Пользователь
2013-11-12 20:14
Sveiki.Susiduriau su tokia problemele.audi a6 1995m. 2.6 varyklis visa laika uzblokuotas galinis reduktorius.Gal kas zinot kaip jis blokuojasi, nes C4 tai su migtuku, o cia nei salone, nei ant galinio reduktoriaus jokiu laidu nera.Laukiu atsakymu is zinanciu zmoniu.Aciu
Пользователь
2013-11-12 20:39
nejaugi niekas nezino???
Пользователь
2013-11-12 21:08
be mygtuko eina su atviru diferencialu. jis "blokuojamas" naudojantis ABS. slystantis ratas automatiskai pristabdomas stabdziais.
kodel manai, kad jis pastovai blokuotas? kokie simptomai?
kodel manai, kad jis pastovai blokuotas? kokie simptomai?
Пользователь
2013-11-12 21:18
2013-11-12
21:08 писал:
be mygtuko eina su atviru diferencialu. jis "blokuojamas" naudojantis ABS. slystantis ratas automatiskai pristabdomas stabdziais.
kodel manai, kad jis pastovai blokuotas? kokie simptomai?
kodel manai, kad jis pastovai blokuotas? kokie simptomai?
kai pasuki vaira iki galo, tai galiniai ratai sukasi vienodai, ir praslista, panasiai kaip buna jei kokiam BMW reduktoriu uzvirina.
Пользователь
2013-11-12 21:26
2013-11-12
21:08 писал:
be mygtuko eina su atviru diferencialu. jis "blokuojamas" naudojantis ABS. slystantis ratas automatiskai pristabdomas stabdziais.
kodel manai, kad jis pastovai blokuotas? kokie simptomai?
kodel manai, kad jis pastovai blokuotas? kokie simptomai?
2013-11-12
21:18 писал:
kai pasuki vaira iki galo, tai galiniai ratai sukasi vienodai, ir praslista, panasiai kaip buna jei kokiam BMW reduktoriu uzvirina.
tai gal ir tavo audėj kažkas uzvirino
Пользователь
2013-11-12 21:35
2013-11-12
21:08 писал:
be mygtuko eina su atviru diferencialu. jis "blokuojamas" naudojantis ABS. slystantis ratas automatiskai pristabdomas stabdziais.
kodel manai, kad jis pastovai blokuotas? kokie simptomai?
kodel manai, kad jis pastovai blokuotas? kokie simptomai?
2013-11-12
21:18 писал:
kai pasuki vaira iki galo, tai galiniai ratai sukasi vienodai, ir praslista, panasiai kaip buna jei kokiam BMW reduktoriu uzvirina.
2013-11-12
21:26 писал:
tai gal ir tavo audėj kažkas uzvirino
""gal"" netinka, nes jis nesiardo taip paprastai kaip bmw.mane domina kaip jis aplamai blokuojasi kai nera migtuko??
Пользователь
2013-11-12 21:43
2013-11-12
21:18 писал:
kai pasuki vaira iki galo, tai galiniai ratai sukasi vienodai, ir praslista, panasiai kaip buna jei kokiam BMW reduktoriu uzvirina.
2013-11-12
21:26 писал:
tai gal ir tavo audėj kažkas uzvirino
2013-11-12
21:35 писал:
""gal"" netinka, nes jis nesiardo taip paprastai kaip bmw.mane domina kaip jis aplamai blokuojasi kai nera migtuko??
Jis nesiblokuoja nei paprastai, nei sudetingai.Nes neturi dif lock elektromagnetiniu stumokliuku kurie junginetu ir surakintu abu pusasius kaip senose audi arba visureigiuose , sportinese auto.Parasciausiai neprasisuka abu ratai iskarto nei gale nei prieki.Pvz Subaru tai vadina Simetrical AWD system, panasiai ir quattro kai nera blokatoriu veikia simetriskai.Nepavaziuotum prisnigtu keliu jei visu ratai vienu metu suktusi.Ouatro ir 4motion cenrinis prie dezes Diferencialas vadinasi Torsen pasiskaitinek apie ji.O visa kita papasakos overboosted nes jis geriau ismano.
