Пользователь
2009-11-25 18:54
Galit pasakyt wisus minusus ir pliusus sios masinos? ir be tokiu kad draugelis, mociute, diedukas turejo. Ir ka reiskia pas tas Twin Spark?
Пользователь
2009-11-25 19:19
twin spark= dviguba kibirkstis. t.y. cilindre 2 zvakes. neturejo nei diedukas, nei mociute... pats pirkau pries pora metu ir l. gailiuosi.
Пользователь
2009-11-25 19:26
kodel gailies?
Пользователь
2009-11-25 20:24
Gailisi turbut todel kad nepataike nusipirkt geros.
Пользователь
2009-11-25 20:52
ta prasme kad pataike ant sugedusios? o kaip pakaba? girdejau kad labai barska pakaba, ce tiesa?
Пользователь
2009-11-25 21:16
Pasiskaitinek www.alfaklubas.lt
Пользователь
2009-11-25 21:17
Ka turi omeny barska pakaba?
Пользователь
2009-11-26 14:29
156 yr geeris.. nupirkau, padariau pakaba ir be rupesciu vazinejau metus, kol pasitaike geras pirkejas.. dabar, vazineju su laguna ir su nostalgija prisimenu alfuke.. reik vel pirkt.. arba keiciu savo renault laguna automatine 2, 0 l i alfuke.. va tep, va..
Пользователь
2009-11-26 14:48
jei nori alfos tai tik JTD nes bendzininiai nelabai patvarus varikliai, reikalaujantys daug lesu
Пользователь
2009-11-26 15:23
nu drauga mano jo grupioke weze su alfa 156 ir sake garsas tai nu kaip metalas y metala dauzytusi tj pagalwojau kad ce seip netwarkynga o tik JTD?? paprastas dyzelis kaip?
Пользователь
2009-11-26 16:03
dizelis tik traktoriui i laukus, o alfa.. tada nx sportinis auto?.. jei nori traktoriaus tai ir pirk traktoriu.. tas pats ir su dujotekiais..))
Пользователь
2009-11-26 18:43
Turiu alfa 156 ir patenkintas. praminiau virs dvieju metu su ja ir apie ~50K km.. pakaboj garsai atsirado dabar. virsutines sakes sailenblokas (lyga virsutines sakes pas ALFA) o investicijos buvo smulkios.nupirkau pakeiciau dirzus, guolius, filtrus, tepalus, kitus skyscius. dar restauravau vairo stiprintuva, zist pradejo. manau ant kokios papulsi su tokai ir vaziensi. patarimas pirkdamas alfa nuvaryk i servisa tegu prakrato ja (varyk pas savus, jeigu turi)..
siaip patarciau 2.5 V6 imt arba 2.4JTD, siaip parastesnis 1.9JTD. TS varykliai kaprizingi, ir brangus aptarnavimas-8zvakes variatorius guoluikai itempejai.
siaip patarciau 2.5 V6 imt arba 2.4JTD, siaip parastesnis 1.9JTD. TS varykliai kaprizingi, ir brangus aptarnavimas-8zvakes variatorius guoluikai itempejai.
Пользователь
2009-11-30 19:00
sveiki, pats turiu alfa 156, kaip ir visos masinos turi savo privalumu ir trukumu.didziausia problema su vaziuokle, nelaiko sarnirai ir celinblokai.kol draugas nepatare atrestaurot, tai jau metus vazinieju be rupesciu. o su varikliu per du metus neturiejau problemu.trauke puikei
Пользователь
2009-12-01 15:39
2009-11-30
19:00 писал:
sveiki, pats turiu alfa 156, kaip ir visos masinos turi savo privalumu ir trukumu.didziausia problema su vaziuokle, nelaiko sarnirai ir celinblokai.kol draugas nepatare atrestaurot, tai jau metus vazinieju be rupesciu. o su varikliu per du metus neturiejau problemu.trauke puikei:)
gal gali mest adresa ir kontakta kur restauravai alfos pakaba? kokios kainos?
Пользователь
2009-12-05 08:25
sarnirus ir celinblokus restauravau rokiski.siaip tai dabar visur jos restauroja uzvaziuok i bet kuri servisa ir pasidomiek.bet tik vienur padaro gerai o kitur gal savaite pavaziniesi ir pizdec.dar gerai daro Utenoi dar doda garantija!
