Audi A4-B6

Создал Пользователь 2013-09-02
2013-09-02 20:02
Audi A4-B6 pliusai ir minusai?
Ir kurie varikliai geresni 1, 9TDI ar 2, 5 TDI v formos :)
Kas dazniausiai jom genda?
2013-09-03 12:33
pirk su 2, 5TDI V formos varikliu, tai likusį laiką turėsi nesibaigiantį galvos skausmą
2013-09-04 08:28
2013-09-02 20:02 писал: Audi A4-B6 pliusai ir minusai?
Ir kurie varikliai geresni 1, 9TDI ar 2, 5 TDI v formos :)
Kas dazniausiai jom genda?
1.9 geresni, bet 2.5 smagiau vaziuoja
2013-09-05 00:17
tj tada geriau imt audi 1, 9 TDI 96kw, negu 2, 5 tdi 132KW? :)
2013-09-05 07:52
2013-09-05 00:17 писал: tj tada geriau imt audi 1, 9 TDI 96kw, negu 2, 5 tdi 132KW? :)
aikit bl nesvaige tas 19 silpnas tam kebului reik samukt ka smegei eitu..past turiu 25tdi 120kw geras tas motoras ir ne ko verkt tyk reik prizet masina o nejot jos..
2013-09-05 08:26
2013-09-03 12:33 писал: pirk su 2, 5TDI V formos varikliu, tai likusį laiką turėsi nesibaigiantį galvos skausmą :smilewink:
Tau turbut skauda galva kad 8 itempejus reikia keisti ir 1-nas is ju su amortiku.Daug lakstymo kol gauni originala, keletos niekur negausi-reik originala uzsakineti ir reikia moket juos pakeisti, procesas ilgas, reik prieky nuardyti kebulo.Dažnai šūdarankiai zapadlo pridaro žmonėms su šitais varikliais:dalį rolikų pakeičia, kitus palieka senus, arba sukiša turginius pigius.Arba keičia tik pagrindinį diržą kai reikia būtinaikeisti ir genero dirža.Tada baammmm ir po savaitės trunka dirža s kliento mašinai, klientas bummm su beisbolke per dantis.Todel ir verkslena liaudies meistrai nemokantys/nenorintys normaliai tvarkyti varikliu kad jiems galva skauda nuo beisbolkes.Niekas tuose varikliuose negenda , nestriga.Išskyrus nebent virš 600-700k km veleniukai isdyla ir tie tik 110kw tdi o 132 be remonto gali daugiau nuvaziuoti.Maziau pletkais tikekit.
2013-09-05 08:26
2013-09-05 00:17 писал: tj tada geriau imt audi 1, 9 TDI 96kw, negu 2, 5 tdi 132KW? :)
2013-09-05 07:52 писал: aikit bl nesvaige tas 19 silpnas tam kebului reik samukt ka smegei eitu..past turiu 25tdi 120kw geras tas motoras ir ne ko verkt tyk reik prizet masina o nejot jos..:thumbup::thumbup::thumbup:
2.5 prieziura zymiai brangesne negu 1.9
419 / 0
2013-09-05 08:56
viskas kas galingiau ir sudėtingiau padaryta brangiau aptarnauti, tai ka jei kregzde 316i pigiau remontuoti nei 328 tai nepirkit 328? kiekvienam pagal kišene, dirzai keičiasi ten per diena, pakeiti dirzus, itempejus, vandens pompa, termostata, ausinimo skysti, karterio tarpine nes dazniausiai leidzia ir alkuninio salnyka priekini nes leidzia visoms ir leki
2013-09-05 11:13
2013-09-05 00:17 писал: tj tada geriau imt audi 1, 9 TDI 96kw, negu 2, 5 tdi 132KW? :)
2013-09-05 07:52 писал: aikit bl nesvaige tas 19 silpnas tam kebului reik samukt ka smegei eitu..past turiu 25tdi 120kw geras tas motoras ir ne ko verkt tyk reik prizet masina o nejot jos..:thumbup::thumbup::thumbup:
2013-09-05 08:26 писал: 2.5 prieziura zymiai brangesne negu 1.9
Zeniuk pasidomek kiek kainuoja grynai del bendru ziniu ne kad pasiputusiam vaiksciot koks as cia gudras.Pasidomek kokia kaina Audi RS arba Pasat W8 variklio detaliu.Pasidomek kokios situ masinu stabdziu kainos.Vien tik priekinius diskus su kaladelemis pakeisti kainuoja apie 3000 litu.Amortikai su spyruoklem tik priekiniai jei nauji dar panasiai tiek litu.Todel nezinantys ir stebisi, kaip gali kainuoti kazkokia sena audi ar vw trigubai brangiau nei paprasti to meto modeliai.Tai naturalu, kad kai modelio panasumas tik is isores kad viskas gali kainuot net 5 kart pigiau.Pries daug metu vazinejau su 2, 5TDI 110 ir 132kw buvo be mankiausiu problemu realiai po kelis simtus tukst.tenubege varikliai.Vienam teko keisti itempejus, dirzus.Bet tik kerta per 24tukst.km.kurios juo nuvaziavau.
2013-09-10 11:19
2013-09-05 00:17 писал: tj tada geriau imt audi 1, 9 TDI 96kw, negu 2, 5 tdi 132KW? :)
2013-09-05 07:52 писал: aikit bl nesvaige tas 19 silpnas tam kebului reik samukt ka smegei eitu..past turiu 25tdi 120kw geras tas motoras ir ne ko verkt tyk reik prizet masina o nejot jos..:thumbup::thumbup::thumbup:
писал: ..
"Nemužikui"nevažiavusiam su 200kw 650Nm ar net 500Nm 160kw dyzeliu tikrai malkoms vezti pakanka ir motorolerio su kuzaviuku arba 80kw td auto.Isvis ko kisti ta 1, 9 , net tas pats turi 110kw o 81-90kw yra prancuziski 1, 4-1, 6-ir 1, 5 dyzeliai nereik nei 2, 0 nei 1, 9 D nes ir mazesni dzipus paveza per akis ir ausis.O vat Audi 103kw nifiga neveza ir griuva per pirmus 100k.km.Oultanderis bukas kai kaliosas su tokiu varikliu, todel mieliau i Mitsuba Outlanderi deda 2, 2 PCA HDI varikli ir visi patenkinti.Pasakok savo briedus dzukijos zoosode akume nekaimieti.

Ваше послание