Пользователь
2010-04-14 23:18
noriu pirkti 4wd auto bet neapsisprendziu ar audi 100 quatro ar subaru legasy geriau gal galit kas patarti
maumas
7655 / 0
2010-04-14 23:23
2010-04-14
23:18 писал:
noriu pirkti 4wd auto bet neapsisprendziu ar audi 100 quatro ar subaru legasy geriau gal galit kas patarti
Uz kiek pinigu?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2010-04-14 23:25
senute imciau silke ar lesy irgi kokiu 91 metu tai kiek tokios kainuoja apie 2000 ar 3000 lt
maumas
7655 / 0
2010-04-14 23:27
Tada audi, is tos nors neiskrisi vaziuodamas, nes subarai tai supuve buna, kai kurie-tragiskai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2010-04-14 23:43
supratau labai padejai apsispresti aciu
Пользователь
2010-04-15 14:35
2010-04-14
23:27 maumas писал:
Tada audi, is tos nors neiskrisi vaziuodamas, nes subarai tai supuve buna, kai kurie-tragiskai:)
jo pritariuuz tokia kaina subaras bus supuves geriau audi
Пользователь
2010-04-15 16:32
ka zinau... uz 3000 impreza gali paimt pacia paprasciausia... audi isbandyta, bet iki gyvo kaulo pabodusi... imciau subaru..boxer-geris
Пользователь
2010-04-15 21:05
2010-04-14
23:18 писал:
noriu pirkti 4wd auto bet neapsisprendziu ar audi 100 quatro ar subaru legasy geriau gal galit kas patarti
nei subaru nei audi neturi 4WD, jie turi AWD..
4WD ir AWD nera tas pats..
4WD ir AWD nera tas pats..
Пользователь
2010-04-16 20:45
o gal gali paaiskinti kuo skiresi QUATTRO, 4WD, ir AWD, ydomu visi yra kvariniai bet zinau kad skiresi veikimo principas
Пользователь
2010-04-17 07:53
jo butu idomu suzinoti taig yra dar ir syncro. matot man dar aktualu ir patikimumas ir praeinamumas nu aisku ir ekonomiskumas nes suku per savaite apie 1000 km. girdejau kad audi turi galinio tilto bokatoriu o pas subaru to nera ir subaru su 2.2 motoru reik 17 litru mieste ar man cia pievas pasakoja?
Пользователь
2010-04-17 08:43
Sveikas, pats turejau legacy 2.2 benza, bet ne AWD o WD, su paletintoju, na ju ligos tai rudija galines arkos, bet pas man buvo 1995, pilna elektra, gedimu per pusantru metu nulis, eina kaip zveriukas, nepamirsk to, kad kaip ten bebutu, audi dalys aisku pigesnes, bet keisi dazniau, subaru brangios, bet pakeitei ir pamirsai. Dar del tu rudziu, ju pasalinimas man atsiejo 200lt, poto kiek vazinejau niekur dar nieks neislindo, as jau nekalbu apie apie elektra, simtinej tikrai tiek nebus. Ziema eina kaip isprotejus, su uzklimpimais bedu nulis, na ir del kuro kas ten susvaigo 17 litru nezinau, as kalbu apie legacy 2.2 benza, trasoj iki 110 apie 9 degindavau, mieste velgi nuo vaziavimo, bet max 12 litru, krastutiniu atveju paziurek su dujom, nes kas jau kas, bet bent jau subaru su dujom sugynena labai neblogai, draugas impreza turi 1993m su paprastom dujom, treti metai jokiu suviu nieko, sekmes besirenkant, dar pridesiu kai pravaziuosi 200 km neislipes su audi ir su subaru, islipes velgi pajusi dideli skirtuma
Пользователь
2010-04-17 20:06
subaru pravazumas daug geresnis negu audi.tevas turejo 87m simtine kvatrine pravazumas buvo neblogas bet pries subaro pravazuma nebuvo ka lygintipusbrolis turejo subaru legasi 93m.mieste 12-14 pagal vazevimo stiliu trasoj 9-10, duju mieste 15-16 trasoj duju 12-13
Пользователь
2010-04-18 09:46
nu va bleir vel apsikroviau galva o gal tiesgiog pragerti bapkes ir vsio