Пользователь
2009-12-21 10:20
tai ir ieskau, kad pipiec po savaites nebutu.. arba gerai, arba nacert..
Пользователь
2009-12-28 21:07
parduodu alfa 156 raudona 98 metu 1.8 t.s sport pack , ir.t.t kaina 4200 , klaipeda , daugiau info telefonu 868399128 , foto tik autopliuse, cia dar neidejau :S
naudingas
4243 / 0
2009-12-30 17:51
sveiki irgi turejau 156 1, 8.t spark. zodziu traukia gerai, siek tiek dirba triuksmingiau nei kiti 98 metu automobiliai.stovi 2 zvakes ant cilindro, viena sudirba mikro" veliau.realiai vziuokles 156 ant staigiu posukiu standeja, tai suteikiamas stabilumas.zodziu pagal kaina gan malunu daikta gauname.taciau kas peza" kad i jas kist nereikia tai nesamone, vien tik paskirstimo dirza suzinojau , kad 156"tom reikia keist kas 70 tukst, nes atsileidineja visi guoliukai ir tt.o suzinojau kai paciam trukoisivaizduokit sakaita 16 voztuvu keitimo.nenustebkit jai lygioj vietoj prakiurs aliuminis vairo stiprintuvo vamzdelis, nu ir beabejo vaziuokles remontai(jai jum ne dzin , kad barska)beto manau kad geriausi blokiniai t spark 1.6 , 1.8 , 2.0 Litro sie neperkaista lengavai. o V6 girdejau lekia saibom galvutes
naudingas
4243 / 0
2009-12-30 17:55
cinkuotos beto
Пользователь
2009-12-30 20:12
naudingas- masina tikrai puiki, ir taisyt galima pigiau jei tik zinai kas is ko ir kur tinka, nes srote tas pats varyklis is 145/146 kainuos 400-800 o is 156 jau 800-1500 tau patarciau pirkt visa galvute srote, sumokesi 200-400lt, o jei atskirai voztuvus imsi, vien jie kainuos 300lt sekmes taisant. detales nera ispudingai brangios, bet nereikia tiketis kad mokesit kaip uz golfa, bulka, ar civica.
p.s dar menesi parduodu savo 156 su defektu 4200, koza ir.t.t.. jei neparduosiu taisysiu pats.
p.s dar menesi parduodu savo 156 su defektu 4200, koza ir.t.t.. jei neparduosiu taisysiu pats.
Пользователь
2009-12-30 20:16
Jeigu VARIATORIUS parejo, tai dirba kaip traktorius. Jeigu variatorius tvarkingas tai dirba normaliai tie TwinSpark varykliai. alfos V6 varykliai geresni negu TwinSpark, maziau prieziuros reikalauja, bet jeigu ka keisti tai nusisauk, priejimas 156 V6 nekoks.
Пользователь
2009-12-30 20:34
V6 visur priejimas nekoks, o T.spark sako jog sunku galvute nuimt ir.t.t bet ardimas tikrai labai paprastas, ir nieko ispudingo ten nera. jei perki kita galva, visad galima nuimt variatoriu , zinant kad tavo geras.. sutaupo 100-200lt.. kai sis auto vazioja, tikrai ispudingas.. kai sugenda- ar paciam reikia moket kaska daryt, ar klausyt amzinu meistru pasaku kad savotiskas varyklis.. idomu kas bus su 2009 alfom, kai po 5 metu jie vazios i lt garaziukus
Пользователь
2009-12-30 21:09
166 V6 priejimas normalus, o kad TS galva sunku numt..tai cia nesamone.
naudingas
4243 / 0
2009-12-31 10:31
man dirzo trukimas kainavo 2000 lt detales 1500 lt darbas 500lt viska dejau nauja, dirza, dirzo guoliai, pompa lygtais, voztuvai , tarpines, voztuvu rieboksliai zodziu kibiras tetaliu. nors pats esu ne viena kart panasius dalykus dares ir variklius keites , bet tingejau dare kaip vilniuj nebrangiam servisegalvos nereikejo keist kaip cia kazkas rase
naudingas
4243 / 0
2009-12-31 10:38
supratau del galvosbet turejau naujus voztuvus, ejo kaip zveris ir pries metus kainos buvo kitos.beje alfas perka sudinai, nebent ledas
Пользователь
2009-12-31 20:28
alfas tikrai nelabai perka... tai jei turi gera.. laikaisi.. bet jei nori kitos masinos, parduosi pusvelciuj.. o paskiau gailesis...... 2000lt uz dirzo nutrukima cia tikrai nesamone... varykli tikrai galima rast uz 800-1500 , o uz toki remonta tai cia nesamoninga kaina paeme... nes kai keiciau dirza- servise alfos-500-1000lt, pas viena garazini 300lt.. o pas normalu gargzduose 150lt, ir turejo tuos dantukus specialius ir.t.t..
