Пользователь
2013-11-03 15:50
Sveiki turiu alpine 1242d is salono klausantis musa puikiai, bet atsidarius bagazine girdisi pasalinis garsas tai barskesys.kas galetu buti?garsiakalbis lyg ir nesuplyses.gal kas turi kokiu nuomoniu?
Пользователь
2013-11-03 16:00
sweikas. turiu toki pat beda tame kad jiem nelabai gerai ausinasi rite.as sawo 2 kartus winiojau ziurek ar ta pati membrana terp subo sweika, nu ta kur eina laidai iki rites. man ji buwo sutrukus nuo karscio ir budawo salutinis garsas.
Пользователь
2013-11-03 16:31
gražu žiūrėt, kai jaunimas prisideda basavykų į savo grabus ir paskui barška ir buferiai ir visa bagažinė. Čia tik lopiniai tam reikalui skiria didelius pinigus dešimtimis tūkstančių dėl geros garso kokybės, o lopiniams svarbu viduj kala, o kad lauke visi juokiasi girdėdami barškančią mašiną jiem pofik
Пользователь
2013-11-03 16:39
Kad tu ne ka mazesnis lopinys ir cinikas, cia taip uzkomentaves. Daugiau is taves cia juokinga nei is temos autoriaus. Jaunimas ir yra jaunimas - tegul tik eksperimentuoja, daro, svarbu kad turi uzsiemima, ne kaip degradai kokie iu ar zudikai ir t.t. Basavykai tai basavykai, pats jaunas irgi juos dejau ir kaitaliojau, ir ka? Jaunas tai ir yra jaunas zmogus. svarbu kad kulturingi kelyje ir su aplinkiniais. O jei kas ir desimtimis tukstanciu gali leisti sau ant audio aparaturos, tai mldc apskritai kad tiek bapkiu uzkala, o ne kaip tu cia
Пользователь
2013-11-03 16:43
2013-11-03
16:39 писал:
Kad tu ne ka mazesnis lopinys ir cinikas, cia taip uzkomentaves. Daugiau is taves cia juokinga nei is temos autoriaus. Jaunimas ir yra jaunimas - tegul tik eksperimentuoja, daro, svarbu kad turi uzsiemima, ne kaip degradai kokie iu ar zudikai ir t.t. Basavykai tai basavykai, pats jaunas irgi juos dejau ir kaitaliojau, ir ka? Jaunas tai ir yra jaunas zmogus. svarbu kad kulturingi kelyje ir su aplinkiniais. O jei kas ir desimtimis tukstanciu gali leisti sau ant audio aparaturos, tai mldc apskritai kad tiek bapkiu uzkala, o ne kaip tu cia :D
tu mano pinigų neskaičiuok, nes man jų pakanka kiek uždirbu ir esu pakankamai suaugęs, kad išsakyt ką galvoju.
O apie kokybišką garsą tikrai išmanau gerai, nes daugiau kaip 25 metus dirbu su garso aparatūromis (ne tik su mechanine mašinų dalimi)
O apie kokybišką garsą tikrai išmanau gerai, nes daugiau kaip 25 metus dirbu su garso aparatūromis (ne tik su mechanine mašinų dalimi)
Пользователь
2013-11-03 16:48
2013-11-03
16:39 писал:
Kad tu ne ka mazesnis lopinys ir cinikas, cia taip uzkomentaves. Daugiau is taves cia juokinga nei is temos autoriaus. Jaunimas ir yra jaunimas - tegul tik eksperimentuoja, daro, svarbu kad turi uzsiemima, ne kaip degradai kokie iu ar zudikai ir t.t. Basavykai tai basavykai, pats jaunas irgi juos dejau ir kaitaliojau, ir ka? Jaunas tai ir yra jaunas zmogus. svarbu kad kulturingi kelyje ir su aplinkiniais. O jei kas ir desimtimis tukstanciu gali leisti sau ant audio aparaturos, tai mldc apskritai kad tiek bapkiu uzkala, o ne kaip tu cia :D
