Audi A6 1.8T

Создал Пользователь 2012-10-25
2012-10-25 20:34
Sveiki, taigi galvoju pirkti kažką tai iš Audi A6 1.8T 110kW 1998m mechanine pavarų dėže. Kokie šiai mašinai gedimai aktualiausi? Girdėjau lyg ir turbinos nelaiko. Ar verta pirkti, nebus labai brangus išlaikymas?
2012-10-25 20:43
2012-10-25 20:34 писал: Sveiki, taigi galvoju pirkti kažką tai iš Audi A6 1.8T 110kW 1998m mechanine pavarų dėže. Kokie šiai mašinai gedimai aktualiausi? Girdėjau lyg ir turbinos nelaiko. Ar verta pirkti, nebus labai brangus išlaikymas?
2, 8 varikliu geriau ziurekis
2012-10-25 21:39
2012-10-25 20:34 писал: Sveiki, taigi galvoju pirkti kažką tai iš Audi A6 1.8T 110kW 1998m mechanine pavarų dėže. Kokie šiai mašinai gedimai aktualiausi? Girdėjau lyg ir turbinos nelaiko. Ar verta pirkti, nebus labai brangus išlaikymas?
teisingai girdejai, turbinos nelabai laiko, na ir tikriausiai girdejai siam modeliui pakaba silpnoka. Pats vazineju su 2.4 galios uztenka, nors pasiulyciau 2.8 rinktis, sanaudos ne ka skirias nuo 2.4 bet smagesnis. na ir v6 varikliui svarbu pasikeist pagr. dirza, kas taip pat kainuoja. apibendrinus auto komfortiska, bet gan nepigi ekspluotacija
2012-10-25 22:07
2012-10-25 20:34 писал: Sveiki, taigi galvoju pirkti kažką tai iš Audi A6 1.8T 110kW 1998m mechanine pavarų dėže. Kokie šiai mašinai gedimai aktualiausi? Girdėjau lyg ir turbinos nelaiko. Ar verta pirkti, nebus labai brangus išlaikymas?
2012-10-25 21:39 писал: teisingai girdejai, turbinos nelabai laiko, na ir tikriausiai girdejai siam modeliui pakaba silpnoka. Pats vazineju su 2.4 galios uztenka, nors pasiulyciau 2.8 rinktis, sanaudos ne ka skirias nuo 2.4 bet smagesnis. na ir v6 varikliui svarbu pasikeist pagr. dirza, kas taip pat kainuoja. apibendrinus auto komfortiska, bet gan nepigi ekspluotacija:thumbup:
pasakos del turbinu.
2012-10-25 22:35
laiko tos turbinos tik tepalus laiku reikia keist ir nepilt visokio s.... 5 metus jau mano zmona su tokia vazineja ir vargo nemato, aisku vaziuokle reikia remontuot daznokai bet sarnyrus galima restauruot, tai laiko daug geriau nei nauji. dirzus su visais guoliais ir vanden pompa keiciausi tai kainavo apie 500lt. o tam jusu 2.8 motorui kiek kainuotu? ir kiek kuro srebia tai b.b.dejau
2012-10-26 00:34
2012-10-25 20:34 писал: Sveiki, taigi galvoju pirkti kažką tai iš Audi A6 1.8T 110kW 1998m mechanine pavarų dėže. Kokie šiai mašinai gedimai aktualiausi? Girdėjau lyg ir turbinos nelaiko. Ar verta pirkti, nebus labai brangus išlaikymas?
2012-10-25 21:39 писал: teisingai girdejai, turbinos nelabai laiko, na ir tikriausiai girdejai siam modeliui pakaba silpnoka. Pats vazineju su 2.4 galios uztenka, nors pasiulyciau 2.8 rinktis, sanaudos ne ka skirias nuo 2.4 bet smagesnis. na ir v6 varikliui svarbu pasikeist pagr. dirza, kas taip pat kainuoja. apibendrinus auto komfortiska, bet gan nepigi ekspluotacija:thumbup:
perki masina su puse "limono" km tai nesitikek, kad turbina laikytu. ju rezervas plius minus 150k km. priklausomai kaip priziureta, t.y. kokie tepalai pilti ir ar laiku keisti.
1757 / 0
2012-10-26 08:42
2012-10-25 22:35 писал: laiko tos turbinos tik tepalus laiku reikia keist ir nepilt visokio s.... 5 metus jau mano zmona su tokia vazineja ir vargo nemato, aisku vaziuokle reikia remontuot daznokai bet sarnyrus galima restauruot, tai laiko daug geriau nei nauji. dirzus su visais guoliais ir vanden pompa keiciausi tai kainavo apie 500lt. o tam jusu 2.8 motorui kiek kainuotu? ir kiek kuro srebia tai b.b.dejau
