Audi a4 vairo kolonele

Создал Пользователь 2013-03-20
2013-03-20 20:09
Sveiki pirkau nesenei audi a4 96m 19 tdi, ir yra tokia beda tik atleidi vaira ir iskart nesa i desine puse belenkaip turi ji ant itampos laikyti net pats vairas susisuka i ta puse kuria nesa.Patvirtinkit ar cia vairo kolonele, nes viska isbandziau ratu suvedima naujai padare, padangas pakeiciau vistiek nesa, aciu.Ir dar norejau paklaust o b5 pasato tinka vairo kolonele ar ne dekui.Ir patarkit sunku ja pakeist ir ar apsimoka?
2013-03-20 20:13
gal dauztas gerai uztat ir nesa, bet jei suvedima dare turejo pamatyt. seip nemazai kainuoja, manau kazkur 600 lt turetum tilpti.
2013-03-20 20:21
2013-03-20 20:13 писал: gal dauztas gerai uztat ir nesa, bet jei suvedima dare turejo pamatyt. seip nemazai kainuoja, manau kazkur 600 lt turetum tilpti.
dekui uz atsakyma, tai va kad idomiai servise nieko nesake, vaziuokle tai tikrai gera nes nesenei perinka ir tas pats pries pakeitima taip nese ir dabar po visko taip nesa greiciausiai buvo kazkada musta, jokiu variantu nelieka tik kaip pati vairo kolonele.
7657 / 0
2013-03-20 20:44
2013-03-20 20:13 писал: gal dauztas gerai uztat ir nesa, bet jei suvedima dare turejo pamatyt. seip nemazai kainuoja, manau kazkur 600 lt turetum tilpti.
2013-03-20 20:21 писал: dekui uz atsakyma, tai va kad idomiai servise nieko nesake, vaziuokle tai tikrai gera nes nesenei perinka ir tas pats pries pakeitima taip nese ir dabar po visko taip nesa greiciausiai buvo kazkada musta, jokiu variantu nelieka tik kaip pati vairo kolonele.
tu geriau nuvaziuok pas specus kur kebulus tampo, jei yra kliurka geometrijoj, jie staigiai ras.Klausimas-kaip isiprasyt pas juos.Kam tau ta kolonele keist , jei ji neleidzia skyscio?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-03-21 14:05
galinis balkis gal lenktas, o jei tiesiai vaziuoji vairas tiesiai buna ar pakreiptas i kazkuri sona siek tiek?
2013-03-21 19:23
2013-03-20 20:13 писал: gal dauztas gerai uztat ir nesa, bet jei suvedima dare turejo pamatyt. seip nemazai kainuoja, manau kazkur 600 lt turetum tilpti.
2013-03-20 20:21 писал: dekui uz atsakyma, tai va kad idomiai servise nieko nesake, vaziuokle tai tikrai gera nes nesenei perinka ir tas pats pries pakeitima taip nese ir dabar po visko taip nesa greiciausiai buvo kazkada musta, jokiu variantu nelieka tik kaip pati vairo kolonele.
2013-03-20 20:44 maumas писал: tu geriau nuvaziuok pas specus kur kebulus tampo, jei yra kliurka geometrijoj, jie staigiai ras.Klausimas-kaip isiprasyt pas juos.Kam tau ta kolonele keist , jei ji neleidzia skyscio?
Nezinau man servise sake, kad ten kazkas su jomis buna po avariju ir pn pacios jos viduje, skyscio neleidzia bet ji gal pati smugi gavusi.
2013-03-21 19:27
2013-03-21 14:05 писал: galinis balkis gal lenktas, o jei tiesiai vaziuoji vairas tiesiai buna ar pakreiptas i kazkuri sona siek tiek?
Na galinio balkio neziurejau reiks paziuret, taip vairas tiesiai stovi, bet kai pradedi vaziuoti is karto vaira nesa i desine ir automatiskai vaira kazkaip suka i desine, turiu vaira laikyti i kaire puse ant itampos kad nesusuktu ir nenestu i desine.Seip vairas stovi tiesiai.
2013-03-21 19:46
2013-03-21 14:05 писал: galinis balkis gal lenktas, o jei tiesiai vaziuoji vairas tiesiai buna ar pakreiptas i kazkuri sona siek tiek?
2013-03-21 19:27 писал: Na galinio balkio neziurejau reiks paziuret, taip vairas tiesiai stovi, bet kai pradedi vaziuoti is karto vaira nesa i desine ir automatiskai vaira kazkaip suka i desine, turiu vaira laikyti i kaire puse ant itampos kad nesusuktu ir nenestu i desine.Seip vairas stovi tiesiai.
suvedima pasidryk ziurek gal buvo gavus neisejo ratu tiesei pastatyt is sakes pribure
2013-03-21 19:46
2013-03-21 14:05 писал: galinis balkis gal lenktas, o jei tiesiai vaziuoji vairas tiesiai buna ar pakreiptas i kazkuri sona siek tiek?
2013-03-21 19:27 писал: Na galinio balkio neziurejau reiks paziuret, taip vairas tiesiai stovi, bet kai pradedi vaziuoti is karto vaira nesa i desine ir automatiskai vaira kazkaip suka i desine, turiu vaira laikyti i kaire puse ant itampos kad nesusuktu ir nenestu i desine.Seip vairas stovi tiesiai.
