maumas
7655 / 0
2015-04-08 23:36
ar verta 2.0 103kw dyzelis.Paziurejau, pompaduzas be pdf filtro.Autoase ziaurus atsiliepimai.Betgi ir apie B4 audi 80 nieko gero neprerskatysi.Kas susidure, parasykit
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7655 / 0
2015-04-08 23:39
http://www.autogidas.lt/audi-a4-b7-tdi-universalas-2006-0126948116.html apie tokia
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7655 / 0
2015-04-08 23:45
del pdf suabejojau, nes pradeta leist 04m., tai galejo pdf dar ir nebut, bet velesni, ko gero turejo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2015-04-09 00:01
tai, kad 2, 0tdi a4 su partikuliariniu filtru tik nuo 2007m eit pradejo...
kiek man teke susidurt servise su jais, tai nieko labai gero pasakyt negaliu, nes daznas atvaziuoja ant recoverio su ta pacia beda-tepalo slegio dingimas.
nusuka nuo pompos sestigradna veleneli.
balansyrai suka veleneli, o tas velenelis tepalo pompa, ten silpna vieta.
kiek man teke susidurt servise su jais, tai nieko labai gero pasakyt negaliu, nes daznas atvaziuoja ant recoverio su ta pacia beda-tepalo slegio dingimas.
nusuka nuo pompos sestigradna veleneli.
balansyrai suka veleneli, o tas velenelis tepalo pompa, ten silpna vieta.
maumas
7655 / 0
2015-04-09 00:38
2015-04-09
00:01 писал:
tai, kad 2, 0tdi a4 su partikuliariniu filtru tik nuo 2007m eit pradejo...
kiek man teke susidurt servise su jais, tai nieko labai gero pasakyt negaliu, nes daznas atvaziuoja ant recoverio su ta pacia beda-tepalo slegio dingimas.
nusuka nuo pompos sestigradna veleneli.
balansyrai suka veleneli, o tas velenelis tepalo pompa, ten silpna vieta.
kiek man teke susidurt servise su jais, tai nieko labai gero pasakyt negaliu, nes daznas atvaziuoja ant recoverio su ta pacia beda-tepalo slegio dingimas.
nusuka nuo pompos sestigradna veleneli.
balansyrai suka veleneli, o tas velenelis tepalo pompa, ten silpna vieta.
tai skaiciau, kad kazkokia asele tepalo siurblio reikia pakeist uz 16ltTipo daug kas ant sito pasimauna, nes nezinoKas dar?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2015-04-09 09:47
maumas turbūt ruošiasi tapti pagrindiniu autoserviso rėmėju kad dairosi į vw-audi naujesnius dyzelius maždaug nuo 2003m.Nori ramiai miegoti geriau mesk tą markę iš galvos..Šitas 2, 0 103 dyzelis turi mažiausiai pasitaikančių problemų, bet jų pakanka(be tepalo pompos velenėlio įsigijus iškart nusipirk naujus purkštukus.Be mokes2i7 per internet1 (turiu omeny uodai perkant per ebay, amazon)atsieis apie 370euru, restauruota prafesnionaliai turbina panasiai kainuoja, nauja X2.Turbina Garett viena prasčiausių, (gamyboje tiesiog naudotas paprasčiausiai perminkšas metalas)daugiau 250k/km retai atlaiko.
Bet nežiūrint šitų įdingų gedimų, tai palygus "geras"varijantas
Jei nori likti ir be pinigų, ir be mašinos,
tai gali nusipirkti 2, 7 arba 3, 0TDI, tai ir dirbsi pira meteliu
jei nesusiprasi atsikratyti po pirmo rimto remonto.
Tuose varikliose gamyklinis brokas, gali net 60% motoro sukeisti naujomis dalimis ir pagrindine labai rimta beda išliks.
Jei kyla klausimas kas belieka, ar įdomu kas ten genda atvra diskusija
bet jau geriau pasiimt kitos
markes dyzeli ar benza, nes FSI irgi ne iseitis.