tvarkingas 2, 8 ryja ne ka daugiau nei tavo 1, 8T. palygink kuriam varikliui lengviau ta pati svori nesti?
You serious?
2012-10-26 08:49
su turbina vaziuoja daug smagiau
1757 / 0
2012-10-26 09:13
2012-10-26 08:49 писал: su turbina vaziuoja daug smagiau:shocking:
kur tas smagumas nesuprantu tas pats 110kw kaip ir 2, 6 variklyje, o kebulas sunkesnis nei a4.
You serious?
2012-10-26 09:24
o tai kam skirta turbina?
2012-10-26 10:15
2012-10-26 09:24 писал: o tai kam skirta turbina?:shocking:
o tavo manymu kaip paprastas 1.8 patemtu ta a6?
1757 / 0
2012-10-26 10:18
2012-10-26 09:24 писал: o tai kam skirta turbina?:shocking:
tai tu ziurek ne i turbina o i kw skaiciu. kur 1, 8T 110kw o kur 2, 8 128kw.
You serious?
2012-10-26 10:26
2012-10-25 22:35 писал: laiko tos turbinos tik tepalus laiku reikia keist ir nepilt visokio s.... 5 metus jau mano zmona su tokia vazineja ir vargo nemato, aisku vaziuokle reikia remontuot daznokai bet sarnyrus galima restauruot, tai laiko daug geriau nei nauji. dirzus su visais guoliais ir vanden pompa keiciausi tai kainavo apie 500lt. o tam jusu 2.8 motorui kiek kainuotu? ir kiek kuro srebia tai b.b.dejau
2012-10-26 08:42 giedzka писал: tvarkingas 2, 8 ryja ne ka daugiau nei tavo 1, 8T. palygink kuriam varikliui lengviau ta pati svori nesti?
maniske aude benzo ima 9ltr o duju 10, draugelis a4 turejo su 2.8 motoru tai be 14ltr niekaip.taip kad as neseku cia pasaku. o ar tu asmeniskai pats vaziavai su 1.8t???
2012-10-26 10:27
2012-10-26 09:24 писал: o tai kam skirta turbina?:shocking:
2012-10-26 10:18 giedzka писал: tai tu ziurek ne i turbina o i kw skaiciu. kur 1, 8T 110kw o kur 2, 8 128kw.
palygink svori varikliu 1.8 ir 2.8..... manau kad 2.8 sunkesnis beveik dvigubai
2012-10-26 10:38
pamirsk ta 1.8 su turbina .pirmas dalykas dirza brngu keist.antra geriau imk 2.4 optimaliausias dalykas .megsti kilt imk 2.8 o 2.6 nelabai varikliai.kas liecia dyzelius tai nuo 98 2.5tdi blogesni varikliai.imant vaziuokle aliumine su daug salenbloku jei vienas bilda sunku rast.draugas turejo sako vaziuoju bilda is ervisa ir nieko neranda.
2012-10-26 10:44
o prie ko cia variklio svoris
2012-10-26 11:05
2012-10-26 10:44 писал: o prie ko cia variklio svoris:shocking:
prie to kad kuo sunkesne tuo sunkiau temt ir variklio svoris ieina i bendra mase 1.8t 1355 o kg 2.8 1470 kg
bet nepasakyciau kad labai didelis skirtumas.
2012-10-26 11:30
2012-10-26 10:38 писал: pamirsk ta 1.8 su turbina .pirmas dalykas dirza brngu keist.antra geriau imk 2.4 optimaliausias dalykas .megsti kilt imk 2.8 o 2.6 nelabai varikliai.kas liecia dyzelius tai nuo 98 2.5tdi blogesni varikliai.imant vaziuokle aliumine su daug salenbloku jei vienas bilda sunku rast.draugas turejo sako vaziuoju bilda is ervisa ir nieko neranda.
dirza pasikeiciau per 4.5 val , kainavo 500lt. o kiek kainuos v formos 2.8 varikliui????
2012-10-26 11:31
2012-10-26 10:44 писал: o prie ko cia variklio svoris:shocking:
2012-10-26 11:05 писал: prie to kad kuo sunkesne tuo sunkiau temt ir variklio svoris ieina i bendra mase 1.8t 1355 o kg 2.8 1470 kg
bet nepasakyciau kad labai didelis skirtumas.
na uzdek 115 kg ant priekio tai kaip tau atrodo nuo to vaziuoklei geriau?
2012-10-26 11:39
2012-10-26 10:44 писал: o prie ko cia variklio svoris:shocking:
2012-10-26 11:05 писал: prie to kad kuo sunkesne tuo sunkiau temt ir variklio svoris ieina i bendra mase 1.8t 1355 o kg 2.8 1470 kg
bet nepasakyciau kad labai didelis skirtumas.
