Пользователь
2011-03-29 23:36
Va cia tai chebra pakele galia
http://www.dsautomobiles.com/naujienos/mercedes-c63-amg-pagal-wimmer/194
http://www.dsautomobiles.com/naujienos/mercedes-c63-amg-pagal-wimmer/194
Пользователь
2011-03-30 09:24
kas cia tokio stebuklingo is 6.2L isspausti 601 arkli?
maziau nei 100 arkliu 1 litro..
paziurek i Honda S2000.. is gamyklos isrieda su 247 arkliais is 2 litru.. atmosferiniu... daug daugiau galios vienam litrui nei AMG tiuninto..
S2000 is vieno litro isspaudzia 123 arklius
AMG tesugeba isspausti 95
maziau nei 100 arkliu 1 litro..
paziurek i Honda S2000.. is gamyklos isrieda su 247 arkliais is 2 litru.. atmosferiniu... daug daugiau galios vienam litrui nei AMG tiuninto..
S2000 is vieno litro isspaudzia 123 arklius
AMG tesugeba isspausti 95
naudingas
4243 / 0
2011-03-30 10:05
bet tai hondos rida bus 3 kart trumpesne nei merso
Пользователь
2011-03-30 10:12
joa nes mersas bus naudojamas ipatingai retomis progomis
haro196
582 / 0
2011-03-30 10:21
2011-03-30
10:12 писал:
joa nes mersas bus naudojamas ipatingai retomis progomis:lol:
tie kas iperka tokius mersus gali sau leisti ir kasdiena su juo vazineti ir ne po 100km
aisku normaliai nagus prikisus ir ji papurcius turbut nesunkiai butu galima ir prie 1000ag priartet aisku jai viduriai ne mediniai.
aisku normaliai nagus prikisus ir ji papurcius turbut nesunkiai butu galima ir prie 1000ag priartet aisku jai viduriai ne mediniai.
Пользователь
2011-03-30 10:24
2011-03-30
10:05 naudingas писал:
bet tai hondos rida bus 3 kart trumpesne nei merso:)
Nekalbek netiesos.. jei priziuri ta varikli kaip priklauso nechimicini nieko jokiu turbo ir pan.. manau pralenktu ir ta mersa patvarumu , jei tik kebuls tiek atlaikytu
naudingas
4243 / 0
2011-03-30 10:32
kokia apkrova tenka galvai indeklams i viena cm2 pas honda ir pas mersa?
Пользователь
2011-03-30 10:54
Nu idomiai cia... kur cia stebuklas su tuo MB ? siauraakiai net stock'us galingesnius pavaryt megsta su mazesniu litrazu, o ka sneket kai dar suprantantys ten nagus prikisa pasiziurekit geriau kaip is 3.5 v6 ispaudzia virs 1.1k ag, ir dar smegiai pradrozia, neaisku kiek tas nissan laikys su tokia apkrova motorui, bet visgi ispudi palieka skaiciai. Jei rasiu, veliau link'a imesiu to video...
Пользователь
2011-03-30 11:26
2011-03-30
10:32 naudingas писал:
kokia apkrova tenka galvai indeklams i viena cm2 pas honda ir pas mersa?
koks skirtumas ta apkrov jei variklis laiko gerai.. gi spaudimo laispnis geresnis , p.s. kaip manai kodel vtech galvos gaminamos ? indeklai ir ne auksiniai bet ir nepaprasti
Пользователь
2011-03-30 13:42
2011-03-30
09:24 писал:
kas cia tokio stebuklingo is 6.2L isspausti 601 arkli?:shocking:
maziau nei 100 arkliu 1 litro..
paziurek i Honda S2000.. is gamyklos isrieda su 247 arkliais is 2 litru.. atmosferiniu... daug daugiau galios vienam litrui nei AMG tiuninto..
S2000 is vieno litro isspaudzia 123 arklius
AMG tesugeba isspausti 95 :thumbdown:
maziau nei 100 arkliu 1 litro..
paziurek i Honda S2000.. is gamyklos isrieda su 247 arkliais is 2 litru.. atmosferiniu... daug daugiau galios vienam litrui nei AMG tiuninto..
S2000 is vieno litro isspaudzia 123 arklius
AMG tesugeba isspausti 95 :thumbdown:
prie ko cia hondos ta vargana 2litri lygini su 6.2l V8 merso? pasiziurek i apsuku diapozonus biski kita kart ir i sukimo momenta, tas s2000 jo abskritai neturi, o eina ji visiskai neispudingai, paprastas 2.0l turbo su 200ag lengvai aplenktu ja, kad ji ten tu arkliu isvysto ant 9000rpm 248 tai cia ne rodiklis.... Priedo kuo didesnis litrazas kaip tu pats turbut zinai tuo labiau ribojamos apsukos tam kad variklis neperkaistu, neissilydytu liaudiskai sakant. Neveltui F1 tik 3l V12 bet eina iki 14000rpm
Пользователь
2011-03-30 13:45
Eikit cia lektuvu su laivais nelygine kokio NTFS pazaisti gal paziuresit kaip kas vaziuoja ir galesit tada ateja rezultatais pasidalinti
naudingas
4243 / 0
2011-03-30 16:42
jo amg yra amg "cia ne honda civiko kieciausi brabus mersai
Пользователь
2011-03-30 16:57
kuriuos sedintys siame forume gali tik susapnuoti arba nusifotkinti issvajotoje salyje
naudingas
4243 / 0
2011-03-30 18:50
kazkada man seile varvejo i keturaki amg kaip tik tada ieskojau dyzelio ackariko , o buvo uz tokia pat suma AMG 55 15 000 litu bet tada dar kazachai imdavo idomu ko taip pigiai
Пользователь
2011-03-30 18:52
2011-03-30
18:50 naudingas писал:
kazkada man seile varvejo i keturaki amg kaip tik tada ieskojau dyzelio ackariko , o buvo uz tokia pat suma AMG 55 15 000 litu bet tada dar kazachai imdavo idomu ko taip pigiai
tai gal ten tik lipdukas tebuvo
naudingas
4243 / 0
2011-03-30 20:00
ne lipdukas motoro fotke gi viska.zinai pacaniokai islaiste turbut visa alga ant benzino dar gal koks defektas.ziurejau ir dabar kabo e50 amg uz 12 k litu su keliais defektais bet bendram fone atrode gerai.siaip jau geriau ackarikas amg nei bmw alpina alpinu kainos kazkotai didesnes nei mersu.
