BMW 525 TDS, reiktu nusimananciu pagalbos

Создал Пользователь 2012-02-08
2012-02-08 13:26
Taigi atsilus orams nureciau isigyti BMW 525 TDs nuo 96 metu e39 kebule, noreciau kad papasakotumet kurie turi dabar ar esate tureje, galbut teke waziuoti, kokie pirmieji ispudziai, ar siaip automobilis patiko, i ka reiktu labiausiai atkreipti demesi butent jy perkant, zwalgausi tik i sedanus :) , nuo kuriu metu jie buwo geresni ir pns, kaina turbut galeciau leisti iki 7-8k, manau uz toke suma iseitu gan twarkingas automobilis.
2012-02-08 13:27
Laukiu ir zaracho nuomones
4021 / 0
2012-02-08 13:51
Čia geraja ar blogaja prasme? Šiaip ar taip E39 neturėjau ir jame net nesėdėjau, bet ketinau tokį įsigyti (išsikeisti). Jų liga - kuro siurbliai. Tvarkymas šiek tiek kandžiojasi, bet jei pareina el. dalis, tai keli šimtai litų ir vsio. Nu reikia žiūrėti kaip kuriasi, pakūrinėti tiek šiltą, tiek šaltą, nes jeigu ilgiau pasuka arba kartais užsiglūšina ar gęsta, tai bėgti kuo toliau nuo tokio. O taip tai bent jau man - labai gražus automobilis, pakankamai stilingas ir BMW... Pasitaiko ir turbinos gedimų, kiti skundžiasi brangia važiuokle, bet jeigu nekasinėji ir nesinešioji skersas ant posūkių, tai nekrypsta nei ratai ir laiko ta važiuoklė. Aišku tokį automobilį perkant reikia turėti papildomų pinigų remontui, visgi ne žemiausia klasė ir BMW, taip kad pilną visokių traukučių, šarnyriukų ir netgi šiaip bet kokia detalė turi savo vertę. Aš asmeniškai rinkčiausi iš pačių pirmųjų modelių, t.y. 1996 m., nes pirmieji beveik visada būna vykę, nu čia jeigu dėl savęs, nes jeigu dėl perpardavimo, tai tada pirk metus ir ridą, žmonės nesupranta elementarių dalykų, kad svarbu stovis ar privalumai. Dėl privalumų, tai geriausia, kad jų būtų kuo mažiau - mažiau bėdų, kai pradeda pistis ta sistema. Traukos atžvilgiu žiūrint su kuo lyginsi. Važiuoja gan smagiai, bet ir ryja taip nuo 6 l/100 km, bet priklauso kaip važiuosi ir pan., bet apetitu nesiskundžia, bet atsižvelgiant į komfortą, trauką ir visus patogumus - toks automobilis vertas savo pinigų. P.S. Mėgsta rūdyti. Realiai jo konkurentas yra MB W210, tik tiek, kad to klasė jau aukštesnė ir surūdijimo lygis pranašesnis, bet čia jau viskas remiasi į skonį. O dėl defektų, tai reikia žiūrėti konkretų variantą ir gerai jį "pakratyti"...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-08 13:53
zinoma kad geraja as pries tawe neturiu nieko blogo
2012-02-08 13:56
Dekui uz issamia nuomone, o galbut zinai kaip ten yra pwz su aparatura? kazkur skaiciau kad norint mage istraukti reikia panele ardyti? ar tai netiesa? paprasciausiai pasiema ir issitraukia kaip kokioj audi a4, ir dar girdejau kad norint sumontuoti aparatura, tarkim isideti ten 1.200w suba bus daug bedu nes ju bagazines labai gerai izoliuotos ir paprasciausiai tu zemu nesijus salone? tai tiesa ?
