Пользователь
2012-01-18 10:55
Sveiki, taiva kaip iš temos pavadinimo galima suprasti esu aukštaūgis ir ieškau automobilio. Iš tuščio į kiaurą nepilstysiu daug tad mano pagrindiniai reikalavimai:
1. Talpus auto, kad tilpčiau vairuoti
2. Būtinai turėtų ABS ir SRS.
3. Auto reikalingas šeimai su mažu vaiku, tad reikia talpios bagažinės. (Pageidautina universalas, vienatūris ir panašūs šeimyniniai automobiliai)
4. Kuras pageidautina dyzelinas ir mieste nedaugiau 8litru.
5. Auto pirkimui galima skirti iki 15k LT.
6. Kėbulas gerai būtų kad greitai nesurūdytų, nes auto stovės lauke.
Laukiu specialistu komentarų, kurie netik gali pasakyti koks auto tiktų, bet ir parašyti nuomonę apie eksplotaciją, priežiūrą ir remontą.
Pagarbiai Darius
1. Talpus auto, kad tilpčiau vairuoti
2. Būtinai turėtų ABS ir SRS.
3. Auto reikalingas šeimai su mažu vaiku, tad reikia talpios bagažinės. (Pageidautina universalas, vienatūris ir panašūs šeimyniniai automobiliai)
4. Kuras pageidautina dyzelinas ir mieste nedaugiau 8litru.
5. Auto pirkimui galima skirti iki 15k LT.
6. Kėbulas gerai būtų kad greitai nesurūdytų, nes auto stovės lauke.
Laukiu specialistu komentarų, kurie netik gali pasakyti koks auto tiktų, bet ir parašyti nuomonę apie eksplotaciją, priežiūrą ir remontą.
Pagarbiai Darius
Пользователь
2012-01-18 11:09
Auksto sudejimo vyrui ir ne tik, siulyciau Volkswagen Sharan naujesni, geri ir taupus auto, imti butinai tik su 1.9 81KW, na galima ir 1.9 96kw bet jie dazniau genda, 81kilowato galima sakyt servise nesilankysite del jo, pakaba irgi gera.
Bet dar pagal mane tai galima pabandyt susirasti Volkswagen Touran, jie man asmeniskai grazesni, talpus ir geri.
Abu auto iki 7 vietu talpina, tad lb praktiski ir ekonomiski, bus apie 6trasoje ir 8 mieste kuro.
Bet dar pagal mane tai galima pabandyt susirasti Volkswagen Touran, jie man asmeniskai grazesni, talpus ir geri.
Abu auto iki 7 vietu talpina, tad lb praktiski ir ekonomiski, bus apie 6trasoje ir 8 mieste kuro.
Пользователь
2012-01-18 11:24
Visikai pritariu "stunter99" optimaliausias variantas mano nuomone yra VW SHARAN mano tevai turi 2002 metu Sharan'a labai yra patenkinti, eksplotacija tikrai nera labai brangi tokiam aukstam kaip Jus Dariau si masina tikrai tinka. Kiek teko girdeti forumuose ir siaip kalbant zmones, kad Sharanu dezes nelaiko, bet mes neturejome tokiu problemu. Kuro ima tikrai nedaug trasoje jeigu mama uz vairo tada max 6l jauciu nei tiek nesuvalgo, na zinoma jeigu tevas uz vairo tada 7na gal 7.5. Uz 15k manau neblogas automobilis iseitu.
Пользователь
2012-01-18 11:42
na o kaip universalas 525 d nuo 00m? pats esu dvieju metru ugio tai prie vairo vietos puikiai uztekdavo, o universalo bagazineje vietos taipogi netruksta. su seima irgi nekildavo jokiu problemu su abiem vaikais ir zmona puikiai tilpdavome. tik va as asmeniskai dyzeliu nemegstu, maniskis buvo benzas, tai nezinau realiu kuro sanaudu 2.5 d varikliu, bet greiciausiai i 8 turetu tilpti net ir didesniame mieste. iki 15k lt turetu iseiti gana neblogas bmw.
