Automatine pavaru deze

Создал Пользователь 2015-05-12
2015-05-12 17:00
Sveiki, gal kas galit padeti ir pasakyti ka reiskia prietaisu skydelije uzsidegusi tokia lempute (trikamis ir jo viduje sauktukas, o aplink trikampi apskritimas), vaziuojant kai ji uzsidega porai sekundziu nusiima gazas ir po to viskas gerai, gal sakau kas nors su greiciu deze negerai, nes pora kartu buva vaziuojant staiga begius pradejo metiti i zemesnes pavaras, sustojus pastovejus minute kita vel viskas gerai.Masina audi a6 2.5 tdi 114kw 2001m.automatas.
2015-05-12 19:02
ta lempute reiskia, kad kazkas negerai su praslydimo kontrole (traction control)
2015-05-25 23:13
Bet tai buvau nuvares padaryti diegnostika ir jokiu klaidu nemeta, kame problema gal zinote?Ir dar prie to pacio paklausiu, kad nekurti naujos temos, is kur butu galima rasti pirkti APD apsuku davikli, nes kiek jieskojau tai neimanoma rasti?:(
2015-05-25 23:52
2015-05-25 23:13 писал: Bet tai buvau nuvares padaryti diegnostika ir jokiu klaidu nemeta, kame problema gal zinote?Ir dar prie to pacio paklausiu, kad nekurti naujos temos, is kur butu galima rasti pirkti APD apsuku davikli, nes kiek jieskojau tai neimanoma rasti?:(
Sveikas ne ten ieškai.Audi ir VW centre nusipirk.Vilniuje Rimtoma arba Moolerauto .Negi tsip sunku nueit?
2015-05-26 18:01
Skambinaus as i ta audi centra, tai sake kad apie toki dalyka nezino, tai pasake kad greiciausei reikes pirkti kazkoki visa bloka (nepamenu koki), tai jo kaina sake 1700 euru, tai sakau aciu nereikia:).Galu gale sendien susiradau ta davikli, bet vistiek aciu uz patarima.
2015-05-27 17:45
Dar tureciau klausimeli viena, kodel vaziuojant po biski taip nezymiai sokineja apsukos?Pats nelabai ismanau apie masinas, bet tos tokios bedeles kuriu nezinau kelia nerima, gal kas patartu dar ka nors?
2015-05-27 21:27
2015-05-27 17:45 писал: Dar tureciau klausimeli viena, kodel vaziuojant po biski taip nezymiai sokineja apsukos?Pats nelabai ismanau apie masinas, bet tos tokios bedeles kuriu nezinau kelia nerima, gal kas patartu dar ka nors?
Taviškėje ne šiaip automatas, o pusiau automatas (triptronikas), su galimybe junginėti pavaras.Jame yra "smegenys"arba valdymo blokas, kuris dažnai susibraižo iš vidaus ten labai jautri hidraulinė elektromagnetinė sistema, ir amen.Kuo toliau tuo labiau durniuoja ir visai išprotėja tie smegenai.Kadangi neparodei mašinos, tai tau ir pasiūlė visą bloką keisti, nejaugi žmogau tikiesi kad tau telefonu arba forume sutvarkys audi centras mašiną?Blogai kad šokinėja apsukos, to neturi būti.bet priežasčių daugybė, spėlionės-beprasmės.Nebent turi omenyje šokinėjimą kai pavaros persijunginėja?
2015-05-27 21:37
2015-05-27 17:45 писал: Dar tureciau klausimeli viena, kodel vaziuojant po biski taip nezymiai sokineja apsukos?Pats nelabai ismanau apie masinas, bet tos tokios bedeles kuriu nezinau kelia nerima, gal kas patartu dar ka nors?
