Пользователь
2011-08-15 19:31
Sveiki, idomu kaip tarnauja sie modeliai, gal kas esat tureja ir labai butu idomu isgirsti jusu nuomone. 1. kur pirkot automobili 2. kiek mokejot uz automobili 3. kaip tarnavo automobilis (kokie trukumai, arba kaip daznai remontuodavote). Domina TIK dyzeliukai. a3 pirmo leidimo, a4 antro leidimo. Aciu
Пользователь
2011-08-15 19:33
apie situos modelius tiek jau pridiskutuota sitam forume, tik netingek skaityt..
Пользователь
2011-08-15 19:38
2011-08-15
19:33 писал:
apie situos modelius tiek jau pridiskutuota sitam forume, tik netingek skaityt..
Matai, kiek skaitau diskusiju visi tik vieni kitus keikia, o konkretaus nlb ko yra
Пользователь
2011-08-15 19:51
b4 neblogas pasirinkimas, asmeniskai su ja nuvaziuota apie 100k km, remontai tai tik vaziuoles ir kuro siurblys, vaziuokle labai paprasta ir nebrangiai tvarkoma, bet bent jau siuo metu rast gyva b4 ir dar dyzeli gan sudentinga, vis del to metai savo padare, o jei ir rasi tai ji kainuos, kaip padori a3. Patarciau imt a3 jei renkiesi tik is siu triju modeliu...
Пользователь
2011-08-15 20:10
pries 3 metus pirkau a4.96metu 1.9tdi.mokejau 12k lt.pravaziuota 70tukst km.1 kart tvarkiau vaziuokle, restauravau.1 kart dirzus keiciau ir pakaitinimo zvakes.kuro filtras kas 10k km keiciamas ir tepalai ir pora kart keistos stabdziu kaldes..trukumu nematau jokiu, na tik vaziuokles kaina palygint su kitom yra didesne, bet vaziavimas daug malonesnis.aj dar keiciau viena klimatroniko varykliuka-kaina 30lt ir pats pasikeiciau, o kaip ir viskas.daliu kainos labai mazos, servisai visi imasi tvarkyt, o ir paciam viskas labai paprastai ardosi ir susirenka.kuro filtro kaina 18lt(nepigiausio), tepalu 15lt (nepigiausio), kalades priekines 50lt(yra ir po 12lt bet ten kinieciai), galines 30lt.visos vaziuokles restauravimas pries beveik 2 metus kainavo 800lt, visi sarnyrai ir salentblokai pakeisti.b4 butu siek tiek viskas pigiau, bet jau senesnis modelis, senoka atrodo.a3 butu pigesne, bet maziau komforto.
Пользователь
2011-08-16 14:52
2011-08-15
19:33 писал:
apie situos modelius tiek jau pridiskutuota sitam forume, tik netingek skaityt..
2011-08-15
19:38 писал:
Matai, kiek skaitau diskusiju visi tik vieni kitus keikia, o konkretaus nlb ko yra :D
Kazkaip linkstu i b4 asmeniskai, as audute pirksiu tik is vokietijos, tai ir tikimybe rast yra gera varianta, tik zinoma tai kainuos 200-350 eur brangiau, bet apsimoka. Jei neklystu 1, 9 tdi labai patvarus varikliai? Taip renkuos tarp siu 3-ju modeliu.
Пользователь
2011-08-16 14:53
2011-08-15
20:10 писал:
pries 3 metus pirkau a4.96metu 1.9tdi.mokejau 12k lt.pravaziuota 70tukst km.1 kart tvarkiau vaziuokle, restauravau.1 kart dirzus keiciau ir pakaitinimo zvakes.kuro filtras kas 10k km keiciamas ir tepalai ir pora kart keistos stabdziu kaldes..trukumu nematau jokiu, na tik vaziuokles kaina palygint su kitom yra didesne, bet vaziavimas daug malonesnis.aj dar keiciau viena klimatroniko varykliuka-kaina 30lt ir pats pasikeiciau, o kaip ir viskas.daliu kainos labai mazos, servisai visi imasi tvarkyt, o ir paciam viskas labai paprastai ardosi ir susirenka.kuro filtro kaina 18lt(nepigiausio), tepalu 15lt (nepigiausio), kalades priekines 50lt(yra ir po 12lt bet ten kinieciai), galines 30lt.visos vaziuokles restauravimas pries beveik 2 metus kainavo 800lt, visi sarnyrai ir salentblokai pakeisti.b4 butu siek tiek viskas pigiau, bet jau senesnis modelis, senoka atrodo.a3 butu pigesne, bet maziau komforto.
Tai pas tave 1-o leidimo a4 juk..
Ваше послание |
|