писал: ..
Na dekui reikes pabandyti, vis delto vairas ne tiesiai stovi kai vaziuoji tiesiai jis kairiau stovi pasisukes.
2013-03-21 19:53
2013-03-20 20:13 писал: gal dauztas gerai uztat ir nesa, bet jei suvedima dare turejo pamatyt. seip nemazai kainuoja, manau kazkur 600 lt turetum tilpti.
2013-03-20 20:21 писал: dekui uz atsakyma, tai va kad idomiai servise nieko nesake, vaziuokle tai tikrai gera nes nesenei perinka ir tas pats pries pakeitima taip nese ir dabar po visko taip nesa greiciausiai buvo kazkada musta, jokiu variantu nelieka tik kaip pati vairo kolonele.
2013-03-20 20:44 maumas писал: tu geriau nuvaziuok pas specus kur kebulus tampo, jei yra kliurka geometrijoj, jie staigiai ras.Klausimas-kaip isiprasyt pas juos.Kam tau ta kolonele keist , jei ji neleidzia skyscio?
kolonele cia nepreko
2013-03-21 20:02
2013-03-20 20:09 писал: Sveiki pirkau nesenei audi a4 96m 19 tdi, ir yra tokia beda tik atleidi vaira ir iskart nesa i desine puse belenkaip turi ji ant itampos laikyti net pats vairas susisuka i ta puse kuria nesa.Patvirtinkit ar cia vairo kolonele, nes viska isbandziau ratu suvedima naujai padare, padangas pakeiciau vistiek nesa, aciu.Ir dar norejau paklaust o b5 pasato tinka vairo kolonele ar ne dekui.Ir patarkit sunku ja pakeist ir ar apsimoka?
kolonele tikslei ne prieko
2013-03-21 20:08
sc
2013-03-21 20:09
Na bandysiu dar karta suvedima daryti kitame servise, greiciausiai kad kazkas bus sulenkta ar sumesta.
2013-03-21 20:11
uzkliuvo tavo sakinys - vairas stovi ne tiesiai, apturejau toki sposa- vairas nestovi tiesiai, nesa i viena puse, net rankas paskausta nuo vairo laikymo, kas per velnias? o pasirodo kaskas buvo su vairo mechanizmu, vaira nujame, ir per viena dantuka prasiko, mano patarimas, kuris tau nekainuos- pastatyk ratus tiesiai, jei vairas nors truputi nestovi tiesiai, tada nujami vaira ir dedi tiesiai, babandyk gal pades?
2013-03-21 20:17
2013-03-21 20:11 писал: uzkliuvo tavo sakinys - vairas stovi ne tiesiai, apturejau toki sposa- vairas nestovi tiesiai, nesa i viena puse, net rankas paskausta nuo vairo laikymo, kas per velnias? :shocking: o pasirodo kaskas buvo su vairo mechanizmu, vaira nujame, ir per viena dantuka prasiko, mano patarimas, kuris tau nekainuos- pastatyk ratus tiesiai, jei vairas nors truputi nestovi tiesiai, tada nujami vaira ir dedi tiesiai, babandyk gal pades?
100 proc nepades, cia problema ne vairo padety, prie ko cia vairas jei traukia i sona, gali vaira sukinet 360 laipsniu ir vistiek jei trauke tai ir trauks
2013-03-21 20:22
2013-03-21 20:11 писал: uzkliuvo tavo sakinys - vairas stovi ne tiesiai, apturejau toki sposa- vairas nestovi tiesiai, nesa i viena puse, net rankas paskausta nuo vairo laikymo, kas per velnias? :shocking: o pasirodo kaskas buvo su vairo mechanizmu, vaira nujame, ir per viena dantuka prasiko, mano patarimas, kuris tau nekainuos- pastatyk ratus tiesiai, jei vairas nors truputi nestovi tiesiai, tada nujami vaira ir dedi tiesiai, babandyk gal pades?
2013-03-21 20:17 писал: 100 proc nepades, cia problema ne vairo padety, prie ko cia vairas jei traukia i sona, gali vaira sukinet 360 laipsniu ir vistiek jei trauke tai ir trauks :beer:
gal, bet paziureti juk galima, nieko nekainuos? sakai ne prie ko? tarkim vairas triju stipinu, ziurint pagal laikrodi -9 3 6 , taip ? prasiki padeti ir rodo 10 4 6 , taip ? bet tu juk iprates laikyti ji 9 3 6 , taip ? jau automatiskai gaunasi tisimas, priklauso i kure puse prasikai, ar ne?logiska? o del suvedimo, jei kaskas negerai jie jo nepadarys, arba meistrai prasti varai dar kart tegu pastato normaliai arba babkes grazina,
2013-03-21 20:25
2013-03-21 20:11 писал: uzkliuvo tavo sakinys - vairas stovi ne tiesiai, apturejau toki sposa- vairas nestovi tiesiai, nesa i viena puse, net rankas paskausta nuo vairo laikymo, kas per velnias? :shocking: o pasirodo kaskas buvo su vairo mechanizmu, vaira nujame, ir per viena dantuka prasiko, mano patarimas, kuris tau nekainuos- pastatyk ratus tiesiai, jei vairas nors truputi nestovi tiesiai, tada nujami vaira ir dedi tiesiai, babandyk gal pades?