Пользователь
2010-04-18 22:49
ne, jau geriau nusipirk koky daikta negu pragerti.tau nera cia ka galvoti jai pirksi uz 3000lt tai geriau audi pirk bus geresne bukle bet jai atrasi kokius 5000-6000lt tai tada jau subaras daug geriau negu audi, nu ir viska nera cia ka galvoti
Пользователь
2010-04-22 22:57
subaru geriau eina ant kelio gerai bstovi audi jau pabodusi
akusas
5 / 0
2010-04-25 00:55
Cia esme ne per molius vazineti(tam reikalingi offroad aparatai)turejau ir sportavau su Audi80 quatro, dabar turiu Subaru impreza 555, Audi buvo su uzbombintu motoru apie 150 AG, suubas dabar turi 180 tikrinau. Audi asfalte ir ilgose tiesese geresne, taciau zvyrre trumpose atkarpose su daug posukiu subas be konkurencijos....molyje L200 su paletintoju ir off road ratais
akusas
5 / 0
2010-04-25 01:05
pamirsau esme:Pas Subaru del jo variklio specifikos- opozicinis, jo yra zemas svorio centras todel gerai suderinus amortikus, vaziuokle jis zvyre, sniege, turi igimtu privalumu kuriuoos kitoms masinoms reikia sukurti(zeminti, kietinti vaziuokle, perdaryti stabilizat ir pan leisti zemyn svorio centra). Del to jei nesi vaziaves su subariku 2, 0 ir daugiau, tai labai rakomenduoju.
Пользователь
2010-04-26 19:38
matot man ne sportui reik man vazineti kieviena diena ir po gana nemazai kilometru ir beveik viskas po zvyra bet tenka ir autosradoi pavaziuoti todel manau kad dzipas yra ne visai tinkamas man todel ir ieskau lengvosios tik nelabai as apie AWD kertu tai ir klausineju
Пользователь
2010-04-26 21:07
nu AWD isvertus lietuviskai reiskia visi varantys ratai, kad butu askiai tai kai vaziuoji varo visi keturi ratai todel ir yra sakoma kad subaru awd yra geriause, o audi varo tik vienas priekinio tilto ratas ir vienas galinio tilto ratas , nu kad aiskiau butu tai kryzmiskai veikia, todel audi ir nera toks geras pravazumas kaip subarutikiuosi suprasi kaip cia parasiau
Пользователь
2010-04-26 21:51
Quattro ir AWD sistemos pavadinimas
4WD skiriasi nuo AWD tuo, kad AWD turi centrini diferenciala ir visi 4 ratai varomi pastoviai (su skirtingu galios pasiskirstymu)
4WD normaliom salygom (gatvej, ant greitkelio) varomi tik 2 ratai - dazniausiai galinis tiltas, o priekinis tiltas ijungiamas mygtuku arba kitokiu budu (senuose nissanuose ijungiamas ishlipus ish mashinos per priekiniu ratu centrus). I ijungus 4WD nepatartina vaziuoti greitai ar daryti staigiu posukiu.
4WD dazniausiai turi perjngimo deze (transfer case) ishkarto uz transmisijos.. ir ish esmes tai yra RWD auto su ijungiamu priekiniu tiltu, kai vaziuoji blogu keliu, arba reikia ishsikasti ish sniego.
Subaru AWD ir Audi Quattro AWD skiriasi dazniausiai tik centrinio diferencialo konstrukcija. Quattro AWD turi Tor-Sen sistema, o Subaru man atrodo iprasta riboto praslydimo diferenciala. Tor-Sen yra riboto praslydimo diferencialas, kas yra labai gerai. Nes jei jis butu atviras tai kai prasisuka galinis tltas, priekinis tiltas nesisuktu ish viso. Su riboto praslydimo diferencialu kai nors vienas tiltas visishkai prasisuka dalis galios vistiek perduodama i kita.. kas labai padeda ziema.
priekinis ir galinis tiltai irgi turi po diferenciala.. bet chia priklauso nuo modelio ar jis yra atviras ar riboto praslydimo arba, kai kuriuose modeliuose, "blokuojamas" mygtuko pagalba..