4021 / 0
2012-02-08 13:57
Keista. Būčiau nieko nerašęs į šitą temą, bet kai pamatau savo nick, tai prisiverčiu pasižiūrėti apie ką eina kalba... Jeigu originali magnetola, tai ten tokią apdailą nuimi ir du varžtukai, kad neklibėtų ir pan., kadangi originalas yra gerokai platesnis už įprastus grotuvus. O jeigu dedama vadinamoji "tarpinė" ir neoriginalus grotuvas, tai gaunasi ta pati situacija kaip ir visuose automobiliuose. Tai tiesa, bet čia daugumoje sedanų vyrauja ši problema. Kitaip sakant - kuo naujesnis automobilis, tai tuo geresnė jame garso izoliacija. Žinoma būna ir išimčių, bet ten jų vienetai...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-08 14:02
Tai kiek suprantu ce bus problemu su tuo zemu dazniu, o tarkim nieko ten ardyti nereiktu jei tarkim noreciau per poranki ta suba i salona priwezti? kaip sitoje foto : http://imageshack.us/photo/my-images/215/img1081d.jpg/
4021 / 0
2012-02-08 14:11
Galinę sėdynę nuimti arba "atvožti". Ta prasme tą viršutinę, ne ten, kur sėdiesi. Nu aš asmeniškai prieš tokius dalykus, nes tarkim norint paklausyti muzikos salone, tai geriau atversti tą porankį, kad negadintų muzikos kokybės, o šiaip ar taip bagažinėje liks to bliūdo "šikna", laidai ir pan. Nu aišku galima padaryti dėžę ar kažką pan., bet man geriau į palangę kažką rimtesnio įdėti. Jeigu svarbu, kad būtų daug žemų dažnių, tai tada "šikna" į viršų ir vsio, tik tiek, kad turi būti negalingi bliūdai, kadangi tos jų "šiknos" yra nemažos, o jeigu bus galingas, tai remsis į galinį stiklą. Arba tada kažką komponuoti su garsiakalbiais, esančiais durelėse...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-08 14:13
O kaip manai jei padaryciau nusipirkes ta auto buten taip kaip yra foto? gerai salone skambetu tie zemi ?
4021 / 0
2012-02-08 14:19
2012-02-08 14:13 писал: O kaip manai jei padaryciau nusipirkes ta auto buten taip kaip yra foto? gerai salone skambetu tie zemi ?
Čia priklauso nuo pačio garsiakalbio ir kitko. Šiaip tokiu atveju reikia erdvinio garsiakalbio, o jie yra ganėtinai reti. Nu arba dėti koncertinę kolonėlę, bet bus aukšti dažniai. Realiai geriausia būtų įsimesti rimtą audio aparatūrą į bagažinę, kad praskambėtų ir per uždarą bagažinę, bet iš šono atrodys, kad ten tik bumčikai skamba, nors realiai bus paleista paprasta daina...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-08 14:20
ne pas visus reikia varztuku sukinet , pas mane pvz.nereikia, paskaityk bmw klubo forume yra parodyta kaip magas originalus issiima, gan lengvai.As turiu jau 4-ta bmw tds ir nesiskundziu, taip turi problemu siurblys, bet dabar jo remontas netoks jau ir brangus, kaip pirksi ziurek kad nepulsuotu variklis kai ijungi faras ar langus bandai atidaryt ar peciuka ijungi , o geriausiai viska ka tik imanoma sujung ir vaira pasiukiok, variklis neturetu pulsuot jeigu geras siurblys
2012-02-08 14:22
Blet ce jauciu jau nusipirkus ta auto reiktu eksprementuoti, manau dar ir galimas dalykas kad imetus ta tarkim 400rms suba tos galios pakaks paciam widuje ir nereiks ce nieko daugiau wargti :) o siaip tie 2.5 105KW bemsai tarkim daug skiriasi trauka jemant koke kregzde 2 ar 1.8 isa :) , nes as perkant jy net nezinau kaip jis turetu traukti, kadangi newazewes dar
2012-02-08 14:23
2012-02-08 14:20 писал: ne pas visus reikia varztuku sukinet , pas mane pvz.nereikia, paskaityk bmw klubo forume yra parodyta kaip magas originalus issiima, gan lengvai.As turiu jau 4-ta bmw tds ir nesiskundziu, taip turi problemu siurblys, bet dabar jo remontas netoks jau ir brangus, kaip pirksi ziurek kad nepulsuotu variklis kai ijungi faras ar langus bandai atidaryt ar peciuka ijungi , o geriausiai viska ka tik imanoma sujung ir vaira pasiukiok, variklis neturetu pulsuot jeigu geras siurblys
ta prasme nepulsuoti? tai dirbti graziai tolygiai ir kad apsukos nesokinetu?