Пользователь
2011-03-30 21:48
2011-03-30
09:24 писал:
kas cia tokio stebuklingo is 6.2L isspausti 601 arkli?:shocking:
maziau nei 100 arkliu 1 litro..
paziurek i Honda S2000.. is gamyklos isrieda su 247 arkliais is 2 litru.. atmosferiniu... daug daugiau galios vienam litrui nei AMG tiuninto..
S2000 is vieno litro isspaudzia 123 arklius
AMG tesugeba isspausti 95 :thumbdown:
maziau nei 100 arkliu 1 litro..
paziurek i Honda S2000.. is gamyklos isrieda su 247 arkliais is 2 litru.. atmosferiniu... daug daugiau galios vienam litrui nei AMG tiuninto..
S2000 is vieno litro isspaudzia 123 arklius
AMG tesugeba isspausti 95 :thumbdown:
2011-03-30
13:42 писал:
prie ko cia hondos ta vargana 2litri lygini su 6.2l V8 merso? pasiziurek i apsuku diapozonus biski kita kart ir i sukimo momenta, tas s2000 jo abskritai neturi, o eina ji visiskai neispudingai, paprastas 2.0l turbo su 200ag lengvai aplenktu ja, kad ji ten tu arkliu isvysto ant 9000rpm 248 tai cia ne rodiklis.... Priedo kuo didesnis litrazas kaip tu pats turbut zinai tuo labiau ribojamos apsukos tam kad variklis neperkaistu, neissilydytu liaudiskai sakant. Neveltui F1 tik 3l V12 bet eina iki 14000rpm
ka tu cia nusisneki su tuo perkaitimu
esi girdejes ka nors apie NASCAR? ten visi varikliai 5.9L ir sukasi jie iki 9500 arkliu.. trasoj beveik pastoviai laiko 9000
arba paimk, kad ir ta pati 4.5L ferrari italia V8 varikli, kuris sukasi iki 9000 apsuku.
dideliu gamykliniu varikliu apsukos ribojamos del to, kad ju isiurbimo, ismetimo sistemos, galvos dizainas ir paskirstymo veleno fazes yra nepakankamos tam, kad palaikytu gera sukimo momenta prie didesniu apsuku.. del greitai krentancio sukimo momento krenta ir max arklio galios, del to labiau kelti apsukas nera prasmes.
o gamintojai, kurie pasistengia labiau prie galvos dizaino, ismetimo/isiurbimo sistemu visada isleidzia variklius, kurie gali "daryti" galia ir prie aukstu sukiu.
kalbant apie C63 ir S2000 pagreitejimus, tai C63 0 - 100 pagreiteja per 4.7s, o S2000 per 5s, tai ar tikrai S2000 netraukia? tu pirma pavairuok ji, tada komentuok. S2000 juk roadsteris, jis nieko nesveria. as abu isbandes, ir, aisku, C63 palieka kur kas didesni ispudi vien del riaumojimo, bet S2000 yra tikras sedevras, prie kurio japonai tikrai pasistenge.
o AMG tiesiog turi dideli varikli pakankamai lengvam kebule.
esi girdejes ka nors apie NASCAR? ten visi varikliai 5.9L ir sukasi jie iki 9500 arkliu.. trasoj beveik pastoviai laiko 9000
arba paimk, kad ir ta pati 4.5L ferrari italia V8 varikli, kuris sukasi iki 9000 apsuku.
dideliu gamykliniu varikliu apsukos ribojamos del to, kad ju isiurbimo, ismetimo sistemos, galvos dizainas ir paskirstymo veleno fazes yra nepakankamos tam, kad palaikytu gera sukimo momenta prie didesniu apsuku.. del greitai krentancio sukimo momento krenta ir max arklio galios, del to labiau kelti apsukas nera prasmes.
o gamintojai, kurie pasistengia labiau prie galvos dizaino, ismetimo/isiurbimo sistemu visada isleidzia variklius, kurie gali "daryti" galia ir prie aukstu sukiu.
kalbant apie C63 ir S2000 pagreitejimus, tai C63 0 - 100 pagreiteja per 4.7s, o S2000 per 5s, tai ar tikrai S2000 netraukia? tu pirma pavairuok ji, tada komentuok. S2000 juk roadsteris, jis nieko nesveria. as abu isbandes, ir, aisku, C63 palieka kur kas didesni ispudi vien del riaumojimo, bet S2000 yra tikras sedevras, prie kurio japonai tikrai pasistenge.
o AMG tiesiog turi dideli varikli pakankamai lengvam kebule.
naudingas
4243 / 0
2011-03-30 22:24
truputi overboosted prasovej tas nascar turi apie 750 ag .gal sukius turejai omeni?
o tai ims vaikai ir patikes
o tai ims vaikai ir patikes
Пользователь
2011-03-30 22:28
2011-03-30
22:24 naudingas писал:
truputi overboosted prasovej tas nascar turi apie 750 ag .gal sukius turejai omeni?
o tai ims vaikai ir patikes
o tai ims vaikai ir patikes
jo, mano klaida.