2013-03-21 20:17 писал: 100 proc nepades, cia problema ne vairo padety, prie ko cia vairas jei traukia i sona, gali vaira sukinet 360 laipsniu ir vistiek jei trauke tai ir trauks :beer:
2013-03-21 20:22 писал: gal, bet paziureti juk galima, nieko nekainuos? :lol::lol: sakai ne prie ko? tarkim vairas triju stipinu, ziurint pagal laikrodi -9 3 6 , taip ? prasiki padeti ir rodo 10 4 6 , taip ? bet tu juk iprates laikyti ji 9 3 6 , taip ? jau automatiskai gaunasi tisimas, priklauso i kure puse prasikai, ar ne?logiska? o del suvedimo, jei kaskas negerai jie jo nepadarys, arba meistrai prasti :thumbdown: varai dar kart tegu pastato normaliai arba babkes grazina, :beer:
tai jei traukia, tai traukia nepriklausoimai kaip vairas stovi ar 9 3 6, ar 10 4 7, as sakau, vairo padetis cia ne prie ko, problema cia kitur
2013-03-21 20:25
2013-03-21 20:11 писал: uzkliuvo tavo sakinys - vairas stovi ne tiesiai, apturejau toki sposa- vairas nestovi tiesiai, nesa i viena puse, net rankas paskausta nuo vairo laikymo, kas per velnias? :shocking: o pasirodo kaskas buvo su vairo mechanizmu, vaira nujame, ir per viena dantuka prasiko, mano patarimas, kuris tau nekainuos- pastatyk ratus tiesiai, jei vairas nors truputi nestovi tiesiai, tada nujami vaira ir dedi tiesiai, babandyk gal pades?
2013-03-21 20:17 писал: 100 proc nepades, cia problema ne vairo padety, prie ko cia vairas jei traukia i sona, gali vaira sukinet 360 laipsniu ir vistiek jei trauke tai ir trauks :beer:
Aisku nepades.Imi du pagaliokus po metra ar rulete kokiu 2metru ir lendi i apacia numatuoji atstumus ratu gale ir prieky nuo ratlankio iki ratlankio jei nesupizdinti ar padangos.Prieky jei masina priekiu vedama palieki daugiau 2-3mm.ir viskas bus gerai jei aisku nera isvirtimas visai nutaisytas .Ta pries tai gali pamatuoti su paprastu siulu ant kurio galo paprasta tiesiog saiba uzdejes.Ukiska bet paprasta ir veiksminga. :)
2013-03-21 20:27
paleidi vaira, ir iskart suka i sona, nepriklausomai kaip vairas stovi, dar galiu viena patarima duot, paziurek padangas, jei yra guzas, ar seip padanga deformuota, trauks i sona garantuotai
2013-03-21 20:27
2013-03-21 20:17 писал: 100 proc nepades, cia problema ne vairo padety, prie ko cia vairas jei traukia i sona, gali vaira sukinet 360 laipsniu ir vistiek jei trauke tai ir trauks :beer:
2013-03-21 20:22 писал: gal, bet paziureti juk galima, nieko nekainuos? :lol::lol: sakai ne prie ko? tarkim vairas triju stipinu, ziurint pagal laikrodi -9 3 6 , taip ? prasiki padeti ir rodo 10 4 6 , taip ? bet tu juk iprates laikyti ji 9 3 6 , taip ? jau automatiskai gaunasi tisimas, priklauso i kure puse prasikai, ar ne?logiska? o del suvedimo, jei kaskas negerai jie jo nepadarys, arba meistrai prasti :thumbdown: varai dar kart tegu pastato normaliai arba babkes grazina, :beer:
2013-03-21 20:25 писал: tai jei traukia, tai traukia nepriklausoimai kaip vairas stovi ar 9 3 6, ar 10 4 7, as sakau, vairo padetis cia ne prie ko, problema cia kitur
gali buti, bet man trauke butent nuo to, manau pabandyti kas nekainuoja patikrinti o po to suvedima daryti, sakau jei su vaziuokle beda tai ir suvedimo nepadaro
2013-03-21 20:30
2013-03-21 20:22 писал: gal, bet paziureti juk galima, nieko nekainuos? :lol::lol: sakai ne prie ko? tarkim vairas triju stipinu, ziurint pagal laikrodi -9 3 6 , taip ? prasiki padeti ir rodo 10 4 6 , taip ? bet tu juk iprates laikyti ji 9 3 6 , taip ? jau automatiskai gaunasi tisimas, priklauso i kure puse prasikai, ar ne?logiska? o del suvedimo, jei kaskas negerai jie jo nepadarys, arba meistrai prasti :thumbdown: varai dar kart tegu pastato normaliai arba babkes grazina, :beer:
2013-03-21 20:25 писал: tai jei traukia, tai traukia nepriklausoimai kaip vairas stovi ar 9 3 6, ar 10 4 7, as sakau, vairo padetis cia ne prie ko, problema cia kitur
2013-03-21 20:27 писал: gali buti, bet man trauke butent nuo to, :beer::beer: manau pabandyti kas nekainuoja patikrinti o po to suvedima daryti, sakau jei su vaziuokle beda tai ir suvedimo nepadaro :smilewink:
Ar po remonto tai nutiko ar po avarijos ar po padangu keitimo, va kur klausimas.Buvo ir padangas devetas uzsidedi ir traukia i sona.Nujotos blogu suvedimu.pakeiti ir viskas gerai.