Jei turi uztektinai finansu geras varijantas
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-previa-2-0-l-vienaturis-2005-dyzelinas-4154584.html
yra panasus uz panasia kaina benzas su dujomis 2004m
Bet nežiūrint šitų įdingų gedimų, tai palygus "geras"varijantas
Jei nori likti ir be pinigų, ir be mašinos,
tai gali nusipirkti 2, 7 arba 3, 0TDI, tai ir dirbsi pira meteliu
jei nesusiprasi atsikratyti po pirmo rimto remonto.
Tuose varikliose gamyklinis brokas, gali net 60% motoro sukeisti naujomis dalimis ir pagrindine labai rimta beda išliks.
Jei kyla klausimas kas belieka, ar įdomu kas ten genda atvra diskusija
bet jau geriau pasiimt kitos
markes dyzeli ar benza, nes FSI irgi ne iseitis.
Jei turi uztektinai finansu geras varijantas
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-previa-2-0-l-vienaturis-2005-dyzelinas-4154584.html
yra panasus uz panasia kaina benzas su dujomis 2004m
Пользователь
2015-04-09 09:54
NU, 2.7-3.0 tikrai neblogi varikliai ir nereikia isijausti stumiant ant vokiecio, paprasciausiai ju islaikymas brangesnis nei dvilitrio...
Пользователь
2015-04-09 09:56
nusipirk.. ir galesi papasakot po metu vazinejimo kokia ji gera
maumas
7655 / 0
2015-04-09 10:33
jau galiu papasakot apie korola verso 2.2 100kwEisiu paziuret, kaip ten sekasi srebt kazkieno uzvirta koseParasysiu...Vienok, tokia korola verta grieko, liudniau, kad negali ilist i vidu perkant, kompai tokiu dalyku nerodo...Del audi, tai audi forume kazko ipatingo del b7 neiskaiciau.Na, skundu yra, bet kur ju nera?Kaune dvi tokias b7 paziurejom.Vienos ryskiai vienas purkstukas nedirbo gerai, kita tokia patrinta gerokai, o asilas aiskino, kad rida tik 148tkm.Juokinga pasidare, net neuzvedem...Maciau Kaune ir previa.Kaina nezema, bet po galiniu ratu slenkstis jau ruosiasi rudyt is esmes, priekis sulypdytas.Dar viena buvo uz 5.5 keur, bet neziurejau, nes finansu tiek nebuvo su savim.Del to meto benz.toyotos, tai kaip pavyzdys-1.8 variklis, kuris irgi nebuvo pavyzdingas-srebe tepala atsiloses.2.7 ir 3.0 nedomina, per ziauru butu.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2015-04-09 10:43
2015-04-09
09:54 писал:
NU, 2.7-3.0 tikrai neblogi varikliai ir nereikia isijausti stumiant ant vokiecio, paprasciausiai ju islaikymas brangesnis nei dvilitrio...;)
Nenusipezėk, audi pripažinusi pati kad tai"gamybinė nesėkmė", ir jeigu mašina palikta nuokalnėje pradeda riedėti , peršoka grandinė vienoj o po to kitoj galvoj, dar suvaro kokią kaimyno mašiną.Suprantu kad tu neremontavai tokio variklio tai neturi supratimo.Paremontavimas naujom dalim nei 2, 7 nei 3, 0 persokus grandinei duoda rezultata max 2000-3000km , po to vel tas pats.Draugas dirbo mooler auto, tai pripirkes is klientuy su persokuim grandinem popigiai simtus tokiu audi/vw pardavimui.Tai konkretus gamybos brokas, buvo atvejis kai italas užsipiso remontuoti keisti lankstus grandines stūmoklius ir garantinę tokią Audi Q7 su 3, 0TDI numete i tarpekli.Pirma pasidomek, pries teigdamas.Panasi situacija ir su 2, 7tdi.Lavonai , nes taip pagaminti.