gal nepatike, bet prisikabins konkreciai
gal nepatike, bet prisikabins konkreciai
Пользователь
2011-03-30 23:01
jo ta s2000 tai geras, cia buvo kaune laisves alejoj paroda masinu. tai buvo ziedine s2000 tai sake variklis visiskai standartinis tik kebulas islengvintas, sakau o tai ko nekeli galios tai kad sako ir su standartiniu pabaltijos salyse pirmas esu.sako kai aplenks tada kelsiu
Пользователь
2011-03-31 08:56
2011-03-30
09:24 писал:
kas cia tokio stebuklingo is 6.2L isspausti 601 arkli?:shocking:
maziau nei 100 arkliu 1 litro..
paziurek i Honda S2000.. is gamyklos isrieda su 247 arkliais is 2 litru.. atmosferiniu... daug daugiau galios vienam litrui nei AMG tiuninto..
S2000 is vieno litro isspaudzia 123 arklius
AMG tesugeba isspausti 95 :thumbdown:
maziau nei 100 arkliu 1 litro..
paziurek i Honda S2000.. is gamyklos isrieda su 247 arkliais is 2 litru.. atmosferiniu... daug daugiau galios vienam litrui nei AMG tiuninto..
S2000 is vieno litro isspaudzia 123 arklius
AMG tesugeba isspausti 95 :thumbdown:
2011-03-30
13:42 писал:
prie ko cia hondos ta vargana 2litri lygini su 6.2l V8 merso? pasiziurek i apsuku diapozonus biski kita kart ir i sukimo momenta, tas s2000 jo abskritai neturi, o eina ji visiskai neispudingai, paprastas 2.0l turbo su 200ag lengvai aplenktu ja, kad ji ten tu arkliu isvysto ant 9000rpm 248 tai cia ne rodiklis.... Priedo kuo didesnis litrazas kaip tu pats turbut zinai tuo labiau ribojamos apsukos tam kad variklis neperkaistu, neissilydytu liaudiskai sakant. Neveltui F1 tik 3l V12 bet eina iki 14000rpm
2011-03-30
21:48 писал:
ka tu cia nusisneki su tuo perkaitimu:shocking:
esi girdejes ka nors apie NASCAR? ten visi varikliai 5.9L ir sukasi jie iki 9500 arkliu.. trasoj beveik pastoviai laiko 9000:shocking:
arba paimk, kad ir ta pati 4.5L ferrari italia V8 varikli, kuris sukasi iki 9000 apsuku.
dideliu gamykliniu varikliu apsukos ribojamos del to, kad ju isiurbimo, ismetimo sistemos, galvos dizainas ir paskirstymo veleno fazes yra nepakankamos tam, kad palaikytu gera sukimo momenta prie didesniu apsuku.. del greitai krentancio sukimo momento krenta ir max arklio galios, del to labiau kelti apsukas nera prasmes.
o gamintojai, kurie pasistengia labiau prie galvos dizaino, ismetimo/isiurbimo sistemu visada isleidzia variklius, kurie gali "daryti" galia ir prie aukstu sukiu.
kalbant apie C63 ir S2000 pagreitejimus, tai C63 0 - 100 pagreiteja per 4.7s, o S2000 per 5s, tai ar tikrai S2000 netraukia? tu pirma pavairuok ji, tada komentuok. S2000 juk roadsteris, jis nieko nesveria. as abu isbandes, ir, aisku, C63 palieka kur kas didesni ispudi vien del riaumojimo, bet S2000 yra tikras sedevras, prie kurio japonai tikrai pasistenge.
o AMG tiesiog turi dideli varikli pakankamai lengvam kebule.
esi girdejes ka nors apie NASCAR? ten visi varikliai 5.9L ir sukasi jie iki 9500 arkliu.. trasoj beveik pastoviai laiko 9000:shocking:
arba paimk, kad ir ta pati 4.5L ferrari italia V8 varikli, kuris sukasi iki 9000 apsuku.
dideliu gamykliniu varikliu apsukos ribojamos del to, kad ju isiurbimo, ismetimo sistemos, galvos dizainas ir paskirstymo veleno fazes yra nepakankamos tam, kad palaikytu gera sukimo momenta prie didesniu apsuku.. del greitai krentancio sukimo momento krenta ir max arklio galios, del to labiau kelti apsukas nera prasmes.
o gamintojai, kurie pasistengia labiau prie galvos dizaino, ismetimo/isiurbimo sistemu visada isleidzia variklius, kurie gali "daryti" galia ir prie aukstu sukiu.
kalbant apie C63 ir S2000 pagreitejimus, tai C63 0 - 100 pagreiteja per 4.7s, o S2000 per 5s, tai ar tikrai S2000 netraukia? tu pirma pavairuok ji, tada komentuok. S2000 juk roadsteris, jis nieko nesveria. as abu isbandes, ir, aisku, C63 palieka kur kas didesni ispudi vien del riaumojimo, bet S2000 yra tikras sedevras, prie kurio japonai tikrai pasistenge.
o AMG tiesiog turi dideli varikli pakankamai lengvam kebule.
ir kas dazniausiai buna kai ferrari per ilgai sukasi ant tu 9000 apsuku? uzsidega.... va kas buna. Kuo didesne kubatura tuo greiciau ir stipriau kaista. Nascar auto perdaryti, ten didelis demesys sukauptas tam ausinimui ir masinos vaziuoja pakankamai dideliu greiciu kad ausintusi 100proc. Tai va, uzdek sunkesni kebula ir honda nebepavaziuos nes sukimo momento nera ten daug. Kad ji lengva tai ir eina, o iki pat 9000rpm yra greitejimas tolygus.Tas pats Ariel su tuo paciu motoru skrenda yspudingai, nes nera ka tempti. O kuo masina sunkesne visur orientuojamasi i didesne kubatura kad butu galios isjudinti ja, arba mazesnes kubaturos su kompresorium pakelti Nm.