2013-03-21 20:31
2013-03-21 20:22 писал: gal, bet paziureti juk galima, nieko nekainuos? :lol::lol: sakai ne prie ko? tarkim vairas triju stipinu, ziurint pagal laikrodi -9 3 6 , taip ? prasiki padeti ir rodo 10 4 6 , taip ? bet tu juk iprates laikyti ji 9 3 6 , taip ? jau automatiskai gaunasi tisimas, priklauso i kure puse prasikai, ar ne?logiska? o del suvedimo, jei kaskas negerai jie jo nepadarys, arba meistrai prasti :thumbdown: varai dar kart tegu pastato normaliai arba babkes grazina, :beer:
2013-03-21 20:25 писал: tai jei traukia, tai traukia nepriklausoimai kaip vairas stovi ar 9 3 6, ar 10 4 7, as sakau, vairo padetis cia ne prie ko, problema cia kitur
2013-03-21 20:27 писал: gali buti, bet man trauke butent nuo to, :beer::beer: manau pabandyti kas nekainuoja patikrinti o po to suvedima daryti, sakau jei su vaziuokle beda tai ir suvedimo nepadaro :smilewink:
ai, nu nesigincysiu, bet cia tikrai nesamone, kad vaira perstatei ir nustojo traukt :D:D, gal pas tave masina kokia su kaprizais, vairas neteisingai stovi tai uzsispyrus traukia i sona :D:D
2013-03-21 20:31
tai va ir sakau, gali but padangos cherovos
2013-03-21 20:33
2013-03-21 20:25 писал: tai jei traukia, tai traukia nepriklausoimai kaip vairas stovi ar 9 3 6, ar 10 4 7, as sakau, vairo padetis cia ne prie ko, problema cia kitur
2013-03-21 20:27 писал: gali buti, bet man trauke butent nuo to, :beer::beer: manau pabandyti kas nekainuoja patikrinti o po to suvedima daryti, sakau jei su vaziuokle beda tai ir suvedimo nepadaro :smilewink:
2013-03-21 20:31 писал: ai, nu nesigincysiu, bet cia tikrai nesamone, kad vaira perstatei ir nustojo traukt :D:D, gal pas tave masina kokia su kaprizais, vairas neteisingai stovi tai uzsispyrus traukia i sona :D:D
gi wauxhall taip tikrai info mazai kada traukti pradejo, del padangu irgi tiesa, padarys suvedima bet trauks, galima sukeisti- prieki su galu, bet kas per velniai- suvedima padaro bet traukia, mistika
2013-03-21 20:35
2013-03-21 20:11 писал: uzkliuvo tavo sakinys - vairas stovi ne tiesiai, apturejau toki sposa- vairas nestovi tiesiai, nesa i viena puse, net rankas paskausta nuo vairo laikymo, kas per velnias? :shocking: o pasirodo kaskas buvo su vairo mechanizmu, vaira nujame, ir per viena dantuka prasiko, mano patarimas, kuris tau nekainuos- pastatyk ratus tiesiai, jei vairas nors truputi nestovi tiesiai, tada nujami vaira ir dedi tiesiai, babandyk gal pades?
2013-03-21 20:17 писал: 100 proc nepades, cia problema ne vairo padety, prie ko cia vairas jei traukia i sona, gali vaira sukinet 360 laipsniu ir vistiek jei trauke tai ir trauks :beer:
2013-03-21 20:22 писал: gal, bet paziureti juk galima, nieko nekainuos? :lol::lol: sakai ne prie ko? tarkim vairas triju stipinu, ziurint pagal laikrodi -9 3 6 , taip ? prasiki padeti ir rodo 10 4 6 , taip ? bet tu juk iprates laikyti ji 9 3 6 , taip ? jau automatiskai gaunasi tisimas, priklauso i kure puse prasikai, ar ne?logiska? o del suvedimo, jei kaskas negerai jie jo nepadarys, arba meistrai prasti :thumbdown: varai dar kart tegu pastato normaliai arba babkes grazina, :beer:
na reiks pabandyti su tuo vairu, bet ziauriai nesa kazin ar tame cia beda kiek turejau auto tokio bajario dar neturejau:)
2013-03-21 20:37
2013-03-21 20:31 писал: tai va ir sakau, gali but padangos cherovos:beer:
Dar.Tiesiai ratus pastatai masina pirmyn atgal pastumdai , tik tada matuoji atstumus is apacios.O jei klausimas ar neskersa kas dviese pamatuok virvele storu siulu nuo galiniu ratu iki priekiniu ratu virsuje ir apacioje paprasciausiai pridedant siula ir matosi kiek yra isvirtimas ir suvedimas neteisingas.Dar kas paprasciau is virsaus tai atstumus pamatuok nuo ratu iki sparno i prieki ir i gala nors cia aisku ner tikslumo didelio jei nutaisyta viskas.bet jei tik suvedimas tai matysis.