Bishki nesupratau ka ten apie audi pasakei.. Audi irgi visi ratai varomi, tik priklauso ar priekinis/galinis diferencialai yra atviri ar ne. Jei atviri tai kai vienas ratas prasisuka, kitas stovi.. del ko atrodytu, kad varomas tik vienas ratas.. bet taip nera. normaliomis salygomis varomi abu vieno tilto ratai..
O pravazumas nera toks geras, nes Audi Tor-Sen, priklausomai nuo metu, paskirsto galios perdavima 40/60 priekiui/galui. Subaru dauguma modeliu paskirsto 50/50 ir Subaru daznai turi galini riboto praslydimo diferenciala... kas irgi padeda.. Nors kai kurios Quattro turi blokuojma diferenciala.. del ko ishsikasti turetu geriau nei dauguma Subaru.
4WD skiriasi nuo AWD tuo, kad AWD turi centrini diferenciala ir visi 4 ratai varomi pastoviai (su skirtingu galios pasiskirstymu)
4WD normaliom salygom (gatvej, ant greitkelio) varomi tik 2 ratai - dazniausiai galinis tiltas, o priekinis tiltas ijungiamas mygtuku arba kitokiu budu (senuose nissanuose ijungiamas ishlipus ish mashinos per priekiniu ratu centrus). I ijungus 4WD nepatartina vaziuoti greitai ar daryti staigiu posukiu.
4WD dazniausiai turi perjngimo deze (transfer case) ishkarto uz transmisijos.. ir ish esmes tai yra RWD auto su ijungiamu priekiniu tiltu, kai vaziuoji blogu keliu, arba reikia ishsikasti ish sniego.
Subaru AWD ir Audi Quattro AWD skiriasi dazniausiai tik centrinio diferencialo konstrukcija. Quattro AWD turi Tor-Sen sistema, o Subaru man atrodo iprasta riboto praslydimo diferenciala. Tor-Sen yra riboto praslydimo diferencialas, kas yra labai gerai. Nes jei jis butu atviras tai kai prasisuka galinis tltas, priekinis tiltas nesisuktu ish viso. Su riboto praslydimo diferencialu kai nors vienas tiltas visishkai prasisuka dalis galios vistiek perduodama i kita.. kas labai padeda ziema.
priekinis ir galinis tiltai irgi turi po diferenciala.. bet chia priklauso nuo modelio ar jis yra atviras ar riboto praslydimo arba, kai kuriuose modeliuose, "blokuojamas" mygtuko pagalba..
Bishki nesupratau ka ten apie audi pasakei.. Audi irgi visi ratai varomi, tik priklauso ar priekinis/galinis diferencialai yra atviri ar ne. Jei atviri tai kai vienas ratas prasisuka, kitas stovi.. del ko atrodytu, kad varomas tik vienas ratas.. bet taip nera. normaliomis salygomis varomi abu vieno tilto ratai..
O pravazumas nera toks geras, nes Audi Tor-Sen, priklausomai nuo metu, paskirsto galios perdavima 40/60 priekiui/galui. Subaru dauguma modeliu paskirsto 50/50 ir Subaru daznai turi galini riboto praslydimo diferenciala... kas irgi padeda.. Nors kai kurios Quattro turi blokuojma diferenciala.. del ko ishsikasti turetu geriau nei dauguma Subaru.