Пользователь
2011-03-31 08:58
2011-03-30
09:24 писал:
kas cia tokio stebuklingo is 6.2L isspausti 601 arkli?:shocking:
maziau nei 100 arkliu 1 litro..
paziurek i Honda S2000.. is gamyklos isrieda su 247 arkliais is 2 litru.. atmosferiniu... daug daugiau galios vienam litrui nei AMG tiuninto..
S2000 is vieno litro isspaudzia 123 arklius
AMG tesugeba isspausti 95 :thumbdown:
maziau nei 100 arkliu 1 litro..
paziurek i Honda S2000.. is gamyklos isrieda su 247 arkliais is 2 litru.. atmosferiniu... daug daugiau galios vienam litrui nei AMG tiuninto..
S2000 is vieno litro isspaudzia 123 arklius
AMG tesugeba isspausti 95 :thumbdown:
2011-03-30
13:42 писал:
prie ko cia hondos ta vargana 2litri lygini su 6.2l V8 merso? pasiziurek i apsuku diapozonus biski kita kart ir i sukimo momenta, tas s2000 jo abskritai neturi, o eina ji visiskai neispudingai, paprastas 2.0l turbo su 200ag lengvai aplenktu ja, kad ji ten tu arkliu isvysto ant 9000rpm 248 tai cia ne rodiklis.... Priedo kuo didesnis litrazas kaip tu pats turbut zinai tuo labiau ribojamos apsukos tam kad variklis neperkaistu, neissilydytu liaudiskai sakant. Neveltui F1 tik 3l V12 bet eina iki 14000rpm
2011-03-30
21:48 писал:
ka tu cia nusisneki su tuo perkaitimu:shocking:
esi girdejes ka nors apie NASCAR? ten visi varikliai 5.9L ir sukasi jie iki 9500 arkliu.. trasoj beveik pastoviai laiko 9000:shocking:
arba paimk, kad ir ta pati 4.5L ferrari italia V8 varikli, kuris sukasi iki 9000 apsuku.
dideliu gamykliniu varikliu apsukos ribojamos del to, kad ju isiurbimo, ismetimo sistemos, galvos dizainas ir paskirstymo veleno fazes yra nepakankamos tam, kad palaikytu gera sukimo momenta prie didesniu apsuku.. del greitai krentancio sukimo momento krenta ir max arklio galios, del to labiau kelti apsukas nera prasmes.
o gamintojai, kurie pasistengia labiau prie galvos dizaino, ismetimo/isiurbimo sistemu visada isleidzia variklius, kurie gali "daryti" galia ir prie aukstu sukiu.
kalbant apie C63 ir S2000 pagreitejimus, tai C63 0 - 100 pagreiteja per 4.7s, o S2000 per 5s, tai ar tikrai S2000 netraukia? tu pirma pavairuok ji, tada komentuok. S2000 juk roadsteris, jis nieko nesveria. as abu isbandes, ir, aisku, C63 palieka kur kas didesni ispudi vien del riaumojimo, bet S2000 yra tikras sedevras, prie kurio japonai tikrai pasistenge.
o AMG tiesiog turi dideli varikli pakankamai lengvam kebule.
esi girdejes ka nors apie NASCAR? ten visi varikliai 5.9L ir sukasi jie iki 9500 arkliu.. trasoj beveik pastoviai laiko 9000:shocking:
arba paimk, kad ir ta pati 4.5L ferrari italia V8 varikli, kuris sukasi iki 9000 apsuku.
dideliu gamykliniu varikliu apsukos ribojamos del to, kad ju isiurbimo, ismetimo sistemos, galvos dizainas ir paskirstymo veleno fazes yra nepakankamos tam, kad palaikytu gera sukimo momenta prie didesniu apsuku.. del greitai krentancio sukimo momento krenta ir max arklio galios, del to labiau kelti apsukas nera prasmes.
o gamintojai, kurie pasistengia labiau prie galvos dizaino, ismetimo/isiurbimo sistemu visada isleidzia variklius, kurie gali "daryti" galia ir prie aukstu sukiu.
kalbant apie C63 ir S2000 pagreitejimus, tai C63 0 - 100 pagreiteja per 4.7s, o S2000 per 5s, tai ar tikrai S2000 netraukia? tu pirma pavairuok ji, tada komentuok. S2000 juk roadsteris, jis nieko nesveria. as abu isbandes, ir, aisku, C63 palieka kur kas didesni ispudi vien del riaumojimo, bet S2000 yra tikras sedevras, prie kurio japonai tikrai pasistenge.
o AMG tiesiog turi dideli varikli pakankamai lengvam kebule.
taip 0-100 mb vos vos greitesnis, o kas toliau buna? 100-200-250?