2012-02-08 14:23
As turiu e39 tds 1998m.(tik universala) gedimu turejau bent jau man per 60tukst buvo suejas zemo slegio siurbliukas, kuriasi vaziuoja viskas puikiai.aisku vaziuokle taip pat teko tvarkyti pries ta ir buvo bedos su kondicionierium na cia jau zinojau pirkdamas tad teko keist radijatoriu. Daug kas sako kad per standi masina, man asmeniskai ant esfalto galetu buti kietesne, bet ant ismalto zvyrkelio jau dabar siek tiek kietoko.su rudim ira problemyciu.Gera garso izoliacija bent jau pas mane dvigubi stiklai, komplektacija gera pakliuvo.Seip tikrai geras automobilis kuro taipogi megsta mano misriu vaziavimu ima apie 8l. jei tiesiame kelyje pensininko rezimu imanoma ir i 6l itilpti, bet cia reikia sugebejimu.ziema taipogi nera dideliu bedu sustojus ant ledo isvaziuot is vietos nes yra ASC, Seip geras linkiu nusipirkti gera slyva.
2012-02-08 14:28
2012-02-08 14:22 писал: Blet ce jauciu jau nusipirkus ta auto reiktu eksprementuoti, manau dar ir galimas dalykas kad imetus ta tarkim 400rms suba tos galios pakaks paciam widuje ir nereiks ce nieko daugiau wargti :) o siaip tie 2.5 105KW bemsai tarkim daug skiriasi trauka jemant koke kregzde 2 ar 1.8 isa :) , nes as perkant jy net nezinau kaip jis turetu traukti, kadangi newazewes dar
trauka, gali but dar didesne nei 1.8 iso. draugas turi gera toki bimbali viska sutwarkes, pilnai vaziuokle ir t.t. kazka kalbejo del pardavimo, nes sake nori 7bwm benzo ar dizelio. galiu paklaust ar parduoda jis is kdn
2012-02-08 14:31
2012-02-08 14:20 писал: ne pas visus reikia varztuku sukinet , pas mane pvz.nereikia, paskaityk bmw klubo forume yra parodyta kaip magas originalus issiima, gan lengvai.As turiu jau 4-ta bmw tds ir nesiskundziu, taip turi problemu siurblys, bet dabar jo remontas netoks jau ir brangus, kaip pirksi ziurek kad nepulsuotu variklis kai ijungi faras ar langus bandai atidaryt ar peciuka ijungi , o geriausiai viska ka tik imanoma sujung ir vaira pasiukiok, variklis neturetu pulsuot jeigu geras siurblys
2012-02-08 14:23 писал: ta prasme nepulsuoti? tai dirbti graziai tolygiai ir kad apsukos nesokinetu?
butent variklis turi dirbt tolygiai , o del subo tai sunenas isidejes i palange galine , tai skamba labai smagiai
2012-02-08 14:31
Nu galetum paklausti :) bet man geriausiai butu sedanas, galbut dar kazkas ka nors gali papasakoti, papildyti?
2012-02-08 14:33
2012-02-08 14:23 писал: As turiu e39 tds 1998m.(tik universala) gedimu turejau bent jau man per 60tukst buvo suejas zemo slegio siurbliukas, kuriasi vaziuoja viskas puikiai.aisku vaziuokle taip pat teko tvarkyti pries ta ir buvo bedos su kondicionierium na cia jau zinojau pirkdamas tad teko keist radijatoriu. Daug kas sako kad per standi masina, man asmeniskai ant esfalto galetu buti kietesne, bet ant ismalto zvyrkelio jau dabar siek tiek kietoko.su rudim ira problemyciu.Gera garso izoliacija bent jau pas mane dvigubi stiklai, komplektacija gera pakliuvo.Seip tikrai geras automobilis kuro taipogi megsta mano misriu vaziavimu ima apie 8l. jei tiesiame kelyje pensininko rezimu imanoma ir i 6l itilpti, bet cia reikia sugebejimu.ziema taipogi nera dideliu bedu sustojus ant ledo isvaziuot is vietos nes yra ASC, Seip geras linkiu nusipirkti gera slyva.