Пользователь
2015-04-09 10:53
2015-04-09
10:33 maumas писал:
jau galiu papasakot apie korola verso 2.2 100kw:lol:Eisiu paziuret, kaip ten sekasi srebt kazkieno uzvirta kose:lol:Parasysiu...Vienok, tokia korola verta grieko, liudniau, kad negali ilist i vidu perkant, kompai tokiu dalyku nerodo...Del audi, tai audi forume kazko ipatingo del b7 neiskaiciau.Na, skundu yra, bet kur ju nera?Kaune dvi tokias b7 paziurejom.Vienos ryskiai vienas purkstukas nedirbo gerai, kita tokia patrinta gerokai, o asilas aiskino, kad rida tik 148tkm.Juokinga pasidare, net neuzvedem...Maciau Kaune ir previa.Kaina nezema, bet po galiniu ratu slenkstis jau ruosiasi rudyt is esmes, priekis sulypdytas.Dar viena buvo uz 5.5 keur, bet neziurejau, nes finansu tiek nebuvo su savim.Del to meto benz.toyotos, tai kaip pavyzdys-1.8 variklis, kuris irgi nebuvo pavyzdingas-srebe tepala atsiloses.2.7 ir 3.0 nedomina, per ziauru butu.
Nieko keisto, kazkada as pirkau Kauno turguj TLC HJ100 dyzeli 4, 2 2003m tai sutarem pavazinet trasoje ir alink turgu, gerai prasiperst daviau motorui, apie valanda kankinau, visus defektus "nuskanavau"/vienintelis buvo savaiminis priekiniu vidiniu granatu ir reduktoriaus sioks tks laisvumas/.Pigiai paemiau, uz kokius 70% to meto rinkos kainos.Bet siaip turguje labai rizikuoji pirkdamas, kad nezsoktum ant sukciaus kokio perikupo, imk pakvitavima ir rasteli su jo parasu ir duomenim is paso, kad jis paeme pinigius, jei is tokiu pirksi, nes poto jei kas galu nerasi, tas pats ir gariunuose, labai rizikinga.Katik zmogelis nusipirko a4 2005m 2, 0TDI tenai, tai po savaites turba subyrejo sukrito i dusle gabalai, pavaziavo be tepalo ir "klyna"pagavo, pypiec, nepasiseke zmogui, nes perikupas , gudriai padare turba sutvarke pardavimui tik kazkokia smulkme pakeite naudota.Tai va, nieko keisto, del toyotos TLC100 nuo musiskiu oro salygu ir drusku po metu pradejo smulkiu rudeliu atsirast vietomis, tiek reme TLC tiek ant slenksciu, bet tai nesunkiai sutvarkoma.Uztat 3 is eiles kas 2 metus T/A praejau be pazistamu, pirmu kart, ir pardaviau po 6, 3 metu uz panasia kaina kiek buvau mokejes.
wagen
1829 / 0
2015-04-09 11:10
2015-04-09
10:33 maumas писал:
jau galiu papasakot apie korola verso 2.2 100kw:lol:Eisiu paziuret, kaip ten sekasi srebt kazkieno uzvirta kose:lol:Parasysiu...Vienok, tokia korola verta grieko, liudniau, kad negali ilist i vidu perkant, kompai tokiu dalyku nerodo...Del audi, tai audi forume kazko ipatingo del b7 neiskaiciau.Na, skundu yra, bet kur ju nera?Kaune dvi tokias b7 paziurejom.Vienos ryskiai vienas purkstukas nedirbo gerai, kita tokia patrinta gerokai, o asilas aiskino, kad rida tik 148tkm.Juokinga pasidare, net neuzvedem...Maciau Kaune ir previa.Kaina nezema, bet po galiniu ratu slenkstis jau ruosiasi rudyt is esmes, priekis sulypdytas.Dar viena buvo uz 5.5 keur, bet neziurejau, nes finansu tiek nebuvo su savim.Del to meto benz.toyotos, tai kaip pavyzdys-1.8 variklis, kuris irgi nebuvo pavyzdingas-srebe tepala atsiloses.2.7 ir 3.0 nedomina, per ziauru butu.
