Audi A6 nepriima gazo virs 2000 apsuku

Создал Пользователь 2013-07-19
2013-07-19 21:46
Zodziu taip:
A6 1998 2.5 110kw Oro srautas geras, turbina gera, turbinos valdymas veikia.
Ryte uzsikurus niekad gerai gazo nepriima, bet begejas kad ir leciau...

Uzeina pavazinejus leciau, tarkim prie 2000 apsuku begius pamecius pora val, pradeda nebepriimt gazo, kartkartemis atsigauna ir lekia, kaip nauja, taciau tam kad lektu kaip nauja, per momenta kai priima gaza reikia spustelt iki 4-5 tukst apsuku... bet pavaziavus 10 min gal daugiau leciau, vel gazas sustoja ties 2000... nebezinau ko griebtis.

Itarineju: kuro paemima, taciau galima atmest del uzsikurimo puikaus.

Oro srauta nauja is pardes buvau idejas.

Valdyma turbinos pritraukia apie 1cm uzkurus, ir davus gazo dar labiau prisitraukia, po to biskeli atleidzia. (gal kokiu pastebejimu sioje vietoje)?

Vakumeliai kaip ir geri...
2013-07-21 22:56
2013-07-19 21:46 писал: Zodziu taip:
A6 1998 2.5 110kw Oro srautas geras, turbina gera, turbinos valdymas veikia.
Ryte uzsikurus niekad gerai gazo nepriima, bet begejas kad ir leciau...

Uzeina pavazinejus leciau, tarkim prie 2000 apsuku begius pamecius pora val, pradeda nebepriimt gazo, kartkartemis atsigauna ir lekia, kaip nauja, taciau tam kad lektu kaip nauja, per momenta kai priima gaza reikia spustelt iki 4-5 tukst apsuku... bet pavaziavus 10 min gal daugiau leciau, vel gazas sustoja ties 2000... nebezinau ko griebtis.

Itarineju: kuro paemima, taciau galima atmest del uzsikurimo puikaus.

Oro srauta nauja is pardes buvau idejas.

Valdyma turbinos pritraukia apie 1cm uzkurus, ir davus gazo dar labiau prisitraukia, po to biskeli atleidzia. (gal kokiu pastebejimu sioje vietoje)?

Vakumeliai kaip ir geri...
Elektriniui purkstukui pizda zodziu max 2000 apsuku po to pramusa ir pradeda begetis ir daugmaz pradeda kilt iki 5000 ir kai pramusa pradeda traukti kaip pridera bet vel pas tovi ir vel taspats augiau nei 2000 nepaemi ir dar duma balta varo.
2013-07-22 08:18
elektriniu purkstuku ant 2.5 nera. siurblio elektronikai gal sakes. kitu atveju vistiek virs 2k apsukos kiltu, net jei . pasikeisk fitrus kuro ir oro, gal uzzake jau :D o su dumais kaip, dumija, nedumija, juodas dumas , baltas?
2013-07-22 16:41
2013-07-22 08:18 писал: elektriniu purkstuku ant 2.5 nera. siurblio elektronikai gal sakes. kitu atveju vistiek virs 2k apsukos kiltu, net jei . pasikeisk fitrus kuro ir oro, gal uzzake jau :D o su dumais kaip, dumija, nedumija, juodas dumas , baltas?
Kaip nera yra vienas elektrinis purkstukas kuris skaiciuoja kura ant audi a6 ir ant a4 variklaiia tokie patys 2.5 110kw dieseliai. Tad nepusk cia arabu jei nezinai gyvenime turbut nemates a6 ir neardes kad taip sakai.. O su tokiu atveju esu susidures diagnostika rode kad turbina pilnai neveikia per mazas slegis nedarineja valdymo zodziu kojeles tad isardziau perinkau sutvarkiau zieda kur darineja turbinos valdyma ir vistiek beda tapati max 2000 po to pramusa bet vel buna pizda. Tad ziurejom kuro padavima buvo taip kad purkstukas tik minimuma vare tad buvo aisku kad parejas jis.

Siulau diagnostika atlikti ir matysi ka pasakys.