bet kokia masiniuka imk tokiu metu, reiks kazkiek i ji investuot , sunku rast idealu tokiu metu
4021 / 0
2012-02-08 14:34
Nu iš esmės tai taip. Viskas priklauso ne tik nuo automobilio izoliacijos, o ir nuo aparatūros, nes jeigu tu įdėsi ten kokias dvi elipses, tai pagrinde sugadysi tą medžiagą su skylėmis, kuriomis prisuksi tas elipses. Jeigu dėti, tai dėti kažką mandro, o ne 400 W RMS... Tai aišku, kad geriau traukia. Ne tie laikai, kad benzinai geriau už dyzelius...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-08 14:35
2012-02-08 14:23 писал: As turiu e39 tds 1998m.(tik universala) gedimu turejau bent jau man per 60tukst buvo suejas zemo slegio siurbliukas, kuriasi vaziuoja viskas puikiai.aisku vaziuokle taip pat teko tvarkyti pries ta ir buvo bedos su kondicionierium na cia jau zinojau pirkdamas tad teko keist radijatoriu. Daug kas sako kad per standi masina, man asmeniskai ant esfalto galetu buti kietesne, bet ant ismalto zvyrkelio jau dabar siek tiek kietoko.su rudim ira problemyciu.Gera garso izoliacija bent jau pas mane dvigubi stiklai, komplektacija gera pakliuvo.Seip tikrai geras automobilis kuro taipogi megsta mano misriu vaziavimu ima apie 8l. jei tiesiame kelyje pensininko rezimu imanoma ir i 6l itilpti, bet cia reikia sugebejimu.ziema taipogi nera dideliu bedu sustojus ant ledo isvaziuot is vietos nes yra ASC, Seip geras linkiu nusipirkti gera slyva.
galima itilpt ir i 5, 5 litro jeigu vaziuosi ant 80km autostradoj
2012-02-08 14:36
NU a4 buwo 400rms berods tai man per akis buwo , ir daugiau ir nesinori :)
2012-02-08 14:37
2012-02-08 14:31 писал: Nu galetum paklausti :) bet man geriausiai butu sedanas, galbut dar kazkas ka nors gali papasakoti, papildyti? :smartass:
tikrai nepulsuoja, pas ji. 100% viskas gerai ledinis, man rodos jis gal net turi cekius ka twarkes.bahuro zodis ledinis bimbalis:).http://www.autogidas.lt/bmw-525-e39-tds-sedanas-1997-0122393653.html dave nuoruoda, pasirodo idejas jau i autogida :)
2012-02-08 14:41
2012-02-08 14:31 писал: Nu galetum paklausti :) bet man geriausiai butu sedanas, galbut dar kazkas ka nors gali papasakoti, papildyti? :smartass:
2012-02-08 14:37 писал: tikrai nepulsuoja, pas ji. 100% viskas gerai ledinis, man rodos jis gal net turi cekius ka twarkes.bahuro zodis ledinis bimbalis:).http://www.autogidas.lt/bmw-525-e39-tds-sedanas-1997-0122393653.html dave nuoruoda, pasirodo idejas jau i autogida :)
nu siaip is nuotrauku graziai atrodo, nepatiko kad vairas aptrauktas ta tipo oda
2012-02-08 14:41
nu bemsas neblogai atrodo, o iskur ce 141KW? ar yra warikliu su tokia galia? blet su tuo magu tai bus problemu jauciu, toks platus jis, reiks turbut kazkoke plasmase ziuret nusipirkti kad isistatytu tas magas ir nebarsketu
2012-02-08 14:43
2012-02-08 14:31 писал: Nu galetum paklausti :) bet man geriausiai butu sedanas, galbut dar kazkas ka nors gali papasakoti, papildyti? :smartass:
2012-02-08 14:37 писал: tikrai nepulsuoja, pas ji. 100% viskas gerai ledinis, man rodos jis gal net turi cekius ka twarkes.bahuro zodis ledinis bimbalis:).http://www.autogidas.lt/bmw-525-e39-tds-sedanas-1997-0122393653.html dave nuoruoda, pasirodo idejas jau i autogida :)
2012-02-08 14:41 писал: nu siaip is nuotrauku graziai atrodo, nepatiko kad vairas aptrauktas ta tipo oda