naudingas
4243 / 0
2010-01-02 11:24
jau nebesvaik kacapa pats ziurejausi visas kainas nuvazevias i tanagra" tai dar vyrai dave 10 proc nuolaida (siaip girdejau servisai gauna iki 40)o su paprastu zmogum tanagros" nesneka.ir uz darbus 500.ir kai paskirstimo dirzas trunka kas nezinojo tai alfoj reik galva nuiiminet ir visus voztuvus keist, bei juos pritrint.
o del mokymo kaip pigiau tai kiekvienas turi savo durna prota, pakeist varikli tai nemazas darbas, ieskojimo laikas ir dar tie voztuvai bus givenimo mate , o cia padare per viena diena ir viskas nauja, ta alfute ejo kaip nauja
o del mokymo kaip pigiau tai kiekvienas turi savo durna prota, pakeist varikli tai nemazas darbas, ieskojimo laikas ir dar tie voztuvai bus givenimo mate , o cia padare per viena diena ir viskas nauja, ta alfute ejo kaip nauja
Пользователь
2010-01-02 15:13
voztuvas vienas ~23 lt...visa galvute is sroto 200-400lt..o jei lb nedraugauji su internetu... nuo 146 ir nuo 145 tinka galvos i 156.... skiriasi tik paemimo kolikas
naudingas
4243 / 0
2010-01-02 16:04
kazkuris -turbut isiurbimo pigesnis , ismetimo brangesnis. atrodo siaip nebrangiai bet pradedi daugint is 16, poto dar voztuvu salnikus keiti vel kart 16, visas tarpines atsirado proga ir zvakes pasikeist, nekalbant paskirstimo sritis .pirksi viska naudota , bet po tokio ivikio vistiek noresis paskyrstima tvarkyti , ten kai pradedi ziuret tai velenelio salnikas leidzia tai ausinimo , siurbliukas, leidzia, guoliukas kleba.o uz darba kai nenori gerai vln.moket tai chebryte bando ant medziagu nuspaust.beto jai pinigo lisno turiu srotus stengiuos lenkt nes , visokio meslo pazystami prisiperka poto spjaudos .
Пользователь
2010-01-03 19:05
.. kada kaip... vakar visa varykli paemiau ..bloka galva pilnos komplektacijos uz 350lt, ir paliko pusetinas 8 platinines zvakes.. .... ir nesakykit kad tai neimanoma rytoi atsiras maniskei, bet kaina kils ne ant 350lt .. desiu pats, su pagalba.... nieko ispudingo nera toi alfoi, bet jei jus vaziojat tepalo ar zvakiu ar filtra servise pakeist.. tai nelyskit geriau...
naudingas
4243 / 0
2010-01-04 00:07
pries kelis menesius citroenui varikli, vaziuokle pats pasikeiciau, nes chalturkese prie katiliniu maziau darbo o pries metus neturejau laiko, gaisimui ir reikejo irankiu deze su kazkuo veziotis,
beto kacapa" sakei dirza statai servise tai tau dirzo keitimas 150, dirzas 100, tarpine daleiskim 100, kaip pardavimui guoliuku nekeisiir 350 jau issileidai irgi nemazai kaip paciam darant, o plius rizika naudota
beto kacapa" sakei dirza statai servise tai tau dirzo keitimas 150, dirzas 100, tarpine daleiskim 100, kaip pardavimui guoliuku nekeisiir 350 jau issileidai irgi nemazai kaip paciam darant, o plius rizika naudota
Пользователь
2010-02-04 15:28
Noriu suzinoti kaip Jus atsiliepiate apie Alfa Romeo 156 automatine pavaru deze?
Пользователь
2010-02-05 23:00
Alfa 156 su salespeed deze yra kaprizinga, bent jau iki 2001 ar 2002metu.buvo niuansu kiek as zn.