2015-05-27 21:27 писал: Taviškėje ne šiaip automatas, o pusiau automatas (triptronikas), su galimybe junginėti pavaras.Jame yra "smegenys"arba valdymo blokas, kuris dažnai susibraižo iš vidaus ten labai jautri hidraulinė elektromagnetinė sistema, ir amen.Kuo toliau tuo labiau durniuoja ir visai išprotėja tie smegenai.Kadangi neparodei mašinos, tai tau ir pasiūlė visą bloką keisti, nejaugi žmogau tikiesi kad tau telefonu arba forume sutvarkys audi centras mašiną?Blogai kad šokinėja apsukos, to neturi būti.bet priežasčių daugybė, spėlionės-beprasmės.Nebent turi omenyje šokinėjimą kai pavaros persijunginėja?:lol:
tiptronikas nera pusiau automatas, tai yra automatas su galimybe paciam pasirinkti pavara. pusiau automatai neturi hidrokompresoriaus, vietoj ju stovi dvi kompiuterio valdomos sankabos. kaip vw DSG

nemaisyk.

realiau, kad abs bloka siule keisti. nuejus jam uzsidega lempute traction ir abs ir kompas greicio masinos nebemato. automatas tokiu atveju nezinotu ka daryti. bet aisku turetu ir spidometras nerodyti, jei jis rodo, tada as neteisus.
2015-05-27 22:14
2015-05-27 17:45 писал: Dar tureciau klausimeli viena, kodel vaziuojant po biski taip nezymiai sokineja apsukos?Pats nelabai ismanau apie masinas, bet tos tokios bedeles kuriu nezinau kelia nerima, gal kas patartu dar ka nors?
2015-05-27 21:27 писал: Taviškėje ne šiaip automatas, o pusiau automatas (triptronikas), su galimybe junginėti pavaras.Jame yra "smegenys"arba valdymo blokas, kuris dažnai susibraižo iš vidaus ten labai jautri hidraulinė elektromagnetinė sistema, ir amen.Kuo toliau tuo labiau durniuoja ir visai išprotėja tie smegenai.Kadangi neparodei mašinos, tai tau ir pasiūlė visą bloką keisti, nejaugi žmogau tikiesi kad tau telefonu arba forume sutvarkys audi centras mašiną?Blogai kad šokinėja apsukos, to neturi būti.bet priežasčių daugybė, spėlionės-beprasmės.Nebent turi omenyje šokinėjimą kai pavaros persijunginėja?:lol:
2015-05-27 21:37 писал: tiptronikas nera pusiau automatas, tai yra automatas su galimybe paciam pasirinkti pavara. pusiau automatai neturi hidrokompresoriaus, vietoj ju stovi dvi kompiuterio valdomos sankabos. kaip vw DSG

nemaisyk.

realiau, kad abs bloka siule keisti. nuejus jam uzsidega lempute traction ir abs ir kompas greicio masinos nebemato. automatas tokiu atveju nezinotu ka daryti. bet aisku turetu ir spidometras nerodyti, jei jis rodo, tada as neteisus.
Problemos prasideda nuo variklio darbo.Jei netinka variklio apkrovos signalas tai nebedirba normaliai deze, uzsidega tas zenkliukas.Viska rodo diagnostika.
2015-05-27 23:04
Tai va tas ir yra, kad diagnostika rodo tik APD apsuku daviklio klaida, nejaugi cia nuo jo ir gali buti visos bedos?Dar servize minejo, kad galeciau pasikeisti elektrini purkstuka, nes jis jau veikia nebetaip kaip turetu.O siaip tai ir kuriasi gerai, ir trauka yra nedumina, tik vaziuojant kartais pavaras pradeda meti belekaip ir uzsidega visos tos lemputes prietaisu skydelije (PRND), uzgesinus varikli ir vel uzkurus galima vaziuoti toliau.Manau kad reikes varyti APD remontuj.
2015-05-27 23:17
2015-05-27 23:04 писал: Tai va tas ir yra, kad diagnostika rodo tik APD apsuku daviklio klaida, nejaugi cia nuo jo ir gali buti visos bedos?Dar servize minejo, kad galeciau pasikeisti elektrini purkstuka, nes jis jau veikia nebetaip kaip turetu.O siaip tai ir kuriasi gerai, ir trauka yra nedumina, tik vaziuojant kartais pavaras pradeda meti belekaip ir uzsidega visos tos lemputes prietaisu skydelije (PRND), uzgesinus varikli ir vel uzkurus galima vaziuoti toliau.Manau kad reikes varyti APD remontuj.