2015-04-09
10:53 писал:
Nieko keisto, kazkada as pirkau Kauno turguj TLC HJ100 dyzeli 4, 2 2003m tai sutarem pavazinet trasoje ir alink turgu, gerai prasiperst daviau motorui, apie valanda kankinau, visus defektus "nuskanavau"/vienintelis buvo savaiminis priekiniu vidiniu granatu ir reduktoriaus sioks tks laisvumas/.Pigiai paemiau, uz kokius 70% to meto rinkos kainos.Bet siaip turguje labai rizikuoji pirkdamas, kad nezsoktum ant sukciaus kokio perikupo, imk pakvitavima ir rasteli su jo parasu ir duomenim is paso, kad jis paeme pinigius, jei is tokiu pirksi, nes poto jei kas galu nerasi, tas pats ir gariunuose, labai rizikinga.Katik zmogelis nusipirko a4 2005m 2, 0TDI tenai, tai po savaites turba subyrejo sukrito i dusle gabalai, pavaziavo be tepalo ir "klyna"pagavo, pypiec, nepasiseke zmogui, nes perikupas , gudriai padare turba sutvarke pardavimui tik kazkokia smulkme pakeite naudota.Tai va, nieko keisto, del toyotos TLC100 nuo musiskiu oro salygu ir drusku po metu pradejo smulkiu rudeliu atsirast vietomis, tiek reme TLC tiek ant slenksciu, bet tai nesunkiai sutvarkoma.Uztat 3 is eiles kas 2 metus T/A praejau be pazistamu, pirmu kart, ir pardaviau po 6, 3 metu uz panasia kaina kiek buvau mokejes.
kam meluoj?o nu tu pasakojai kiek tu problemu turejai su TLC, kol galiausiai nepardavei uz puse kainos ar iskeitei, dabar neprisimenu kaip anksciau rasinejai, dabar jau tas pats TLC patapo idealiu....o jei tie 2, 7 ir 3, 0 tdi vos 2-3tkm sugeba prasukt, tai papasakok kaip pardavime atsiranda su rida virs 300tkm...spidometra i prieki prisuka?
wagen
1829 / 0
2015-04-09 11:12
2015-04-09
10:33 maumas писал:
jau galiu papasakot apie korola verso 2.2 100kw:lol:Eisiu paziuret, kaip ten sekasi srebt kazkieno uzvirta kose:lol:Parasysiu...Vienok, tokia korola verta grieko, liudniau, kad negali ilist i vidu perkant, kompai tokiu dalyku nerodo...Del audi, tai audi forume kazko ipatingo del b7 neiskaiciau.Na, skundu yra, bet kur ju nera?Kaune dvi tokias b7 paziurejom.Vienos ryskiai vienas purkstukas nedirbo gerai, kita tokia patrinta gerokai, o asilas aiskino, kad rida tik 148tkm.Juokinga pasidare, net neuzvedem...Maciau Kaune ir previa.Kaina nezema, bet po galiniu ratu slenkstis jau ruosiasi rudyt is esmes, priekis sulypdytas.Dar viena buvo uz 5.5 keur, bet neziurejau, nes finansu tiek nebuvo su savim.Del to meto benz.toyotos, tai kaip pavyzdys-1.8 variklis, kuris irgi nebuvo pavyzdingas-srebe tepala atsiloses.2.7 ir 3.0 nedomina, per ziauru butu.