Nuo kuro ir oro filtro nepriklauso apsukos..Jei kuro filtras uzsikises masina sunkiai kurtus gestu nuo didesnio gazo. O jei oro filras tai tada butu prastas oro ir kuro misinys tad valgytu daugiau ir netrauktu..........
2013-07-22 16:55
Jei purkstukui pizda yra pirmas pozymis verciasi baltais dumais aisku ne dachuja bet buna nemazai ir kai gaza spaudi iki dugno masina dreba biski ir jaucias toks msinos dusimas gaza vienu metu priima ir atmeta cisa taip buna iki 2000apsuku
2013-07-22 17:13


НАЙДУ ЧЕЛОВЕКА КОТОРЫЙ ГОТОВ ЗАРАБАТЫВАТЬ НЕПЛОХИЕ ДЕНЬГИ

[email protected]
2013-07-22 21:11
2013-07-22 16:55 писал: Jei purkstukui pizda yra pirmas pozymis verciasi baltais dumais aisku ne dachuja bet buna nemazai ir kai gaza spaudi iki dugno masina dreba biski ir jaucias toks msinos dusimas gaza vienu metu priima ir atmeta cisa taip buna iki 2000apsuku
Dumu kaip ir nera, spausk nespaudes, del siurblio elektronikos kyla abejoniu, rode audi centre typo kad keturias klaidas rodo, taciau jas gali sukelti daug dalyku, tad i jas demesio atkreipt nereikia:
Kuro siurblys
Turbina

Turbina pries keturis men perrinkta ir isvalyta.
Siurbli atmetu del to, kad ji nuolat netrauktu manau.
Filtras kuro pakeistas, o oro kaip ir nieko toks..

Baka itarineju, kadangi buvau per skubejima uzpyles abejotino svarumo salerkos, nors abejoju kad paemima kuro taip uznest galejo..

Laukiu pasiulymu...

p.s. del mechaniku, kalbeta su gerais specialistais ir jie nesupranta kas daros.
2 / 0
2013-07-22 23:05
2013-07-22 16:55 писал: Jei purkstukui pizda yra pirmas pozymis verciasi baltais dumais aisku ne dachuja bet buna nemazai ir kai gaza spaudi iki dugno masina dreba biski ir jaucias toks msinos dusimas gaza vienu metu priima ir atmeta cisa taip buna iki 2000apsuku
2013-07-22 21:11 писал: Dumu kaip ir nera, spausk nespaudes, del siurblio elektronikos kyla abejoniu, rode audi centre typo kad keturias klaidas rodo, taciau jas gali sukelti daug dalyku, tad i jas demesio atkreipt nereikia:
Kuro siurblys
Turbina

Turbina pries keturis men perrinkta ir isvalyta.
Siurbli atmetu del to, kad ji nuolat netrauktu manau.
Filtras kuro pakeistas, o oro kaip ir nieko toks..

Baka itarineju, kadangi buvau per skubejima uzpyles abejotino svarumo salerkos, nors abejoju kad paemima kuro taip uznest galejo..

Laukiu pasiulymu...

p.s. del mechaniku, kalbeta su gerais specialistais ir jie nesupranta kas daros.
oro srauto matuoklė. Esu keitęs ir 3 naujas iš parduotuvės ir visos buvo blogos nuo pat pradžių, kol nenupirkau BOSCH, šitam variante ji eina kaip originalas, nauja su nuolaidom pirkau už 260 lt, be nuolaidos 380. Visos kitos V6 dyzeliui NETINKA ir NEVEIKS, nors klaidos matuoklės ir nemes, bet netiks parametrai.
2013-07-22 23:27
Zinoma meistras nelygus meistrui vieni zino kiti ne. Bandyk kitur varyti o siaip forumose masinos nesutvarkysi ne servisas cia tau cia tik is bedos papasakojimo galima spresti ir sakyti kas yra o realiai kai matai apziuri viskas kitaip bet taip smulkmenas cia galima suzinoti.

Uznest tau nuo tiek negalejo dabent butum grynai suksles pyles.
Siaip yra buves toks atvejis atvare masina ir buvo panasi situacija kaip tau ilgai ieskojom bedos o pasirodo vakumai buvo sujungti belenkaip kaip sakant atrisom galus ir pradejo dirbt normaliai. 1.Stovi ties kuro filtro o 2. prie lempos netoli. DAR GALI BANDYTI ATJUNGTI ORO SRAUTO MATUOKLE JI RANDAS KAIREJE PUSEJE TIES BUVERIO SALE KEBULO ZODZIU ATSEKTI GALI PAGAL KOLEKTURI KURIS AINA ZEMYN PACIAM KRASTE PRIEJIMAS NEPATOGUS NEARDZIUS BET IMANOMU. O siaip mano patarimas varyk i servisa bet pas rimtus o ne i garaziukus tau suras pasakys kas is tikruju yra o forume prisiskaitysi daugiau negu reikia ir po to pats pakeisi to ko nereikia..
2013-07-23 08:54
2013-07-22 23:27 писал: Zinoma meistras nelygus meistrui vieni zino kiti ne. Bandyk kitur varyti o siaip forumose masinos nesutvarkysi ne servisas cia tau cia tik is bedos papasakojimo galima spresti ir sakyti kas yra o realiai kai matai apziuri viskas kitaip bet taip smulkmenas cia galima suzinoti.