Пользователь
2012-01-18 11:56
2012-01-18
11:42 писал:
na o kaip universalas 525 d nuo 00m? pats esu dvieju metru ugio tai prie vairo vietos puikiai uztekdavo, o universalo bagazineje vietos taipogi netruksta. su seima irgi nekildavo jokiu problemu su abiem vaikais ir zmona puikiai tilpdavome. tik va as asmeniskai dyzeliu nemegstu, maniskis buvo benzas, tai nezinau realiu kuro sanaudu 2.5 d varikliu, bet greiciausiai i 8 turetu tilpti net ir didesniame mieste. iki 15k lt turetu iseiti gana neblogas bmw.
Pas mane yra BMW 2.5 TDS tai ramiu vaziavimu nesidraskant mieste net maziau suvalgo, bet jeigu jau spusteli tai tada laikyk kardana brol...
Пользователь
2012-01-18 12:01
na tds taupumu niekada nepasizymejo kiek zinau 2.5 d turetu gal buti kiek mazesnio apetito
Пользователь
2012-01-18 12:03
Dar prie to pacio Passat B5+ galetum paimti, ten irgi vietos daug labai ir aukstai lubos, as 190 pats, tai man iki lubu dar visa galva jei ne daugiau likdavo.
Ziurek geriausia i 1.9 varyklius, jie taupus, mazai gendantis, ju resursas arti milijono, taip kad gali imti ir nesukti galvos kad kazkas ten spidometra atsuko ar pns, nes betkuriuo atveju vargu ar puse resurso juo isnaudojo kas.
Ima jie kuro visi panasiai, trasoje apie 5litrus visi, o mieste iki 8(max) kazkur. Cia kalbu ne seip, nes jau 5 masina turiu su 1.9tdi varykliu. o del bedu tai dar neturejes jokiu, vaziuoja ir vaziuoja, tik kura pilk, o kura irgi gali bet koki pilt, visiskai nelepus jie, cia apie 66kw ir 81kw varyklius, visi kiti jau reikalauja geresnio kuro, tad kaimynai su tuo nepades.
Ziurek geriausia i 1.9 varyklius, jie taupus, mazai gendantis, ju resursas arti milijono, taip kad gali imti ir nesukti galvos kad kazkas ten spidometra atsuko ar pns, nes betkuriuo atveju vargu ar puse resurso juo isnaudojo kas.
Ima jie kuro visi panasiai, trasoje apie 5litrus visi, o mieste iki 8(max) kazkur. Cia kalbu ne seip, nes jau 5 masina turiu su 1.9tdi varykliu. o del bedu tai dar neturejes jokiu, vaziuoja ir vaziuoja, tik kura pilk, o kura irgi gali bet koki pilt, visiskai nelepus jie, cia apie 66kw ir 81kw varyklius, visi kiti jau reikalauja geresnio kuro, tad kaimynai su tuo nepades.
Пользователь
2012-01-18 12:06
2012-01-18
12:01 писал:
na tds taupumu niekada nepasizymejo kiek zinau :thumbup: 2.5 d turetu gal buti kiek mazesnio apetito :)
Ir isvis ne tai kad netaupus jie, tai dar ir nepatikimi.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
Пользователь
2012-01-18 12:11
na bet siurbliai kiek zinau restauruojami ir neplesia uz tai labai kosminiu pinigu ir dar garantija duoda.
Пользователь
2012-01-18 12:14
2012-01-18
12:01 писал:
na tds taupumu niekada nepasizymejo kiek zinau :thumbup: 2.5 d turetu gal buti kiek mazesnio apetito :)
2012-01-18
12:06 писал:
Ir isvis ne tai kad netaupus jie, tai dar ir nepatikimi.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
Gincytis su Tavim tikrai negaliu, bet as pats turiu TDS na ir tikrai nusiskundimu neturiu, svarbiausiai kad butu tvarkinga masina. As visada pilu kura tik is koloneles, priziuriu tai kazkaip ir patenkintas esu.
Пользователь
2012-01-18 12:21
BMW tai nemastau isvis ziuret galas varomas neman o del b5+ ir sharan gal daugiau ppasakot galit? Pvz b5 tai ant a4 platformos tai su sarnyrais nekas.