Пользователь
2011-03-31 09:12
2011-03-30
13:42 писал:
prie ko cia hondos ta vargana 2litri lygini su 6.2l V8 merso? pasiziurek i apsuku diapozonus biski kita kart ir i sukimo momenta, tas s2000 jo abskritai neturi, o eina ji visiskai neispudingai, paprastas 2.0l turbo su 200ag lengvai aplenktu ja, kad ji ten tu arkliu isvysto ant 9000rpm 248 tai cia ne rodiklis.... Priedo kuo didesnis litrazas kaip tu pats turbut zinai tuo labiau ribojamos apsukos tam kad variklis neperkaistu, neissilydytu liaudiskai sakant. Neveltui F1 tik 3l V12 bet eina iki 14000rpm
2011-03-30
21:48 писал:
ka tu cia nusisneki su tuo perkaitimu:shocking:
esi girdejes ka nors apie NASCAR? ten visi varikliai 5.9L ir sukasi jie iki 9500 arkliu.. trasoj beveik pastoviai laiko 9000:shocking:
arba paimk, kad ir ta pati 4.5L ferrari italia V8 varikli, kuris sukasi iki 9000 apsuku.
dideliu gamykliniu varikliu apsukos ribojamos del to, kad ju isiurbimo, ismetimo sistemos, galvos dizainas ir paskirstymo veleno fazes yra nepakankamos tam, kad palaikytu gera sukimo momenta prie didesniu apsuku.. del greitai krentancio sukimo momento krenta ir max arklio galios, del to labiau kelti apsukas nera prasmes.
o gamintojai, kurie pasistengia labiau prie galvos dizaino, ismetimo/isiurbimo sistemu visada isleidzia variklius, kurie gali "daryti" galia ir prie aukstu sukiu.
kalbant apie C63 ir S2000 pagreitejimus, tai C63 0 - 100 pagreiteja per 4.7s, o S2000 per 5s, tai ar tikrai S2000 netraukia? tu pirma pavairuok ji, tada komentuok. S2000 juk roadsteris, jis nieko nesveria. as abu isbandes, ir, aisku, C63 palieka kur kas didesni ispudi vien del riaumojimo, bet S2000 yra tikras sedevras, prie kurio japonai tikrai pasistenge.
o AMG tiesiog turi dideli varikli pakankamai lengvam kebule.
esi girdejes ka nors apie NASCAR? ten visi varikliai 5.9L ir sukasi jie iki 9500 arkliu.. trasoj beveik pastoviai laiko 9000:shocking:
arba paimk, kad ir ta pati 4.5L ferrari italia V8 varikli, kuris sukasi iki 9000 apsuku.
dideliu gamykliniu varikliu apsukos ribojamos del to, kad ju isiurbimo, ismetimo sistemos, galvos dizainas ir paskirstymo veleno fazes yra nepakankamos tam, kad palaikytu gera sukimo momenta prie didesniu apsuku.. del greitai krentancio sukimo momento krenta ir max arklio galios, del to labiau kelti apsukas nera prasmes.
o gamintojai, kurie pasistengia labiau prie galvos dizaino, ismetimo/isiurbimo sistemu visada isleidzia variklius, kurie gali "daryti" galia ir prie aukstu sukiu.
kalbant apie C63 ir S2000 pagreitejimus, tai C63 0 - 100 pagreiteja per 4.7s, o S2000 per 5s, tai ar tikrai S2000 netraukia? tu pirma pavairuok ji, tada komentuok. S2000 juk roadsteris, jis nieko nesveria. as abu isbandes, ir, aisku, C63 palieka kur kas didesni ispudi vien del riaumojimo, bet S2000 yra tikras sedevras, prie kurio japonai tikrai pasistenge.
o AMG tiesiog turi dideli varikli pakankamai lengvam kebule.
2011-03-31
08:56 писал:
ir kas dazniausiai buna kai ferrari per ilgai sukasi ant tu 9000 apsuku?:smoke: uzsidega.... va kas buna. Kuo didesne kubatura tuo greiciau ir stipriau kaista. Nascar auto perdaryti, ten didelis demesys sukauptas tam ausinimui ir masinos vaziuoja pakankamai dideliu greiciu kad ausintusi 100proc. Tai va, uzdek sunkesni kebula ir honda nebepavaziuos nes sukimo momento nera ten daug. Kad ji lengva tai ir eina, o iki pat 9000rpm yra greitejimas tolygus.Tas pats Ariel su tuo paciu motoru skrenda yspudingai, nes nera ka tempti. O kuo masina sunkesne visur orientuojamasi i didesne kubatura kad butu galios isjudinti ja, arba mazesnes kubaturos su kompresorium pakelti Nm.
dar labiau pagooglink - nes šneki truputį pro šalį, pasidomėk iš kur, dėl ko atsiranda ir kaip prarandama sūkių jėga! S2000 visas pasaulis vertina kaip 'meno kūrinį', bet atsiranda google-ekspertas, kuris turi "savo tikrąją nuomonę".
O kodėl ferraris užsidega? juk jau seniai informacinėse priemonėse paskelbta dėl ko - tai neišradinėk dviračio, pasižiūrėk į foto ir pamatysi, kad degti pradeda prie ratų arkų, o variklio gi ten nėra.
O kodėl ferraris užsidega? juk jau seniai informacinėse priemonėse paskelbta dėl ko - tai neišradinėk dviračio, pasižiūrėk į foto ir pamatysi, kad degti pradeda prie ratų arkų, o variklio gi ten nėra.
naudingas
4243 / 0
2011-03-31 09:32
f1 jau man atrodo senai uzdrausti 3 litru motorai o tai mokslininkai per dauk ant 3ltr galios sugalvojo .dabar turbut 2.4 o zada gal net 1.6 turbo.o pries koki 20 metu irgi buvo 1.5 turbo su 1500 ag taigi ir pradejo ta galia numusinet net per pus nes labai pradejo graziai dusti tos f1
naudingas
4243 / 0
2011-03-31 10:01
del kaitimo tai irgi manau didelis motoras neturetu daugiau kaist uz maza. visas kaitimas nuo sudeginto kuro kiekio taip gi logiskai mastant.reiskia kuo galingesnis motoras tuo didesnis ausnimas o jis mazas ar didelis taip ar taip turi gerai ausintis
Пользователь
2011-03-31 10:50
Sakau pazaiskit daugiau NTFS ir suzinosit visus jums rupimus klausymus ir atsakymus
Пользователь
2011-03-31 14:19
2011-03-31
10:50 писал:
Sakau pazaiskit daugiau NTFS ir suzinosit visus jums rupimus klausymus ir atsakymus:lol:
Man atrodo tas zaidimas vadinasi NFS o NTFS ira particiju formatas, kietajame diske, usb rakte ir pan....
