Пользователь
2013-02-07 14:40
koks variklis geriau 85 kw ar 103 kw geresnis kokios ligos kiek turbina kainoja ir dirzelio pakeitimas su viskuo ??????????
Пользователь
2013-02-07 15:17
As tai rinkciausi 100 nes jos kebulas maziau puna nei a6 ir siek tiek pigesne
Пользователь
2013-02-07 15:21
Ligos tik siurbliai, jeigu pareis tai ilgai ir nuobodziai ieskosi, toliau viskas px, imk kur daugiau Kw, smagiau vaziuosi. Dirza keist nu xz senesniai c4 kebule gal kokie 500, naujesniai kokie 1500 su originaliom detalem kaune girdejau, su neoriginaliom apie 1000 su darbu. O turbina tai dieve apsaugok... Todel niekad nepirksiu dyzelio... O del passat b4 tai 81 kw, nerandu prasmes imti 66kw
Пользователь
2013-02-07 16:47
2013-02-07
15:21 писал:
Ligos tik siurbliai, jeigu pareis tai ilgai ir nuobodziai ieskosi, toliau viskas px, imk kur daugiau Kw, smagiau vaziuosi. Dirza keist nu xz senesniai c4 kebule gal kokie 500, naujesniai kokie 1500 su originaliom detalem kaune girdejau, su neoriginaliom apie 1000 su darbu. O turbina tai dieve apsaugok... Todel niekad nepirksiu dyzelio... O del passat b4 tai 81 kw, nerandu prasmes imti 66kw
nu jo zinovas siurbliai seip nebent daug pravaziavus bus. jei daugiau trasoj vaziuoji tai siulau 6 begiu ziuret nes 5 begiu trasoj nelabai su ja. dirzu keitimas tai alkuninio skyvas nuo 250-500lt, pagrindinio dirzo itempimo guolis nebrangiausias 144lt, po itempimo guoliu esantis guolis 120lt, dirzas vidutine kaina kazkas apie 75lt, toliau siurblio dirzas 84lt beroc, jo itempeju kainu nezinau nes pats nekeiciau, bet ju 2 ten stovi bus irgi nepigus. Kazkas netoli 1000lt vien detales, na dar zurint kaip vandens pompos stovis ji apie 150lt. Prie 3 metus servise c4 keite dirzus tai paliko 1200lt bet nekeite alkuninio skyvo. pravaziavo apie 70k km. dirzas dar px buvo, bet vienas guolis jau pacypavo. Siemet pats keiciau dirzus tai mazdaug pasakiau kokios kainos daliu.
v6 motorui 2.5tdi ten nuo 2000lt dirzu keitimas.
v6 motorui 2.5tdi ten nuo 2000lt dirzu keitimas.
Пользователь
2013-02-07 16:52
2013-02-07
15:21 писал:
Ligos tik siurbliai, jeigu pareis tai ilgai ir nuobodziai ieskosi, toliau viskas px, imk kur daugiau Kw, smagiau vaziuosi. Dirza keist nu xz senesniai c4 kebule gal kokie 500, naujesniai kokie 1500 su originaliom detalem kaune girdejau, su neoriginaliom apie 1000 su darbu. O turbina tai dieve apsaugok... Todel niekad nepirksiu dyzelio... O del passat b4 tai 81 kw, nerandu prasmes imti 66kw
2013-02-07
16:47 писал:
nu jo zinovas:D siurbliai seip nebent daug pravaziavus bus. jei daugiau trasoj vaziuoji tai siulau 6 begiu ziuret nes 5 begiu trasoj nelabai su ja. dirzu keitimas tai alkuninio skyvas nuo 250-500lt, pagrindinio dirzo itempimo guolis nebrangiausias 144lt, po itempimo guoliu esantis guolis 120lt, dirzas vidutine kaina kazkas apie 75lt, toliau siurblio dirzas 84lt beroc, jo itempeju kainu nezinau nes pats nekeiciau, bet ju 2 ten stovi bus irgi nepigus. Kazkas netoli 1000lt vien detales, na dar zurint kaip vandens pompos stovis ji apie 150lt. Prie 3 metus servise c4 keite dirzus tai paliko 1200lt bet nekeite alkuninio skyvo. pravaziavo apie 70k km. dirzas dar px buvo, bet vienas guolis jau pacypavo. Siemet pats keiciau dirzus tai mazdaug pasakiau kokios kainos daliu.
v6 motorui 2.5tdi ten nuo 2000lt dirzu keitimas.
v6 motorui 2.5tdi ten nuo 2000lt dirzu keitimas.
Žinove tu ble kas tau su 5pavare nelabai trasoj??? 5 bėgiu, 2 tūkst apsukų nelabai tu ;DDD
Puse tiesos, puse nusišnekėjai apie kainas detalių.
C4 iki 900lt su pakeitimu, C5 nuo 1200lt
Puse tiesos, puse nusišnekėjai apie kainas detalių.