2013-03-21 20:38
2013-03-21 20:17 писал: 100 proc nepades, cia problema ne vairo padety, prie ko cia vairas jei traukia i sona, gali vaira sukinet 360 laipsniu ir vistiek jei trauke tai ir trauks :beer:
2013-03-21 20:22 писал: gal, bet paziureti juk galima, nieko nekainuos? :lol::lol: sakai ne prie ko? tarkim vairas triju stipinu, ziurint pagal laikrodi -9 3 6 , taip ? prasiki padeti ir rodo 10 4 6 , taip ? bet tu juk iprates laikyti ji 9 3 6 , taip ? jau automatiskai gaunasi tisimas, priklauso i kure puse prasikai, ar ne?logiska? o del suvedimo, jei kaskas negerai jie jo nepadarys, arba meistrai prasti :thumbdown: varai dar kart tegu pastato normaliai arba babkes grazina, :beer:
2013-03-21 20:35 писал: na reiks pabandyti su tuo vairu, bet ziauriai nesa kazin ar tame cia beda :beer: kiek turejau auto tokio bajario dar neturejau:)
Padangas irgi pakeiciau, vaziuokle priekyje ir sutvarkyta po to padare suvedima ir vistiek nesa:)
2013-03-21 20:43
2013-03-21 20:22 писал: gal, bet paziureti juk galima, nieko nekainuos? :lol::lol: sakai ne prie ko? tarkim vairas triju stipinu, ziurint pagal laikrodi -9 3 6 , taip ? prasiki padeti ir rodo 10 4 6 , taip ? bet tu juk iprates laikyti ji 9 3 6 , taip ? jau automatiskai gaunasi tisimas, priklauso i kure puse prasikai, ar ne?logiska? o del suvedimo, jei kaskas negerai jie jo nepadarys, arba meistrai prasti :thumbdown: varai dar kart tegu pastato normaliai arba babkes grazina, :beer:
2013-03-21 20:35 писал: na reiks pabandyti su tuo vairu, bet ziauriai nesa kazin ar tame cia beda :beer: kiek turejau auto tokio bajario dar neturejau:)
2013-03-21 20:38 писал: Padangas irgi pakeiciau, vaziuokle priekyje ir sutvarkyta po to padare suvedima ir vistiek nesa:)
Zinai.Ta as pradejau daryti pats sau tik tada kai man su kompu meistras padare suvedima tada reikedavo laikyt isirezus vaira nes trauke i sona kaip tau dabar/.Pasekme suestos padangos.Poto imiausi metra ir viska perziurejes radau kad ratai susieina i prieki 5mm reiskia mazesnis tarpas nei ratu galineje dalyje.Padariau kaip rasiau pries tai ir viskas, jokio traukimo.ir dar nekarta teko paciam daryt taip paprastai garazelyje ir visada gerai.O apie tas geometrijas tai vienas tikras meistras pasakes yra gerai.Aparatura be zmogaus nedirba''... :) sekmes krapstant..;)
2013-03-21 20:46
2013-03-21 20:31 писал: tai va ir sakau, gali but padangos cherovos:beer:
2013-03-21 20:37 писал: Dar.Tiesiai ratus pastatai masina pirmyn atgal pastumdai , tik tada matuoji atstumus is apacios.O jei klausimas ar neskersa kas dviese pamatuok virvele storu siulu nuo galiniu ratu iki priekiniu ratu virsuje ir apacioje paprasciausiai pridedant siula ir matosi kiek yra isvirtimas ir suvedimas neteisingas.Dar kas paprasciau is virsaus tai atstumus pamatuok nuo ratu iki sparno i prieki ir i gala nors cia aisku ner tikslumo didelio jei nutaisyta viskas.bet jei tik suvedimas tai matysis.
Brolis irgi matavo tai pat po serviso suvedimo ir sake kad gerai padare, bet kaip nesa taip nesa, sakau nezinau ar jie melavo bet man sake kad su vairo kolonele cia bus kazkas negerai, ispradziu sako dar padangas pasikeisk tas pasikeiciau na jei nepadangos tai pagal juos tai su vairo mechanizmu kazkas yra nes sakau nesa tai ziauriai tik paleidi vaira iskart nesa i desine, turi prilaikyt ji ranka pakerta jei toliau nuvaziuoji o vairas kai turetu buti tiesiai kai vaziuoji stovi pasisukes i kaire puse
2013-03-21 20:46
2013-03-21 20:35 писал: na reiks pabandyti su tuo vairu, bet ziauriai nesa kazin ar tame cia beda :beer: kiek turejau auto tokio bajario dar neturejau:)
2013-03-21 20:38 писал: Padangas irgi pakeiciau, vaziuokle priekyje ir sutvarkyta po to padare suvedima ir vistiek nesa:)
2013-03-21 20:43 писал: Zinai.Ta as pradejau daryti pats sau tik tada kai man su kompu meistras padare suvedima tada reikedavo laikyt isirezus vaira nes trauke i sona kaip tau dabar/.Pasekme suestos padangos.Poto imiausi metra ir viska perziurejes radau kad ratai susieina i prieki 5mm reiskia mazesnis tarpas nei ratu galineje dalyje.Padariau kaip rasiau pries tai ir viskas, jokio traukimo.ir dar nekarta teko paciam daryt taip paprastai garazelyje ir visada gerai.O apie tas geometrijas tai vienas tikras meistras pasakes yra gerai.Aparatura be zmogaus nedirba''... :) sekmes krapstant..;)
Aisku paprastai i borta pistelejus ziema uzteks ir linkus vairo traukei jau nes i sona.Gal ir taip but.