Pasijuokti sveika.Superaparaturai reikia dideles, sunkios, remines masinos bendrai, o betkokia lengva isviso netinkama netgi jai ja ruosi specialiai papildomai ji visviena barskes.Sitam dalykui idealus varijantas Hummer na is bedos koks fordas econovanas ar ekspedition.Teko vaziuoti su Nato kariunu savo mieste jis i savo asmeninie Hummer 1 susidejes audio uz 8000$ tai miestelio gyvemtojai pastoviai bumba ir skundzia ji policijai o jis tik baudas moka ir toliau vazineje is karinio dalinio p i sokius ir kavine.Juokingiausia kad juodaodis issisiepia bal;tais dantim o kai jo dzipas sankryzoje sustoja tai visos apinkines masinos vasara turi langus uzsidaryti del bosu ir skambesio
Пользователь
2013-11-03 16:52
Tai kuo tu dirbi man neidomu ir kiek tu uzdirbi irgi neidomu, o realiai pyzdavodamas jaunima su basavykais ir ale pasigyrdamas, kad esi praktiskai dievas audio aparaturoje po 25 metu, tai taip gaunasi, kad netiesiogiai pyzdavoji tiek savo klientus tiek ir darba. Speju, per savo gyvenima, tikrai ne viena jaunuoli esi paleides i gatves, imontaves jam tik stiprintuva ir basavyka. speju, tokiu klientu netgi turetu buti dauguma. O dabar juos izeidineji.
Пользователь
2013-11-03 16:55
Į tokius montavimus net nesiveliu
Пользователь
2013-11-03 16:59
2013-11-03
16:39 писал:
Kad tu ne ka mazesnis lopinys ir cinikas, cia taip uzkomentaves. Daugiau is taves cia juokinga nei is temos autoriaus. Jaunimas ir yra jaunimas - tegul tik eksperimentuoja, daro, svarbu kad turi uzsiemima, ne kaip degradai kokie iu ar zudikai ir t.t. Basavykai tai basavykai, pats jaunas irgi juos dejau ir kaitaliojau, ir ka? Jaunas tai ir yra jaunas zmogus. svarbu kad kulturingi kelyje ir su aplinkiniais. O jei kas ir desimtimis tukstanciu gali leisti sau ant audio aparaturos, tai mldc apskritai kad tiek bapkiu uzkala, o ne kaip tu cia :D
2013-11-03
16:48 писал:
Pasijuokti sveika.Superaparaturai reikia dideles, sunkios, remines masinos bendrai, o betkokia lengva isviso netinkama netgi jai ja ruosi specialiai papildomai ji visviena barskes.Sitam dalykui idealus varijantas Hummer na is bedos koks fordas econovanas ar ekspedition.Teko vaziuoti su Nato kariunu savo mieste jis i savo asmeninie Hummer 1 susidejes audio uz 8000$ tai miestelio gyvemtojai pastoviai bumba ir skundzia ji policijai o jis tik baudas moka ir toliau vazineje is karinio dalinio p i sokius ir kavine.Juokingiausia kad juodaodis issisiepia bal;tais dantim o kai jo dzipas sankryzoje sustoja tai visos apinkines masinos vasara turi langus uzsidaryti del bosu ir skambesio
glusas tu kvatrini visiskas, nei vaziaves su savo isivaizduojamu nato kariunu, nei ka.