Пользователь
2011-03-31 14:46
2011-03-30
21:48 писал:
ka tu cia nusisneki su tuo perkaitimu:shocking:
esi girdejes ka nors apie NASCAR? ten visi varikliai 5.9L ir sukasi jie iki 9500 arkliu.. trasoj beveik pastoviai laiko 9000:shocking:
arba paimk, kad ir ta pati 4.5L ferrari italia V8 varikli, kuris sukasi iki 9000 apsuku.
dideliu gamykliniu varikliu apsukos ribojamos del to, kad ju isiurbimo, ismetimo sistemos, galvos dizainas ir paskirstymo veleno fazes yra nepakankamos tam, kad palaikytu gera sukimo momenta prie didesniu apsuku.. del greitai krentancio sukimo momento krenta ir max arklio galios, del to labiau kelti apsukas nera prasmes.
o gamintojai, kurie pasistengia labiau prie galvos dizaino, ismetimo/isiurbimo sistemu visada isleidzia variklius, kurie gali "daryti" galia ir prie aukstu sukiu.
kalbant apie C63 ir S2000 pagreitejimus, tai C63 0 - 100 pagreiteja per 4.7s, o S2000 per 5s, tai ar tikrai S2000 netraukia? tu pirma pavairuok ji, tada komentuok. S2000 juk roadsteris, jis nieko nesveria. as abu isbandes, ir, aisku, C63 palieka kur kas didesni ispudi vien del riaumojimo, bet S2000 yra tikras sedevras, prie kurio japonai tikrai pasistenge.
o AMG tiesiog turi dideli varikli pakankamai lengvam kebule.
esi girdejes ka nors apie NASCAR? ten visi varikliai 5.9L ir sukasi jie iki 9500 arkliu.. trasoj beveik pastoviai laiko 9000:shocking:
arba paimk, kad ir ta pati 4.5L ferrari italia V8 varikli, kuris sukasi iki 9000 apsuku.
dideliu gamykliniu varikliu apsukos ribojamos del to, kad ju isiurbimo, ismetimo sistemos, galvos dizainas ir paskirstymo veleno fazes yra nepakankamos tam, kad palaikytu gera sukimo momenta prie didesniu apsuku.. del greitai krentancio sukimo momento krenta ir max arklio galios, del to labiau kelti apsukas nera prasmes.
o gamintojai, kurie pasistengia labiau prie galvos dizaino, ismetimo/isiurbimo sistemu visada isleidzia variklius, kurie gali "daryti" galia ir prie aukstu sukiu.
kalbant apie C63 ir S2000 pagreitejimus, tai C63 0 - 100 pagreiteja per 4.7s, o S2000 per 5s, tai ar tikrai S2000 netraukia? tu pirma pavairuok ji, tada komentuok. S2000 juk roadsteris, jis nieko nesveria. as abu isbandes, ir, aisku, C63 palieka kur kas didesni ispudi vien del riaumojimo, bet S2000 yra tikras sedevras, prie kurio japonai tikrai pasistenge.
o AMG tiesiog turi dideli varikli pakankamai lengvam kebule.
2011-03-31
08:56 писал:
ir kas dazniausiai buna kai ferrari per ilgai sukasi ant tu 9000 apsuku?:smoke: uzsidega.... va kas buna. Kuo didesne kubatura tuo greiciau ir stipriau kaista. Nascar auto perdaryti, ten didelis demesys sukauptas tam ausinimui ir masinos vaziuoja pakankamai dideliu greiciu kad ausintusi 100proc. Tai va, uzdek sunkesni kebula ir honda nebepavaziuos nes sukimo momento nera ten daug. Kad ji lengva tai ir eina, o iki pat 9000rpm yra greitejimas tolygus.Tas pats Ariel su tuo paciu motoru skrenda yspudingai, nes nera ka tempti. O kuo masina sunkesne visur orientuojamasi i didesne kubatura kad butu galios isjudinti ja, arba mazesnes kubaturos su kompresorium pakelti Nm.
2011-03-31
09:12 писал:
dar labiau pagooglink - nes šneki truputį pro šalį, pasidomėk iš kur, dėl ko atsiranda ir kaip prarandama sūkių jėga! S2000 visas pasaulis vertina kaip 'meno kūrinį', bet atsiranda google-ekspertas, kuris turi "savo tikrąją nuomonę".
O kodėl ferraris užsidega? juk jau seniai informacinėse priemonėse paskelbta dėl ko - tai neišradinėk dviračio, pasižiūrėk į foto ir pamatysi, kad degti pradeda prie ratų arkų, o variklio gi ten nėra.
O kodėl ferraris užsidega? juk jau seniai informacinėse priemonėse paskelbta dėl ko - tai neišradinėk dviračio, pasižiūrėk į foto ir pamatysi, kad degti pradeda prie ratų arkų, o variklio gi ten nėra.
o kas kelia karsti nuo kurio uzsidega?gal vejas? man neaiskink tokiu nesamoniu tik. Nei google nei vikipedijom as nesiremiu.
Пользователь
2011-03-31 14:49
2011-03-31
10:01 naudingas писал:
del kaitimo tai irgi manau didelis motoras neturetu daugiau kaist uz maza. visas kaitimas nuo sudeginto kuro kiekio taip gi logiskai mastant.reiskia kuo galingesnis motoras tuo didesnis ausnimas o jis mazas ar didelis taip ar taip turi gerai ausintis
kaitimas nuo sudeginto kuro kiekio, tai dabar logiskai pamastyk dar, ar 3litris daugiau sudegina per sec ar 1.5?