kazkada vaziaves tai lygtais, tas nusiema. ai dar nupoliruotas jis, nuotraukose istikruju lievai atrodo.:)
2012-02-08 14:44
2012-02-08 14:41 писал: nu bemsas neblogai atrodo, o iskur ce 141KW? ar yra warikliu su tokia galia? blet su tuo magu tai bus problemu jauciu, toks platus jis, reiks turbut kazkoke plasmase ziuret nusipirkti kad isistatytu tas magas ir nebarsketu
cia arkliu tiek turetu but o ne kw, su magu nera problemu yra tokios plastmases pirkt specialiai bmw5 kad skyles uzdengtu, dar reiks perejimo is bmw fiskes i europine jungti ir neveiks nuo vairo valdymas mago jeigu desi neoriginalu mageli
2012-02-08 14:45
2012-02-08 14:41 писал: nu bemsas neblogai atrodo, o iskur ce 141KW? ar yra warikliu su tokia galia? blet su tuo magu tai bus problemu jauciu, toks platus jis, reiks turbut kazkoke plasmase ziuret nusipirkti kad isistatytu tas magas ir nebarsketu
zinok tikrai nezinau kiek tek ko yra, tik zinau kad labai priziuretas pas jis yra. seip pasiskambink pasakys kaip kas.
2012-02-08 14:47
Tai kad truputi ankstoka pirkti dar man jy, zadu kai atsils orai isigyti toki, ir galbut parwaryta :)
2012-02-08 14:49
2012-02-08 14:47 писал: Tai kad truputi ankstoka pirkti dar man jy, zadu kai atsils orai isigyti toki, ir galbut parwaryta :)
pirk is italijos atvaryta , nu zodziu is pietu ir neturesi problemu su rudym, as turejau ispaniska bmw5, tai ne vienos rudeles nebuvo
2012-02-08 14:53
2012-02-08 14:47 писал: Tai kad truputi ankstoka pirkti dar man jy, zadu kai atsils orai isigyti toki, ir galbut parwaryta :)
2012-02-08 14:49 писал: pirk is italijos atvaryta , nu zodziu is pietu ir neturesi problemu su rudym, as turejau ispaniska bmw5, tai ne vienos rudeles nebuvo
dar vienas pastebejimas, pas 97 metu e39 keturi airbag, o nuo 98 eina jau 6 airbag, cia siaip del viso pikto parasiau
2012-02-08 14:56
2012-02-08 13:27 писал: Laukiu ir zaracho nuomones :thumbup:
2012-02-08 13:51 zarachas писал: Čia geraja ar blogaja prasme? Šiaip ar taip E39 neturėjau ir jame net nesėdėjau, bet ketinau tokį įsigyti (išsikeisti). Jų liga - kuro siurbliai. Tvarkymas šiek tiek kandžiojasi, bet jei pareina el. dalis, tai keli šimtai litų ir vsio. Nu reikia žiūrėti kaip kuriasi, pakūrinėti tiek šiltą, tiek šaltą, nes jeigu ilgiau pasuka arba kartais užsiglūšina ar gęsta, tai bėgti kuo toliau nuo tokio. O taip tai bent jau man - labai gražus automobilis, pakankamai stilingas ir BMW... :thumbup: Pasitaiko ir turbinos gedimų, kiti skundžiasi brangia važiuokle, bet jeigu nekasinėji ir nesinešioji skersas ant posūkių, tai nekrypsta nei ratai ir laiko ta važiuoklė. Aišku tokį automobilį perkant reikia turėti papildomų pinigų remontui, visgi ne žemiausia klasė ir BMW, taip kad pilną visokių traukučių, šarnyriukų ir netgi šiaip bet kokia detalė turi savo vertę. Aš asmeniškai rinkčiausi iš pačių pirmųjų modelių, t.y. 1996 m., nes pirmieji beveik visada būna vykę, nu čia jeigu dėl savęs, nes jeigu dėl perpardavimo, tai tada pirk metus ir ridą, žmonės nesupranta elementarių dalykų, kad svarbu stovis ar privalumai. Dėl privalumų, tai geriausia, kad jų būtų kuo mažiau - mažiau bėdų, kai pradeda pistis ta sistema. Traukos atžvilgiu žiūrint su kuo lyginsi. Važiuoja gan smagiai, bet ir ryja taip nuo 6 l/100 km, bet priklauso kaip važiuosi ir pan., bet apetitu nesiskundžia, bet atsižvelgiant į komfortą, trauką ir visus patogumus - toks automobilis vertas savo pinigų. P.S. Mėgsta rūdyti. Realiai jo konkurentas yra MB W210, tik tiek, kad to klasė jau aukštesnė ir surūdijimo lygis pranašesnis, bet čia jau viskas remiasi į skonį. O dėl defektų, tai reikia žiūrėti konkretų variantą ir gerai jį "pakratyti"... :smoke:
taip, bek kuo toliau ir imk dar nesugedusi sumokek kaip uz gera o kai suges ant dienu dar plesyk pinigine. jei jau nori TDS'o tai ir imi su defektu siurblio, pasiskaiciuoji kiek kainuos twarkymas, uztai auto pigesne buna, nuleis kaina uz taisyma. O susitwarkysi ir tikrai zinosi kad susitwarkei ir nebepareis per diena ar metus
2012-02-08 14:57
tai kuo daugiau info tuo geriau, bet kad man tie airbagei nelabai ir didelis nawarotas, swarbu kad nors 2 butu ir to uztenka, stulpu wartyti nezadu
2012-02-08 14:58
2012-02-08 13:27 писал: Laukiu ir zaracho nuomones :thumbup:
2012-02-08 13:51 zarachas писал: Čia geraja ar blogaja prasme? Šiaip ar taip E39 neturėjau ir jame net nesėdėjau, bet ketinau tokį įsigyti (išsikeisti). Jų liga - kuro siurbliai. Tvarkymas šiek tiek kandžiojasi, bet jei pareina el. dalis, tai keli šimtai litų ir vsio. Nu reikia žiūrėti kaip kuriasi, pakūrinėti tiek šiltą, tiek šaltą, nes jeigu ilgiau pasuka arba kartais užsiglūšina ar gęsta, tai bėgti kuo toliau nuo tokio. O taip tai bent jau man - labai gražus automobilis, pakankamai stilingas ir BMW... :thumbup: Pasitaiko ir turbinos gedimų, kiti skundžiasi brangia važiuokle, bet jeigu nekasinėji ir nesinešioji skersas ant posūkių, tai nekrypsta nei ratai ir laiko ta važiuoklė. Aišku tokį automobilį perkant reikia turėti papildomų pinigų remontui, visgi ne žemiausia klasė ir BMW, taip kad pilną visokių traukučių, šarnyriukų ir netgi šiaip bet kokia detalė turi savo vertę. Aš asmeniškai rinkčiausi iš pačių pirmųjų modelių, t.y. 1996 m., nes pirmieji beveik visada būna vykę, nu čia jeigu dėl savęs, nes jeigu dėl perpardavimo, tai tada pirk metus ir ridą, žmonės nesupranta elementarių dalykų, kad svarbu stovis ar privalumai. Dėl privalumų, tai geriausia, kad jų būtų kuo mažiau - mažiau bėdų, kai pradeda pistis ta sistema. Traukos atžvilgiu žiūrint su kuo lyginsi. Važiuoja gan smagiai, bet ir ryja taip nuo 6 l/100 km, bet priklauso kaip važiuosi ir pan., bet apetitu nesiskundžia, bet atsižvelgiant į komfortą, trauką ir visus patogumus - toks automobilis vertas savo pinigų. P.S. Mėgsta rūdyti. Realiai jo konkurentas yra MB W210, tik tiek, kad to klasė jau aukštesnė ir surūdijimo lygis pranašesnis, bet čia jau viskas remiasi į skonį. O dėl defektų, tai reikia žiūrėti konkretų variantą ir gerai jį "pakratyti"... :smoke:
2012-02-08 14:56 писал: taip, bek kuo toliau ir imk dar nesugedusi sumokek kaip uz gera o kai suges ant dienu dar plesyk pinigine.:thumbdown: jei jau nori TDS'o tai ir imi su defektu siurblio, pasiskaiciuoji kiek kainuos twarkymas, uztai auto pigesne buna, nuleis kaina uz taisyma. O susitwarkysi ir tikrai zinosi kad susitwarkei ir nebepareis per diena ar metus
irgi teisingai
2012-02-08 15:01
tai jau pasimeciau, tai tipo pirkti man su defektu siurblio ir suremontawus wazienet ?