Пользователь
2012-01-18 12:26
2012-01-18
12:01 писал:
na tds taupumu niekada nepasizymejo kiek zinau :thumbup: 2.5 d turetu gal buti kiek mazesnio apetito :)
2012-01-18
12:06 писал:
Ir isvis ne tai kad netaupus jie, tai dar ir nepatikimi.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
Neismoko gamint dyzeliu, bet kazkodel 3.0d N metu buvo isrinktas, kaip geriausias dyzelinis variklis pasaulyje.
Пользователь
2012-01-18 12:28
2012-01-18
12:21 писал:
BMW tai nemastau isvis ziuret:) galas varomas neman:) o del b5+ ir sharan gal daugiau ppasakot galit? Pvz b5 tai ant a4 platformos tai su sarnyrais nekas.
o kazkodel as tik uz gala varoma man nepatinka priekiu varomos masinos, visas masinas kurias turejau tai tik galas vare isskyrus prabezdeta nissana.
Пользователь
2012-01-18 12:40
2012-01-18
12:01 писал:
na tds taupumu niekada nepasizymejo kiek zinau :thumbup: 2.5 d turetu gal buti kiek mazesnio apetito :)
2012-01-18
12:06 писал:
Ir isvis ne tai kad netaupus jie, tai dar ir nepatikimi.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
Nu visiška nesamonė, tai kaip tik BMW CR dyzeliai yra vieni geriausių (patikimumo prasme ir galia) tik pats pirmas 2, 0D 100kW turiejo trūkumu su siurbliais.
O VAG'o TDI ir gerumas ir pasibaigė ties TDI VN (66kw, 81KW, 103kW) o kaip prasidėjo TDI PD ir TDI V6 era prasidėjo problemos.
Net negalima lyginti aplamai PD motoru su BMW CR pagal patikimuma, apie V6 net nešneku. O kur dar galios skirtumai. Nu žodžiu vieni vartai.
O VAG'o TDI ir gerumas ir pasibaigė ties TDI VN (66kw, 81KW, 103kW) o kaip prasidėjo TDI PD ir TDI V6 era prasidėjo problemos.
Net negalima lyginti aplamai PD motoru su BMW CR pagal patikimuma, apie V6 net nešneku. O kur dar galios skirtumai. Nu žodžiu vieni vartai.
Пользователь
2012-01-18 12:47
2012-01-18
12:06 писал:
Ir isvis ne tai kad netaupus jie, tai dar ir nepatikimi.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
2012-01-18
12:40 писал:
Nu visiška nesamonė, tai kaip tik BMW CR dyzeliai yra vieni geriausių (patikimumo prasme ir galia) tik pats pirmas 2, 0D 100kW turiejo trūkumu su siurbliais.
O VAG'o TDI ir gerumas ir pasibaigė ties TDI VN (66kw, 81KW, 103kW) o kaip prasidėjo TDI PD ir TDI V6 era prasidėjo problemos.
Net negalima lyginti aplamai PD motoru su BMW CR pagal patikimuma, apie V6 net nešneku. O kur dar galios skirtumai. Nu žodžiu vieni vartai.
O VAG'o TDI ir gerumas ir pasibaigė ties TDI VN (66kw, 81KW, 103kW) o kaip prasidėjo TDI PD ir TDI V6 era prasidėjo problemos.
Net negalima lyginti aplamai PD motoru su BMW CR pagal patikimuma, apie V6 net nešneku. O kur dar galios skirtumai. Nu žodžiu vieni vartai.
писал:
..
SDI tai 1.9 variklis su 55kw. Teko 15km su tokiu vaziuoti bolidu... Nuo kalno 160km/h ir daryk ka nori nei truputi daugiau.... TRAGEDIJA!
Пользователь
2012-01-18 12:51
писал:
..
Dyzeliuko ieskau o siaip kaip masina irgi nieko.
Пользователь
2012-01-18 12:51
2012-01-18
11:09 писал:
Auksto sudejimo vyrui ir ne tik, siulyciau Volkswagen Sharan naujesni, geri ir taupus auto, imti butinai tik su 1.9 81KW, na galima ir 1.9 96kw bet jie dazniau genda, 81kilowato galima sakyt servise nesilankysite del jo, pakaba irgi gera.
