Пользователь
2020-09-09 22:01
Sveiki. Atsirado problema su motoru. Buvo pakeistos visos kuro žarnelės einančios į purkštukus. Ryte užvedus stipriai meta mėlyną dūma ir variklis stipriai kalatojasi, toks jausmas kad vienas cilindras nedirbtų, apsukos taip pat šokinėja. Pravažiavus porą km, nebemeta jokio dūmelio, tačiau apsukos vistiek netolygios. Jaučiasi kad vis sutrūkčioja variklis. Kas galėtų būti? Purkštukai? Kuro siurblys? Kompresija nevienoda?
Пользователь
2020-09-10 09:34
Įstatyk kuro vožtuvą neleidžiantį kurui nubėgti atgal į baką, jų pilna pirkti autoaibėje, kitose pardėse, net turguje.Gali būti kad kuras nutekinėja atgal į baką žarnelės niekuo dėtos....JEI NEPAADĖS tuomet jau darykis DIAGNOSTIKĄ parodys ar siurblys ar purkštukai ar kas dar....jei nieko nerodys tuomet aišku kad metas parduoti auto, abejoiju ar su degimu kas gali būti....nors buvo keli atvejai, na ir šiaip ko norėti dyzeliai realiai visi būna iki LT jau nuvažiavę minimum 500-700k km, tik atsukta rida.Realiai tokio amžiaus gali būt antras spidometro ratas, ir virš milijono tikra rida
TakTak
22 / 0
2020-09-13 16:10
Realiai tai geriau diagnostiką pirma daryk, o ne spėliok. Jei spėliosim čia visi, tai tu greičiau čia atrestauruosi tą mašiną, kol prieisi prie sprendimo. Dar žiūrint, kada keitei savo tepalus, tepalo filtrą ir šiaip diagnostika tiksliai purkštukų gedimo neparodys, daug tiksliau gausis, jei ant stendo juos dėsi. O paskutinėj eilėj eina turbina arba variklio nusidėvėjimas (žiedai ir kita).
Žmogelis, kuris turi Vokietuką.
Пользователь
2020-09-14 08:18
Jei turi Opelį su 2, 2td varikliu tai neverta jokios diagn.daryti, keisk naują EGR vožtuvą, o jis šiame variklyje sunkokai išimamas, kolektoriaus viduje arba kaip mes vadiname VIDINIS EGR-as jis dažniausiai knisa protą , gera diagnistika brangiai kainuoja, naudotą EGR pasikeist arba seną išplauti pigiau 10 kartų.....Matau Tavo avatare Opelį
TakTak
22 / 0
2020-09-14 13:08
2020-09-14
08:18 писал:
Jei turi Opelį su 2, 2td varikliu tai neverta jokios diagn.daryti, keisk naują EGR vožtuvą, o jis šiame variklyje sunkokai išimamas, kolektoriaus viduje arba kaip mes vadiname VIDINIS EGR-as jis dažniausiai knisa protą , gera diagnistika brangiai kainuoja, naudotą EGR pasikeist arba seną išplauti pigiau 10 kartų.....Matau Tavo avatare Opelį:)
Emm, jeigu tu čia apie mane kalbi - jo, turiu Opelį su tuo nekenčiamu 2.2 DTI, bet man viskas su juo gerai, kuo puikiausiai eina. Šį savaitgalį ardysiu visą įsiurbimo koliką, valysiu nuo suodžių, keisiu tarpinę ir tiek. Su tuo EGR man nėra jokių problemų, su siurbliu irgi.
Žmogelis, kuris turi Vokietuką.
Ваше послание |
|