Ar Mazda Miata (Mx-5), ar BMW Z3

Создал Пользователь 2013-05-01
2013-05-01 19:24
Sveiki. Ka patartumėt tarp šių auto. Miata II (NB), Z3 kažkur iki 2000 m. Kokie pliusai minusai? Norėčiau išgirsti jūsų nuomonę. :)
2013-05-01 19:39
miata mazesne ir maziau galios turi, bmw gal kiek labiau komplikuota jei noresi isspausti daugiau galios. as asmeniskai imciau miata, nes as linkes tiuninti varikli. miata pigiau islaikyti butu ir variklio tiuningo dalys pigesnes.

miata turi tik minusa viena - nuo pavaru dezes iki galinio reduktoriaus eina aliumininis balkis.. jis megsta luzti, ypac jei vazineji prastais keliais. galbut pavyktu pritaikyti balki nuo RX8, nes ten jau plieninis.
2013-05-01 19:46
Važinėt tai tektų manau ir prastesniais keliais.
O jei dėt dujas kaip su dujom Miatos ? 103 kw.
2013-05-01 19:49
2013-05-01 19:46 писал: Važinėt tai tektų manau ir prastesniais keliais.
O jei dėt dujas kaip su dujom Miatos ? 103 kw.
pas mus nera duju, tai nezinau tiksliai, bet variklis ten gana paprastas, nemanau, kad butu problemu.