Пользователь
2011-03-31 15:48
2011-03-31
08:56 писал:
ir kas dazniausiai buna kai ferrari per ilgai sukasi ant tu 9000 apsuku?:smoke: uzsidega.... va kas buna. Kuo didesne kubatura tuo greiciau ir stipriau kaista. Nascar auto perdaryti, ten didelis demesys sukauptas tam ausinimui ir masinos vaziuoja pakankamai dideliu greiciu kad ausintusi 100proc. Tai va, uzdek sunkesni kebula ir honda nebepavaziuos nes sukimo momento nera ten daug. Kad ji lengva tai ir eina, o iki pat 9000rpm yra greitejimas tolygus.Tas pats Ariel su tuo paciu motoru skrenda yspudingai, nes nera ka tempti. O kuo masina sunkesne visur orientuojamasi i didesne kubatura kad butu galios isjudinti ja, arba mazesnes kubaturos su kompresorium pakelti Nm.
2011-03-31
09:12 писал:
dar labiau pagooglink - nes šneki truputį pro šalį, pasidomėk iš kur, dėl ko atsiranda ir kaip prarandama sūkių jėga! S2000 visas pasaulis vertina kaip 'meno kūrinį', bet atsiranda google-ekspertas, kuris turi "savo tikrąją nuomonę".
O kodėl ferraris užsidega? juk jau seniai informacinėse priemonėse paskelbta dėl ko - tai neišradinėk dviračio, pasižiūrėk į foto ir pamatysi, kad degti pradeda prie ratų arkų, o variklio gi ten nėra.
O kodėl ferraris užsidega? juk jau seniai informacinėse priemonėse paskelbta dėl ko - tai neišradinėk dviračio, pasižiūrėk į foto ir pamatysi, kad degti pradeda prie ratų arkų, o variklio gi ten nėra.
2011-03-31
14:46 писал:
o kas kelia karsti nuo kurio uzsidega?gal vejas? man neaiskink tokiu nesamoniu tik. Nei google nei vikipedijom as nesiremiu.
Variklis įšyla - to niekas neneigia, bet Ferrari VARIKLIS neužsidega nuo perkaitimo!
Tai paaiškink man šnekančiam nesąmones, kodėl tas ferrari variklis užsidega? Ir kodėl Ferrari inžinieriai spręsdami šią problemą nekišo nagų nei prie variklio bloko nei prie aušinimo sistemų?
Tai paaiškink man šnekančiam nesąmones, kodėl tas ferrari variklis užsidega? Ir kodėl Ferrari inžinieriai spręsdami šią problemą nekišo nagų nei prie variklio bloko nei prie aušinimo sistemų?
naudingas
4243 / 0
2011-03-31 19:17
2011-03-31
10:01 naudingas писал:
del kaitimo tai irgi manau didelis motoras neturetu daugiau kaist uz maza. visas kaitimas nuo sudeginto kuro kiekio taip gi logiskai mastant.reiskia kuo galingesnis motoras tuo didesnis ausnimas o jis mazas ar didelis taip ar taip turi gerai ausintis
2011-03-31
14:49 писал:
kaitimas nuo sudeginto kuro kiekio, tai dabar logiskai pamastyk dar, ar 3litris daugiau sudegina per sec ar 1.5?
gerai priforsuok tu maza motora jis rys kaip didelis , degins ta kamera degimo dar mazesniam plote. netgi sakyciau mazas variklis daugiau kais nei didelis motoras.
beto kodel su voygeriu 3.3 kiek tysiodavau klaipeda vilnius prikabini tona ir 120 myni nieks nekaito net sakyciau veso. idomu kas butu su kokiu 1.6???
beto kodel su voygeriu 3.3 kiek tysiodavau klaipeda vilnius prikabini tona ir 120 myni nieks nekaito net sakyciau veso. idomu kas butu su kokiu 1.6???
Пользователь
2011-04-01 08:46
o jums neatrodo kad variklio perkaitimas ir kaitimas priklauso nuo elementarios ausinimo sistemos? didele kubatura maza px nx kokia ausinimo sistema taip ir ausins..... paziurekit kad ir i volvo v40 2 litriuku motoras ir 1.9t ble skiresi nu
Пользователь
2011-04-01 08:52
2011-03-31
09:12 писал:
dar labiau pagooglink - nes šneki truputį pro šalį, pasidomėk iš kur, dėl ko atsiranda ir kaip prarandama sūkių jėga! S2000 visas pasaulis vertina kaip 'meno kūrinį', bet atsiranda google-ekspertas, kuris turi "savo tikrąją nuomonę".
O kodėl ferraris užsidega? juk jau seniai informacinėse priemonėse paskelbta dėl ko - tai neišradinėk dviračio, pasižiūrėk į foto ir pamatysi, kad degti pradeda prie ratų arkų, o variklio gi ten nėra.
O kodėl ferraris užsidega? juk jau seniai informacinėse priemonėse paskelbta dėl ko - tai neišradinėk dviračio, pasižiūrėk į foto ir pamatysi, kad degti pradeda prie ratų arkų, o variklio gi ten nėra.
2011-03-31
14:46 писал:
o kas kelia karsti nuo kurio uzsidega?gal vejas? man neaiskink tokiu nesamoniu tik. Nei google nei vikipedijom as nesiremiu.
2011-03-31
15:48 писал:
Variklis įšyla - to niekas neneigia, bet Ferrari VARIKLIS neužsidega nuo perkaitimo!
Tai paaiškink man šnekančiam nesąmones, kodėl tas ferrari variklis užsidega? Ir kodėl Ferrari inžinieriai spręsdami šią problemą nekišo nagų nei prie variklio bloko nei prie aušinimo sistemų?