2015-04-09
10:53 писал:
Nieko keisto, kazkada as pirkau Kauno turguj TLC HJ100 dyzeli 4, 2 2003m tai sutarem pavazinet trasoje ir alink turgu, gerai prasiperst daviau motorui, apie valanda kankinau, visus defektus "nuskanavau"/vienintelis buvo savaiminis priekiniu vidiniu granatu ir reduktoriaus sioks tks laisvumas/.Pigiai paemiau, uz kokius 70% to meto rinkos kainos.Bet siaip turguje labai rizikuoji pirkdamas, kad nezsoktum ant sukciaus kokio perikupo, imk pakvitavima ir rasteli su jo parasu ir duomenim is paso, kad jis paeme pinigius, jei is tokiu pirksi, nes poto jei kas galu nerasi, tas pats ir gariunuose, labai rizikinga.Katik zmogelis nusipirko a4 2005m 2, 0TDI tenai, tai po savaites turba subyrejo sukrito i dusle gabalai, pavaziavo be tepalo ir "klyna"pagavo, pypiec, nepasiseke zmogui, nes perikupas , gudriai padare turba sutvarke pardavimui tik kazkokia smulkme pakeite naudota.Tai va, nieko keisto, del toyotos TLC100 nuo musiskiu oro salygu ir drusku po metu pradejo smulkiu rudeliu atsirast vietomis, tiek reme TLC tiek ant slenksciu, bet tai nesunkiai sutvarkoma.Uztat 3 is eiles kas 2 metus T/A praejau be pazistamu, pirmu kart, ir pardaviau po 6, 3 metu uz panasia kaina kiek buvau mokejes.
beje nelygink previjos ir LC, cia panasiai kaip mers G, savo kaina laiko puikiai
wagen
1829 / 0
2015-04-09 11:32
2015-04-09
10:33 maumas писал:
jau galiu papasakot apie korola verso 2.2 100kw:lol:Eisiu paziuret, kaip ten sekasi srebt kazkieno uzvirta kose:lol:Parasysiu...Vienok, tokia korola verta grieko, liudniau, kad negali ilist i vidu perkant, kompai tokiu dalyku nerodo...Del audi, tai audi forume kazko ipatingo del b7 neiskaiciau.Na, skundu yra, bet kur ju nera?Kaune dvi tokias b7 paziurejom.Vienos ryskiai vienas purkstukas nedirbo gerai, kita tokia patrinta gerokai, o asilas aiskino, kad rida tik 148tkm.Juokinga pasidare, net neuzvedem...Maciau Kaune ir previa.Kaina nezema, bet po galiniu ratu slenkstis jau ruosiasi rudyt is esmes, priekis sulypdytas.Dar viena buvo uz 5.5 keur, bet neziurejau, nes finansu tiek nebuvo su savim.Del to meto benz.toyotos, tai kaip pavyzdys-1.8 variklis, kuris irgi nebuvo pavyzdingas-srebe tepala atsiloses.2.7 ir 3.0 nedomina, per ziauru butu.
2015-04-09
10:53 писал:
Nieko keisto, kazkada as pirkau Kauno turguj TLC HJ100 dyzeli 4, 2 2003m tai sutarem pavazinet trasoje ir alink turgu, gerai prasiperst daviau motorui, apie valanda kankinau, visus defektus "nuskanavau"/vienintelis buvo savaiminis priekiniu vidiniu granatu ir reduktoriaus sioks tks laisvumas/.Pigiai paemiau, uz kokius 70% to meto rinkos kainos.Bet siaip turguje labai rizikuoji pirkdamas, kad nezsoktum ant sukciaus kokio perikupo, imk pakvitavima ir rasteli su jo parasu ir duomenim is paso, kad jis paeme pinigius, jei is tokiu pirksi, nes poto jei kas galu nerasi, tas pats ir gariunuose, labai rizikinga.Katik zmogelis nusipirko a4 2005m 2, 0TDI tenai, tai po savaites turba subyrejo sukrito i dusle gabalai, pavaziavo be tepalo ir "klyna"pagavo, pypiec, nepasiseke zmogui, nes perikupas , gudriai padare turba sutvarke pardavimui tik kazkokia smulkme pakeite naudota.Tai va, nieko keisto, del toyotos TLC100 nuo musiskiu oro salygu ir drusku po metu pradejo smulkiu rudeliu atsirast vietomis, tiek reme TLC tiek ant slenksciu, bet tai nesunkiai sutvarkoma.Uztat 3 is eiles kas 2 metus T/A praejau be pazistamu, pirmu kart, ir pardaviau po 6, 3 metu uz panasia kaina kiek buvau mokejes.