tiesa miatos turi problemu su rudim. ypac galines arkos kencia.
2013-05-01 19:51
O jei kada nors tiuninti varikli sugalvočiau, ką būtų galima išburt ir ar labai brangiai atsieitų?
Žalias esu tai dar nelabai suprantu.
2013-05-01 20:27
2013-05-01 19:51 писал: O jei kada nors tiuninti varikli sugalvočiau, ką būtų galima išburt ir ar labai brangiai atsieitų?
Žalias esu tai dar nelabai suprantu. :beer:
isburt visada galima, priklauso nuo to kiek zadi tam isleisti pinigu. pigiausia aisku butu - laisvas ismetimas ir geresnis oro paemimas, piktesni paskirstymo velenai ir sioks toks tiunas variklio kompo. jau jaustusi skirtumas.
jei turi didesni biudzeta - turba. priklausomai nuo biudzeto galima pasiekti labai neblogu rezultatu.
pas mus dar yra variantas kisti 5.7L chevroleto varikli. kaina aisku kanda, bet rezultatas gana idomus gaunasi.
2013-05-01 20:31
Jei galėčiau skirti tam tarkim 3000 - 4000?
2013-05-01 20:31
Išeitų ir turbą įsidėti?
2013-05-01 21:24
uz 3000 - 4000 galetum turba isideti. aisku jei nelabai ka apie tai nusimanai, tai pirma geriau pasidomek techninemis detalemis to dalyko. kuo daugiau idesi pinigu i turbo projekta tuo geresni bus rezultatai - ir galios ir patikimumo prasme.
2013-05-01 21:37
Tai reikės pasiskaityt, nes ir studijuot žadu transporto inžineriją, patinka man šis reikalas su automobiliais, tai domiuosi. :)
2013-05-01 21:46
Mazda mx5 ta naujesne kur faros nesivarto yra daigtas.. Pakankamai galios, galas varomas, nesveikai zema.. Minusas tik kad dviviete..:(
2013-05-01 21:53
2013-05-01 21:46 писал: Mazda mx5 ta naujesne kur faros nesivarto yra daigtas..:thumbup: Pakankamai galios, galas varomas, nesveikai zema.. Minusas tik kad dviviete..:(
Apie tą ir kalbam.
O kuo prastesnės tos senesnės (NA) ? :)
2013-05-01 22:21
ant ju gi stogai medziaginiai. Reiktu laikyt garaze ir seip jau nieko toj masinoj nepaliksi, naktys pas mus lietuvoj tamsios...
2013-05-01 22:27
2013-05-01 22:21 писал: ant ju gi stogai medziaginiai. Reiktu laikyt garaze ir seip jau nieko toj masinoj nepaliksi, naktys pas mus lietuvoj tamsios...
Tai gal yra kokia medžiaga kur neperlytų arba metalinis (hardtop) stogas.
Tamsios naktys - tipo nupyzdins ar ką norėjai pasakyt? :D
2013-05-01 22:30
masinos tai niekas nenuvarynes manau, bet nei maga paliksi nei dar kazka. Gi su peiliu pereit ir istraukt ka reik tai ten sekundziu reikalas. Aisku smagu turet kabrioleta bet mano galva ziurint nepraktiska ir nesaugu. Ir ziema tokioj masinoj ausis gali nusalt ;D , na nebet turi kita auto ziemai.
7658 / 0
2013-05-01 22:32
2013-05-01 22:21 писал: ant ju gi stogai medziaginiai. Reiktu laikyt garaze ir seip jau nieko toj masinoj nepaliksi, naktys pas mus lietuvoj tamsios...
2013-05-01 22:27 писал: Tai gal yra kokia medžiaga kur neperlytų arba metalinis (hardtop) stogas.
Tamsios naktys - tipo nupyzdins ar ką norėjai pasakyt? :D
pas mus pakankamai yra durniu su peiliukais kiseneje
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-05-01 22:32
O gal yra kokia medžiaga, kuri yra stipresnė, storesnė, net nežinau kaip pavadint tarkim žiemos atžvilgiu.. Ar tik metalinis stogas? :D
7658 / 0
2013-05-01 22:35
2013-05-01 22:32 писал: O gal yra kokia medžiaga, kuri yra stipresnė, storesnė, net nežinau kaip pavadint tarkim žiemos atžvilgiu.. Ar tik metalinis stogas? :D
buna siltinti daugiasluoksniai stogai, impregnavimo priemones, kaip ir pelesiai ir grybai.Sitas klausimas kabrikui-labai aktualus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-05-01 22:39
Naujesne mx5 turi hardtopa, jei neturi gali isigyt, geriau ziurisi nei senesne, maziau supuvus buna..
7658 / 0
2013-05-01 22:42
2013-05-01 22:39 писал: Naujesne mx5 turi hardtopa, jei neturi gali isigyt, geriau ziurisi nei senesne, maziau supuvus buna..:thumbup:
gal zinai to hardtopo kaina?Itariu vertetu suzinot pries perkant masina
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-05-01 22:42
2013-05-01 22:39 писал: Naujesne mx5 turi hardtopa, jei neturi gali isigyt, geriau ziurisi nei senesne, maziau supuvus buna..:thumbup:
Dėl grožio tai ir man gražesnė.
Dėl stogo, tai manau jei jau kam užklius galima dėt hardtop'ą..
2013-05-01 22:44
2013-05-01 22:39 писал: Naujesne mx5 turi hardtopa, jei neturi gali isigyt, geriau ziurisi nei senesne, maziau supuvus buna..:thumbup:
2013-05-01 22:42 maumas писал: gal zinai to hardtopo kaina?Itariu vertetu suzinot pries perkant masina:smoke:
Tai va žiūrinėjuosi ebay'ui. Apie 1000lt. Nu nepigūs.
2013-05-01 22:45
2013-05-01 22:39 писал: Naujesne mx5 turi hardtopa, jei neturi gali isigyt, geriau ziurisi nei senesne, maziau supuvus buna..:thumbup:
2013-05-01 22:42 maumas писал: gal zinai to hardtopo kaina?Itariu vertetu suzinot pries perkant masina:smoke:
Pakainuoja aisq, ne naujiena, bet ir masina ne eiline..
2013-05-01 22:51
2013-05-01 22:39 писал: Naujesne mx5 turi hardtopa, jei neturi gali isigyt, geriau ziurisi nei senesne, maziau supuvus buna..:thumbup:
2013-05-01 22:42 maumas писал: gal zinai to hardtopo kaina?Itariu vertetu suzinot pries perkant masina:smoke:
2013-05-01 22:45 писал: Pakainuoja aisq, ne naujiena, bet ir masina ne eiline..:smilewink:
Tai va. Ir mašina ne pigi, jei jau tokią imt, tai nepagailėt ir stogo galima. Nu va apie 1500 kiek mačiau. Čia dar reikia galvot ir galvot. Galvoju, jei išeitų nusipirkt, tai reikia pasidomėt apie šį auto, tai ir klausiu nuomonės. Dar neaišku ar jis bus perkamas, bet tikėkimės bus. :)
2013-05-02 04:15
2013-05-01 22:30 писал: masinos tai niekas nenuvarynes manau, bet nei maga paliksi nei dar kazka. Gi su peiliu pereit ir istraukt ka reik tai ten sekundziu reikalas. Aisku smagu turet kabrioleta bet mano galva ziurint nepraktiska ir nesaugu. Ir ziema tokioj masinoj ausis gali nusalt ;D , na nebet turi kita auto ziemai.
nusalsi ausi?
tai neatidarinek stogo ziema ir nenusalsi.. vairuoju kabrioleta jau gerus 5 metus. ziema, kai sauleta kabriolete dar silciau nei kitose.. juodas stogas isyla nuo saules. gal ir greiciau siluma atiduoda, bet ijungus peciuka nera skirtumo - ar kabrioletas ar ne.