Пользователь
2010-04-27 02:08
nu realiai vazinejau su audi 100 87m.quattro su 3padeciu blokatoriu ir su audi 100 89m quattro nu ta vadinama ileistaranke ant jos tik vienas miktukas buvo blokavimui tiltu.nu ir su abejom ziurejau kaip kasasi ratai tai nieko nejungus kasdavosi priekinis kairys ir uzpakalinis desinys ratas arba priekinis desinys ir uzpakalinis kairys, neisykio nebuvo kad prakastu visi keturi ratai, nu bet nebandziau yjungus blokatoriu kasti ratus nes bijojau kad kas nesulustu bet bandem pravazuma vaziuodami per slape pieva su audi 87m q 2.2 ir subaru legasi 93m.2.2 ta audi isvien kasesi bet isvazevo be blokatoriu o subaras tai bejokiu problemu kaip plentu praleke ir viskas
Пользователь
2010-04-27 03:13
o tada leiskit paklausti kaip yra su ta vw gamyklos syncro/4motion sistema? ten taip iseina, kad irgi stovi riboto slydimo diferencialas? siaip kiek zinau, tai ten irgi normaliomis salygomis varo tik priekiniai ratai, o priekiniams praslydus tik tada i pagalba ateina galiniai, o skirtumas nuo quattro tik tas, kad audi viska reikia junginet rankiniu budu, o vw viskas suveikia automatiskai, ar klystu? pataisykit, tiksliai as nzn, bet man rodos, kad taip yra
Пользователь
2010-04-27 03:40
nu va apsiskaiciau siek tiek, ten viskas labai aiskiai parasyta suprantantiems angliskai o i savo paties klausima irgi atsakysiu, kad quattro, syncro/4motion yra ta pati 4wd sistema, skiriasi tik pavadinimas, kuri kiekviena marke turi vis kitoki
http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(four_wheel_drive_system)
http://en.wikipedia.org/wiki/All_wheel_drive
http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(four_wheel_drive_system)
http://en.wikipedia.org/wiki/All_wheel_drive
Пользователь
2010-04-27 04:15
Deividasss, jei diferencialas neblokuotas ir atviras tai ratas, kuris turi maziausiai pasiprieshinimo suksis, o kitas gali buti stoveti vietoj.
visus 4 ratus galetum prasukti jei uzblokuotum visus 3 tiltus, ko nepatariu. arba jei visi butu su riboto praslydimo diferencialais. Teorishkai galetu praslysti visi 4 ratai jei visu ratu trintis butu vienoda.. bet praktishkai vienoda trintis visuose ratuose buna labai retai..
visus 4 ratus galetum prasukti jei uzblokuotum visus 3 tiltus, ko nepatariu. arba jei visi butu su riboto praslydimo diferencialais. Teorishkai galetu praslysti visi 4 ratai jei visu ratu trintis butu vienoda.. bet praktishkai vienoda trintis visuose ratuose buna labai retai..
Пользователь
2010-04-29 00:00
2010-04-27
04:15 писал:
Deividasss, jei diferencialas neblokuotas ir atviras tai ratas, kuris turi maziausiai pasiprieshinimo suksis, o kitas gali buti stoveti vietoj.
visus 4 ratus galetum prasukti jei uzblokuotum visus 3 tiltus, ko nepatariu. arba jei visi butu su riboto praslydimo diferencialais. Teorishkai galetu praslysti visi 4 ratai jei visu ratu trintis butu vienoda.. bet praktishkai vienoda trintis visuose ratuose buna labai retai..
visus 4 ratus galetum prasukti jei uzblokuotum visus 3 tiltus, ko nepatariu. arba jei visi butu su riboto praslydimo diferencialais. Teorishkai galetu praslysti visi 4 ratai jei visu ratu trintis butu vienoda.. bet praktishkai vienoda trintis visuose ratuose buna labai retai..
nu as ta tai suprantu.bet delko ratai kasasi kryzmiskai o ne abu kaires puses ar priekiniai 2 ir vienas galiniskiek banziau kasti ratus visalaik vienas priekinis vienas galinis kasdavo ir visalaik kryzmiskai, nu negali buti tiek daug sutapimu kad visalai tie ratai maziause sukibima turi todel ir kasasi
Пользователь
2010-04-29 06:19
pabandyk viena puse mashinos pastatyti ant smelio ar pan, o kita ant asfalto.. turetu suktis vienos puses abu ratai
Пользователь
2010-04-29 22:39
pabandyciau, bet daviau draugeliu pralekti ir stai kas is jos teliko
Пользователь
2010-04-29 22:44
va
Пользователь
2010-04-29 22:45
kasko fotke neissikelianu zodziu apsivertem remontuoti nebeapsimokejo
Пользователь
Пользователь
2010-04-30 12:13
pats turejau ubage 2.2 nepakeiciamas aparatas ziema
Пользователь
2010-04-30 13:16
Imk kupa kvatrini, va tai turesi malonuma, ir jausis is vietos pakylant ne kaip su kitom audi 80 ar 100.