2012-02-08 15:05
2012-02-08 15:01 писал: tai jau pasimeciau, tai tipo pirkti man su defektu siurblio ir suremontawus wazienet ?
jeigu variklis netolygiai dirba , pulsuoja, tai siurblio elektronines dalies gedimas, o jeigu nenori kurtis siltas , tai plundzeris pasedes, jo remontas brangesnis, ziurint koks gedimas, tau paciam sprest, pas mane siltas sunkiau kuriasi ir taip jau metai laiko ir visai nepergyvenu turiu kita gera siurbly nusipirkes
2012-02-08 15:15
nevykes tavo pasirinkimas su tuo varikliu tds! rina apie 9-10 litru, bet atidirbti uz juos nenori, letai begejasi. geriausia e39 iki 10tukst. lt pirkt benza su tieioginem dujom. o su ta mage tai cirkas kazkoks, negailek litu ir surasi sliva su hamman cardon aparatura ir basavyku, nereikes darkyti paneles
2012-02-08 15:22
tai pasidomejau bmw forumo tai tos paneles nereikia ten darkyt, yra lemonoj specelus toks stalciukas grazus :) Nu dar turesiu laiko apsigalwoti del to wariklio
2012-02-08 15:25
2012-02-08 15:22 писал: tai pasidomejau bmw forumo tai tos paneles nereikia ten darkyt, yra lemonoj specelus toks stalciukas grazus :) Nu dar turesiu laiko apsigalwoti del to wariklio
butent, o variklis kaip variklis, paciam sprest ko nori, gali ir benza dujas pirkt
2012-02-08 15:29
2012-02-08 15:15 писал: nevykes tavo pasirinkimas su tuo varikliu tds! rina apie 9-10 litru, bet atidirbti uz juos nenori, letai begejasi. geriausia e39 iki 10tukst. lt pirkt benza su tieioginem dujom. o su ta mage tai cirkas kazkoks, negailek litu ir surasi sliva su hamman cardon aparatura ir basavyku, nereikes darkyti paneles:thumbdown:
o koks 2.5 dyzelis ima maziau tu man paaiskink???? pasakas seka cia kad tdi 5-6 litrai. tegu vidutines pasiskaiciuoja vilniuj per kamscius tai bus 12ltr
2012-02-08 15:30
2012-02-08 15:15 писал: nevykes tavo pasirinkimas su tuo varikliu tds! rina apie 9-10 litru, bet atidirbti uz juos nenori, letai begejasi. geriausia e39 iki 10tukst. lt pirkt benza su tieioginem dujom. o su ta mage tai cirkas kazkoks, negailek litu ir surasi sliva su hamman cardon aparatura ir basavyku, nereikes darkyti paneles:thumbdown:
ne taip jau jis letai begejasi, aisku imk benza, o dar geriau koki 4, 0 varikli, tai zinoma ner ka lygint
2012-02-08 15:33
nu tarkim leciau begejasi uz tapacia kregzde 2 litru? nes as ne ant lenktyniu jy perku bet jei ten jis ciut welkasi tai ...
2012-02-08 15:34
2012-02-08 15:15 писал: nevykes tavo pasirinkimas su tuo varikliu tds! rina apie 9-10 litru, bet atidirbti uz juos nenori, letai begejasi. geriausia e39 iki 10tukst. lt pirkt benza su tieioginem dujom. o su ta mage tai cirkas kazkoks, negailek litu ir surasi sliva su hamman cardon aparatura ir basavyku, nereikes darkyti paneles:thumbdown:
2012-02-08 15:29 писал: o koks 2.5 dyzelis ima maziau tu man paaiskink???? pasakas seka cia kad tdi 5-6 litrai. tegu vidutines pasiskaiciuoja vilniuj per kamscius tai bus 12ltr
pilnai sutinku, su tavim, turejau passat b5 , 1, 9 tdi 81 kw, tai mieste imdavo 9 litrus kuro, nors visi rekia kad tik 5-6 litrus valgo
2012-02-08 15:35
2012-02-08 15:33 писал: nu tarkim leciau begejasi uz tapacia kregzde 2 litru? nes as ne ant lenktyniu jy perku bet jei ten jis ciut welkasi tai ...