vienintelis minusas su medziaginiu stogu - kai smarkiai ilgai lyja - pradeda sunktis vanduo. bet miatoj stogas vinilinis atrodo, bent jau senesnej, tai problema dingsta.
2013-05-02 04:17
2013-05-01 22:32 писал: O gal yra kokia medžiaga, kuri yra stipresnė, storesnė, net nežinau kaip pavadint tarkim žiemos atžvilgiu.. Ar tik metalinis stogas? :D
2013-05-01 22:35 maumas писал: buna siltinti daugiasluoksniai stogai, impregnavimo priemones, kaip ir pelesiai ir grybai.Sitas klausimas kabrikui-labai aktualus
atsparus stogas pelesiam ir grybam.. niekada neturejau bedu del to. impregnavimo purskalai irgi padeda, bet nelabai ilgam.
2013-05-02 06:51
O kiek maždaug kw būtų galima išburt iš jos su turba? Kaip pasikeistų kuro sanaudos?
2013-05-02 07:37
2013-05-02 06:51 писал: O kiek maždaug kw būtų galima išburt iš jos su turba? Kaip pasikeistų kuro sanaudos?
grubiai primetus 1.6L varikliui butu apie 115kw, 1.8L apie 130kw. bet cia yra nemazai niuansu - kokia turba, koks intercooleris, pacio kompo tiunas ir panasiai.

perrinkus varikli su kaltiniais, zemesnio suspaudimo laipsnio stumokliais ir daugiau. daug daugiau.
bet miata su 1.8L atmosferiku pakankamai smagi. bent jau pradziai. idealus variantas mokytis driftinti. kiek esu isbandes miata lengviausia valdyti slistant, po to eina Lexus IS300, po to Infiniti G37.

Sunkiausia buvo porsche boxsteris

del sanaudu tai aisku, kad padides. bet labiau jausis kai spausi.. jei ramiai vazinesi nelabai jausi skirtuma
2013-05-02 10:33
2013-05-02 06:51 писал: O kiek maždaug kw būtų galima išburt iš jos su turba? Kaip pasikeistų kuro sanaudos?
2013-05-02 07:37 писал: grubiai primetus 1.6L varikliui butu apie 115kw, 1.8L apie 130kw. bet cia yra nemazai niuansu - kokia turba, koks intercooleris, pacio kompo tiunas ir panasiai.

perrinkus varikli su kaltiniais, zemesnio suspaudimo laipsnio stumokliais ir daugiau. daug daugiau.
bet miata su 1.8L atmosferiku pakankamai smagi. bent jau pradziai. idealus variantas mokytis driftinti. kiek esu isbandes miata lengviausia valdyti slistant, po to eina Lexus IS300, po to Infiniti G37.