Tai paaiškink man šnekančiam nesąmones, kodėl tas ferrari variklis užsidega? Ir kodėl Ferrari inžinieriai spręsdami šią problemą nekišo nagų nei prie variklio bloko nei prie aušinimo sistemų?
esme tame kad uzsidega ne variklis o sale esancios plastmases nuo variklio skleidziamos temperaturos.
Пользователь
2011-04-01 09:03
nuo ismetimo kolektoriaus temperaturos gal
Пользователь
2011-04-01 09:04
Del kardano ir babinos bruzinimosi
Пользователь
2011-04-01 09:05
2011-03-31
10:01 naudingas писал:
del kaitimo tai irgi manau didelis motoras neturetu daugiau kaist uz maza. visas kaitimas nuo sudeginto kuro kiekio taip gi logiskai mastant.reiskia kuo galingesnis motoras tuo didesnis ausnimas o jis mazas ar didelis taip ar taip turi gerai ausintis
2011-03-31
14:49 писал:
kaitimas nuo sudeginto kuro kiekio, tai dabar logiskai pamastyk dar, ar 3litris daugiau sudegina per sec ar 1.5?
2011-03-31
19:17 naudingas писал:
gerai priforsuok tu maza motora jis rys kaip didelis , degins ta kamera degimo dar mazesniam plote. netgi sakyciau mazas variklis daugiau kais nei didelis motoras.
beto kodel su voygeriu 3.3 kiek tysiodavau klaipeda vilnius prikabini tona ir 120 myni nieks nekaito net sakyciau veso:). idomu kas butu su kokiu 1.6???
beto kodel su voygeriu 3.3 kiek tysiodavau klaipeda vilnius prikabini tona ir 120 myni nieks nekaito net sakyciau veso:). idomu kas butu su kokiu 1.6???
mes cia snekam apie ausktus sukius o ne 120 vaziuojant, ir kas be ko turi itakos ausinimo sistema kaip sako mauseris.
Пользователь
2011-04-01 09:06
2011-04-01
09:04 писал:
Del kardano ir babinos bruzinimosi:lol:
babinos guolio kolega, babinos guolio trinties
Пользователь
2011-04-01 09:11
2011-04-01
09:04 писал:
Del kardano ir babinos bruzinimosi:lol:
2011-04-01
09:06 писал:
babinos guolio kolega, babinos guolio trinties:lol:
Na kolega matyt gali buti ir taip bet jai dar dusliko guoliai chujovi tai tada jokis tiuningas nebepades
haro196
582 / 0
2011-04-01 11:49
kazkaip jus cia chujovai skaicuojat ta kaitima eikit fizikos pasimokyti jai variklis pvz 4 ir 2 litru turi ta pacia galia tai tarkim hipotetiniu poziuriu abu V4, tai labiau kais 2 litrio degimo kameros sieneles bet pats blokas dvilitrio gali tureti daugiau gelezies nei 4 litrio todel 2 litrio blokas kais maziau tarkim prie isvardintu salygu 4 litris turi geresne vandens ausinimo sistema taigi jis kais maziau bet tarkim pridedam prie dvilitrio kad jis gauna labai daug oro taigis abu kais vienodai
haro196
582 / 0
2011-04-01 11:52
2011-04-01
11:49 haro196 писал:
kazkaip jus cia chujovai skaicuojat ta kaitima eikit fizikos pasimokyti :) jai variklis pvz 4 ir 2 litru turi ta pacia galia tai tarkim hipotetiniu poziuriu abu V4, tai labiau kais 2 litrio degimo kameros sieneles bet pats blokas dvilitrio gali tureti daugiau gelezies nei 4 litrio todel 2 litrio blokas kais maziau tarkim prie isvardintu salygu 4 litris turi geresne vandens ausinimo sistema taigi jis kais maziau bet tarkim pridedam prie dvilitrio kad jis gauna labai daug oro taigis abu kais vienodai :)
beje abieju vaikliu oro kuro misinio degimo temperatura vienoda apie 800 laipsniu celsijaus skaleje. jai gerai atsimenu
naudingas
4243 / 0
2011-04-01 21:21
jo kukuruznikas dar prie stalino turejo 800 ag prie breznevo padare 1000 ag ir nieks ten nekaito nes kai paskaiciuota tai ir uztenka to ausinimo
Пользователь
2011-04-01 22:07
isvis nesamone su tuo kaitimu.. vaikiska logika.. vienintele masina, kuriai reikia patobulinti ausinimo sistema keliant galia yra kai kurie civicai, nes radiatorius ten stovi tik per puse masinos priekio.
o pvz troll tunerio 2.0L 660 arkliu saabas turi gamykline ausinimo sistema, bet sudegina daug daugiau kuro nei tas 6.2L AMG, nes turbiniai varikliai isiurbia daugiau oro, bet neisgauna tos pacios galios kaip atmosferiniai isgautu su tiek pat oro kiekio - del pavelinto degimo, kurio reikia, kad isvengtum detonacijos del karsto oro degimo kameroj
taip, kad sudeginto kuro kiekis beveik neturi itakos variklio kaitimui, nes ausinimo sistema susidoroja su juo.
o pvz troll tunerio 2.0L 660 arkliu saabas turi gamykline ausinimo sistema, bet sudegina daug daugiau kuro nei tas 6.2L AMG, nes turbiniai varikliai isiurbia daugiau oro, bet neisgauna tos pacios galios kaip atmosferiniai isgautu su tiek pat oro kiekio - del pavelinto degimo, kurio reikia, kad isvengtum detonacijos del karsto oro degimo kameroj
taip, kad sudeginto kuro kiekis beveik neturi itakos variklio kaitimui, nes ausinimo sistema susidoroja su juo.
Ваше послание |
|