C4 iki 900lt su pakeitimu, C5 nuo 1200lt
Пользователь
2013-02-07 16:59
2013-02-07
15:21 писал:
Ligos tik siurbliai, jeigu pareis tai ilgai ir nuobodziai ieskosi, toliau viskas px, imk kur daugiau Kw, smagiau vaziuosi. Dirza keist nu xz senesniai c4 kebule gal kokie 500, naujesniai kokie 1500 su originaliom detalem kaune girdejau, su neoriginaliom apie 1000 su darbu. O turbina tai dieve apsaugok... Todel niekad nepirksiu dyzelio... O del passat b4 tai 81 kw, nerandu prasmes imti 66kw
2013-02-07
16:47 писал:
nu jo zinovas:D siurbliai seip nebent daug pravaziavus bus. jei daugiau trasoj vaziuoji tai siulau 6 begiu ziuret nes 5 begiu trasoj nelabai su ja. dirzu keitimas tai alkuninio skyvas nuo 250-500lt, pagrindinio dirzo itempimo guolis nebrangiausias 144lt, po itempimo guoliu esantis guolis 120lt, dirzas vidutine kaina kazkas apie 75lt, toliau siurblio dirzas 84lt beroc, jo itempeju kainu nezinau nes pats nekeiciau, bet ju 2 ten stovi bus irgi nepigus. Kazkas netoli 1000lt vien detales, na dar zurint kaip vandens pompos stovis ji apie 150lt. Prie 3 metus servise c4 keite dirzus tai paliko 1200lt bet nekeite alkuninio skyvo. pravaziavo apie 70k km. dirzas dar px buvo, bet vienas guolis jau pacypavo. Siemet pats keiciau dirzus tai mazdaug pasakiau kokios kainos daliu.
v6 motorui 2.5tdi ten nuo 2000lt dirzu keitimas.
v6 motorui 2.5tdi ten nuo 2000lt dirzu keitimas.
2013-02-07
16:52 писал:
Žinove tu ble:lol::lol: kas tau su 5pavare nelabai trasoj??? 5 bėgiu, 2 tūkst apsukų nelabai tu ;DDD
Puse tiesos, puse nusišnekėjai apie kainas detalių.
C4 iki 900lt su pakeitimu, C5 nuo 1200lt
Puse tiesos, puse nusišnekėjai apie kainas detalių.
C4 iki 900lt su pakeitimu, C5 nuo 1200lt
jei fuflo desi toli nevaziuosi bet i 900 tikrai tilpsi
jei daugiau 110 nevaziuoji tai px bet jei daugiau tai nx net nera ka ziuret i 5 begiu
jei daugiau 110 nevaziuoji tai px bet jei daugiau tai nx net nera ka ziuret i 5 begiu
Пользователь
2013-02-07 17:05
2013-02-07
16:47 писал:
nu jo zinovas:D siurbliai seip nebent daug pravaziavus bus. jei daugiau trasoj vaziuoji tai siulau 6 begiu ziuret nes 5 begiu trasoj nelabai su ja. dirzu keitimas tai alkuninio skyvas nuo 250-500lt, pagrindinio dirzo itempimo guolis nebrangiausias 144lt, po itempimo guoliu esantis guolis 120lt, dirzas vidutine kaina kazkas apie 75lt, toliau siurblio dirzas 84lt beroc, jo itempeju kainu nezinau nes pats nekeiciau, bet ju 2 ten stovi bus irgi nepigus. Kazkas netoli 1000lt vien detales, na dar zurint kaip vandens pompos stovis ji apie 150lt. Prie 3 metus servise c4 keite dirzus tai paliko 1200lt bet nekeite alkuninio skyvo. pravaziavo apie 70k km. dirzas dar px buvo, bet vienas guolis jau pacypavo. Siemet pats keiciau dirzus tai mazdaug pasakiau kokios kainos daliu.
v6 motorui 2.5tdi ten nuo 2000lt dirzu keitimas.
v6 motorui 2.5tdi ten nuo 2000lt dirzu keitimas.
2013-02-07
16:52 писал:
Žinove tu ble:lol::lol: kas tau su 5pavare nelabai trasoj??? 5 bėgiu, 2 tūkst apsukų nelabai tu ;DDD
Puse tiesos, puse nusišnekėjai apie kainas detalių.
C4 iki 900lt su pakeitimu, C5 nuo 1200lt
Puse tiesos, puse nusišnekėjai apie kainas detalių.
C4 iki 900lt su pakeitimu, C5 nuo 1200lt
2013-02-07
16:59 писал:
jei fuflo desi toli nevaziuosi bet i 900 tikrai tilpsi:lol:
jei daugiau 110 nevaziuoji tai px bet jei daugiau tai nx net nera ka ziuret i 5 begiu
jei daugiau 110 nevaziuoji tai px bet jei daugiau tai nx net nera ka ziuret i 5 begiu
dariau fuflo turginiui variantui , 660 su darbu tilpau. Kažką girdėjęs esi, bet nežinai
Пользователь
2013-02-07 17:42
2013-02-07
16:52 писал:
Žinove tu ble:lol::lol: kas tau su 5pavare nelabai trasoj??? 5 bėgiu, 2 tūkst apsukų nelabai tu ;DDD
Puse tiesos, puse nusišnekėjai apie kainas detalių.
C4 iki 900lt su pakeitimu, C5 nuo 1200lt
Puse tiesos, puse nusišnekėjai apie kainas detalių.
C4 iki 900lt su pakeitimu, C5 nuo 1200lt
2013-02-07
16:59 писал:
jei fuflo desi toli nevaziuosi bet i 900 tikrai tilpsi:lol:
jei daugiau 110 nevaziuoji tai px bet jei daugiau tai nx net nera ka ziuret i 5 begiu
jei daugiau 110 nevaziuoji tai px bet jei daugiau tai nx net nera ka ziuret i 5 begiu
2013-02-07
17:05 писал:
dariau fuflo turginiui variantui , 660 su darbu tilpau. Kažką girdėjęs esi, bet nežinai;):thumbup:
zinau puikiai nepergyvenk. beveik kiekvienos skyvai sleivoja o jie nepigus. jei ten nieko nekeitei tai taip ir sakyk geriau. jei taip tai as pasikeiciau uz 200lt plius skyvas nuo kito tureto variklio
Ваше послание |
|