Sunkiausia buvo porsche boxsteris

del sanaudu tai aisku, kad padides. bet labiau jausis kai spausi.. jei ramiai vazinesi nelabai jausi skirtuma
O jei bus su dujom tai nieko det turba?
2013-05-02 17:42
2013-05-02 06:51 писал: O kiek maždaug kw būtų galima išburt iš jos su turba? Kaip pasikeistų kuro sanaudos?
2013-05-02 07:37 писал: grubiai primetus 1.6L varikliui butu apie 115kw, 1.8L apie 130kw. bet cia yra nemazai niuansu - kokia turba, koks intercooleris, pacio kompo tiunas ir panasiai.

perrinkus varikli su kaltiniais, zemesnio suspaudimo laipsnio stumokliais ir daugiau. daug daugiau.
bet miata su 1.8L atmosferiku pakankamai smagi. bent jau pradziai. idealus variantas mokytis driftinti. kiek esu isbandes miata lengviausia valdyti slistant, po to eina Lexus IS300, po to Infiniti G37.

Sunkiausia buvo porsche boxsteris

del sanaudu tai aisku, kad padides. bet labiau jausis kai spausi.. jei ramiai vazinesi nelabai jausi skirtuma
2013-05-02 10:33 писал: O jei bus su dujom tai nieko det turba?
bus sunkiau viska sureguliuoti jei bus dujos.
2013-05-02 19:21
2013-05-02 07:37 писал: grubiai primetus 1.6L varikliui butu apie 115kw, 1.8L apie 130kw. bet cia yra nemazai niuansu - kokia turba, koks intercooleris, pacio kompo tiunas ir panasiai.

perrinkus varikli su kaltiniais, zemesnio suspaudimo laipsnio stumokliais ir daugiau. daug daugiau.
bet miata su 1.8L atmosferiku pakankamai smagi. bent jau pradziai. idealus variantas mokytis driftinti. kiek esu isbandes miata lengviausia valdyti slistant, po to eina Lexus IS300, po to Infiniti G37.

Sunkiausia buvo porsche boxsteris

del sanaudu tai aisku, kad padides. bet labiau jausis kai spausi.. jei ramiai vazinesi nelabai jausi skirtuma
2013-05-02 10:33 писал: O jei bus su dujom tai nieko det turba?
2013-05-02 17:42 писал: bus sunkiau viska sureguliuoti jei bus dujos.
O gal būtų labiau apsimoka ją iš užsienio parsivaryt?
2013-05-02 19:35
2013-05-02 10:33 писал: O jei bus su dujom tai nieko det turba?
2013-05-02 17:42 писал: bus sunkiau viska sureguliuoti jei bus dujos.
2013-05-02 19:21 писал: O gal būtų labiau apsimoka ją iš užsienio parsivaryt?
O tie 1.6 81 kw varikliai, labai jaučiasi trauka nuo 103? Ir ar problematiški jie?
2013-05-02 22:42
2013-05-02 17:42 писал: bus sunkiau viska sureguliuoti jei bus dujos.
2013-05-02 19:21 писал: O gal būtų labiau apsimoka ją iš užsienio parsivaryt?
2013-05-02 19:35 писал: O tie 1.6 81 kw varikliai, labai jaučiasi trauka nuo 103? Ir ar problematiški jie?
nei vienas is ju nera probleminis. jausis skirtumas, bet su 1.6 irgi visai smagiai galima pasidraskyti, nes masinos mase labai maza. isvis ji kaip zaisline atrodo, kai prieini. kai isdei tai nesijaucia taip.
2013-05-04 22:55
Gal kas žinot kiek kainuotų auto parvežimas iš Vokietijos?
Ir kaip su popieriais?

Ваше послание