Пользователь
2015-12-07 14:07
Šiandien perskaičiau apie mašinas, varomas malkomis http://skaitalas.lt/ukrainos-vairuotojai-perdaro-savo-automobilius-ir-prabanga-virtusi-benzina-keicia-i-malkas-1733 ir susimąsčiau - ar Lietuvoj mašinų, varomų ne benzinu, dujomis, dyzeliu ar elektra, o kuo nors įdomesniu?
Пользователь
2015-12-07 14:42
yra laikraščiais, šiaudais, anglimis varomų mašinų
Пользователь
2015-12-09 11:42
Gal galima gauti kokių nuorodų į konkrečius projektus? Norėčiau pamatyt lietuvių darbus
Пользователь
2015-12-09 11:46
nuorodos neturiu, bet mano viena mašna atrabotke vietoj salerkos važiuoja
Пользователь
2015-12-09 19:11
2015-12-09
11:42 писал:
Gal galima gauti kokių nuorodų į konkrečius projektus? Norėčiau pamatyt lietuvių darbus :)
seni zilai kazkada ejo is gamyklos malkom varomi. ne masiskai aisku, ten bandymams buvo isleisti per 70uju naftos krize. is esmes tai garo variklis ten stovejo, pasikuri pries vaziuodamas, palauki kol iskais boileris ir vaziuoji. garo variklis nera blogas dalykas, nes gali kuro pasirinkri kur miske. bet jei butu masiskai gaminami jie tai misku greitai neliktu.
dar esu mates suspaustu oru varomus. ideja panasi kaip garo varikliu, tik vietoj boilerio stovi suspausto oro balionas. aisku nera patogu, nes ji reikia pildyti naudojant eletra, taip kad elektromobilis efektytviau
dar esu mates suspaustu oru varomus. ideja panasi kaip garo varikliu, tik vietoj boilerio stovi suspausto oro balionas. aisku nera patogu, nes ji reikia pildyti naudojant eletra, taip kad elektromobilis efektytviau
Пользователь
2015-12-09 19:30
pasmus ir taip nyksta miskai....kerta kietai isveza mediena i uzsieni brandaus misko nebeliks su laiku.daznai tenka vazinet po miskus matau situacija.
Пользователь
2015-12-09 19:44
klysti tie zilai ir gazikai veikė ne garo turbinos principu, o buvo paprasti vidaus degimo varikliai, kurių pagrindinis kuras buvo benzinas, be benzino galėjo dirbti ir dujomis, kurioms išgauti ir buvo tas katilas, vadinamas dujų generatoriumi, ten dėdavosi gerai išdžiovintos malkos, užkūrus tą katilą jis sandariai uždaromas, o malkos smilksta ir išsiskiria anglies monoksidas ar pan. vadinamosios smalkės, degios dujos, jomis ir dirbdavo variklis, tik galia labai sumažėja, tam buvo įvairūs palėtintojai, kad galėtų važiuot, šlapiomis malkomis nepakūrensi tokio katilo
Пользователь
2015-12-09 20:36
2015-12-09
19:44 писал:
klysti tie zilai ir gazikai veikė ne garo turbinos principu, o buvo paprasti vidaus degimo varikliai, kurių pagrindinis kuras buvo benzinas, be benzino galėjo dirbti ir dujomis, kurioms išgauti ir buvo tas katilas, vadinamas dujų generatoriumi, ten dėdavosi gerai išdžiovintos malkos, užkūrus tą katilą jis sandariai uždaromas, o malkos smilksta ir išsiskiria anglies monoksidas ar pan. vadinamosios smalkės, degios dujos, jomis ir dirbdavo variklis, tik galia labai sumažėja, tam buvo įvairūs palėtintojai, kad galėtų važiuot, šlapiomis malkomis nepakūrensi tokio katilo
Ne ne, gal tu ir teisus, bet as esu mates garo variklius masinose, ir ne apie garo turbina kalbu, o apie stumoklini garo varikli. Esu mates zila varoma garu, o ne duju generatorium, bet ten gal samadelka buvo. Suprantu apie ka kalbi, panasiai kaip duju generatoriniai katilai. Bet ne smalkes jie generuoja, nes smalkes nera degios.
Пользователь
2015-12-09 21:39
teko toki apziureti ir stebeti kai uzkuremas toks apararas misku ukio rusu gamybos 1947 buten varomis malkomis, senolis pasakojo kuris su tuo aparatu ir dirbo kaip visas procesas vykdavo, buvo labai idomui klausyti
Ваше послание |
|