2013-03-21 20:47
2013-03-21 20:35 писал: na reiks pabandyti su tuo vairu, bet ziauriai nesa kazin ar tame cia beda :beer: kiek turejau auto tokio bajario dar neturejau:)
2013-03-21 20:38 писал: Padangas irgi pakeiciau, vaziuokle priekyje ir sutvarkyta po to padare suvedima ir vistiek nesa:)
2013-03-21 20:43 писал: Zinai.Ta as pradejau daryti pats sau tik tada kai man su kompu meistras padare suvedima tada reikedavo laikyt isirezus vaira nes trauke i sona kaip tau dabar/.Pasekme suestos padangos.Poto imiausi metra ir viska perziurejes radau kad ratai susieina i prieki 5mm reiskia mazesnis tarpas nei ratu galineje dalyje.Padariau kaip rasiau pries tai ir viskas, jokio traukimo.ir dar nekarta teko paciam daryt taip paprastai garazelyje ir visada gerai.O apie tas geometrijas tai vienas tikras meistras pasakes yra gerai.Aparatura be zmogaus nedirba''... :) sekmes krapstant..;)
teisingai, gavo patarimu -tegul pabando, nieko nekainuoja, o jei ne , toliau galvosim
2013-03-21 20:47
2013-03-21 20:35 писал: na reiks pabandyti su tuo vairu, bet ziauriai nesa kazin ar tame cia beda :beer: kiek turejau auto tokio bajario dar neturejau:)
2013-03-21 20:38 писал: Padangas irgi pakeiciau, vaziuokle priekyje ir sutvarkyta po to padare suvedima ir vistiek nesa:)
2013-03-21 20:43 писал: Zinai.Ta as pradejau daryti pats sau tik tada kai man su kompu meistras padare suvedima tada reikedavo laikyt isirezus vaira nes trauke i sona kaip tau dabar/.Pasekme suestos padangos.Poto imiausi metra ir viska perziurejes radau kad ratai susieina i prieki 5mm reiskia mazesnis tarpas nei ratu galineje dalyje.Padariau kaip rasiau pries tai ir viskas, jokio traukimo.ir dar nekarta teko paciam daryt taip paprastai garazelyje ir visada gerai.O apie tas geometrijas tai vienas tikras meistras pasakes yra gerai.Aparatura be zmogaus nedirba''... :) sekmes krapstant..;)
Gerai dekui tau bandysim dar karta patys, parasysiu kaip sekes
2013-03-21 20:48
2013-03-21 20:38 писал: Padangas irgi pakeiciau, vaziuokle priekyje ir sutvarkyta po to padare suvedima ir vistiek nesa:)
2013-03-21 20:43 писал: Zinai.Ta as pradejau daryti pats sau tik tada kai man su kompu meistras padare suvedima tada reikedavo laikyt isirezus vaira nes trauke i sona kaip tau dabar/.Pasekme suestos padangos.Poto imiausi metra ir viska perziurejes radau kad ratai susieina i prieki 5mm reiskia mazesnis tarpas nei ratu galineje dalyje.Padariau kaip rasiau pries tai ir viskas, jokio traukimo.ir dar nekarta teko paciam daryt taip paprastai garazelyje ir visada gerai.O apie tas geometrijas tai vienas tikras meistras pasakes yra gerai.Aparatura be zmogaus nedirba''... :) sekmes krapstant..;)
2013-03-21 20:46 писал: Aisku paprastai i borta pistelejus ziema uzteks ir linkus vairo traukei jau nes i sona.Gal ir taip but.
Viena traukele susuki , kita issuki ir vairas stovi kreivai o ratai tiesiai tik kolonele kitoje padetyje.Cia niekis.Nu bet be matavimo nieko nebus.o moket kiekvienam tai nzn.Nu reikia kazkam paduot kas biski yra susidures su tuo
2013-03-21 20:50
2013-03-21 20:31 писал: tai va ir sakau, gali but padangos cherovos:beer:
2013-03-21 20:37 писал: Dar.Tiesiai ratus pastatai masina pirmyn atgal pastumdai , tik tada matuoji atstumus is apacios.O jei klausimas ar neskersa kas dviese pamatuok virvele storu siulu nuo galiniu ratu iki priekiniu ratu virsuje ir apacioje paprasciausiai pridedant siula ir matosi kiek yra isvirtimas ir suvedimas neteisingas.Dar kas paprasciau is virsaus tai atstumus pamatuok nuo ratu iki sparno i prieki ir i gala nors cia aisku ner tikslumo didelio jei nutaisyta viskas.bet jei tik suvedimas tai matysis.