Gali buti ir dezeje problema, del to ir rodo apsuku davikli.Reiketu dar su diagnostika gerai perziureti.
2015-05-27 23:35
Manau kad nebeisvengsiu dezes remonto:(
2015-05-28 07:03
Pabandyk pavažiuoti atbulas.Kas tada darytųsi, įdomu?SImptomai turi būti kitokie, nei kito tiopo automatuose, ir jie nebūdingi visiškai, teko daugel sykių remontuoti triptronikus, ir nieko panašaus nebuvo, nors ir remontuoti juose tenka dažniausiai tik smukmenas...Apsieinama be visos dėžės kapitalinio remonto, kaip taisyklė.Ir parašyk, ką tada rodo skydelis, ar tą patį, ar nieko.Galėčiau tiksliai pasakyti ar bėda pačiame triptronike ar kurnors dėžės išorėje.
2015-05-28 07:42
O atbulam vaziuoti ilga atstuma reikia, pvz 1km ar daugiau, kiek teko kelis metrus vaziuoti tai nebuvo nieko riedejo gerai, sendiena pabandysiu didesni atstuma pravaziuoti atbulas ir parasysiu kas kaip.IKI
2015-05-28 18:42
Tai va, sendiena pavaziavau atbulas beveik apie kilometra ir nieko nebuvo, riedejo labai puikiai ir be pasaliniu garsu jokiu ir prietaisu skydelis nieko nerode tik tas kas priklauso.
2015-05-28 19:10
Jei nejungiant prie diagnostinio kompo spėlioti, tai tikėtina, kad , gal b8t, visgi pa2ioje d4=4je irgi valdymo smegenys durniuoja.Arba įtrūkusi priekinės eigos "sankaba".Triptronikuose toks agregatas atsakingas už visas pavaras į priekį, su įtrūkusiu būgnu galima važinėtis nuo mėnesio iki tarkim 1, 5 metu, kol visai nesuluzta , bet buna, kas skeveldros uzkisa valdymo bloka ir prasideda durniavimas, veliau dingsta visos priekines pavaros ir lieka tik atbuline, nes ji eina atskirai isviso tose dezese, be priekines eigos draivo bugno ir valdymo.Bet jeigi nesitampo, netrukcioja, graziai persijungia pavaros, tai net nezinau, gal tikrai kazkuris davikliukas knisa protą?Jei pradeda pati džė gesti, tai turi trukčioti kaip reikiant, ypač nenoriai jungtis pavaros.Nežinau, kaip ten tos apsukos šokinėja?Mano merse neseniai buvo "parėjusi"pvz variklio alsuoklio blokelio tarpinė ir užsikišęs jame oro filtras(taip vadinamas "turbos filtras")tai keistai elgėsi, apsukos polaukiojo lygiai važiuojant ir lygiame kelyje nenoriai kažkaip netolygiai važiavo , pakeičiau į naujesnės modifikacijos visą alsuoklį, atsigavo variklis, ir dingo tos nesamoinės.O maniau, kad automatas durniuoja, keičiau jo filtrą, alyvą, deja nepadėjo.Tada ieškojau toliau ir radau.Matai, renkantis dyzelį reik susitaikyt su mintimi, kad tos mašinos kai jas naujas perka, per pirmuosius tarnybos metus ir iš eilės antrus, trečius, ketvirtus metus nuvažiuoja po 150-200t kam, perki vos ne 600t-1 milijona nuvaziavusia tikedamas naiviai kad maza rida nes atsukta buna visada apie 220-250t km, bet tai netiesa.Todel reikia moket tvarkytis ir nebijot smulkmenu.
