Пользователь
2014-10-21 11:32
Tai va, parsidaviau A4 1.6, ir užsimaniau pakilti aukščiau - noriu A6 sedano. A6 2.5 kiek domėjausi, kad ir pigesnės, visi žinot šį keiksmažodį tad bijau pigiau įsigijęs, galiu daug įkišti į remontą, tad lyg ir atkrenta. 2.8 man per per daug galios, tiek kuro santykiu. 2.4 Lyg ir nieko, bet mažai apie juos girdėjęs. Na ir lieka 1.8, gavau pasiūlymą pirkti tokią, be TA, parūdijusi, ilgai nevažinėta ir mąstau kaip elgtis. Lyg ir esu girdėjęs kad su turbina pasitaiko problemų, ir kažkiek važiuoklė nelaiko. Tad kokie jos pliusai bei trūkumai? Gal geriau 2.4 nei 1.8?
opelzafira
74 / 0
2014-10-21 11:34
tai vaziuokle vargu ar skirsis 2.4 nuo 1.8, o del turbinos pasikeisi jei pareis ir toliau leksi, nieko amzino nera
maumas
7657 / 0
2014-10-21 11:39
dirzu keitimas 2.4 ir 1.8 pinigais , tai labai skiriasi.Isvis, sita masina nelabai suderinama su taupos rezimu.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2014-10-21 12:02
viskas gerai su tuom turbinom jei laiku keicemi tapalai ir negesinama iskarto po extramalaus pasivazinejimo , trauka pakankamai gera su turbina mieste net geresne trauka turesi nuo mazesniu apsuku , servizas tai pat pigesnis tepalo pilasi maziau , dirzu keitimas pigesnis .
Пользователь
2014-10-21 12:30
Važinėju aš su 1.8T jau 4 metus jokiu problemų neturėjau.Tik laiku keisk tepalus ir važiuosi ilgai
maumas
7657 / 0
2014-10-21 13:29
2014-10-21
12:02 писал:
viskas gerai su tuom turbinom jei laiku keicemi tapalai ir negesinama iskarto po extramalaus pasivazinejimo , trauka pakankamai gera su turbina mieste net geresne trauka turesi nuo mazesniu apsuku , servizas tai pat pigesnis tepalo pilasi maziau , dirzu keitimas pigesnis .
viska ka parasei, netinka tipiniam LT masinos turetojui-tepalus keiciam "kada nors", dirzus-kada nutrukstaKazkada galvojau, kad taip buti negali, bet pabendravus su autosaltkalviais, tokiu bajeriu pripasakoja, kad...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2014-10-21 19:44
na jei tepalas ir visi kiti dalykai keicemi bet kada tai manau jioks variklis nelaikys ir bus bedu
Пользователь
2014-10-23 01:01
O kiek turbina kainuoja? Beja kiek kainuotų durelės? gerokai surūdijusios, tad nemanau kad verta ten virinti ar kitaip žaisti, o imti ir tiesiog pasikeisti.
Пользователь
2014-10-26 12:32
O kiek turbina kainuoja? Beja kiek kainuotų durelės? gerokai surūdijusios, tad nemanau kad verta ten virinti ar kitaip žaisti, o imti ir tiesiog pasikeisti.
maumas
7657 / 0
2014-10-26 12:46
2014-10-26
12:32 писал:
O kiek turbina kainuoja? Beja kiek kainuotų durelės? gerokai surūdijusios, tad nemanau kad verta ten virinti ar kitaip žaisti, o imti ir tiesiog pasikeisti.
turbinos visu masinu panasiai kainuoja-nuo kokiu 3klt, remontas-gali 1klt kainuot, bet nebutinai maziauTepalus reikia keist, bet kai masina tokio amziaus, tai jau loterija garantuota, plius reikia zinot, kad turba reikia ausint pries gesinant
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2014-10-26 14:26
Verta pirkti A6 c5 1.8 už 3000? be TA. kaip manot?