normaliai jis traukia, aisku kol turbina nepagauna tol jis bukas truputi , bet paskuyi jau sukasi visai padoriai
2012-02-08 15:37
2012-02-08 15:33 писал: nu tarkim leciau begejasi uz tapacia kregzde 2 litru? nes as ne ant lenktyniu jy perku bet jei ten jis ciut welkasi tai ...
butent kad jis vos velkasi, bet pasiekia 200km\h. aisku imanoma ji prisukt cipuojant, tada dar pakenciamas, bet tai papildomos islaidos.
2012-02-08 15:37
nu tai tadar wiskas, man daugiau tos traukos ir nereikia :) as noriu isigyti jy tik del to kad jis pats man patinka kaip automobilis, gan nemazai priwalumu ir pns, ai wa dar toks klausimas o wisuose sedanuose gale tas porankis yra?
2012-02-08 15:38
2012-02-08 15:33 писал: nu tarkim leciau begejasi uz tapacia kregzde 2 litru? nes as ne ant lenktyniu jy perku bet jei ten jis ciut welkasi tai ...
2012-02-08 15:37 писал: butent kad jis vos velkasi, bet pasiekia 200km\h. aisku imanoma ji prisukt cipuojant, tada dar pakenciamas, bet tai papildomos islaidos. :thumbdown:
tai gal tu su kokiu uzwaikytu waziawai? kuriam turbina pre pat galo
2012-02-08 15:38
2012-02-08 15:33 писал: nu tarkim leciau begejasi uz tapacia kregzde 2 litru? nes as ne ant lenktyniu jy perku bet jei ten jis ciut welkasi tai ...
2012-02-08 15:37 писал: butent kad jis vos velkasi, bet pasiekia 200km\h. aisku imanoma ji prisukt cipuojant, tada dar pakenciamas, bet tai papildomos islaidos. :thumbdown:
o tu pats su juio vazinejes ar prisiklauses is kitu? eina ir 200 ir dar daugiau
2012-02-08 15:39
2012-02-08 15:15 писал: nevykes tavo pasirinkimas su tuo varikliu tds! rina apie 9-10 litru, bet atidirbti uz juos nenori, letai begejasi. geriausia e39 iki 10tukst. lt pirkt benza su tieioginem dujom. o su ta mage tai cirkas kazkoks, negailek litu ir surasi sliva su hamman cardon aparatura ir basavyku, nereikes darkyti paneles:thumbdown:
2012-02-08 15:29 писал: o koks 2.5 dyzelis ima maziau tu man paaiskink???? pasakas seka cia kad tdi 5-6 litrai. tegu vidutines pasiskaiciuoja vilniuj per kamscius tai bus 12ltr
2012-02-08 15:34 писал: pilnai sutinku, su tavim, turejau passat b5 , 1, 9 tdi 81 kw, tai mieste imdavo 9 litrus kuro, nors visi rekia kad tik 5-6 litrus valgo
1.9tdi 9 litrai?! kas per triperis? gal oro srauto matuokles nebuvo, turba nusedus, sankaba buksavo ir bakas kiauras
2012-02-08 15:39
tai wa tas ir yra frontai kad kiti sako kad jis ciut welkasi, nors prisiklause , o kiti kurie turi tai sako kad normaliai
2012-02-08 15:39
2012-02-08 15:37 писал: nu tai tadar wiskas, man daugiau tos traukos ir nereikia :) as noriu isigyti jy tik del to kad jis pats man patinka kaip automobilis, gan nemazai priwalumu ir pns, ai wa dar toks klausimas o wisuose sedanuose gale tas porankis yra?
jo pas visus, ir ne tik sedanuose

Ваше послание