Uznest tau nuo tiek negalejo dabent butum grynai suksles pyles.
Siaip yra buves toks atvejis atvare masina ir buvo panasi situacija kaip tau ilgai ieskojom bedos o pasirodo vakumai buvo sujungti belenkaip kaip sakant atrisom galus ir pradejo dirbt normaliai. 1.Stovi ties kuro filtro o 2. prie lempos netoli. DAR GALI BANDYTI ATJUNGTI ORO SRAUTO MATUOKLE JI RANDAS KAIREJE PUSEJE TIES BUVERIO SALE KEBULO ZODZIU ATSEKTI GALI PAGAL KOLEKTURI KURIS AINA ZEMYN PACIAM KRASTE PRIEJIMAS NEPATOGUS NEARDZIUS BET IMANOMU. O siaip mano patarimas varyk i servisa bet pas rimtus o ne i garaziukus tau suras pasakys kas is tikruju yra o forume prisiskaitysi daugiau negu reikia ir po to pats pakeisi to ko nereikia..
Buna rimciau uz italijos tris auto salonu meistrus? Ir geriausia dyzelista milijoninio miesto?

Oro srauto fiske virsuje sitam modeli, tad nemates tu turbut sitokios masinos...

Del vakumu gal kiek neramu... Bet juk vaiksto turbinos valdymas...

As Italijoje, todel ir ieskau problemos sprendimo cia.
2013-07-23 09:59
vakumai ne prie ko cia, gali isvis atjungt juos vistiek turi begetis normaliai prie visu apsuku, tik kad masina buka bus lb. o del turbinos valdymo tj jei vaiksto nereiskia kad gerai ji valdo, buna n75 turbo valdymo voztuvas nugrybaves tj gali ten perputinet ar nedapust turbina tam tikrom apsukom. seip viska tikrint gali atjungdamas, atjunk purstuka su laidu pamegink pravaziuot, oro srauta atjungt pamegink. turbo valdyma n75 gali megint sukeist(pameginimui) su egr valdymu jei dydis ju panasus. jei turi nesiojama nusipirk vag-usb diagnostikos kabeli kinietiska uz 10-20e ir tikrai paprasciau bus surast gedima(pravers ir ateityje)
2013-07-23 10:10
man atrdo cia bus degimo kampas, siuliau ji pasiziuret
2013-07-23 17:24
2013-07-23 09:59 писал: vakumai ne prie ko cia, gali isvis atjungt juos vistiek turi begetis normaliai prie visu apsuku, tik kad masina buka bus lb. o del turbinos valdymo tj jei vaiksto nereiskia kad gerai ji valdo, buna n75 turbo valdymo voztuvas nugrybaves tj gali ten perputinet ar nedapust turbina tam tikrom apsukom. seip viska tikrint gali atjungdamas, atjunk purstuka su laidu pamegink pravaziuot, oro srauta atjungt pamegink. turbo valdyma n75 gali megint sukeist(pameginimui) su egr valdymu jei dydis ju panasus. jei turi nesiojama nusipirk vag-usb diagnostikos kabeli kinietiska uz 10-20e ir tikrai paprasciau bus surast gedima(pravers ir ateityje)
moksliukas intike prisiskaite ir savo isminti parodei Sakai vakumai px atjungi vaziuoji tai proto guze atjunk visus paziuresiu kaip dirbs ir vaziuos masina..
2013-07-23 19:46
na turbo reguliavimo vakuma atjungus dirba tjp pat, tik slegio turba nekelia dauk, egr tjp ar tjp uzglusina daugelis. kas dar prie vakumu jungiasi? dar jungiasi kur kompe stovi daviklis, ten jei atjungsi vakuma velgi netrauks. bet betkuriuo atveju ant 2k rpm vaziuoja normaliai ir begejasi tolygiai tik sunkiai.
2013-07-23 19:54
2013-07-22 23:27 писал: Zinoma meistras nelygus meistrui vieni zino kiti ne. Bandyk kitur varyti o siaip forumose masinos nesutvarkysi ne servisas cia tau cia tik is bedos papasakojimo galima spresti ir sakyti kas yra o realiai kai matai apziuri viskas kitaip bet taip smulkmenas cia galima suzinoti.