2012-10-26 11:31 писал: na uzdek 115 kg ant priekio tai kaip tau atrodo nuo to vaziuoklei geriau?
kalba ejo apie trauka ar vaziuokle? cia ne mano bedos jei gamintojas nepaskaiciavo to.
2012-10-26 11:45
temos autorius klause apie gedimus
2012-10-26 11:59
2012-10-26 11:45 писал: temos autorius klause apie gedimus
vaziuoklia tvarkysi vistiek anksciau ar veliau. klausimas dabar paprastas kiek kainuoja 1.8T turbina? deveta pirkt loterija. tvarkomos jos? kokia to kaina? toliau jei klausia apie islaikyma ar brangu ar ne kas bus jei zmogus uzsimanys dujas isidet? nejau tinka tokios pacios kaip ir paprastam varikliui? o jei ne kokia tos yrangos kaina?
2012-10-26 12:35
2012-10-26 09:24 писал: o tai kam skirta turbina?:shocking:
2012-10-26 10:15 писал: o tavo manymu kaip paprastas 1.8 patemtu ta a6? :shocking:
sena A6 mates su 1, 8 paprastu varikliu bet C5 kebule neteke matyt kad butu 1, 8 be turbo.turbut net nera tokiu,
1757 / 0
2012-10-26 12:36
2012-10-26 11:45 писал: temos autorius klause apie gedimus
2012-10-26 11:59 писал: vaziuoklia tvarkysi vistiek anksciau ar veliau. klausimas dabar paprastas kiek kainuoja 1.8T turbina? deveta pirkt loterija. tvarkomos jos? kokia to kaina? toliau jei klausia apie islaikyma ar brangu ar ne kas bus jei zmogus uzsimanys dujas isidet? nejau tinka tokios pacios kaip ir paprastam varikliui? o jei ne kokia tos yrangos kaina?
paprastas dujas gali deti tada kai nori pasigaminti bomba o sjp tai i turbinini motora eina taskines dujos, manau koki 1, 5tks kainuos.restauracija turbinu prasideda turbut nuo 1000-1200lt.
You serious?
1757 / 0
2012-10-26 12:37
2012-10-26 09:24 писал: o tai kam skirta turbina?:shocking:
2012-10-26 10:15 писал: o tavo manymu kaip paprastas 1.8 patemtu ta a6? :shocking:
2012-10-26 12:35 писал: sena A6 mates su 1, 8 paprastu varikliu bet C5 kebule neteke matyt kad butu 1, 8 be turbo.turbut net nera tokiu,
kaip 1, 8 92 kw temptu pakankamai nrml.
You serious?
2012-10-26 13:27
2012-10-26 10:15 писал: o tavo manymu kaip paprastas 1.8 patemtu ta a6? :shocking:
2012-10-26 12:35 писал: sena A6 mates su 1, 8 paprastu varikliu bet C5 kebule neteke matyt kad butu 1, 8 be turbo.turbut net nera tokiu,
2012-10-26 12:37 giedzka писал: kaip 1, 8 92 kw temptu pakankamai nrml.
b5 pasata universala gerai vilko uzteko traukos tik kuro nemazai imdavo.
2012-10-26 20:06
2012-10-26 09:24 писал: o tai kam skirta turbina?:shocking:
2012-10-26 10:18 giedzka писал: tai tu ziurek ne i turbina o i kw skaiciu. kur 1, 8T 110kw o kur 2, 8 128kw.
Is to 1.8T labai nesunku pasidaryti 130kW+ su gamyklinem VW/Audi dalim ir tiunu, jei zinai ka darai.
2012-10-26 20:11
2012-10-26 09:24 писал: o tai kam skirta turbina?:shocking:
2012-10-26 10:18 giedzka писал: tai tu ziurek ne i turbina o i kw skaiciu. kur 1, 8T 110kw o kur 2, 8 128kw.
yra ir 142kw beros..tos quattro audes.tu kolowatai didesni buna.tu paprastu tai 128 kw 2, 8 benzinas.ziurinejau audi A6 c4 kebule quattro tai 2, 8kw ir 142kw galingumas.jeigu neklystu..
2012-10-26 20:12
2012-10-26 09:24 писал: o tai kam skirta turbina?:shocking:
2012-10-26 10:18 giedzka писал: tai tu ziurek ne i turbina o i kw skaiciu. kur 1, 8T 110kw o kur 2, 8 128kw.
2012-10-26 20:11 писал: yra ir 142kw beros..tos quattro audes.tu kolowatai didesni buna.tu paprastu tai 128 kw 2, 8 benzinas.ziurinejau audi A6 c4 kebule quattro tai 2, 8kw ir 142kw galingumas.jeigu neklystu..
221kW maksimaliai gamykliskai ejo i industrinius variklius.