2013-03-21 20:46 писал: Brolis irgi matavo tai pat po serviso suvedimo ir sake kad gerai padare, bet kaip nesa taip nesa, sakau nezinau ar jie melavo bet man sake kad su vairo kolonele cia bus kazkas negerai, ispradziu sako dar padangas pasikeisk tas pasikeiciau na jei nepadangos tai pagal juos tai su vairo mechanizmu kazkas yra nes sakau nesa tai ziauriai tik paleidi vaira iskart nesa i desine, turi prilaikyt ji ranka pakerta jei toliau nuvaziuoji o vairas kai turetu buti tiesiai kai vaziuoji stovi pasisukes i kaire puse :beer:
As ja pirkau su idauztu slenksciu per viduri kaireje puseje , tai gal pries tai buves bachuriukas trauke rankini ir imurijo kur nors ir sulenke kokia traukia :D
2013-03-21 20:51
2013-03-21 20:31 писал: tai va ir sakau, gali but padangos cherovos:beer:
2013-03-21 20:37 писал: Dar.Tiesiai ratus pastatai masina pirmyn atgal pastumdai , tik tada matuoji atstumus is apacios.O jei klausimas ar neskersa kas dviese pamatuok virvele storu siulu nuo galiniu ratu iki priekiniu ratu virsuje ir apacioje paprasciausiai pridedant siula ir matosi kiek yra isvirtimas ir suvedimas neteisingas.Dar kas paprasciau is virsaus tai atstumus pamatuok nuo ratu iki sparno i prieki ir i gala nors cia aisku ner tikslumo didelio jei nutaisyta viskas.bet jei tik suvedimas tai matysis.
2013-03-21 20:46 писал: Brolis irgi matavo tai pat po serviso suvedimo ir sake kad gerai padare, bet kaip nesa taip nesa, sakau nezinau ar jie melavo bet man sake kad su vairo kolonele cia bus kazkas negerai, ispradziu sako dar padangas pasikeisk tas pasikeiciau na jei nepadangos tai pagal juos tai su vairo mechanizmu kazkas yra nes sakau nesa tai ziauriai tik paleidi vaira iskart nesa i desine, turi prilaikyt ji ranka pakerta jei toliau nuvaziuoji o vairas kai turetu buti tiesiai kai vaziuoji stovi pasisukes i kaire puse :beer:
Gerai dekui visiems bandysiu daryt Jei dar turesit kokiu minciu parasykit dekui
2013-03-21 20:54
Taigi buna akcijos dyelriu centruose kai galima pamatuoti nemokamai o jai pvz nepersena tarkim Skoda tai veltui patikrinti galima Skoda centre Vilniuje.Bet turi buti ne senesnis nei berods 5 metai.ZINOK PADANGOS GALI ATRODYTI KAIP IDEALIOS nei nuestos nei guzuotos, lygios.BET ISTIKRUJU TARP PIGIU PADANGU PILNA BROKUOTU, kreivu nors ju pavirsiumi.Dar galejai padangu krytptis supainioti arba stabdziu cilindriukas stringa neatleidzia trinkeliu.
2013-03-21 20:55
2013-03-21 20:37 писал: Dar.Tiesiai ratus pastatai masina pirmyn atgal pastumdai , tik tada matuoji atstumus is apacios.O jei klausimas ar neskersa kas dviese pamatuok virvele storu siulu nuo galiniu ratu iki priekiniu ratu virsuje ir apacioje paprasciausiai pridedant siula ir matosi kiek yra isvirtimas ir suvedimas neteisingas.Dar kas paprasciau is virsaus tai atstumus pamatuok nuo ratu iki sparno i prieki ir i gala nors cia aisku ner tikslumo didelio jei nutaisyta viskas.bet jei tik suvedimas tai matysis.
2013-03-21 20:46 писал: Brolis irgi matavo tai pat po serviso suvedimo ir sake kad gerai padare, bet kaip nesa taip nesa, sakau nezinau ar jie melavo bet man sake kad su vairo kolonele cia bus kazkas negerai, ispradziu sako dar padangas pasikeisk tas pasikeiciau na jei nepadangos tai pagal juos tai su vairo mechanizmu kazkas yra nes sakau nesa tai ziauriai tik paleidi vaira iskart nesa i desine, turi prilaikyt ji ranka pakerta jei toliau nuvaziuoji o vairas kai turetu buti tiesiai kai vaziuoji stovi pasisukes i kaire puse :beer:
2013-03-21 20:51 писал: Gerai dekui visiems bandysiu daryt:beer: Jei dar turesit kokiu minciu parasykit dekui :beer:
Pirma.Priekiniai ratai turi but abiejose pusese iki sparnu isonus vienodje padetyje.tam yra centimetras.Tada ziuri isvirtima .pagal galinius ratus paziuri jei jie yra tiesiai.Net is vaizdo matos pasilenkus is priekio ar is galo jei yra musta stipriai tai galima iziuret.O tik tada suvedima ziuri.. Tai vat.