Uznest tau nuo tiek negalejo dabent butum grynai suksles pyles.
Siaip yra buves toks atvejis atvare masina ir buvo panasi situacija kaip tau ilgai ieskojom bedos o pasirodo vakumai buvo sujungti belenkaip kaip sakant atrisom galus ir pradejo dirbt normaliai. 1.Stovi ties kuro filtro o 2. prie lempos netoli. DAR GALI BANDYTI ATJUNGTI ORO SRAUTO MATUOKLE JI RANDAS KAIREJE PUSEJE TIES BUVERIO SALE KEBULO ZODZIU ATSEKTI GALI PAGAL KOLEKTURI KURIS AINA ZEMYN PACIAM KRASTE PRIEJIMAS NEPATOGUS NEARDZIUS BET IMANOMU. O siaip mano patarimas varyk i servisa bet pas rimtus o ne i garaziukus tau suras pasakys kas is tikruju yra o forume prisiskaitysi daugiau negu reikia ir po to pats pakeisi to ko nereikia..
2013-07-23 08:54 писал: Buna rimciau uz italijos tris auto salonu meistrus? Ir geriausia dyzelista milijoninio miesto?

Oro srauto fiske virsuje sitam modeli, tad nemates tu turbut sitokios masinos...

Del vakumu gal kiek neramu... Bet juk vaiksto turbinos valdymas...

As Italijoje, todel ir ieskau problemos sprendimo cia.
turbo valdymas turi vaikscio be strigimu, uzkuri, nuimi slangute turi iki galo atmest, uzdedi vel turi pritraukt iki galo. su pirstu pajudini ir matai ar vaiksto laisvai visam diapazone, be strigimu. Jei vienodi turbo valdymo ir egr valdymo tie vakuminiai voztuvai gali pamegint sukest juos. ant a4 1.9tdi jie vienodi.
2013-07-29 11:07
2013-07-22 23:27 писал: Zinoma meistras nelygus meistrui vieni zino kiti ne. Bandyk kitur varyti o siaip forumose masinos nesutvarkysi ne servisas cia tau cia tik is bedos papasakojimo galima spresti ir sakyti kas yra o realiai kai matai apziuri viskas kitaip bet taip smulkmenas cia galima suzinoti.

Uznest tau nuo tiek negalejo dabent butum grynai suksles pyles.
Siaip yra buves toks atvejis atvare masina ir buvo panasi situacija kaip tau ilgai ieskojom bedos o pasirodo vakumai buvo sujungti belenkaip kaip sakant atrisom galus ir pradejo dirbt normaliai. 1.Stovi ties kuro filtro o 2. prie lempos netoli. DAR GALI BANDYTI ATJUNGTI ORO SRAUTO MATUOKLE JI RANDAS KAIREJE PUSEJE TIES BUVERIO SALE KEBULO ZODZIU ATSEKTI GALI PAGAL KOLEKTURI KURIS AINA ZEMYN PACIAM KRASTE PRIEJIMAS NEPATOGUS NEARDZIUS BET IMANOMU. O siaip mano patarimas varyk i servisa bet pas rimtus o ne i garaziukus tau suras pasakys kas is tikruju yra o forume prisiskaitysi daugiau negu reikia ir po to pats pakeisi to ko nereikia..
2013-07-23 08:54 писал: Buna rimciau uz italijos tris auto salonu meistrus? Ir geriausia dyzelista milijoninio miesto?

Oro srauto fiske virsuje sitam modeli, tad nemates tu turbut sitokios masinos...

Del vakumu gal kiek neramu... Bet juk vaiksto turbinos valdymas...

As Italijoje, todel ir ieskau problemos sprendimo cia.
2013-07-23 19:54 писал: turbo valdymas turi vaikscio be strigimu, uzkuri, nuimi slangute turi iki galo atmest, uzdedi vel turi pritraukt iki galo. su pirstu pajudini ir matai ar vaiksto laisvai visam diapazone, be strigimu. Jei vienodi turbo valdymo ir egr valdymo tie vakuminiai voztuvai gali pamegint sukest juos. ant a4 1.9tdi jie vienodi.
Pamėginsiu.

Ваше послание