Пользователь
2014-10-26 14:43
2014-10-26
14:26 писал:
Verta pirkti A6 c5 1.8 už 3000? be TA. kaip manot?:D
ziurint kiek reikia finansuoti i ja.
Пользователь
2014-10-27 13:23
Na durelės surudijusios pakankamai, tad reikia keisti. Važiuoklė sakė tvarkoje, viriklis irgi tvarkoje. Kiek domejausi apie šį variantą, gali būti turbina kiek padrožta, bet sako lyg tvarkoje. Na kiek nublukusi juoda spalva, tad gal mąstau kur perdažyti, bet nežinau kokios kainos. Dar ratlankiai jau apsilupę. Na tarkim iš variklio pusės, mąstau reiktų štuką įdėti, ir gal dažymas, durelės, apie štuką. Tad 3000 + 2000, ir manau turiu gerą, gražų variantą keliems metams. Gerai mąstau ar gal neapsimoka? Kiek tikrinu skelbimus, už 5štukas, nenusipirksiu 1.8 varianto.
Пользователь
2014-10-27 13:38
Amortikai .. vaziuokle.. po stovejimo pirmieji dalykai kurie pareina ir isvis audi ... is a4 nepasimokiai nieko ? vaziuokle kaip laike puikiai ? cia gi lygiai tapati su da..uja sarnyru
Пользователь
2014-10-27 13:42
2014-10-27
13:23 писал:
Na durelės surudijusios pakankamai, tad reikia keisti. Važiuoklė sakė tvarkoje, viriklis irgi tvarkoje. Kiek domejausi apie šį variantą, gali būti turbina kiek padrožta, bet sako lyg tvarkoje. Na kiek nublukusi juoda spalva, tad gal mąstau kur perdažyti, bet nežinau kokios kainos. Dar ratlankiai jau apsilupę. Na tarkim iš variklio pusės, mąstau reiktų štuką įdėti, ir gal dažymas, durelės, apie štuką. Tad 3000 + 2000, ir manau turiu gerą, gražų variantą keliems metams. Gerai mąstau ar gal neapsimoka? Kiek tikrinu skelbimus, už 5štukas, nenusipirksiu 1.8 varianto.
Cia tokie ziaurus "taupumo remontai" nebent galvojat 20 metu su ta masina vazineti
Пользователь
2014-10-28 00:28
2014-10-27
13:23 писал:
Na durelės surudijusios pakankamai, tad reikia keisti. Važiuoklė sakė tvarkoje, viriklis irgi tvarkoje. Kiek domejausi apie šį variantą, gali būti turbina kiek padrožta, bet sako lyg tvarkoje. Na kiek nublukusi juoda spalva, tad gal mąstau kur perdažyti, bet nežinau kokios kainos. Dar ratlankiai jau apsilupę. Na tarkim iš variklio pusės, mąstau reiktų štuką įdėti, ir gal dažymas, durelės, apie štuką. Tad 3000 + 2000, ir manau turiu gerą, gražų variantą keliems metams. Gerai mąstau ar gal neapsimoka? Kiek tikrinu skelbimus, už 5štukas, nenusipirksiu 1.8 varianto.
2014-10-27
13:42 писал:
Cia tokie ziaurus "taupumo remontai" nebent galvojat 20 metu su ta masina vazineti
Na visų pirma audi a4 pas mane važiuoklė buvo ideali, tad problemų neturėjau O dėl važinėjimo, mąstau kelis metelius su ja pavažinėti, kol kilsiu aukščiau, ir imsiu naujesnį modelį. Aš juk dar jaunas, vos 21, spėsiu pavažinėti, tiek su ja, tiek su kita. Tik va įdomūs patarimai žmonių, kurie tikrai daug patyrę ant to, ir žino kas kaip.
Пользователь
2014-10-28 00:50
2014-10-27
13:23 писал:
Na durelės surudijusios pakankamai, tad reikia keisti. Važiuoklė sakė tvarkoje, viriklis irgi tvarkoje. Kiek domejausi apie šį variantą, gali būti turbina kiek padrožta, bet sako lyg tvarkoje. Na kiek nublukusi juoda spalva, tad gal mąstau kur perdažyti, bet nežinau kokios kainos. Dar ratlankiai jau apsilupę. Na tarkim iš variklio pusės, mąstau reiktų štuką įdėti, ir gal dažymas, durelės, apie štuką. Tad 3000 + 2000, ir manau turiu gerą, gražų variantą keliems metams. Gerai mąstau ar gal neapsimoka? Kiek tikrinu skelbimus, už 5štukas, nenusipirksiu 1.8 varianto.
Pirk, tikrai apsimoka, pats susitvarkysi ir turesi gera masina, patikek, geriau pigiau nupirkt ir susitvarkyt pagal save nei nusipirkt brangiau ir neaisku kada suges ir kiek ikyst, nebent tau sekasi loterijose.
Пользователь
2014-10-28 07:24
2014-10-26
12:32 писал:
O kiek turbina kainuoja? Beja kiek kainuotų durelės? gerokai surūdijusios, tad nemanau kad verta ten virinti ar kitaip žaisti, o imti ir tiesiog pasikeisti.
2014-10-26
12:46 maumas писал:
turbinos visu masinu panasiai kainuoja-nuo kokiu 3klt, remontas-gali 1klt kainuot, bet nebutinai maziau:lol:Tepalus reikia keist, bet kai masina tokio amziaus, tai jau loterija garantuota, plius reikia zinot, kad turba reikia ausint pries gesinant
Na pakėlei nuotaiką visai dienai.
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
Пользователь
2014-10-28 11:59
2014-10-26
12:32 писал:
O kiek turbina kainuoja? Beja kiek kainuotų durelės? gerokai surūdijusios, tad nemanau kad verta ten virinti ar kitaip žaisti, o imti ir tiesiog pasikeisti.
2014-10-26
12:46 maumas писал:
turbinos visu masinu panasiai kainuoja-nuo kokiu 3klt, remontas-gali 1klt kainuot, bet nebutinai maziau:lol:Tepalus reikia keist, bet kai masina tokio amziaus, tai jau loterija garantuota, plius reikia zinot, kad turba reikia ausint pries gesinant
2014-10-28
07:24 писал:
Na pakėlei nuotaiką visai dienai.:thumbup:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
Įdomi istorija, bet nesipykstam, nėra laiko Tad visi reikalingi darbai, susiję su varikliu, tilptų į 1000 ar kiek daugiau? nemanau kad brangiai kainuos, juk vis dėl to nenauja mašina, o ir kaip niekas nesugedę. Na tepalus pasikeisti, diržą gal, turbiną GAL kiek tvarkyti. Beja kiek kainuotų perdažymas?
Пользователь
2014-10-28 14:01
2014-10-26
12:46 maumas писал:
turbinos visu masinu panasiai kainuoja-nuo kokiu 3klt, remontas-gali 1klt kainuot, bet nebutinai maziau:lol:Tepalus reikia keist, bet kai masina tokio amziaus, tai jau loterija garantuota, plius reikia zinot, kad turba reikia ausint pries gesinant
2014-10-28
07:24 писал:
Na pakėlei nuotaiką visai dienai.:thumbup:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
2014-10-28
11:59 писал:
Įdomi istorija, bet nesipykstam, nėra laiko :D Tad visi reikalingi darbai, susiję su varikliu, tilptų į 1000 ar kiek daugiau? nemanau kad brangiai kainuos, juk vis dėl to nenauja mašina, o ir kaip niekas nesugedę. Na tepalus pasikeisti, diržą gal, turbiną GAL kiek tvarkyti. Beja kiek kainuotų perdažymas?
Masinos dazymas 3000lt. dirzo keitimas apie 1000lt turbut... tepalai geri jaigu apie 300lt.. jaigu variklis neryja tepalu tai labai gerai bet tai labai labai mazai tiketina.. tai dar ziurek ris tepalus ant 1000km po 2L . nes ziedai sueja bus. turbina gal pavargus restauracija apie 1000lt grubiai.. jai ne made in china.. va tau ir masina ai dar vaziuokle restauracija ~1000lt. + amortikai ~1000lt .. va tau ir masina
Пользователь
2014-10-28 14:04
jaigu turi lysnus 5000lt tai gali imtis po truputi gal suremontuosi.. bet tu pinigu niekada neatsiimsi.. tai ar geriau i masina sukraut ar geriau for fun kazkur paleisti ? tiek pinigu investuociau nebent jai vaziuotum maziausiai 5 metus.. + investuoji i koki savaitgalini auto for fun kur vazineji.. arba iskeliauji i turkija kokius 3 kartus
Пользователь
2014-10-28 14:19
2014-10-28
07:24 писал:
Na pakėlei nuotaiką visai dienai.:thumbup:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
2014-10-28
11:59 писал:
Įdomi istorija, bet nesipykstam, nėra laiko :D Tad visi reikalingi darbai, susiję su varikliu, tilptų į 1000 ar kiek daugiau? nemanau kad brangiai kainuos, juk vis dėl to nenauja mašina, o ir kaip niekas nesugedę. Na tepalus pasikeisti, diržą gal, turbiną GAL kiek tvarkyti. Beja kiek kainuotų perdažymas?
2014-10-28
14:01 писал:
Masinos dazymas 3000lt. dirzo keitimas apie 1000lt turbut... tepalai geri jaigu apie 300lt.. jaigu variklis neryja tepalu tai labai gerai bet tai labai labai mazai tiketina.. tai dar ziurek ris tepalus ant 1000km po 2L . nes ziedai sueja bus. turbina gal pavargus restauracija apie 1000lt grubiai.. jai ne made in china.. va tau ir masina :) ai dar vaziuokle restauracija ~1000lt. + amortikai ~1000lt .. va tau ir masina :)
Nuo kada vienas dureles nudazyt kainuoja 3000lt? Juk aiskiai parasyta kad tik dureles vienas reik dazyt, dirzu ir tepalu neskaiciuok, visoms ta reikia atlikti nusipirkus, vaziuokle atsirestauruot 400-500lt nebent pilnai visa vaziuokle keisi ir tai naujom dalym tai tada taip gali ir 1000lt pakainuoti. Tad neskleisk ereziju.
Пользователь
2014-10-28 14:21
2014-10-28
11:59 писал:
Įdomi istorija, bet nesipykstam, nėra laiko :D Tad visi reikalingi darbai, susiję su varikliu, tilptų į 1000 ar kiek daugiau? nemanau kad brangiai kainuos, juk vis dėl to nenauja mašina, o ir kaip niekas nesugedę. Na tepalus pasikeisti, diržą gal, turbiną GAL kiek tvarkyti. Beja kiek kainuotų perdažymas?
2014-10-28
14:01 писал:
Masinos dazymas 3000lt. dirzo keitimas apie 1000lt turbut... tepalai geri jaigu apie 300lt.. jaigu variklis neryja tepalu tai labai gerai bet tai labai labai mazai tiketina.. tai dar ziurek ris tepalus ant 1000km po 2L . nes ziedai sueja bus. turbina gal pavargus restauracija apie 1000lt grubiai.. jai ne made in china.. va tau ir masina :) ai dar vaziuokle restauracija ~1000lt. + amortikai ~1000lt .. va tau ir masina :)
2014-10-28
14:19 писал:
Nuo kada vienas dureles nudazyt kainuoja 3000lt? Juk aiskiai parasyta kad tik dureles vienas reik dazyt, dirzu ir tepalu neskaiciuok, visoms ta reikia atlikti nusipirkus, vaziuokle atsirestauruot 400-500lt nebent pilnai visa vaziuokle keisi ir tai naujom dalym tai tada taip gali ir 1000lt pakainuoti. Tad neskleisk ereziju.
spalva pablukus.. kaip jis atrodys... 250-350 dazymas vienu dureliu plius pliravimas apie 200lt visos masinos.. gal kazka atgaivinsi
kns
31 / 0
2014-10-28 14:26
2014-10-28
07:24 писал:
Na pakėlei nuotaiką visai dienai.:thumbup:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
2014-10-28
11:59 писал:
Įdomi istorija, bet nesipykstam, nėra laiko :D Tad visi reikalingi darbai, susiję su varikliu, tilptų į 1000 ar kiek daugiau? nemanau kad brangiai kainuos, juk vis dėl to nenauja mašina, o ir kaip niekas nesugedę. Na tepalus pasikeisti, diržą gal, turbiną GAL kiek tvarkyti. Beja kiek kainuotų perdažymas?
2014-10-28
14:01 писал:
Masinos dazymas 3000lt. dirzo keitimas apie 1000lt turbut... tepalai geri jaigu apie 300lt.. jaigu variklis neryja tepalu tai labai gerai bet tai labai labai mazai tiketina.. tai dar ziurek ris tepalus ant 1000km po 2L . nes ziedai sueja bus. turbina gal pavargus restauracija apie 1000lt grubiai.. jai ne made in china.. va tau ir masina :) ai dar vaziuokle restauracija ~1000lt. + amortikai ~1000lt .. va tau ir masina :)
juokyngi jus man visi 1000lt dirzo keitimas buriat cia visi is kavos tirsciu . bl pirma nuvaziout ir auto apziuret normaliai ir tada klaust kaip kas kokios kainos . o cia skelbima ziuri ir bando visi atspet kas blogai ir kiek kainuos
Пользователь
2014-10-28 14:29
2014-10-28
11:59 писал:
Įdomi istorija, bet nesipykstam, nėra laiko :D Tad visi reikalingi darbai, susiję su varikliu, tilptų į 1000 ar kiek daugiau? nemanau kad brangiai kainuos, juk vis dėl to nenauja mašina, o ir kaip niekas nesugedę. Na tepalus pasikeisti, diržą gal, turbiną GAL kiek tvarkyti. Beja kiek kainuotų perdažymas?
2014-10-28
14:01 писал:
Masinos dazymas 3000lt. dirzo keitimas apie 1000lt turbut... tepalai geri jaigu apie 300lt.. jaigu variklis neryja tepalu tai labai gerai bet tai labai labai mazai tiketina.. tai dar ziurek ris tepalus ant 1000km po 2L . nes ziedai sueja bus. turbina gal pavargus restauracija apie 1000lt grubiai.. jai ne made in china.. va tau ir masina :) ai dar vaziuokle restauracija ~1000lt. + amortikai ~1000lt .. va tau ir masina :)
2014-10-28
14:26 kns писал:
juokyngi jus man visi :lol: 1000lt dirzo keitimas:lol: buriat cia visi is kavos tirsciu . bl pirma nuvaziout ir auto apziuret normaliai ir tada klaust kaip kas kokios kainos . o cia skelbima ziuri ir bando visi atspet kas blogai ir kiek kainuos :director:
kiek esu pirkes masinos kurios pastovejusios.. tai visada amortikai.. vaziuokle po pusmecio.. dar visokie galai islenda .. ir tikrai zinau kad masinos dazymas labiausiai neatsiperkantis dalykas
maumas
7657 / 0
2014-10-28 22:14
2014-10-26
12:32 писал:
O kiek turbina kainuoja? Beja kiek kainuotų durelės? gerokai surūdijusios, tad nemanau kad verta ten virinti ar kitaip žaisti, o imti ir tiesiog pasikeisti.
2014-10-26
12:46 maumas писал:
turbinos visu masinu panasiai kainuoja-nuo kokiu 3klt, remontas-gali 1klt kainuot, bet nebutinai maziau:lol:Tepalus reikia keist, bet kai masina tokio amziaus, tai jau loterija garantuota, plius reikia zinot, kad turba reikia ausint pries gesinant
2014-10-28
07:24 писал:
Na pakėlei nuotaiką visai dienai.:thumbup:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
eik tu skiedalas, pasiziurek i visokius turboservisus, kur kainas remontu paraso nuo kiek, ir pasiklausinek intercars ar kur kitur kiek turbos naujos kainuoja.Ir dar, nespresk apie kitu kiseniu gyli, nes pasirodai kaip tikras muzikas, uzknisai...Nuo juoduliu, as esu pakraupes, nes esu gyvenes rytu ir vakaru Londone, taip kad eik gult...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2014-10-29 11:16
Nu vyrai duodat.. Visų pirma, aš tą mašiną kasdien matau, prie jos daug kartų buvau, ir aš gerai žinau, kaip ji atrodo. Antra, iš kur tokios kainos? Taip išeina sugenda mašina ir gali pirkti kitą, nes sudėjus esamą mašinos vertę su jos taisymu, gausi kainą tvarkingos ar net liks, tai kokia prasmė tvarkyti? Pažiurėjau nete, ir niekur tokių kainų nėra. Na su dažymu, gal rasiu kur pigiau, tikrai 3štukų už tai nekišiu. Važiuoklė, amortikai, variklis ir kt. manau sutilpčiau į pusantro. Pskaičiuoji ir matai, kad bendra suma išeina mažesnė už tą, kurią išleisi norėdamas nusipirkti A6 1.8 variantą tvarkingą. Juk ir nusipirkus, dar gali reikti į ją įdėti. Pataisykit jei klystu.
Пользователь
2014-11-01 11:15
Nu vyrai duodat.. Visų pirma, aš tą mašiną kasdien matau, prie jos daug kartų buvau, ir aš gerai žinau, kaip ji atrodo. Antra, iš kur tokios kainos? Taip išeina sugenda mašina ir gali pirkti kitą, nes sudėjus esamą mašinos vertę su jos taisymu, gausi kainą tvarkingos ar net liks, tai kokia prasmė tvarkyti? Pažiurėjau nete, ir niekur tokių kainų nėra. Na su dažymu, gal rasiu kur pigiau, tikrai 3štukų už tai nekišiu. Važiuoklė, amortikai, variklis ir kt. manau sutilpčiau į pusantro. Pskaičiuoji ir matai, kad bendra suma išeina mažesnė už tą, kurią išleisi norėdamas nusipirkti A6 1.8 variantą tvarkingą. Juk ir nusipirkus, dar gali reikti į ją įdėti. Pataisykit jei klystu.
Пользователь
2014-11-01 13:00
2014-10-26
12:46 maumas писал:
turbinos visu masinu panasiai kainuoja-nuo kokiu 3klt, remontas-gali 1klt kainuot, bet nebutinai maziau:lol:Tepalus reikia keist, bet kai masina tokio amziaus, tai jau loterija garantuota, plius reikia zinot, kad turba reikia ausint pries gesinant
2014-10-28
07:24 писал:
Na pakėlei nuotaiką visai dienai.:thumbup:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
Leisk paklasuti, jei taip nemegsti turbinų,
gal ant Tavęs dažnai krenta sugedę lėktuvai?
O jei rimtai, naujom dalim perrinkt standartinį
garetuką atsieina sostinės kainomis 500-700 litu.
Varai propagand1 sutir6tindamas spalvas, apie viską,
ko bijai arba kas pačiam neįkandama:lol::lol::lol:
Kaip ir apie prancūziškus auto, sakai, kad dėl elektros
bėdų ar važiuoklės problemų iš rem.garažo neišvažiuoja.
Kai BMW ir MB pvz, tie patys el.mazgai ir pavarų dėžės
vienodų gamintojų
Žinai maumai, teko kadais vest koncertą provincijoje,
ir viename grupse backing vocal buvo juodaodis.