Пользователь
2010-02-21 06:26
Pakaba, važiuoklė ir inžinerija
Dėl puikaus elgesio kelyje Alfa 156 daugiausiai gali būti dėkinga savo pakabos konstrukcijai, padarančiai ją ypatingai gerai sukimbančiu su kelio danga, puikiai vairuojamu ir valdomu automobiliu. Dvigubų svirčių priekyje sistema sujungia puikų priekinių ratų pavaros stabilumą su ypatingai tiksliu vairavimu. Ši konfiguracija padidina padangos sukibimą su kelio danga, nepriklausomai nuo jokio kėbulo ar pakabos judėjimo, optimaliam sukibimui posūkiuose, greitėjant ir stabdant. Nepriklausoma galinė pakaba yra atnaujintas MacPherson statramščių variantas su ratų mechanizmu, kuris harmoningai prisitaiko prie priekinės pakabos elgesio, užtikrinant stabilumą važiuojant dideliu greičiu bei judrumą ir greitą veikimą įvairiomis sąlygomis. Gale taip pat naudojamas inovatyvus aliumininis atraminis skersinis, pagamintas pagal paskutines technologijas. Lankstūs pakabos ir amortizavimo nustatymai Alfa 156 leidžia puikiai sugerti kelio nelygumus. Šie puikūs rezultatai iš dalies įtakojami gero atsparumo sukimui dėka. Jo reikšmė 110000 kgm/rad, verta tikro sportinio automobilio.
Stabdžių sistema visose versijose yra hidraulinė su stiprintuvu, papildyta aktyvių daviklių ABS ir elektronine stabdžių jėgos paskirstymo EBD sistema. Priekinių diskų diametras - 281 mm (1.6 ir 1.8 T.Spark; 1.9 JTD), arba 284 mm ventiliuojami diskai kitose versijose, galiniai diskai - 251 mm. Jie paskaičiuoti optimaliam efektyvumui užtikrinti. Alfa 156 sustoja nuo 100 km/h iki pilno sustojimo per 39 metrus.
Vairo mechanizmas yra ypatingai preciziškas važiuojant dideliu greičiu, užtikrinant tikrai sportišką pojūtį, tačiau tampa pakankamai lengvas prie mažesnių greičių, palengvinant parkavimą ir manevravimą mieste. Tai tapo įmanoma dėl labai tiesioginio perdavimo skaičiaus: tik kiek daugiau nei du vairo apsisukimai nuo vienos iki kitos pusės. Vairo stiprintuvas ypač efektyvus, specialiai stengtasi sumažinti vibraciją į vairo sistemą iki minimumo.
Alfa 156 gamoje yra keletas pavarų dėžių tipų. Viena dedikuota Twin Spark varikliams ir viena dyzeliams. Iš paskutiniosios Alfa Romeo sukūrė šešių greičių pavarų dėžę 2.5 V6 24V benzininiam varikliui. Kompanija taip pat pritaikė bendraašę hidraulinę sankabą keturių cilindrų benzininiams varikliams, garantuojančią neprilygstamą efektyvumą, lengvesnį sankabos pedalą ir gerą ilgaamžiškumą.
Saugumas
Alfa 156 taip pat ir labai saugus automobilis. Profilaktinis saugumas padidintas įrengiant tylų saloną, gerą klimato kontrolės sistemą ir užtikrinant optimalią vairuotojo sėdėseną.
Aktyvus saugumas užtikrinamas precizišku valdymu, puikiu sukibimu bei stabdžių sistema su ABS ir EBD (Electronics Brake Distributor).
Pasyvus saugumas yra kelių elementų kombinacija: gniuždymo zona priekyje, susilankstantys lanžeronai ir vairo kolonėlė, kartu su labai tvirta salono struktūra. Žinoma, taip pat įrengtos smūgį sugeriančios sijos durelėse ir Fiat FPS (Fire Prevention System). Vairuotojo oro pagalvė yra visų versijų standartinėje komplektacijoje. Keleivio oro pagalvė aprūpinta davikliu, kuris išjungia sistemą, jei keleivio vieta tuščia. Sistema taip pat gali būti išjungta, jei norite įtaisyti kėdutę kūdikiui. Papildomai Alfa 156 galima užsisakyti šonines oro pagalves, esančias sėdynių atlošuose. Ši vieta tyrimų patvirtinta kaip suteikianti efektyviausią apsaugą. Net saugos diržai su įtempėjais pritvirtinti prie sėdynės dviejose vietose, teikdami reikiamą diržo įtempimą bet kokio sudėjimo keleiviams. Šių sistemų dėka Alfa 156 lengvai išlaikė paskutinius EU keliamus saugumo testus.