i automobilius 176kW - Audi TT quattro sport
2012-10-26 20:17
2012-10-26 10:18 giedzka писал: tai tu ziurek ne i turbina o i kw skaiciu. kur 1, 8T 110kw o kur 2, 8 128kw.
2012-10-26 20:11 писал: yra ir 142kw beros..tos quattro audes.tu kolowatai didesni buna.tu paprastu tai 128 kw 2, 8 benzinas.ziurinejau audi A6 c4 kebule quattro tai 2, 8kw ir 142kw galingumas.jeigu neklystu..
2012-10-26 20:12 писал: 221kW maksimaliai gamykliskai ejo i industrinius variklius.

i automobilius 176kW - Audi TT quattro sport
tokiu "raketu" as neziurineju :( as domejausi daugiau realiomis masinomis..daznomis kas yra iprasta o ne spec komplektacijos ar vienetines pagal uzsakyma..nes norejau kazkada A6 c5 kebule imti 2, 8 benzina.ziurinejau paprastas visu 128kw..tik rask quattro iskart 142kw.netgi lindau i vokieciu saita pasitikslinti. sene audi a6 c4 kebule quattro 142kw.universalas.
2012-10-26 20:22
2012-10-26 20:11 писал: yra ir 142kw beros..tos quattro audes.tu kolowatai didesni buna.tu paprastu tai 128 kw 2, 8 benzinas.ziurinejau audi A6 c4 kebule quattro tai 2, 8kw ir 142kw galingumas.jeigu neklystu..
2012-10-26 20:12 писал: 221kW maksimaliai gamykliskai ejo i industrinius variklius.

i automobilius 176kW - Audi TT quattro sport
2012-10-26 20:17 писал: tokiu "raketu" as neziurineju :( as domejausi daugiau realiomis masinomis..daznomis kas yra iprasta o ne spec komplektacijos ar vienetines pagal uzsakyma..nes norejau kazkada A6 c5 kebule imti 2, 8 benzina.ziurinejau paprastas visu 128kw..tik rask quattro iskart 142kw.netgi lindau i vokieciu saita pasitikslinti. sene audi a6 c4 kebule quattro 142kw.universalas.
pas mus A6 ir passatai beveik visi su 2.8, 30V 142kW eina. tiesa toki unikalesni teko pavairuoti - 8 katilu W formos - 4.0L apie 200kW. siaip atrodo kaip paprastas passatas, bet variklis unikalus.