2013-03-21 20:59
2013-03-21 20:46 писал: Brolis irgi matavo tai pat po serviso suvedimo ir sake kad gerai padare, bet kaip nesa taip nesa, sakau nezinau ar jie melavo bet man sake kad su vairo kolonele cia bus kazkas negerai, ispradziu sako dar padangas pasikeisk tas pasikeiciau na jei nepadangos tai pagal juos tai su vairo mechanizmu kazkas yra nes sakau nesa tai ziauriai tik paleidi vaira iskart nesa i desine, turi prilaikyt ji ranka pakerta jei toliau nuvaziuoji o vairas kai turetu buti tiesiai kai vaziuoji stovi pasisukes i kaire puse :beer:
2013-03-21 20:51 писал: Gerai dekui visiems bandysiu daryt:beer: Jei dar turesit kokiu minciu parasykit dekui :beer:
2013-03-21 20:55 писал: Pirma.Priekiniai ratai turi but abiejose pusese iki sparnu isonus vienodje padetyje.tam yra centimetras.Tada ziuri isvirtima .pagal galinius ratus paziuri jei jie yra tiesiai.Net is vaizdo matos pasilenkus is priekio ar is galo jei yra musta stipriai tai galima iziuret.O tik tada suvedima ziuri.. Tai vat.
Taip tikrai.buvo ir cilindriukas negryzta ir apsigaut gali.
2013-03-21 21:13
Cilindrukus ziurejau su jais viskas gerai o padangos tikrai geros
1829 / 0
2013-03-21 21:28
tai pas kokius pizdabolus suvedima padarei kad vairas netiesiai stovi?kas normaliai daro vaira tiesiai pastato, beje pasate tik suvedimas daromas, isvirtimas nereguliuojasi, reiketu pas meistrus nuvaziuot, o ne pas dalbajobus
2013-03-21 21:39
2013-03-21 21:28 wagen писал: tai pas kokius pizdabolus suvedima padarei kad vairas netiesiai stovi?kas normaliai daro vaira tiesiai pastato, beje pasate tik suvedimas daromas, isvirtimas nereguliuojasi, reiketu pas meistrus nuvaziuot, o ne pas dalbajobus
Kaune normaliam servise raudonvario plente bet gali but kad jie tokie :D
2013-03-21 21:44
O kas gali buti kad vairas aplamai sonu stovi kai vaziuoji tiesiai? Ar suvedimas ar aplamai vairas bilekaip prisuktas? Esu mates.
1829 / 0
2013-03-21 21:48
2013-03-21 21:44 писал: O kas gali buti kad vairas aplamai sonu stovi kai vaziuoji tiesiai? Ar suvedimas ar aplamai vairas bilekaip prisuktas? Esu mates.
aisku vairas, bet cia tau ne bulkoj kokioj vaira atsukt ir permaut per pora slicu, airbaga gi atsukinet reikia ir t.t.
1829 / 0
2013-03-21 21:49
2013-03-21 21:28 wagen писал: tai pas kokius pizdabolus suvedima padarei kad vairas netiesiai stovi?kas normaliai daro vaira tiesiai pastato, beje pasate tik suvedimas daromas, isvirtimas nereguliuojasi, reiketu pas meistrus nuvaziuot, o ne pas dalbajobus
2013-03-21 21:39 писал: Kaune normaliam servise raudonvario plente bet gali but kad jie tokie :D
is kur zinai kad normalus servisas?kad daug ima ar kaip?
7657 / 0
2013-03-21 21:49
2013-03-21 21:44 писал: O kas gali buti kad vairas aplamai sonu stovi kai vaziuoji tiesiai? Ar suvedimas ar aplamai vairas bilekaip prisuktas? Esu mates.
greiciausiai kai suvedima dare prazioplino, turejo uzdet fiksatoriu ant vairo.Galima atjungus akuma(butinai!), atjungt airbag, nuimt vaira, atitaisyt ir vel viska surinkt.Bet i viena puse tada vairas maziau pasisuks.Jei tas nukrypimas nedidelis buvo, tai nieko baisaus.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7657 / 0
2013-03-21 21:50
2013-03-21 21:44 писал: O kas gali buti kad vairas aplamai sonu stovi kai vaziuoji tiesiai? Ar suvedimas ar aplamai vairas bilekaip prisuktas? Esu mates.
2013-03-21 21:48 wagen писал: aisku vairas, bet cia tau ne bulkoj kokioj vaira atsukt ir permaut per pora slicu, airbaga gi atsukinet reikia ir t.t.
buna ir bulku su airbagais
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1829 / 0
2013-03-21 21:54
писал: ..
kokiu budu isvirtimas daros?
1829 / 0
2013-03-21 22:01
писал: ..
2013-03-21 21:54 wagen писал: kokiu budu isvirtimas daros?
писал: ..
tu cia is kokio fantastinio filmo?
2013-03-21 22:08
2013-03-21 21:54 wagen писал: kokiu budu isvirtimas daros?
писал: ..
2013-03-21 22:01 wagen писал: tu cia is kokio fantastinio filmo?
nzn kaip a4, bet s4 isvirtimas tik taip ir keiciaisi. ne fantastika, bet tikra kvailyste is gamintoju puses.
2013-03-21 22:23
A4 kad ir kaip tvarkysi vistiek liks sudina masina. Cia kaip 80m bobai silikoninius papus idet.

Ваше послание