Пользователь
2010-04-30 14:20
seip subaru yra geresnis sukibimas zymiai nei audi, nes kiekvienam rate yra (torqueconverter) liet. sukimo momento paskirstymas arba kitaip automatines mini sankaba, kuri duoda galios daugiau tam ratui kuris turi didesni sukibima, kad uztikrintu nepriekaistinga sukibima su keliu ir nenulektum i kelkrasti del to ir kontrabanda vezha su subarais o ne su audzi
Пользователь
2010-04-30 14:22
su audi irgi veža
Пользователь
2010-04-30 14:41
2010-04-30
14:22 писал:
su audi irgi veža :)
vezdavo dabar vien subaru(cia jau tie kurie bega pastoviai), o tie kas tyliai ramaiai, tai audi a8, a6, pezo 406 teko matyt
Пользователь
2010-04-30 15:23
tj gal tie kur veza ant audi quattro neturi pinigu
Пользователь
2010-04-30 16:44
2010-04-30
15:23 писал:
tj gal tie kur veza ant audi quattro neturi pinigu:D
normalaus stovio ileistaranke lyginant su subaru panasi kaina... subaru pravazumas geresnis, o del c4, tai neverta 6k lt investuot, o po to apverst, arba uzklimpus palikt bet seip geru aparatu esu mates
Пользователь
2010-04-30 18:25
2010-04-30
14:20 писал:
seip subaru yra geresnis sukibimas zymiai nei audi, nes kiekvienam rate yra (torqueconverter) liet. sukimo momento paskirstymas arba kitaip automatines mini sankaba, kuri duoda galios daugiau tam ratui kuris turi didesni sukibima, kad uztikrintu nepriekaistinga sukibima su keliu ir nenulektum i kelkrasti:) del to ir kontrabanda vezha su subarais o ne su audzi :D
torque converter ir riboto praslydimo diffo sankabeliu paketas ne tas pats.. torque converter yra hidrokompresorius ir veikia visai kitaip nei riboto praslydimo diferencialo sankabeles. Automatinej dezej yra tos sankabeles, bet jos yra dezes viduj.. ir jas aktyvuoja servai.. ant torque converterio nera ju.. torque converteri "aktyvuoja" AT skystis..
Пользователь
2010-04-30 23:53
nu jus jau ce kalbat kad nebesuprantugal galit lietuviskai ar (kaimiskai)kaip veikia subaru vaziuokle ir kaip audi ir koke skirtumai tarp ju as kalbu nuo 85-95metu kur ejo
Пользователь
2010-05-10 14:56
Пользователь
2010-05-18 23:12
sveiki.pabandykit audi ir subaru tokioj padetyj, kad siektu zeme vienas priekinis ratas ir vienas galinis. tada pasakykit kas geriau audi ar subaru.
akusas
5 / 0
2010-05-21 00:39
Siaip tai matau gincai perejo i teorini lygmeny tik kam tai idomu. Dar karta sakau jei reikia masinos kaimui nelakstant tai vienareiksmiskai reik jamt Audi 80 Quattro su galinio tilto blokiruote kazkur 86-7 perehoda ar veliau neatsimenu. turejau tokia musta kaip donora.Nes bus didesne prosvaiste ir max sukimo momenta priderinta kaimui, taip pat galinio difo perdavimo skaicius padidins pravazuma. Su Subaru reikia vaziuot greiciau kad pajust esme. O ten sniege molyje kastis tai nei viena nei kita netinka, tam yra dzipai
Пользователь
2010-05-26 22:51
bet ant subaru buna paletintojas kiek teko girdeti gerokai padidina pravazuma
Пользователь
2010-08-20 02:10
Paletintojas tik ant universalu ir tai nevisu.