Dėl puikaus elgesio kelyje Alfa 156 daugiausiai gali būti dėkinga savo pakabos konstrukcijai, padarančiai ją ypatingai gerai sukimbančiu su kelio danga, puikiai vairuojamu ir valdomu automobiliu. Dvigubų svirčių priekyje sistema sujungia puikų priekinių ratų pavaros stabilumą su ypatingai tiksliu vairavimu. Ši konfiguracija padidina padangos sukibimą su kelio danga, nepriklausomai nuo jokio kėbulo ar pakabos judėjimo, optimaliam sukibimui posūkiuose, greitėjant ir stabdant. Nepriklausoma galinė pakaba yra atnaujintas MacPherson statramščių variantas su ratų mechanizmu, kuris harmoningai prisitaiko prie priekinės pakabos elgesio, užtikrinant stabilumą važiuojant dideliu greičiu bei judrumą ir greitą veikimą įvairiomis sąlygomis. Gale taip pat naudojamas inovatyvus aliumininis atraminis skersinis, pagamintas pagal paskutines technologijas. Lankstūs pakabos ir amortizavimo nustatymai Alfa 156 leidžia puikiai sugerti kelio nelygumus. Šie puikūs rezultatai iš dalies įtakojami gero atsparumo sukimui dėka. Jo reikšmė 110000 kgm/rad, verta tikro sportinio automobilio.
Stabdžių sistema visose versijose yra hidraulinė su stiprintuvu, papildyta aktyvių daviklių ABS ir elektronine stabdžių jėgos paskirstymo EBD sistema. Priekinių diskų diametras - 281 mm (1.6 ir 1.8 T.Spark; 1.9 JTD), arba 284 mm ventiliuojami diskai kitose versijose, galiniai diskai - 251 mm. Jie paskaičiuoti optimaliam efektyvumui užtikrinti. Alfa 156 sustoja nuo 100 km/h iki pilno sustojimo per 39 metrus.
Vairo mechanizmas yra ypatingai preciziškas važiuojant dideliu greičiu, užtikrinant tikrai sportišką pojūtį, tačiau tampa pakankamai lengvas prie mažesnių greičių, palengvinant parkavimą ir manevravimą mieste. Tai tapo įmanoma dėl labai tiesioginio perdavimo skaičiaus: tik kiek daugiau nei du vairo apsisukimai nuo vienos iki kitos pusės. Vairo stiprintuvas ypač efektyvus, specialiai stengtasi sumažinti vibraciją į vairo sistemą iki minimumo.
Alfa 156 gamoje yra keletas pavarų dėžių tipų. Viena dedikuota Twin Spark varikliams ir viena dyzeliams. Iš paskutiniosios Alfa Romeo sukūrė šešių greičių pavarų dėžę 2.5 V6 24V benzininiam varikliui. Kompanija taip pat pritaikė bendraašę hidraulinę sankabą keturių cilindrų benzininiams varikliams, garantuojančią neprilygstamą efektyvumą, lengvesnį sankabos pedalą ir gerą ilgaamžiškumą.
Saugumas
Alfa 156 taip pat ir labai saugus automobilis. Profilaktinis saugumas padidintas įrengiant tylų saloną, gerą klimato kontrolės sistemą ir užtikrinant optimalią vairuotojo sėdėseną.
Aktyvus saugumas užtikrinamas precizišku valdymu, puikiu sukibimu bei stabdžių sistema su ABS ir EBD (Electronics Brake Distributor).