kai pamaciau, kad gale W8 parasyta galvojau jis pats ten uzsiklijavo
2012-10-26 20:28
2012-10-26 20:12 писал: 221kW maksimaliai gamykliskai ejo i industrinius variklius.

i automobilius 176kW - Audi TT quattro sport
2012-10-26 20:17 писал: tokiu "raketu" as neziurineju :( as domejausi daugiau realiomis masinomis..daznomis kas yra iprasta o ne spec komplektacijos ar vienetines pagal uzsakyma..nes norejau kazkada A6 c5 kebule imti 2, 8 benzina.ziurinejau paprastas visu 128kw..tik rask quattro iskart 142kw.netgi lindau i vokieciu saita pasitikslinti. sene audi a6 c4 kebule quattro 142kw.universalas.
2012-10-26 20:22 писал: pas mus A6 ir passatai beveik visi su 2.8, 30V 142kW eina. tiesa toki unikalesni teko pavairuoti - 8 katilu W formos - 4.0L apie 200kW. siaip atrodo kaip paprastas passatas, bet variklis unikalus.

kai pamaciau, kad gale W8 parasyta galvojau jis pats ten uzsiklijavo:lol::lol:
iki lietuvos daeina nebent tie 2.7 by turbo audes A6 c5.bet ju kilowatu as nezinau..kokio galingumo jos buna..o daugiau turbut nerasi europoj standarto kad butu galingos virs 200kw. aisku neskaitau tu a8 nuo 2006 ar kokiu.as sneku grynai apie tas a6 c5 kebule iki 2003 metu beros.
2012-10-26 20:32
2012-10-26 20:17 писал: tokiu "raketu" as neziurineju :( as domejausi daugiau realiomis masinomis..daznomis kas yra iprasta o ne spec komplektacijos ar vienetines pagal uzsakyma..nes norejau kazkada A6 c5 kebule imti 2, 8 benzina.ziurinejau paprastas visu 128kw..tik rask quattro iskart 142kw.netgi lindau i vokieciu saita pasitikslinti. sene audi a6 c4 kebule quattro 142kw.universalas.
2012-10-26 20:22 писал: pas mus A6 ir passatai beveik visi su 2.8, 30V 142kW eina. tiesa toki unikalesni teko pavairuoti - 8 katilu W formos - 4.0L apie 200kW. siaip atrodo kaip paprastas passatas, bet variklis unikalus.

kai pamaciau, kad gale W8 parasyta galvojau jis pats ten uzsiklijavo:lol::lol:
2012-10-26 20:28 писал: iki lietuvos daeina nebent tie 2.7 by turbo audes A6 c5.bet ju kilowatu as nezinau..kokio galingumo jos buna..o daugiau turbut nerasi europoj standarto kad butu galingos virs 200kw. aisku neskaitau tu a8 nuo 2006 ar kokiu.as sneku grynai apie tas a6 c5 kebule iki 2003 metu beros.
jo jo, neblogi tie 2.7 biturbo, tik A6 kebule jis "detiunintas" - 170 - 180kW

S4 eina su 195kW. mano draugas, kuris nesenai zuvo, toki turejo..
1757 / 0
2014-07-22 09:49
2012-10-26 20:22 писал: pas mus A6 ir passatai beveik visi su 2.8, 30V 142kW eina. tiesa toki unikalesni teko pavairuoti - 8 katilu W formos - 4.0L apie 200kW. siaip atrodo kaip paprastas passatas, bet variklis unikalus.

kai pamaciau, kad gale W8 parasyta galvojau jis pats ten uzsiklijavo:lol::lol:
2012-10-26 20:28 писал: iki lietuvos daeina nebent tie 2.7 by turbo audes A6 c5.bet ju kilowatu as nezinau..kokio galingumo jos buna..o daugiau turbut nerasi europoj standarto kad butu galingos virs 200kw. aisku neskaitau tu a8 nuo 2006 ar kokiu.as sneku grynai apie tas a6 c5 kebule iki 2003 metu beros.
2012-10-26 20:32 писал: jo jo, neblogi tie 2.7 biturbo, tik A6 kebule jis "detiunintas" - 170 - 180kW

S4 eina su 195kW. mano draugas, kuris nesenai zuvo, toki turejo..
O kaip tie 2, 8 142kw varikliai?
You serious?

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами