Пользователь
2014-03-04 20:13
sveiki, neisivaizduoju kas gali buti kad nera traukos 130km per valanda vaziuoju ir daugiau nebevaziuoja 130 daugiausiai, gal kas zinote kas gali buti?
Пользователь
2014-03-04 20:16
gali buti oro srauto matuokle
Пользователь
2014-03-04 20:19
2014-03-04
20:16 писал:
gali buti oro srauto matuokle
o ja patikrinti kaip?
Пользователь
2014-03-04 20:24
2014-03-04
20:16 писал:
gali buti oro srauto matuokle
2014-03-04
20:19 писал:
o ja patikrinti kaip?
seip testeriu kazkaip bet tiksliai nezinau . seip pabandyk ja atsijungt ir pravaziuoti jai blogiau dar bus negu yra tai tada neji kalta o jai niekas nesikeis tai tik jinai
Пользователь
2014-03-04 21:18
2014-03-04
20:16 писал:
gali buti oro srauto matuokle
2014-03-04
20:19 писал:
o ja patikrinti kaip?
2014-03-04
20:24 писал:
seip testeriu kazkaip bet tiksliai nezinau . seip pabandyk ja atsijungt ir pravaziuoti jai blogiau dar bus negu yra tai tada neji kalta o jai niekas nesikeis tai tik jinai
yra toks dalykas kaip alsuoklio filtras...250-390lt
pas mane tas pats audinei irgi yra daba pasikeisiu prigaves laiko ta filtra ir tikrai pades
gali buti ir su oro srauto matuokle chujovai...ta jei gera irgi kainuoja 400lt
pas mane nuo 120 smarkei suleteja...oro srauto matuokle katik - boch, beveik niekas nepasikeite tai alsuoklio filtra savaitgali keisiu
pas mane tas pats audinei irgi yra daba pasikeisiu prigaves laiko ta filtra ir tikrai pades
gali buti ir su oro srauto matuokle chujovai...ta jei gera irgi kainuoja 400lt
pas mane nuo 120 smarkei suleteja...oro srauto matuokle katik - boch, beveik niekas nepasikeite tai alsuoklio filtra savaitgali keisiu
Пользователь
2014-03-04 21:29
2014-03-04
20:19 писал:
o ja patikrinti kaip?
2014-03-04
20:24 писал:
seip testeriu kazkaip bet tiksliai nezinau . seip pabandyk ja atsijungt ir pravaziuoti jai blogiau dar bus negu yra tai tada neji kalta o jai niekas nesikeis tai tik jinai
2014-03-04
21:18 писал:
yra toks dalykas kaip alsuoklio filtras...250-390lt:lol:
pas mane tas pats audinei irgi yra:thumbdown: daba pasikeisiu prigaves laiko ta filtra ir tikrai pades:thumbup:
gali buti ir su oro srauto matuokle chujovai...ta jei gera irgi kainuoja 400lt:lol:
pas mane nuo 120 smarkei suleteja...oro srauto matuokle katik - boch, beveik niekas nepasikeite tai alsuoklio filtra savaitgali keisiu:thumbup:
pas mane tas pats audinei irgi yra:thumbdown: daba pasikeisiu prigaves laiko ta filtra ir tikrai pades:thumbup:
gali buti ir su oro srauto matuokle chujovai...ta jei gera irgi kainuoja 400lt:lol:
pas mane nuo 120 smarkei suleteja...oro srauto matuokle katik - boch, beveik niekas nepasikeite tai alsuoklio filtra savaitgali keisiu:thumbup:
pabandyk ant laisvu iki kiek gazo paima...jei apsukos nekyla iki max tada atjunk oro srauto matuokle ir tada jei kils iki max tada oro srauto matuokle jau mirusi, dar esu girdejas kad kazka imanoma jei pravalyti ar kontaktus ar ka ten...bet as bandziau man nieko nepadejo
Пользователь
2014-03-05 15:34
2014-03-04
20:19 писал:
o ja patikrinti kaip?
2014-03-04
20:24 писал:
seip testeriu kazkaip bet tiksliai nezinau . seip pabandyk ja atsijungt ir pravaziuoti jai blogiau dar bus negu yra tai tada neji kalta o jai niekas nesikeis tai tik jinai
2014-03-04
21:18 писал:
yra toks dalykas kaip alsuoklio filtras...250-390lt:lol:
pas mane tas pats audinei irgi yra:thumbdown: daba pasikeisiu prigaves laiko ta filtra ir tikrai pades:thumbup:
gali buti ir su oro srauto matuokle chujovai...ta jei gera irgi kainuoja 400lt:lol:
pas mane nuo 120 smarkei suleteja...oro srauto matuokle katik - boch, beveik niekas nepasikeite tai alsuoklio filtra savaitgali keisiu:thumbup:
pas mane tas pats audinei irgi yra:thumbdown: daba pasikeisiu prigaves laiko ta filtra ir tikrai pades:thumbup:
gali buti ir su oro srauto matuokle chujovai...ta jei gera irgi kainuoja 400lt:lol:
pas mane nuo 120 smarkei suleteja...oro srauto matuokle katik - boch, beveik niekas nepasikeite tai alsuoklio filtra savaitgali keisiu:thumbup:
nu ir kainos pas jus daliu tu audiniu uzuojauta ekonimistai jums
Пользователь
2014-03-05 17:52
nuo alsuoklio tau trauka pageres???
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
Пользователь
2014-03-05 18:08
2014-03-05
17:52 писал:
nuo alsuoklio tau trauka pageres???
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
Tad žygi iš ko spresti kad alsuoklio filtras geras? kokia funkcija jis atlieka? apšviesk mane apie tuos variklius...
Пользователь
2014-03-05 18:49
2014-03-05
17:52 писал:
nuo alsuoklio tau trauka pageres???
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
2014-03-05
18:08 писал:
Tad žygi iš ko spresti kad alsuoklio filtras geras? kokia funkcija jis atlieka? apšviesk mane apie tuos variklius...
is ko spresti?
jei variklis pradejo siktis per visus galus, o alyvos propke prasukus paras vos ne po spaudimu iseina jis tikrai uzsikises.
jo funkcija leisti variklio apatinei dalei lengvai kvepuoti, nesudaryti slegio karteryje ir nusodinti garuojancia alyva atgal i karteri, o iseisti tik ora.
dar klausimu bus?
jei variklis pradejo siktis per visus galus, o alyvos propke prasukus paras vos ne po spaudimu iseina jis tikrai uzsikises.
jo funkcija leisti variklio apatinei dalei lengvai kvepuoti, nesudaryti slegio karteryje ir nusodinti garuojancia alyva atgal i karteri, o iseisti tik ora.
dar klausimu bus?
Пользователь
2014-03-05 19:10
2014-03-05
17:52 писал:
nuo alsuoklio tau trauka pageres???
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
2014-03-05
18:08 писал:
Tad žygi iš ko spresti kad alsuoklio filtras geras? kokia funkcija jis atlieka? apšviesk mane apie tuos variklius...
2014-03-05
18:49 писал:
is ko spresti?
jei variklis pradejo siktis per visus galus, o alyvos propke prasukus paras vos ne po spaudimu iseina jis tikrai uzsikises.
jo funkcija leisti variklio apatinei dalei lengvai kvepuoti, nesudaryti slegio karteryje ir nusodinti garuojancia alyva atgal i karteri, o iseisti tik ora.
dar klausimu bus?
jei variklis pradejo siktis per visus galus, o alyvos propke prasukus paras vos ne po spaudimu iseina jis tikrai uzsikises.
jo funkcija leisti variklio apatinei dalei lengvai kvepuoti, nesudaryti slegio karteryje ir nusodinti garuojancia alyva atgal i karteri, o iseisti tik ora.
dar klausimu bus?
Nu jei nieko prieš dar viena uzduosiu pries pora savaiciu pastebėjau jog uzvedus masina a6 c5 114kw is po nakties dreba variklis, sokineja biski apsukos ir iš kamino eina mėlyni dūmai poto prasidirba ir viskas ok kame bėda? tikrinau zvakes visos kaitina srovė ateina tai nzn dėl ko eina mėlynas dūmas ir sudreba variklis? taip buna ne kiekviena karta kuriant i savaite gal kokius du
Пользователь
2014-03-05 19:23
2014-03-04
21:18 писал:
yra toks dalykas kaip alsuoklio filtras...250-390lt:lol:
pas mane tas pats audinei irgi yra:thumbdown: daba pasikeisiu prigaves laiko ta filtra ir tikrai pades:thumbup:
gali buti ir su oro srauto matuokle chujovai...ta jei gera irgi kainuoja 400lt:lol:
pas mane nuo 120 smarkei suleteja...oro srauto matuokle katik - boch, beveik niekas nepasikeite tai alsuoklio filtra savaitgali keisiu:thumbup:
pas mane tas pats audinei irgi yra:thumbdown: daba pasikeisiu prigaves laiko ta filtra ir tikrai pades:thumbup:
gali buti ir su oro srauto matuokle chujovai...ta jei gera irgi kainuoja 400lt:lol:
pas mane nuo 120 smarkei suleteja...oro srauto matuokle katik - boch, beveik niekas nepasikeite tai alsuoklio filtra savaitgali keisiu:thumbup:
2014-03-05
15:34 писал:
nu ir kainos pas jus daliu tu audiniu :D uzuojauta ekonimistai jums :D
писал:
..
Išsiblaivyk ir lysk iš mašinų kapinių į realybę nedalinęs kvailų patarimų apie savo pezališką palaimą 1, 9
Пользователь
2014-03-05 20:07
2014-03-05
18:08 писал:
Tad žygi iš ko spresti kad alsuoklio filtras geras? kokia funkcija jis atlieka? apšviesk mane apie tuos variklius...
2014-03-05
18:49 писал:
is ko spresti?
jei variklis pradejo siktis per visus galus, o alyvos propke prasukus paras vos ne po spaudimu iseina jis tikrai uzsikises.
jo funkcija leisti variklio apatinei dalei lengvai kvepuoti, nesudaryti slegio karteryje ir nusodinti garuojancia alyva atgal i karteri, o iseisti tik ora.
dar klausimu bus?
jei variklis pradejo siktis per visus galus, o alyvos propke prasukus paras vos ne po spaudimu iseina jis tikrai uzsikises.
jo funkcija leisti variklio apatinei dalei lengvai kvepuoti, nesudaryti slegio karteryje ir nusodinti garuojancia alyva atgal i karteri, o iseisti tik ora.
dar klausimu bus?
2014-03-05
19:10 писал:
Nu jei nieko prieš dar viena uzduosiu pries pora savaiciu pastebėjau jog uzvedus masina a6 c5 114kw is po nakties dreba variklis, sokineja biski apsukos ir iš kamino eina mėlyni dūmai poto prasidirba ir viskas ok kame bėda? tikrinau zvakes visos kaitina srovė ateina tai nzn dėl ko eina mėlynas dūmas ir sudreba variklis? taip buna ne kiekviena karta kuriant i savaite gal kokius du
ne visos zvakes kaista, kompresija nevienoda, kompensatoriai pasikerta(nepakanka oro, kad misinys uzsidegtu is kart), kuro sistema nesandari, purkstukai "myzcioja", siurblio keramikinis padas pastringa(kuris ankstina/velina degima), bedu gali but ne viena...
Пользователь
2014-03-05 20:08
2014-03-05
15:34 писал:
nu ir kainos pas jus daliu tu audiniu :D uzuojauta ekonimistai jums :D
писал:
..
2014-03-05
19:23 писал:
Išsiblaivyk ir lysk iš mašinų kapinių į realybę nedalinęs kvailų patarimų apie savo pezališką palaimą 1, 9:thumbup:
kuris nechuja netraukia...
nors jei ta a6 su 1, 9 pensininkas vazineja, tada tikrai labai vykes variantas...
nors jei ta a6 su 1, 9 pensininkas vazineja, tada tikrai labai vykes variantas...
Пользователь
2014-03-05 20:30
2014-03-05
17:52 писал:
nuo alsuoklio tau trauka pageres???
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
wa snd pabandziau atjungti matuokle oro tai wiskas taip pat kaip ir prijungta, bet pastebejau kad ne tik pasiekus 130 greiti, wienu zodziu kaip uzsikuri iskart vaziuoji jinai priema gaza ir greiti bet pavaziavus kazkiek buna taip kad apsukos nebekila sustoja 2.5 3.0 apsuku
Пользователь
2014-03-05 20:32
2014-03-04
20:13 писал:
sveiki, neisivaizduoju kas gali buti kad nera traukos 130km per valanda vaziuoju ir daugiau nebevaziuoja 130 daugiausiai, gal kas zinote kas gali buti?
pagal tavo nusakytus pozymius, greiciausiai turbinos geometrija pastrigus
Пользователь
2014-03-05 20:38
2014-03-05
17:52 писал:
nuo alsuoklio tau trauka pageres???
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
ir uzkurus dega servise INSP kas cia dar per nesamone?
Пользователь
2014-03-05 20:39
2014-03-04
20:13 писал:
sveiki, neisivaizduoju kas gali buti kad nera traukos 130km per valanda vaziuoju ir daugiau nebevaziuoja 130 daugiausiai, gal kas zinote kas gali buti?
2014-03-05
20:32 писал:
pagal tavo nusakytus pozymius, greiciausiai turbinos geometrija pastrigus :beer:
na ir ka cia dabar daryti?ar brangus remontas?
Пользователь
Пользователь
2014-03-05 20:43
2014-03-04
20:13 писал:
sveiki, neisivaizduoju kas gali buti kad nera traukos 130km per valanda vaziuoju ir daugiau nebevaziuoja 130 daugiausiai, gal kas zinote kas gali buti?
2014-03-05
20:32 писал:
pagal tavo nusakytus pozymius, greiciausiai turbinos geometrija pastrigus :beer:
2014-03-05
20:39 писал:
na ir ka cia dabar daryti?ar brangus remontas?
nuimt turbina, isardyt karstaja puse, (kur eina nuo ismetimo dumai), isplaut, surinkt , pastatyt atgal turbina ir bedos kaip nebuve
Пользователь
2014-03-05 20:45
su bloga matuokle kylant sukiams trauka labai mazeja, net ant laisvu pergazavus jauciasi, kad matuoklei viskas.
su gera, keliant apsukas trauka nebemazeja, pagazavus nesijaucia apsuku kelimo letejimas.
su gera, keliant apsukas trauka nebemazeja, pagazavus nesijaucia apsuku kelimo letejimas.
Пользователь
2014-03-05 20:47
2014-03-05
17:52 писал:
nuo alsuoklio tau trauka pageres???
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
nebent variklis nustos tepalais siktis ir paras maziau eis per dangteli...
boshine matuokle nauja virs 400lt.
buti gali daug kas-matuokle, n75 nebevaldo turbinos, arba turbo geometrija atidarytoj padeti uzsikirtus, jei ir dumina-siurblys ir pan.
jei domina galiu padaryti tvarkinga diagnostika, nustatyt gedima ir ji pasalint, ne vieni metai uzsiimmu sitais varikliais;)
is praktikos galiu pasakyt-duodu koki 80%, kad kalta ne matuokle, o greiciau turbos nevaldymas.
butu matuokle ji keltu greiti ir daugiau ne tik 130km tik tai darytu vangiai.
2014-03-05
20:38 писал:
ir uzkurus dega servise INSP kas cia dar per nesamone?
ispejimas, kad reikia keisti alyva.
pasijungi kompa ir nuresetini, arba padarai tai mechaniniu budu kilometru nunulinimo ir laikrodzio knopkiu pagalba
pasijungi kompa ir nuresetini, arba padarai tai mechaniniu budu kilometru nunulinimo ir laikrodzio knopkiu pagalba
Пользователь
2014-03-05 20:49
2014-03-04
20:13 писал:
sveiki, neisivaizduoju kas gali buti kad nera traukos 130km per valanda vaziuoju ir daugiau nebevaziuoja 130 daugiausiai, gal kas zinote kas gali buti?
2014-03-05
20:32 писал:
pagal tavo nusakytus pozymius, greiciausiai turbinos geometrija pastrigus :beer:
2014-03-05
20:39 писал:
na ir ka cia dabar daryti?ar brangus remontas?
atvaryk, suremontuosiu ir nereiks sukt galvos-bei klausinet
Пользователь
2014-03-06 15:17
2014-03-05
20:32 писал:
pagal tavo nusakytus pozymius, greiciausiai turbinos geometrija pastrigus :beer:
2014-03-05
20:39 писал:
na ir ka cia dabar daryti?ar brangus remontas?
2014-03-05
20:49 писал:
atvaryk, suremontuosiu ir nereiks sukt galvos-bei klausinet:D
Ziurėk zygi cia dėl mėlyno dumo man buvo pora kartu kad vaziuojant su audi užšilus kazkur 60laipsniu ir pati pasikledavo apsukas iki 1, 2 kazkur tai gal cia jau man reiškėsi tas keramikinis padas siurblio ? o dabar nebepaankstyvina degima ir dreba bet kai uzkuriu pasukos laikosi virš 1k blemba o jeigu kaltas jis daug reikalų su jo pakeitimu?
Пользователь
2014-03-06 17:15
2014-03-05
20:39 писал:
na ir ka cia dabar daryti?ar brangus remontas?
2014-03-05
20:49 писал:
atvaryk, suremontuosiu ir nereiks sukt galvos-bei klausinet:D
2014-03-06
15:17 писал:
Ziurėk zygi cia dėl mėlyno dumo man buvo pora kartu kad vaziuojant su audi užšilus kazkur 60laipsniu ir pati pasikledavo apsukas iki 1, 2 kazkur tai gal cia jau man reiškėsi tas keramikinis padas siurblio ? o dabar nebepaankstyvina degima ir dreba bet kai uzkuriu pasukos laikosi virš 1k blemba o jeigu kaltas jis daug reikalų su jo pakeitimu?
del degimo kampo apsukos taip smarkiai kisti neturetu...
tas padas yra paciam siurbli, pareina-keiti arba remontuoji siurbli.
is kur zinai, kad tau degimo neankstina?
realiai jis kai sudurniuoja masina gali likti be traukos, bet graziai dirbti ant laisvu, gali diorgintis ant laisvu, bet graziai vaziuoti kazkuriuose sukiuose, gali duminti ant laisvu, bet nedumint paspaudus ir pan., viskas priklauso nuo to kokiam taske jis uzstriges ir ar uzstriges visiskai ar kazkiek dar vaiksto.
jis degima ankstina velina tik nuo apsuku, taigi turi zinot, ar pas tave tiesiog degimas blogai pastatytas, ar jis nesiankstina pagazavus.
jei sveicia melyna duma ir gazuotis nori, tai tu paziurek, gal pas tave varikli jau kompresijos visiskai nelike ar ziedai uzgule tada jis bruka alyvos garus per alsuokli ir degina juos kaip kura, ko pasekoje tau gazuojasi ir meta duma.
pirmiausia siulau rimta diagnostika pasidaryt su gyvais parametrais(NE VIEN KLAIDAS NUSKAITYTI), tada bus galima nuo kazko pradet...
o gal paprasciausiai matuokle per daug oro rodo, tada riebina misini ir gazuojasi, sakau-be gyvu parametru nieko nepadesiu.
cia yra forumas-viesa vieta, visus individualius klausimus prasyciau i pm.
tas padas yra paciam siurbli, pareina-keiti arba remontuoji siurbli.
is kur zinai, kad tau degimo neankstina?
realiai jis kai sudurniuoja masina gali likti be traukos, bet graziai dirbti ant laisvu, gali diorgintis ant laisvu, bet graziai vaziuoti kazkuriuose sukiuose, gali duminti ant laisvu, bet nedumint paspaudus ir pan., viskas priklauso nuo to kokiam taske jis uzstriges ir ar uzstriges visiskai ar kazkiek dar vaiksto.
jis degima ankstina velina tik nuo apsuku, taigi turi zinot, ar pas tave tiesiog degimas blogai pastatytas, ar jis nesiankstina pagazavus.
jei sveicia melyna duma ir gazuotis nori, tai tu paziurek, gal pas tave varikli jau kompresijos visiskai nelike ar ziedai uzgule tada jis bruka alyvos garus per alsuokli ir degina juos kaip kura, ko pasekoje tau gazuojasi ir meta duma.
pirmiausia siulau rimta diagnostika pasidaryt su gyvais parametrais(NE VIEN KLAIDAS NUSKAITYTI), tada bus galima nuo kazko pradet...
o gal paprasciausiai matuokle per daug oro rodo, tada riebina misini ir gazuojasi, sakau-be gyvu parametru nieko nepadesiu.
cia yra forumas-viesa vieta, visus individualius klausimus prasyciau i pm.
Пользователь
2014-03-06 21:44
2014-03-05
20:49 писал:
atvaryk, suremontuosiu ir nereiks sukt galvos-bei klausinet:D
2014-03-06
15:17 писал:
Ziurėk zygi cia dėl mėlyno dumo man buvo pora kartu kad vaziuojant su audi užšilus kazkur 60laipsniu ir pati pasikledavo apsukas iki 1, 2 kazkur tai gal cia jau man reiškėsi tas keramikinis padas siurblio ? o dabar nebepaankstyvina degima ir dreba bet kai uzkuriu pasukos laikosi virš 1k blemba o jeigu kaltas jis daug reikalų su jo pakeitimu?
2014-03-06
17:15 писал:
del degimo kampo apsukos taip smarkiai kisti neturetu...
tas padas yra paciam siurbli, pareina-keiti arba remontuoji siurbli.
is kur zinai, kad tau degimo neankstina?
realiai jis kai sudurniuoja masina gali likti be traukos, bet graziai dirbti ant laisvu, gali diorgintis ant laisvu, bet graziai vaziuoti kazkuriuose sukiuose, gali duminti ant laisvu, bet nedumint paspaudus ir pan., viskas priklauso nuo to kokiam taske jis uzstriges ir ar uzstriges visiskai ar kazkiek dar vaiksto.
jis degima ankstina velina tik nuo apsuku, taigi turi zinot, ar pas tave tiesiog degimas blogai pastatytas, ar jis nesiankstina pagazavus.
jei sveicia melyna duma ir gazuotis nori, tai tu paziurek, gal pas tave varikli jau kompresijos visiskai nelike ar ziedai uzgule tada jis bruka alyvos garus per alsuokli ir degina juos kaip kura, ko pasekoje tau gazuojasi ir meta duma.
pirmiausia siulau rimta diagnostika pasidaryt su gyvais parametrais(NE VIEN KLAIDAS NUSKAITYTI), tada bus galima nuo kazko pradet...
o gal paprasciausiai matuokle per daug oro rodo, tada riebina misini ir gazuojasi, sakau-be gyvu parametru nieko nepadesiu.
cia yra forumas-viesa vieta, visus individualius klausimus prasyciau i pm.
tas padas yra paciam siurbli, pareina-keiti arba remontuoji siurbli.
is kur zinai, kad tau degimo neankstina?
realiai jis kai sudurniuoja masina gali likti be traukos, bet graziai dirbti ant laisvu, gali diorgintis ant laisvu, bet graziai vaziuoti kazkuriuose sukiuose, gali duminti ant laisvu, bet nedumint paspaudus ir pan., viskas priklauso nuo to kokiam taske jis uzstriges ir ar uzstriges visiskai ar kazkiek dar vaiksto.
jis degima ankstina velina tik nuo apsuku, taigi turi zinot, ar pas tave tiesiog degimas blogai pastatytas, ar jis nesiankstina pagazavus.
jei sveicia melyna duma ir gazuotis nori, tai tu paziurek, gal pas tave varikli jau kompresijos visiskai nelike ar ziedai uzgule tada jis bruka alyvos garus per alsuokli ir degina juos kaip kura, ko pasekoje tau gazuojasi ir meta duma.
pirmiausia siulau rimta diagnostika pasidaryt su gyvais parametrais(NE VIEN KLAIDAS NUSKAITYTI), tada bus galima nuo kazko pradet...
o gal paprasciausiai matuokle per daug oro rodo, tada riebina misini ir gazuojasi, sakau-be gyvu parametru nieko nepadesiu.
cia yra forumas-viesa vieta, visus individualius klausimus prasyciau i pm.
zygi kos miestas?ir kiek kainuotu pilna diagnostika pas tave?
a6 2000 110kw
a6 2000 110kw
Ваше послание |
|