Pasyvus saugumas yra kelių elementų kombinacija: gniuždymo zona priekyje, susilankstantys lanžeronai ir vairo kolonėlė, kartu su labai tvirta salono struktūra. Žinoma, taip pat įrengtos smūgį sugeriančios sijos durelėse ir Fiat FPS (Fire Prevention System). Vairuotojo oro pagalvė yra visų versijų standartinėje komplektacijoje. Keleivio oro pagalvė aprūpinta davikliu, kuris išjungia sistemą, jei keleivio vieta tuščia. Sistema taip pat gali būti išjungta, jei norite įtaisyti kėdutę kūdikiui. Papildomai Alfa 156 galima užsisakyti šonines oro pagalves, esančias sėdynių atlošuose. Ši vieta tyrimų patvirtinta kaip suteikianti efektyviausią apsaugą. Net saugos diržai su įtempėjais pritvirtinti prie sėdynės dviejose vietose, teikdami reikiamą diržo įtempimą bet kokio sudėjimo keleiviams. Šių sistemų dėka Alfa 156 lengvai išlaikė paskutinius EU keliamus saugumo testus.
Пользователь
2010-02-21 06:27
cia truputis apie alfos pakaba
Пользователь
2010-02-21 21:51
sveiki, gal kas susidurete su 156 vairo stiprintuvo gedimu, zodziulabai uzia cypia prie skyscio uzpylimo bakelio, galvoju gal siurblys jau paagedo, tai gal zinot kiek yra normali kaina uz ji, nes originalus autovygredoj sake 2000 lt, bet cia kosmosas ir nedidkutuojama suma
naudingas
4243 / 0
2010-03-09 20:51
alfose cype uze kai skyscio mazai, tepalas maisosi su oru putoja ir uzia .abratkes slangos labai niekam tike todel daznai isvarva.bandyk pripilt hidrolio
Пользователь
2010-05-29 21:41
sveiki norejau paklausti kas per detale VARIATORIUS.nupirkau panai alfa 156 1.6 tw park, ir nepatinka kad ji dyrba ant laisvu kaip dyzelis, cia del to variatoriaus?kiek kainuoja sutvarkyti tai?
Пользователь
2010-06-09 20:29
O gal kas nors zino ka nors apie alfa 156 2.0jts 165ag? kaip tas variklis laiko ir pan.
zarachas
4021 / 0
2010-06-15 20:25
Vienu žodžiu žmogus klausė bendrai apie Alfa-Romeo 156 automobilį. Taigi pats pripažįstu tik dyzelinius automobilius dėl ekonomiškumo, ilgaamžiškumo ir mažesnių investicijų. Be to, dyzeliai kainas prisilaiko kitokias, nei benziniai (nekalbu jau apie dujas). Vairuoju Alfa-Romeo 156 1, 9 l JTD, taigi turi 77 kW (jaučiasi traukoje ir pagreityje), kas labai reta tokio litražo automobilyje (1, 9 l). Varikliai jų labai geri, taip pat ir 2, 4 l JTD - ilgai tarnauja, aišku, jeigu prižiūri, t.y. laiku keiti tepalus, filtrus ir visa kita, kas yra būtina. Man papuolė nesveikas variklis, labai geros būklės, tai ir nesiskundžiu, tik tiek, kad keičiau kuro purkštukus su žarnele (50 litų), nes leido. Iš variklio pusės dažniausiai nelaiko visa perdavimo sistema, t.y. diržas ir jo įtaisai, įtempėjai. Todėl reikia atkreipti į jį dėmesį, nes po jo nutrūkimo taisymas kainuos kelis šimtus eurų. Važiuoklė jų didžiausias minusas, bet tas turi ir gerąją pusę, nes nelaiko tik šarnyrai ir sailenblokai, o visa kita OK, ypač 1, 9 l varikliui, kadangi jis yra lengvesnis už 2, 4 l variklį. Taisymas atsieina šimtais litų, nebent barškant sailenblokams ir šarnyrams yra nuvažiuojama dar nemažai kilometrų, jau nekalbu apie nelaimę kelyje ir t.t. Na, salonas ir kosmetika pagal kiekvieno važinėjimo ir laikymo sąlygas. Šiaip mėgstantys rūdyti automobiliai, bet iki Opel'ių dar toli. Dažniausiai rūdija priekinės arkos ir dugnas, netoli slenksčių. Salonas naujoviškas, labai elegantiškas ir stilingas, taigi tikrai patogus ir malonus sėdėti ar gulėti (pagal poreikius). Šiaip bendru vaizdu automobilis yra labai vykęs, nepaisant tų defektų, kurių pilna pas visus automobilius, tiek važiavimu, tiek komfortiškumu, jau neminint aptakumų ir sportiško tipo dizaino. P.S. Parduodu saviškį arba keičiu, kaina būtų 6000 litų, 1998 m., o kitką maždaug žinote. Yra skelbimas...