Kai runkeliai iš žiūrovų salės viso krenginio metu
rodė pirštais, tai tas žmogus siūlė jį pačiupinėt ir paliest,
deja taip nieks or neišdrįso, gal manė užsikrėsią kokiu virusu,
ir dar porą mėnesių po renginio apklabinėjo koks tas negriukas
siaubas
:smilewink:
2014-10-28
22:14 maumas писал:
eik tu skiedalas, pasiziurek i visokius turboservisus, kur kainas remontu paraso nuo kiek, ir pasiklausinek intercars ar kur kitur kiek turbos naujos kainuoja.Ir dar, nespresk apie kitu kiseniu gyli, nes pasirodai kaip tikras muzikas, uzknisai...Nuo juoduliu, as esu pakraupes, nes esu gyvenes rytu ir vakaru Londone, taip kad eik gult...
Niekada tiek nekainavo ir nekainuoja turbos
"kapitalinis", matyt, nesusidūrei arba išsidūrei
kad tokias fantastikas "perpasakoji"forumiečiams.
Gaila, kad spjaudai sau į sriubą, apkalbinėdamas
tuos, kurie savo gyvenimą pašventė autosportui
ir aviacijai.
Įdomu, kiek ne iš kalbų esi girdėjęs,
o kiek turbų realiai tvarkeisi?
Kaip minėjai, turboservisas kuriame nė kart
neesi buvęs, kažkuo užkliuvo?
Kolega, gal ne žiūrinėt porumuos pliotkų , o konkrečiai bendraut
nuvykus vertėtų, pavardintai su faktais...o kažkur girdėti bajeriai
telieka bajeriais, nesvarbu London ar Paris
Juolabiau kišenės gylis kaip teigi nėra žmogiškumo matas
tik tuomet koks tikslas nuolat pletkint ?
Beje,
ne visiems gal lemta pasiekti tiek, kiek
Turboservis steigėjas, įkūrėjas Albertas Pundys.
Žmogus tai daro , galbūt, labiau entuziazmu ir sportiškumu
degdamas, ne viską gal lemia tik finansai,
manau supranti, ką tau sakau, žmogau
Sėkmės ekspoatuojant atmosferikus nekosminės kainom
"kapitalinis", matyt, nesusidūrei arba išsidūrei
kad tokias fantastikas "perpasakoji"forumiečiams.
Gaila, kad spjaudai sau į sriubą, apkalbinėdamas
tuos, kurie savo gyvenimą pašventė autosportui
ir aviacijai.
Įdomu, kiek ne iš kalbų esi girdėjęs,
o kiek turbų realiai tvarkeisi?
Kaip minėjai, turboservisas kuriame nė kart
neesi buvęs, kažkuo užkliuvo?
Kolega, gal ne žiūrinėt porumuos pliotkų , o konkrečiai bendraut
nuvykus vertėtų, pavardintai su faktais...o kažkur girdėti bajeriai
telieka bajeriais, nesvarbu London ar Paris
Juolabiau kišenės gylis kaip teigi nėra žmogiškumo matas
tik tuomet koks tikslas nuolat pletkint ?
Beje,
ne visiems gal lemta pasiekti tiek, kiek
Turboservis steigėjas, įkūrėjas Albertas Pundys.
Žmogus tai daro , galbūt, labiau entuziazmu ir sportiškumu
degdamas, ne viską gal lemia tik finansai,
manau supranti, ką tau sakau, žmogau
Sėkmės ekspoatuojant atmosferikus nekosminės kainom
maumas
7657 / 0
2014-11-01 15:07
as neturejau galvoj konkreciai turboserviso kaip imones, bet reikia manyt, kad kainos visur panasios.Kad nekalbetum, bele ka, pasiskaityk cia http://www.turbocentras.lt/turbo-kompresoriu-remontas-kainos-LT.html
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Ваше послание |
|