Пользователь
2013-11-03 17:16
stobal cia kazkoks seniokas pyksta ant jaunimo kad po langais koncertuoja man px. as rimtai stengiuos tuom uzsiimt ir neimu i galwa ka kazkoks ČMO cia kazka paisto
Пользователь
2013-11-04 00:45
Leidžiang garsiakalbį per dideliu galingumu arba neduodant jam pakankamai galios atsiranda tie "pašaliniai garsai". tiesigo jie yra aukštesni odažnio ir iš uždaryto bagažinėje subo, salone nesigirdi
Пользователь
2013-11-04 01:27
Gal kas zhinot kur gyvena nukrites nuo palmes "nuopalmas"?matosi tas nervingas ciuvakas labai raunasi ant tikrų "kvadratiniu" su savo kvadriskiais ar kariskiais kas per vienas tas kalejimo transvestitas ble gal galit kas pasufleruot kokias koordinatas?peržiūrėjau visus to žąsino postus tai pastoviai su kokiaistai kariškių klubais pizdavojasi daugiau nieko?Kas tas kolkas nezagubilintas žasiukas čia veikia vapše?Krč avine imeti savo telefa susisieks iskarto jei ne myzlius davai padarom strelka ir zinok nepades tau jokie rysiai nei pazintys busi kaip krysa iskrapsytytas anksciau ar veliau mums pochui kad slepiesi uz laido UK LT ar dar kur toliau jei is tave like dar nor kiek vyro mesk cia i foruma savo telefa.Jei ne-busi zonos tranzu nuo suiol.Laukiu
Пользователь
2013-11-04 10:12
neturi gidas manau nei noro nei finasavimo normaliai susitvarkyti braunasi kriauraim per rinkos džiungles kad tik gabalą atplėšti užtat ir kokybė tragiška, nieks neprižiūri reiškiasi visokie nulipę nuo palmių primatai kurių nieks atgal nesugrūda ir įvarūs ale epkspeTrai kvietė keletą mano grupiuokų programeriais tai pasiuntė šituos adminus po velnių su pragyvenimo minimumo algele
Пользователь
2013-11-04 11:29
visų pirma subui turi būti atitinkamai tvirta dėžė su garso sugėrimo medžiaga ir paskaičiuota garsiakalbio atiduodamam slėgiui ir jei jau tik dedama dėžė į bagažinę, tai ji turi būti atitinkamai ir pritvirtinta prie kebulo, o ne tik padėta ant dugno. Apie mašinos interjero detalių sutvirtinimą jau nebekalbu ir tik tada bus pasiektas bent jau minimaliai švarus bosas. Taip pat garsiakalbis turi būti atitinkamas pagal stiprintuvą ir t.t.
Пользователь
2013-11-04 11:39
beje jeigu mano parašymas čia kažką ižeidė, tai turiu drąsos atsiprašyt už savo žodžius, bet iš tikro kokybiško garso niekada nepasieksi su keliais šimtais litų, nes garso kokybė jau pradeda jaustis tik nuo kelių tūkstančių litų, nes tada pirmiausia mašinos salonas praktiškai visas yra išardomas ir konstruojamas visas interjeras praktiškai nuo nulio.
Пользователь
2013-11-04 12:07
2013-11-04
11:39 писал:
beje jeigu mano parašymas čia kažką ižeidė, tai turiu drąsos atsiprašyt už savo žodžius, bet iš tikro kokybiško garso niekada nepasieksi su keliais šimtais litų, nes garso kokybė jau pradeda jaustis tik nuo kelių tūkstančių litų, nes tada pirmiausia mašinos salonas praktiškai visas yra išardomas ir konstruojamas visas interjeras praktiškai nuo nulio.
Jei sudėsi superinį interjerą exterjerą instaliaciją krūvą stiprių-gali būt visiškas pišas nors ir Harmanus susidesi, jei nerauksi pagrindinių dalykų ir nebus kokybisko garso kad ir koks jis galingas iseis.Reik paciam darytis tokius kad isgaut iodeal sound o ne kuo dsaugiau bosu ir bumciko.Ieskokit goole tokiu :tube amplifier for car tik jir gali atkurti svaru su minimaliais iskraipymais garsa.Dabar mokslai brangus bet meginsiu pasidaryti lempini kaip turesiu laiko.Ne lempinis atkurimas tera daugiau nei puse girdimu iskraipymu nes tranzistoriniai nepajegia daugiau nieko tik galinguma istraukt.
Пользователь
2013-11-04 18:38
2013-11-04
11:39 писал:
beje jeigu mano parašymas čia kažką ižeidė, tai turiu drąsos atsiprašyt už savo žodžius, bet iš tikro kokybiško garso niekada nepasieksi su keliais šimtais litų, nes garso kokybė jau pradeda jaustis tik nuo kelių tūkstančių litų, nes tada pirmiausia mašinos salonas praktiškai visas yra išardomas ir konstruojamas visas interjeras praktiškai nuo nulio.