It's not a hobby - it's way of life!
naudingas
4243 / 0
2010-06-15 23:11
jai sneki tokius dalykus kad megstantis rudyti tai tokia ir alfa pas tave ten.nes alfos nerudyja kaip ir audi.gal buvus musta , tvarkyta ir tt.nes kai as turejau nieks ten niekur nerudijo net nestipriai lenktuose vietuose
Пользователь
2010-06-16 11:13
nu apie 156 rudyjima tai tikrai papezeta turejau beveik 4 metus Lietuvoje (vazineta ziema vasara, laikyta lauke), tai oksidavosi (atsilupinejo) veidrodeliu tvirtinimo trikampiai, daugiau nieko, juos perdaziau (kainavo 150lt). 156 eina visa cinkuota + dugnas kazkuom padengta. Norint pigesnes eksploatacijos (kas liecia guolius, itempejus ir pan.) rekomenduociau 1.9 jtd, ten kur kas paprasciau nei 2.4jtd, mazesnes apkrovos ir pan, tai ir tarnauja ilgiau. Twin spark (benzu) nepatariu, labai daug elektronikos prie variklio, daug davikliu visokiu, jau geriau tada 2.5 V6 benzas. Apie vaziuokle irgi daug prirasyta, bet geriau apsimoka restauruot kur gerai daro arba det originalias dalis, kurios laiko, bet siaip tokios masinos prastakeliais drozt neverta (visgi daugiasvirte pakaba), tai perkant reikia atreipt demesi ir i tai kokiais keliais bus naudojama, o siaip geras auto savo klaseje (pagal metus ir pan.) lenkiantis dauguma konkurentu
zarachas
4021 / 0
2010-06-16 16:23
naudingas, mačiau 1998 m. Alfa-Romeo 156 su 1, 9 l JTD varikliu, palindau po dugnu ir išsigandau. Pardavėjas sakė, kad turbūt tik 2, 4 l JTD variklius turintys automobiliai buvo cinkuojami, bet aš su tuo nesutikau. Nežinau kur jinai buvo laikyta, ar vandenyje, ar ant pusnies, bet 1998 m. ir visas rudas dugnas, net išpuvimų buvo, net nesilaikė rankinio stabdžio trosai, kaip papuvus buvo. Nu vienu žodžiu nežinau kaip ten yra su tuo rūdijimu, bet ir maniškė jau pradeda trūnyti. Nenauja mašina, nieko nesakau, kad ir cinkuota. Cinkas juk ne amžinas. Be to, juk dugnas, taigi dažnai brūžinama vieta tiek per pusnis, tiek per žoles ar net važiuojant žvyrkeliais. Nu ir visi kraštai skardų aprūdiję, taigi nieko blatno, bet kaip 12 metų automobilis, tai nuostabu...
It's not a hobby - it's way of life!
naudingas
4243 / 0
2010-06-16 21:23
2010-06-16
11:13 писал:
nu apie 156 rudyjima tai tikrai papezeta :) turejau beveik 4 metus Lietuvoje (vazineta ziema vasara, laikyta lauke), tai oksidavosi (atsilupinejo) veidrodeliu tvirtinimo trikampiai, daugiau nieko, juos perdaziau (kainavo 150lt). 156 eina visa cinkuota + dugnas kazkuom padengta. Norint pigesnes eksploatacijos (kas liecia guolius, itempejus ir pan.) rekomenduociau 1.9 jtd, ten kur kas paprasciau nei 2.4jtd, mazesnes apkrovos ir pan, tai ir tarnauja ilgiau. Twin spark (benzu) nepatariu, labai daug elektronikos prie variklio, daug davikliu visokiu, jau geriau tada 2.5 V6 benzas. Apie vaziuokle irgi daug prirasyta, bet geriau apsimoka restauruot kur gerai daro arba det originalias dalis, kurios laiko, bet siaip tokios masinos prastakeliais drozt neverta (visgi daugiasvirte pakaba), tai perkant reikia atreipt demesi ir i tai kokiais keliais bus naudojama, o siaip geras auto savo klaseje (pagal metus ir pan.) lenkiantis dauguma konkurentu
