Пользователь
2011-04-09 09:04
Sveiki, automobilis butu audi 80 (bulka) 1990m 1.8 mono benzas dujos, problema tokia, kad laiko aukstas apsukas, bet ir tai ne visada. Situacija tokia, kad kai uzvedu saltu laisvos apsukos tiek benzu tiek dujom laiko apie 1800, ant karsto apie 1200 1400, vieni aiskino, kad zingsninis varikliukas, kuris stovi ant ipurskimo tipo i pabaiga, kiti sako, kad jis ne prie ko, nes jei butu uzlinkes nedirbtu motoras visai, kiti nurode, kad temperaturinis davikliukas, BALTAS smegenis pudrina. Tai va prasau tu kurie nusimano, ar kuriem taip buvo nutike, pasidalinkit mintimis, kas gali but, nuo ko pradet ieskot, ACIU
Пользователь
2011-04-09 22:10
Alio, negi niekas nezino
Пользователь
2011-05-18 16:18
pas mane bulka 87m karbiuratorius, apsukos irgi 1800 kai isyla 1400. buvau sumazines apsukas, bet variklias pulsuoja tada, nzn kas yra, ne neisivaizduoju. tenka taip vazineti. ir dar kas keista, kai ijungi vaziuodamas i laisva letokai krenta tos apsukos... kame cia saknys? tiesa ir ant duju ir ant benzo tas pats... ant benzo tai pastoviai 1800 apsukas laiko
Пользователь
2011-05-18 16:27
laisvos eigos davikli ziurek.pas man panasiai budavo vaziuoji normaliai kai kala iki 2000-3000.pasikeiciau ir viskas.kita visa monoipurskima uzmesk ir viskas ir matysi tas pats ar ne.pries 8-is metus tas daviklis nenaujas kainuodavo apie 100lt.man ant 100 000km du kart buvo nueje.tinka vw audi visi pas ka mono ir 1.8
Пользователь
2011-05-18 16:28
dar pajudink mono ipurskima visa dirbant ar keiciasi darbas gali but pagalve po mono nuejus
Пользователь
2011-05-18 16:29
dabar turiu bulka paemes ten 1800apsuku ant duju i benzo ir neaisku kas ....ir salta ir karsta..
maumas
7656 / 0
2011-05-19 00:19
2011-04-09
09:04 писал:
Sveiki, automobilis butu audi 80 (bulka) 1990m 1.8 mono benzas dujos, problema tokia, kad laiko aukstas apsukas, bet ir tai ne visada. Situacija tokia, kad kai uzvedu saltu laisvos apsukos tiek benzu tiek dujom laiko apie 1800, ant karsto apie 1200 1400, vieni aiskino, kad zingsninis varikliukas, kuris stovi ant ipurskimo tipo i pabaiga, kiti sako, kad jis ne prie ko, nes jei butu uzlinkes nedirbtu motoras visai, kiti nurode, kad temperaturinis davikliukas, BALTAS smegenis pudrina. Tai va prasau tu kurie nusimano, ar kuriem taip buvo nutike, pasidalinkit mintimis, kas gali but, nuo ko pradet ieskot, ACIU
Bandysiu paaiskint, nes ir man buvo su drauges masina toks pats bajerisPirmas zingsnis-nusiimi oro filro deze, tada rasi po ja tuscio eigos varikliuka ir ant gazo sklendes -potenciometra(cia nuo stiklo puses).Taiva, dabar diagnostika.Atjungiam fiske nuo to potenciko, surenkam atgal oro filtro bliuda ir pabandom vaziuot.Sukiai tusti OK, masina netraukia, tiesiog is vietos nepavaziuoja?Gerai, vadinasi potecikui batai, ieskai viso to kelmo su gazo sklende.Beda tame, kad sudyla kontaktai potenciko ir kompas klaidingai nustato gazo atidarymo padeti, del to daugiau tuscio eigos varikliukas atidaro oro ir kyla apsukos.Neremontuojama, bent jau taip gamintojas mano, bet yra sansu atsukus labai gudrius varztelius potenciko dangtelio ir uzdejus kita dar gera dangteli.Atsargiai nepazeist potenciko sepeteliu!Man toks gedimas kainavo 30lt, nes pasiseke rast gera dangteli uz kapeikas.Dabar apie kita "hipoteze".Daviklis negali but, nes vienas temp daviklis rodo temp. i salona, o kitas kompui rodo variklio temp.Butu mires, neuzvestum masinos, su situo irgi esam susidure, ziemaBeje, jam galima pamatuot varza, bet as nezinau kiek ten turi buti, nes cia jau teko pas geriau sugaudanti "gydytis"...Kas neaisku, ponuli, pauliukaiti, klausk, butinai parasysiu geriems zmonems
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2016-06-16 22:21
man ir tas pats vyrai patarkit apsukos sokineja saltas dyrba ant 800-700 apsuku o siltas anet 900 ir ijungiu sviesas apsukos pakyla 1000 DEKUI UZ PAGALBA
Ваше послание |
|