2015-05-28 19:22
Bet tas vazevimas nemalonus, daleiskim vaziuoji koki 130km/val.ir staiga meta i zemesne pavara, tai jei buciau be dirzo pro priekini langa galima islekti, tai daba stengiuosi laikyti tik iki 100km/val.O kaip sakiau diagnostika terodo viena klaida APD apsuku daviklio, tai gal tame beda ir bus.Tai manau kita savaite statysiu i serviza ir tegul ziuri kame beda, o kai sutvarkys parasysiu kame beda buvo.
2015-05-28 19:57
Dar butu gerai is jusu suzinoti nuomone, kodel nerodo variklio temperaturos rodykle, o kartais buna, kad vos vos pakyla, gal patartumet ka nors?
2015-05-28 20:50
2015-05-28 19:57 писал: Dar butu gerai is jusu suzinoti nuomone, kodel nerodo variklio temperaturos rodykle, o kartais buna, kad vos vos pakyla, gal patartumet ka nors?
daviklis greiciausiai
2015-05-31 22:14
O kaip manot, apsukos negali sokineti pvz.del siurblio kaltes?
2015-05-31 22:35
2015-05-31 22:14 писал: O kaip manot, apsukos negali sokineti pvz.del siurblio kaltes?
Jei meta apsuku davikli, tai dezeje yra problema.Yra du davikliai dezeje kurie ziuri sukius ant iejimo ir isejimo.Jei yra nesutapimas kazkuriuo momentu, tai ir meta sukiu davikli, deze eina i avarini uzsidega visos padetis skydelije.Variantai, dezes hidraulika, dezes mechanika.Su diagnostika pavazinejus galima nustatyti.
2015-06-01 07:39
Nu kaip ir aisku viskas tada.Kaip galvojat i kiek euru itilpciau remontuj APD.?
2015-06-01 10:53
2015-05-31 22:14 писал: O kaip manot, apsukos negali sokineti pvz.del siurblio kaltes?
2015-05-31 22:35 писал: Jei meta apsuku davikli, tai dezeje yra problema.Yra du davikliai dezeje kurie ziuri sukius ant iejimo ir isejimo.Jei yra nesutapimas kazkuriuo momentu, tai ir meta sukiu davikli, deze eina i avarini uzsidega visos padetis skydelije.Variantai, dezes hidraulika, dezes mechanika.Su diagnostika pavazinejus galima nustatyti.
Sveikas,
sorry kad ne į temą.
Gal kartais artimiausiu metu bus ar nusimato koks reisas į NO per SE?
Reiktu keleta baldu atvezti i LT tartumės privačiai(baldai nesunkūs,
bet ir memazi, reikt į Vilnių užvežti)?
2015-06-09 07:47
Sveiki dar karta.Kaip suzinoti kokia APD, (triptronikas ar multitronikas).?
2015-06-09 12:54
2015-06-09 07:47 писал: Sveiki dar karta.Kaip suzinoti kokia APD, (triptronikas ar multitronikas).?
Triptronikas turi karteri kuris prisuktas is apacios.Tepalo uzpildymas atsisuka su 17 sesiakampiu ir randasi i dezes gala.Laidai pasijungia nuo varilio is dezes priekio.Multitronikui laidai jungiasi is dezes galo kvadratine jugtis iki 2005 metu.Turiu gera triptronika ne kvadrini 2000metu.
2015-07-21 18:49
Sveiki dar karta.Gal kas turit, ar is pazystamu zinot kas turetu pagrindini purkstuka tas kur stovi su ilgu laidu???
2015-11-01 12:39
2015-05-31 22:14 писал: O kaip manot, apsukos negali sokineti pvz.del siurblio kaltes?
man irgi apsukos sokineja audi a6 2002 trip tronikas , ka daryti ?
2016-03-20 00:59
2015-05-31 22:14 писал: O kaip manot, apsukos negali sokineti pvz.del siurblio kaltes?
2015-11-01 12:39 писал: man irgi apsukos sokineja audi a6 2002 trip tronikas , ka daryti ?
Pas tave keliu begiu APD

Ваше послание