2013-11-04
12:07 писал:
Jei sudėsi superinį interjerą exterjerą instaliaciją krūvą stiprių-gali būt visiškas pišas nors ir Harmanus susidesi, jei nerauksi pagrindinių dalykų ir nebus kokybisko garso kad ir koks jis galingas iseis.Reik paciam darytis tokius kad isgaut iodeal sound o ne kuo dsaugiau bosu ir bumciko.Ieskokit goole tokiu :tube amplifier for car tik jir gali atkurti svaru su minimaliais iskraipymais garsa.Dabar mokslai brangus bet meginsiu pasidaryti lempini kaip turesiu laiko.Ne lempinis atkurimas tera daugiau nei puse girdimu iskraipymu nes tranzistoriniai nepajegia daugiau nieko tik galinguma istraukt.
Nu kas jau kas o Harman toli gražu nėra gero garso etalonas
GArso kokybei pajusti kelių tūkstančių investicijų nereikia JEIGU žinai ką darai
GArso kokybei pajusti kelių tūkstančių investicijų nereikia JEIGU žinai ką darai
Пользователь
2013-11-04 18:42
IDalius - PM
Пользователь
2013-11-04 18:49
2013-11-04
18:42 писал:
IDalius - PM
Geras garsas , pradekim nuo to yra tik lempiniu o ne tranzistoriniu aparatu atkuriams.Reikia nuo to ir pradeti.Visa kita tera eksperimentas.O Harman Kardon ne auto audio nebloga.Aiksiu priklauso nuo klases.Benrdai, betkoks kitoks nei lempinis stiprius yra iskraipymu ir realaus garso kratinys.Kitas klausimas del detonaciju ir rezonavimo.Dirbau kaip programeris irasu studijoje keleta metu.
Пользователь
2013-11-04 18:59
2013-11-04
18:42 писал:
IDalius - PM
2013-11-04
18:49 писал:
Geras garsas , pradekim nuo to yra tik lempiniu o ne tranzistoriniu aparatu atkuriams.Reikia nuo to ir pradeti.Visa kita tera eksperimentas.O Harman Kardon ne auto audio nebloga.Aiksiu priklauso nuo klases.Benrdai, betkoks kitoks nei lempinis stiprius yra iskraipymu ir realaus garso kratinys.Kitas klausimas del detonaciju ir rezonavimo.Dirbau kaip programeris irasu studijoje keleta metu.
tai siūlau pasidomėti Hiraga koncepcija (tanzistorinė A klasė)
Kitas dalykas, tobulo garso automobilyje nebus niekada jau vien dėl atspindžių daugybės bei mažos erdvės, juo labiau papildomo triukšmo važiuojant. tad tas kokybiškumas didžiausia galimi yra kompromisų ieškojimas
Kitas dalykas, tobulo garso automobilyje nebus niekada jau vien dėl atspindžių daugybės bei mažos erdvės, juo labiau papildomo triukšmo važiuojant. tad tas kokybiškumas didžiausia galimi yra kompromisų ieškojimas
Пользователь
2013-11-12 17:16
2013-11-04
18:42 писал:
IDalius - PM
2013-11-04
18:49 писал:
Geras garsas , pradekim nuo to yra tik lempiniu o ne tranzistoriniu aparatu atkuriams.Reikia nuo to ir pradeti.Visa kita tera eksperimentas.O Harman Kardon ne auto audio nebloga.Aiksiu priklauso nuo klases.Benrdai, betkoks kitoks nei lempinis stiprius yra iskraipymu ir realaus garso kratinys.Kitas klausimas del detonaciju ir rezonavimo.Dirbau kaip programeris irasu studijoje keleta metu.
