes silpnesnis trasoj ant greicio nori nenori prades ryti nepades nei 6 nei 7 saiba.Negasdina, labai normalu dideliai pakrautai universaliai autio 14 mieste.Kiekvienas kilogramas turi itakos, ne tik liambda zondas ar purkstukai.
1829 / 0
2014-02-05 14:27
2014-02-05 13:56 писал: O kad tai v70 sunaudodavo po 14 litrų šimtui, tai ryškiai kažkas negerai buvo. Galbūt papraščiausiai liamda zondas nuėjęs buvo, tiek galėjo užtekti.
2014-02-05 14:14 писал: Gali but, bet kalbas apie tai, kad 2, 5tdi ar ten 2, 4D nesvarbu kiek butu pakrautas ir sanaudos nesiskiria laikau paistalais, mastymo , o ne liamdos gedimu.Jau geriau galingesnis, mano manymu, net kubatura didesne, nei silpnas, nes silpnesnis trasoj ant greicio nori nenori prades ryti nepades nei 6 nei 7 saiba.Negasdina, labai normalu dideliai pakrautai universaliai autio 14 mieste.Kiekvienas kilogramas turi itakos, ne tik liambda zondas ar purkstukai.
siaip cia ir durniui aisku kad pakrauta masina daugiau ima, tai tada reikia ir sakyt kad visiskai pakrautas ir tokiom salygom 14..beje apie furu sanaudos irgi tikriausiai nieko nezinai, bratke su miskoveziu dirba, tai jei trumpais atstumais veziuot, tai sanaudos apie 100/100km
1829 / 0
2014-02-05 14:29
2014-02-05 13:56 писал: O kad tai v70 sunaudodavo po 14 litrų šimtui, tai ryškiai kažkas negerai buvo. Galbūt papraščiausiai liamda zondas nuėjęs buvo, tiek galėjo užtekti.
2014-02-05 14:14 писал: Gali but, bet kalbas apie tai, kad 2, 5tdi ar ten 2, 4D nesvarbu kiek butu pakrautas ir sanaudos nesiskiria laikau paistalais, mastymo , o ne liamdos gedimu.Jau geriau galingesnis, mano manymu, net kubatura didesne, nei silpnas, nes silpnesnis trasoj ant greicio nori nenori prades ryti nepades nei 6 nei 7 saiba.Negasdina, labai normalu dideliai pakrautai universaliai autio 14 mieste.Kiekvienas kilogramas turi itakos, ne tik liambda zondas ar purkstukai.
o del trasos vel gi, tu tikriausiai matuoji sanaudas pakroves kokia tona, bet nepakrautas net ir su silpnesniu motoru puikiai trasa vaziuoja, tuo labiau pas mus nera kalnu, kad reiketu kokius bent 20km vaziuot i kalna...o kai veziuoji krovinius tai cia visiskai kitas dalykas
2014-02-05 18:34
2014-02-04 21:40 писал: Sveiki , imu savo pirmą mašiną , ir na kaip iš temos pavadinimo supratote , norėčiau sužinoti kuri geriau tarp šių dviejų modelių , t.y. variklis , malonumas vairuoti , patvarumas ir tt, aišku kaip pirma mašina , tai teikčiau pirmenybę patvarumui , pigesniam išlaikymui , ir jeigu skirtumas nemažas , tuomet ir kuro sąnaudoms. Jeigu rašote tarkim bmw e39 , tai nurodykite variklį , ir kodėl šis variklis bei mašina yra geras pasirinkimas mano atžvilgiu.
2014-02-05 11:30 писал: Kaip pirma masina su galu varomu irgi nesiulau, nu nebent tu su tokia turi patirtes:D vazinejimo, jei c5 ziuresi is dyzeliu tai tik 1.9 tdi, pigesnis islaikimas ir didesnis patvarumas, kalbant apie 2.5 tdi tai pzdu beg no juos toliau, kaip galvoji del ko jos tokios pygios nes nx niekam nereikalingos, o jaunimas perka tik del to, kad pzdc kaip pygiai:D, o poto servise praleidzia daugiau laiko, nei su masina ant kelio:D
kokia dar patirti, asc yra ir visiskai bbd esi, net ir noredamas neisprievartausi uzsimest, nebent aisku pasiimti lavona kur niekas jau nebeveikia, byra, rija kibirais tai aisku paskui ir sneka pievas zmogeliai.