Пользователь
2010-08-25 15:58
audi turi turi dizeliniu varikliu ir ratu balansas pasiskirsto 40X60.
subaru pranasumas galingi bezininei variklei bet ne ekonomiski ir ratu balansas pasiskirsto 50x50
subaru pranasumas galingi bezininei variklei bet ne ekonomiski ir ratu balansas pasiskirsto 50x50
Пользователь
2010-12-02 18:29
2010-04-14
23:18 писал:
noriu pirkti 4wd auto bet neapsisprendziu ar audi 100 quatro ar subaru legasy geriau gal galit kas patarti
Geriausia subaru legacy 2.0 turbo 1993m
Пользователь
2010-12-07 15:27
2010-04-30
14:22 писал:
su audi irgi veža :)
2010-04-30
14:41 писал:
vezdavo:) dabar vien subaru(cia jau tie kurie bega pastoviai), o tie kas tyliai ramaiai, tai audi a8, a6, pezo 406 teko matyt:)
paciu ir as po pagegius laksto subarikai langai uzvirinti kebulas iskeltas ratai gal nuo traktoriaus pora kart maciau ir abu kartus nakty istryzai is krumu 2 subarikai isleke i kita kelio puse ir laukais nuruko ir sviesos tik priekyje sujunktos gale niekas nedega. kaifas su tokia lakstyt o dar ir litus keli isvis zjb.
maumas
7655 / 0
2010-12-07 17:24
2010-04-30
14:22 писал:
su audi irgi veža :)
2010-04-30
14:41 писал:
vezdavo:) dabar vien subaru(cia jau tie kurie bega pastoviai), o tie kas tyliai ramaiai, tai audi a8, a6, pezo 406 teko matyt:)
2010-12-07
15:27 писал:
paciu ir as po pagegius laksto subarikai langai uzvirinti kebulas iskeltas ratai gal nuo traktoriaus pora kart maciau ir abu kartus nakty istryzai is krumu 2 subarikai isleke i kita kelio puse ir laukais nuruko ir sviesos tik priekyje sujunktos gale niekas nedega. kaifas su tokia lakstyt o dar ir litus keli isvis zjb.
Ir dar kaifas, kai uzveja, akys buna tokiosKartais dar ir issauna karta kita, buna , kad ir pataiko, buna ir kad belekdamas i medi isiklijuoja...Cia viskas is istorijos
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2010-12-07 19:48
2010-04-30
14:41 писал:
vezdavo:) dabar vien subaru(cia jau tie kurie bega pastoviai), o tie kas tyliai ramaiai, tai audi a8, a6, pezo 406 teko matyt:)
2010-12-07
15:27 писал:
paciu ir as po pagegius laksto subarikai langai uzvirinti kebulas iskeltas ratai gal nuo traktoriaus pora kart maciau ir abu kartus nakty istryzai is krumu 2 subarikai isleke i kita kelio puse ir laukais nuruko ir sviesos tik priekyje sujunktos gale niekas nedega. kaifas su tokia lakstyt o dar ir litus keli isvis zjb.
2010-12-07
17:24 maumas писал:
Ir dar kaifas, kai uzveja, akys buna tokios:shocking:Kartais dar ir issauna karta kita, buna , kad ir pataiko, buna ir kad belekdamas i medi isiklijuoja...Cia viskas is istorijos:lol:
tai tu is pagegiu tai tikiu kad patiries tame
Пользователь
2010-12-07 19:54
2010-04-30
14:22 писал:
su audi irgi veža :)
2010-04-30
14:41 писал:
vezdavo:) dabar vien subaru(cia jau tie kurie bega pastoviai), o tie kas tyliai ramaiai, tai audi a8, a6, pezo 406 teko matyt:)
2010-12-07
15:27 писал:
paciu ir as po pagegius laksto subarikai langai uzvirinti kebulas iskeltas ratai gal nuo traktoriaus pora kart maciau ir abu kartus nakty istryzai is krumu 2 subarikai isleke i kita kelio puse ir laukais nuruko ir sviesos tik priekyje sujunktos gale niekas nedega. kaifas su tokia lakstyt o dar ir litus keli isvis zjb.
dar buna kai pagauna israso strafa koky 20 000 ir eini patenkintas namo
Ваше послание |
|