2013-11-04
18:59 писал:
tai siūlau pasidomėti Hiraga koncepcija :) (tanzistorinė A klasė)
Kitas dalykas, tobulo garso automobilyje nebus niekada jau vien dėl atspindžių daugybės bei mažos erdvės, juo labiau papildomo triukšmo važiuojant. tad tas kokybiškumas didžiausia galimi yra kompromisų ieškojimas
Kitas dalykas, tobulo garso automobilyje nebus niekada jau vien dėl atspindžių daugybės bei mažos erdvės, juo labiau papildomo triukšmo važiuojant. tad tas kokybiškumas didžiausia galimi yra kompromisų ieškojimas
neuzdavei parametru kame skamba muzika- t.y. kokiam kibiriukyje. daugelyje atveju rezonuoja palaidos detales kaip galinis dangtis arba galinis numeis ypatingai. ir nesvarbu kokios ypatingos kainos ar parametru aparatura, bet reik ziuret i kokia palaidu saibu ir verzliu skarbonke ja idejai. gali rastis neitiketinu vibraciju ir neitiketinu rezonansu vibracijoje netgi nuo tusinuko palikto durelese- kiseneje.dar gi ir spyneliu mechanizmuose, sudraskytoje kokioje nors pleveleje po dureliu apmusimais... taip kad dar daug minciu ir ieskojimu prerijose
Пользователь
2013-11-12 17:40
ant jaunuoliu kur subus dedasi varo turbut tie kurie jaunystej botanikai buvot ir po miesta ant 40 vazynejot
Пользователь
2013-11-14 09:07
2013-11-04
18:49 писал:
Geras garsas , pradekim nuo to yra tik lempiniu o ne tranzistoriniu aparatu atkuriams.Reikia nuo to ir pradeti.Visa kita tera eksperimentas.O Harman Kardon ne auto audio nebloga.Aiksiu priklauso nuo klases.Benrdai, betkoks kitoks nei lempinis stiprius yra iskraipymu ir realaus garso kratinys.Kitas klausimas del detonaciju ir rezonavimo.Dirbau kaip programeris irasu studijoje keleta metu.
2013-11-04
18:59 писал:
tai siūlau pasidomėti Hiraga koncepcija :) (tanzistorinė A klasė)
Kitas dalykas, tobulo garso automobilyje nebus niekada jau vien dėl atspindžių daugybės bei mažos erdvės, juo labiau papildomo triukšmo važiuojant. tad tas kokybiškumas didžiausia galimi yra kompromisų ieškojimas
Kitas dalykas, tobulo garso automobilyje nebus niekada jau vien dėl atspindžių daugybės bei mažos erdvės, juo labiau papildomo triukšmo važiuojant. tad tas kokybiškumas didžiausia galimi yra kompromisų ieškojimas
2013-11-12
17:16 писал:
neuzdavei parametru kame skamba muzika- t.y. kokiam kibiriukyje. daugelyje atveju rezonuoja palaidos detales kaip galinis dangtis arba galinis numeis ypatingai. ir nesvarbu kokios ypatingos kainos ar parametru aparatura, bet reik ziuret i kokia palaidu saibu ir verzliu skarbonke ja idejai. gali rastis neitiketinu vibraciju ir neitiketinu rezonansu vibracijoje netgi nuo tusinuko palikto durelese- kiseneje.dar gi ir spyneliu mechanizmuose, sudraskytoje kokioje nors pleveleje po dureliu apmusimais... taip kad dar daug minciu ir ieskojimu prerijose :)
tai apie tai kalba ir eina
asmeniškai pas mane net boso nėra, o su rezonansu karas jau seniausiai pradėtas Tobulo garsas automobilyje yra neįmanomas, dėl to ir smagus kaip sportas Nėra to tokio atidirbto idealaus varianto, kiekvienas atvejis ir sprendimas unikalus be to, kad ir kaip arti tobulybės grotų muzika stovinčiame automobilyje, 99% laiko muzika klausoma važiuojant
Apie bagažinės dangtį ar numerius net nekalbu, nes muzikos klausant normaliu garsu, toks garso lygis nebūna pasiekiamas
asmeniškai pas mane net boso nėra, o su rezonansu karas jau seniausiai pradėtas Tobulo garsas automobilyje yra neįmanomas, dėl to ir smagus kaip sportas Nėra to tokio atidirbto idealaus varianto, kiekvienas atvejis ir sprendimas unikalus be to, kad ir kaip arti tobulybės grotų muzika stovinčiame automobilyje, 99% laiko muzika klausoma važiuojant
Apie bagažinės dangtį ar numerius net nekalbu, nes muzikos klausant normaliu garsu, toks garso lygis nebūna pasiekiamas
Пользователь
2013-11-14 09:09
čia kalbėdamas turėjau galvoje būtent tai, kad Nors ir gerai lempos automobilyje, bet iki jos perspjaus gerą tranzą, ar hibridą tai dar olimas kelias su galybe kitų reikalų
Ваше послание |
|