2014-02-05 22:24
Žiuriu visai nukrypot nuo temos , tai va manau geriausias pasirinkimas butu a6 1.9 , manau kaip pirmai mašinai traukos užteks :)
2014-02-13 18:14
2014-02-05 13:49 писал: Iš dviejų variantų, turėjau tik BMW 528 benzinas/ dujos. Maniškis buvo automatas, tai mieste būdavo tarp 12-16 litrų, priklausomai kaip ir kokiu paros metu daugiau važinėji. Pakankamai smagus aparatas, puikios apdailos medžiagos, labai patogus, dinamiškas. Variklis gyvas, bet labai reikia prižiūrėti aušinimo sistemą. Jei kartą perkais-išmetimui tik. O šiaip išlaikymas neproblematiškas, dalių galima visuomet surasti dėvėtų, pasirinkimas labai didelis, o kainos normalios. Kiek didesnė problema su korozija, jos prisibijo. Draugas su mechanine anaogiška važinėja, tai labai lengvai miesto režimu į 12 litrų telpa. Nors jei dabar sau pirkčiau, greičiausiai rinkčiausi volvo s80. Kiek teko važiuoti, labai malonų įspūdį paliko.
2014-02-05 14:07 писал: Kox skirtumas , pav.vokietijoje jei turi patikimus "rysius"autohause, galima uz 100 euru padaryti kokia nori rida, ir kompo parodymus tokius, kokius nori, darem ne kart ypac sunkiai technikai, kad kompas rodytu mazesnes, busimam naujam seimininkui malonesnes sanaudas.O i daugeli dyzeliniu vw-audi realiai bakan telpa daug daugiau kuro negu pagal masinos aprasyma explotavimo vadobve.Nepatyre pilasi pvz 50 o tikrovej gaunas kad pilnas bakas jau 60-63 kokie.Tokia ir ekonomija.Tarpkitko, LT be ridos atsukimo paslaugos galima butu uzsiimt kompo sanaudu korekcija, nes tai nera sudetinga, ir visiskai legalu vokiskose markese.Bent pakolkas.Mano bobike nusipirko prisiklausius draugiu pasaku apie 5l seata, vazineja su Altea 2, 0 tdi tai vidurki kompas suveda 8, 5-9 l (dalis vaziavimo vilno-troki-ir toliau o paciam vilniuj tik per pika kamsciuose malasi).Man tai atrodo juokingos sanaudos, nes paties kasdiene masina mieste jama ziema 15-16 o traasoj nuo 8-10 dizelio, apie furas jau nekalbu, ten isvis nuo 25l mieste...Daugelis dideliu masinu kuo didesnis pasipriesinimas, dodesne mase tuo daugiau sueda didinant greiti net trasoj.
Įžeist nenoriu, bet truputį paranojiškos kalbos palieka... Jei taip galvoti, kad visi tik apgaudinėja, tai žmogau sėsk ant dviračio ir pirmyn. Nebetie automobiliai, kurie su didesniais varikliais surydavo po 20-25 litrus miesto sąlygomis. Vėlgi, labai priklauso kaip žmogus važinėja, kaip sureguliuota dėžė, kokiomis apsukomis lengviausiai dirba variklis. Kaip pavyzdį galiu paminėti Peugeot 406 coupe. 3.0 litrų V6 variklis su mechanine dėže mieste apseina ramiai su 11 litrų. Jei automatinė, jau be 13 sunkiai 100km nuvažiuosi. Galiausiai žiūrint iš kur ir net iš kokios degalinės kurą pili. Jei žmogus dairosi kur keliais centais pigesnis kuras, bet nežinia su kokiom priemaišom į baką pila, tai nėra ko skųstis, jei ir 2.0 litrų variklis mieste 15 vartoja.
2014-02-13 18:20
Iš tų ką turėti teko, 2.5 V6 Omega mieste pasiimdavo apie 13 litrų, 3.0V6 omega 15-18 dujų, SAAB 900 2.0 turbo apseidavo su 11-13 dujų, dabar SAAB 95 Aero 2.3 turbo vidutiniškai ~13 litrų. Tačiau aš retai kada lakstau, dažniausiai važinėju normaliais miesto rėžimais, spusteliu tda, kai reikia to. O kas rėkia, kad jiems siaubingos kuro sąnaudos, tai visų pirma patikrinkit ar automobilis tarkingas kaip priklauso, o antra išmokit normaliai važinėti.

Ваше послание