Bet dar pagal mane tai galima pabandyt susirasti Volkswagen Touran, jie man asmeniskai grazesni, talpus ir geri.
Abu auto iki 7 vietu talpina, tad lb praktiski ir ekonomiski, bus apie 6trasoje ir 8 mieste kuro.
Bet dar pagal mane tai galima pabandyt susirasti Volkswagen Touran, jie man asmeniskai grazesni, talpus ir geri.
Abu auto iki 7 vietu talpina, tad lb praktiski ir ekonomiski, bus apie 6trasoje ir 8 mieste kuro.
Apie kelintus metus mazdaug sneki?
Пользователь
2012-01-18 12:54
2012-01-18
12:40 писал:
Nu visiška nesamonė, tai kaip tik BMW CR dyzeliai yra vieni geriausių (patikimumo prasme ir galia) tik pats pirmas 2, 0D 100kW turiejo trūkumu su siurbliais.
O VAG'o TDI ir gerumas ir pasibaigė ties TDI VN (66kw, 81KW, 103kW) o kaip prasidėjo TDI PD ir TDI V6 era prasidėjo problemos.
Net negalima lyginti aplamai PD motoru su BMW CR pagal patikimuma, apie V6 net nešneku. O kur dar galios skirtumai. Nu žodžiu vieni vartai.
O VAG'o TDI ir gerumas ir pasibaigė ties TDI VN (66kw, 81KW, 103kW) o kaip prasidėjo TDI PD ir TDI V6 era prasidėjo problemos.
Net negalima lyginti aplamai PD motoru su BMW CR pagal patikimuma, apie V6 net nešneku. O kur dar galios skirtumai. Nu žodžiu vieni vartai.
писал:
..
2012-01-18
12:47 писал:
SDI tai 1.9 variklis su 55kw. Teko 15km su tokiu vaziuoti bolidu... Nuo kalno 160km/h ir daryk ka nori nei truputi daugiau.... TRAGEDIJA!
Patikslinsiu SDI turi 50 kw ir apie 120 Nm, variklis tinkantis jei daugiausia vazineji meiste. Taciau jei ugis virs 2 metru tai tik passat b5 + su 96 kw. O siaip SDI mano nuomene vieni is patvariausiu masinu nes deforsuotas tod4l ir jo resursas didelsi sankabos nesueina ir tt
Пользователь
2012-01-18 12:54
2012-01-18
12:01 писал:
na tds taupumu niekada nepasizymejo kiek zinau :thumbup: 2.5 d turetu gal buti kiek mazesnio apetito :)
2012-01-18
12:06 писал:
Ir isvis ne tai kad netaupus jie, tai dar ir nepatikimi.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
Kalba eina isvis apie visus BMW dyzelius, varykliai geri, traukia gerai, bet kuro sistema tai sudas, cia apie visus!
Siurbliai tai masine ju visu lyga.
Turejas 2.0D 100kw tai isvis blogiausia ka galejau kada turet!
TDS irgi su siurbliais.
Tik paskutine 330D gera, tie varykliai jau retai genda 135kw, ir kuro imdavo 6.4 vidurkis.
Bet vistiek BMW neimk dyzelio, neismoko jie dar gaminti geru kuro sistemu savo dyzeliams.
2012-01-18
12:26 писал:
Neismoko gamint dyzeliu, bet kazkodel 3.0d N metu buvo isrinktas, kaip geriausias dyzelinis variklis pasaulyje.
tik ne del kuro sistemos
Пользователь
2012-01-18 13:16
Nu ka jauciu is B3 perlipt teks i B5+ nes kazka panasaus apie tai ir mastau. dabartinis tai turi jau perdaug bedu...
Пользователь
2012-04-12 16:09
2012-01-18
13:16 писал:
Nu ka jauciu is B3 perlipt teks i B5+ :D nes kazka panasaus apie tai ir mastau. dabartinis tai turi jau perdaug bedu... :)
Taivat, nerealus dalykas yra SEAT ALHAMBRA 2005 metu 96kw, zveriukas vat ir atsakymas kas tinka aukstiem vyrams
Ваше послание |
|