Пользователь
2013-02-20 17:28
Sveiki,
Esu girdėjęs, kad šį modelį galima "turbinti" iki 130 Kw. Kazka girdėjau, kad keičia turbina ir čipuoja. Sakykit gal kas yra tai jau padaręs ar žino pakankamai geros teorijos apie tai. Gal dar žinosite į kokią sumą galima orentuotis.
Ačiū už atsakymą iš anksto.
Esu girdėjęs, kad šį modelį galima "turbinti" iki 130 Kw. Kazka girdėjau, kad keičia turbina ir čipuoja. Sakykit gal kas yra tai jau padaręs ar žino pakankamai geros teorijos apie tai. Gal dar žinosite į kokią sumą galima orentuotis.
Ačiū už atsakymą iš anksto.
Пользователь
2013-02-20 18:04
pas drauga buvo irgi c4 2.5 tdi jis ja cipavo ar dar kazka dare sake kad yra apie 120kw nu trauke neblogai bet iki to momento kol nepadragino su mondeo 2.0 96kw tai ta monde padare ta 2.5 tdi cipinta tai draugelis ten vaiksciojo spjaudesi realiausiai tik pripasakojo kad 120kw o tiek nebuvo gi nieks nematuoja ant dyno stendu
Пользователь
2013-02-20 22:48
as suprantu jei ten pacipuoji ir lakstai sau, bet jau pradet iki tiek ten kelt galia, tuo labiau, kad cia senas auto, kuris bus pravazeves maziausiai 600k km, tai ka as zn... gal geriau butu pasiimt kokia s4 ar s6 ir pjaut ten ja
Пользователь
2013-02-20 23:05
85 manau iki kokiu 100 cipojasi, seip 103kw neblogai galima uzcipint, bet dar priklauso nuo to kokio stovio masina.Pvz as su Seat Toledo 1.8 92kw kuri priziuriu labai gerai padariau Mondeo 2.5 125kw.Taigi reikia dar atsizvelgt i masinos stovi
Пользователь
2013-02-20 23:39
2013-02-20
23:05 писал:
85 manau iki kokiu 100 cipojasi, seip 103kw neblogai galima uzcipint, bet dar priklauso nuo to kokio stovio masina.Pvz as su Seat Toledo 1.8 92kw kuri priziuriu labai gerai padariau Mondeo 2.5 125kw.Taigi reikia dar atsizvelgt i masinos stovi ;)
kad mondeo padarai cia nereik girtis , jos ten labai gera trauka nepasizymi , kilovatai tik ant popieriaus , ,, susitik kad ir alfa romeo koke su 1.8 TS 92kw , tada girkis kad neatsilikai , ,cia kaip pvz , kad nereik girtis
Пользователь
2013-02-21 00:13
O kaip mistubishi Galantai 2.0 100kw?
gedasjns
87 / 0
2013-02-21 07:24
2013-02-21
00:13 писал:
O kaip mistubishi Galantai 2.0 100kw?
Jei galant'a - tai tik V6 2.5ltr. Sanaudos skirsis litru, o vaziavimas nepalyginimas. Siaip automobilis geras.
Privalumai:
● Vaziuokle minksta,
● Salono medziagos malonios, geros kokybes,
● Grazus dizainas, nenuobodi isvaizda (skirtingai nei daugumos japonu)
Trukumai:
● Vaziuokle - sarnyrai,
● Rudys rudys rudys,
● Jei 2ltr variklis - aukstos apsukos vaizuojant nors ir 100km/h greiciu,
● Gal ne visiems - taciau nuolatines problemos su "babinomis",
● Is 2ltr variklio nesitikek nei ekonomijos, nei traukos. Blogesnis pasirinkimas gali buti nebent 66kw dizelis.
Nori suzinoti placiau - eik i Mitsu kluba, tenai sie automobiliai islinksniuoti jau desimtys kartu.
Privalumai:
● Vaziuokle minksta,
● Salono medziagos malonios, geros kokybes,
● Grazus dizainas, nenuobodi isvaizda (skirtingai nei daugumos japonu)
Trukumai:
● Vaziuokle - sarnyrai,
● Rudys rudys rudys,
● Jei 2ltr variklis - aukstos apsukos vaizuojant nors ir 100km/h greiciu,
● Gal ne visiems - taciau nuolatines problemos su "babinomis",
● Is 2ltr variklio nesitikek nei ekonomijos, nei traukos. Blogesnis pasirinkimas gali buti nebent 66kw dizelis.
Nori suzinoti placiau - eik i Mitsu kluba, tenai sie automobiliai islinksniuoti jau desimtys kartu.
maumas
7657 / 0
2013-02-21 10:34
2013-02-21
00:13 писал:
O kaip mistubishi Galantai 2.0 100kw?
2013-02-21
07:24 gedasjns писал:
Jei galant'a - tai tik V6 2.5ltr. Sanaudos skirsis litru, o vaziavimas nepalyginimas. Siaip automobilis geras.
Privalumai:
● Vaziuokle minksta,
● Salono medziagos malonios, geros kokybes,
● Grazus dizainas, nenuobodi isvaizda (skirtingai nei daugumos japonu)
Trukumai:
● Vaziuokle - sarnyrai,
● Rudys rudys rudys,
● Jei 2ltr variklis - aukstos apsukos vaizuojant nors ir 100km/h greiciu,
● Gal ne visiems - taciau nuolatines problemos su "babinomis",
● Is 2ltr variklio nesitikek nei ekonomijos, nei traukos. Blogesnis pasirinkimas gali buti nebent 66kw dizelis.
Nori suzinoti placiau - eik i Mitsu kluba, tenai sie automobiliai islinksniuoti jau desimtys kartu.
Privalumai:
● Vaziuokle minksta,
● Salono medziagos malonios, geros kokybes,
● Grazus dizainas, nenuobodi isvaizda (skirtingai nei daugumos japonu)
Trukumai:
● Vaziuokle - sarnyrai,
● Rudys rudys rudys,
● Jei 2ltr variklis - aukstos apsukos vaizuojant nors ir 100km/h greiciu,
● Gal ne visiems - taciau nuolatines problemos su "babinomis",
● Is 2ltr variklio nesitikek nei ekonomijos, nei traukos. Blogesnis pasirinkimas gali buti nebent 66kw dizelis.
Nori suzinoti placiau - eik i Mitsu kluba, tenai sie automobiliai islinksniuoti jau desimtys kartu.
pridesiu nuos saves.tas 2.5 variklis tikrai padoriai traukia ir valgo pakankamai saikingai.bet ten yra niuansu su aptarnavimu.Dirzu keitimas gana saldus-i 1000lt kazin kaip iseis tilpt viska darant kaip priklauso, zvakes keiciant reikia nuardyt isiurbimo kolektoriu, zvakes brangios(min 50-60lt/vnt).Pas 2.0 varikli nera tokiu bajeriu.Vaziuokle patvari, tik nereikia uzleist, naujos detales nepigios, bet restauruojama.Kebulai, yra ju silpnoji vieta, ypac galines arkos, ir siaip visi galai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Ваше послание |
|