Пользователь
2013-11-12 21:56
2013-11-12
21:26 писал:
tai gal ir tavo audėj kažkas uzvirino
2013-11-12
21:35 писал:
""gal"" netinka, nes jis nesiardo taip paprastai kaip bmw.mane domina kaip jis aplamai blokuojasi kai nera migtuko??
2013-11-12
21:43 писал:
Jis nesiblokuoja nei paprastai, nei sudetingai.Nes neturi dif lock elektromagnetiniu stumokliuku kurie junginetu ir surakintu abu pusasius kaip senose audi arba visureigiuose , sportinese auto.Parasciausiai neprasisuka abu ratai iskarto nei gale nei prieki.Pvz Subaru tai vadina Simetrical AWD system, panasiai ir quattro kai nera blokatoriu veikia simetriskai.Nepavaziuotum prisnigtu keliu jei visu ratai vienu metu suktusi.Ouatro ir 4motion cenrinis prie dezes Diferencialas vadinasi Torsen pasiskaitinek apie ji.O visa kita papasakos overboosted nes jis geriau ismano.
visa teorija apie 4wd as zinau bet juk rasau kad susiduriau su tokia problema kad jis uzblokuotas, todel ir klausiu ar ji imanoma buvo kazkaip uzblokuoti mechaniskai?
Пользователь
2013-11-12 22:04
2013-11-12
21:35 писал:
""gal"" netinka, nes jis nesiardo taip paprastai kaip bmw.mane domina kaip jis aplamai blokuojasi kai nera migtuko??
2013-11-12
21:43 писал:
Jis nesiblokuoja nei paprastai, nei sudetingai.Nes neturi dif lock elektromagnetiniu stumokliuku kurie junginetu ir surakintu abu pusasius kaip senose audi arba visureigiuose , sportinese auto.Parasciausiai neprasisuka abu ratai iskarto nei gale nei prieki.Pvz Subaru tai vadina Simetrical AWD system, panasiai ir quattro kai nera blokatoriu veikia simetriskai.Nepavaziuotum prisnigtu keliu jei visu ratai vienu metu suktusi.Ouatro ir 4motion cenrinis prie dezes Diferencialas vadinasi Torsen pasiskaitinek apie ji.O visa kita papasakos overboosted nes jis geriau ismano.
2013-11-12
21:56 писал:
visa teorija apie 4wd as zinau bet juk rasau kad susiduriau su tokia problema kad jis uzblokuotas, todel ir klausiu ar ji imanoma buvo kazkaip uzblokuoti mechaniskai?
laisvo slydimo diferencialas beveik visuose reduktoriuose kuri kai kas klaidingai laiko LSD blokiruote.Suvirinti auksarankiai liaudies mestrai viska gali.Man teko susidurti su poanasiais bajeriais tik ne galiame reduktoriuje o kai sugebnda priekiniu visureigio ratu blokatoriaikurie automatiskai prijungia ratus prie pusasiu ijungus priekini tilta, auksarankiai juos privirina taip, kad priekinio ratai lieka suktis su pusasiais pastoviai, neprikalsuomai no to ar ijungta "razdatke"ar ne, tuomet sukasi ir kardanas iki pavaru dezes kai kuriais atvejais.Kitaip tariant pridirba nesamoniu daznai.Tikiu kad galejo kazkas uzvirinti.Arba tau tik pasirode nes momentinis prasikasimas kartu ant smelio ar purvyne realiai vyksta.Ir kaip t per langa matai abieju pusiu galinius ratus a???dvi galvas gal turi
Пользователь
2013-11-12 22:08
Pakelk masina ant keltuvo ir palaikyk vienos puses rata matysi ar kitas sukasi ar ne jei tikrai blokuotas tai neislaikytum arba suksiesi kartu su ratu jei kasnors pagazuos
Пользователь
2013-11-12 22:08
jau rasiau, kad sitose audinese galinis reduktorius yra "atviras", t.y. pats savaime neblokuojamas. ji blokuoja netiesiogiai ABS, pristabdydama rata, kuris pradeda slysti.
pakelk masina ir suk galini rata, jei kitas suksis i tapacia puse - reduktorius blokuotas, jei i kita - ne
pakelk masina ir suk galini rata, jei kitas suksis i tapacia puse - reduktorius blokuotas, jei i kita - ne
Ваше послание |
|