alfa klube skaiciau administracijos aprasyma tai tie tspark motorai atvirksciai geresni uz v6 nes tvirtesnis blokas neperkaitinamas.ir v6 galvuciu remonto daznuma ne vienas yra minejes.taip kad mano buvusios tspark 1.8 144 aj prasau nepiz..davot
naudingas
4243 / 0
2010-06-16 21:27
2010-06-16
16:23 zarachas писал:
naudingas, mačiau 1998 m. Alfa-Romeo 156 su 1, 9 l JTD varikliu, palindau po dugnu ir išsigandau. Pardavėjas sakė, kad turbūt tik 2, 4 l JTD variklius turintys automobiliai buvo cinkuojami, bet aš su tuo nesutikau. Nežinau kur jinai buvo laikyta, ar vandenyje, ar ant pusnies, bet 1998 m. ir visas rudas dugnas, net išpuvimų buvo, net nesilaikė rankinio stabdžio trosai, kaip papuvus buvo. Nu vienu žodžiu nežinau kaip ten yra su tuo rūdijimu, bet ir maniškė jau pradeda trūnyti. Nenauja mašina, nieko nesakau, kad ir cinkuota. Cinkas juk ne amžinas. Be to, juk dugnas, taigi dažnai brūžinama vieta tiek per pusnis, tiek per žoles ar net važiuojant žvyrkeliais. Nu ir visi kraštai skardų aprūdiję, taigi nieko blatno, bet kaip 12 metų automobilis, tai nuostabu... :)
pas mane 1.8 98 galo buvo nei rudeles net mano zacepnas tevukas ant estakados bande prisiknist su hologenu bet nieko nerado.o ja buvau pakeites ant sudauzyto w210 merso ackariko tikrai neziurejau kas tam dugne darosi.seip buna parvaro nuo kazkuriu dregnuju regijonu ir supuvusius pezus, audines ar cia arciau juros , ar ar kur nzn, arba kaip minejau kaskas masinai daryta jai rudija
Пользователь
2010-06-17 08:42
buna is Danijos nemazai parvaryta, is Olandijos, kur jurinis klimatas, dregnos ziemos ir pan., tai vat is tu krastu tikiu kad kebulai ne kokio stovio. Asmeniskai as abi alfas pirkau is italu parvarytas tai kebulai lediniai buvo. Ir po eksploatavimo (kelis metus) Lietuvoje rudziu nebuvo, apart veidrodeliu tvirtinimo trikampiu, jie aliumininiai tai gave drusku oksiduojas ir kelia dazus. Bet nuo berods 2003 m. 156 alfose tie trikampiai jau kitokie ir dazyti kebulo spalva, ne juodi
naudingas
4243 / 0
2010-06-17 10:38
2010-06-16 21:23:30 ties sumaisiau ne blokas o galva
Пользователь
2010-06-18 19:08
Turiu Alfa 166 - jokiu rudziu nera, 164 - jokiu rudziu, taipogi turiu ir 75 - necinkuota - jokiu rudziu.
Пользователь
2010-06-20 19:45
Gal kas zinot 2, 4JTD 156 ir 166 daliu kainas?Pradedant pavaru deze, varikliu, kuro siurbliu ir t.t.Domisi kolega is uzsienio, ten dalims ne vienos Alfos nera.Isanksto aciu
Пользователь
2010-06-22 08:22
Galvutes jus galvutes skaitau ir akys raibsta is kur pas jus tokios kancios? as jau 6 itala turiu ir problemu nematau, o tas kas sako kad reikia investuoti pastowiai tai labai klysta. Perki ne lietuvoje wazineta, ne is prancuzijos. Ziuri auto nuodugniai, dazniausia pagal rida arba pagal salono devejimasi, jei twarkoje tai lendi i matora. Nezinau gal cia tik man taip yra, as sugebu atskirt kuri bloga kuri gera. Turejau 156 1.8TS, ir nebeswaikit su sawo dirzeliais ar dar kokiais guoliukais ar zwakem. Pramynusi buwo 230000km, jokiu dirzu nekeiciau tik tepalus, pjowiau kaip reikalas, negailejau apsuku. Vaziuokle wiena kart twarkiau kai bordiuras pasimaise o seip tik diskai ir kaladeles su tepalais per du metus! Reik zinot ka perki ir kuo dometis o ne wisu cia susirinkusiu problemomis kurios atsirado jau nusipirkus lawonus.
Ваше послание |
|