o dabar truputi pakalbekim apie matematika, tarkim tu savo TLC pardavei pries 3 metus, vadinas veiksmas buvo 2012 metais, tu vazinejai 6 metus, vadinas nupirkai 2006, ka gaunam?tu nupirkai 3 metu senumo TLC ir po 6 metu pardavei uz ta pacia kaina...dabar pazvelkim dabartinem kainom, uz "senuti" apie 9 metu TLC reikia paklot apie 30t euru, o jaunesnis , 3 metu senumo kainuoja apie 70t....nu jei sugebejai parduot taip, tai esi genijus, bet paziurejus ka rasai tai esi kaip daugelis raso "triohala"
Пользователь
2015-04-09 11:47
2015-04-09
09:54 писал:
NU, 2.7-3.0 tikrai neblogi varikliai ir nereikia isijausti stumiant ant vokiecio, paprasciausiai ju islaikymas brangesnis nei dvilitrio...;)
Neaisku is kur esi iskrites, jei teigi kad 2, 7 ir 3, 0 tdi geri motorai pilni skelbimai su varikliu defektais.
Пользователь
2015-04-09 12:17
uztai ir geri varikliai.. nes pilna su defektais galima ipirkti.. ir iskarto antra and daliu nusipirkti
maumas
7655 / 0
2015-04-09 12:19
taip....Del tepalo siurblio aseles i b7.Visu pompaduzu brokelis.Butina keist, kitaip eina saibom veleneliai ir viskas kas virsui, nes buna problema tepalo slegyje.Korola laukia irankio isimt purkstukus, nes du kaip iauge
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7655 / 0
2015-04-09 12:20
buvot pratrinti.Uz erezijas ne i tema.Pasakas apie TLC jau esam girdeje.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2015-04-10 00:06
2015-04-09
12:19 maumas писал:
taip....Del tepalo siurblio aseles i b7.Visu pompaduzu brokelis.Butina keist, kitaip eina saibom veleneliai ir viskas kas virsui, nes buna problema tepalo slegyje.Korola laukia irankio isimt purkstukus, nes du kaip iauge:lol:
nu nepasakyciau, kad visu pd problema cia, tarkim pas 1.9tdi pd sitos problemos nera, na, bent jau nei vienas nebuvo atveztas su sita problema.
maumas
7655 / 0
2015-04-10 08:46
2015-04-09
12:19 maumas писал:
taip....Del tepalo siurblio aseles i b7.Visu pompaduzu brokelis.Butina keist, kitaip eina saibom veleneliai ir viskas kas virsui, nes buna problema tepalo slegyje.Korola laukia irankio isimt purkstukus, nes du kaip iauge:lol:
2015-04-10
00:06 писал:
nu nepasakyciau, kad visu pd problema cia, tarkim pas 1.9tdi pd sitos problemos nera, na, bent jau nei vienas nebuvo atveztas su sita problema.
pas 1.9td irgi pasitaiko suestais veleneliais.Vadinasi tepimas nepakankamas.As tu varikliu neardau, yra kas artimoj aplinkoj dirba toki darba, tai ir pasiklausiu prie progos
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2015-04-10 09:15
naujesniku metu automobiliai, visi iki vieno yra gaminami taip jog atlaikytu garantinio aptarnavimo metus, veliau prasideda visokios bedos pradedant kebulo korozija baigiant elektros gedimais ir panasiai( mano nuomone realiausias variantas yra mersas aisku neziurint i jo korozija)
Пользователь
2015-04-10 09:19
2015-04-09
12:19 maumas писал:
taip....Del tepalo siurblio aseles i b7.Visu pompaduzu brokelis.Butina keist, kitaip eina saibom veleneliai ir viskas kas virsui, nes buna problema tepalo slegyje.Korola laukia irankio isimt purkstukus, nes du kaip iauge:lol:
2015-04-10
00:06 писал:
nu nepasakyciau, kad visu pd problema cia, tarkim pas 1.9tdi pd sitos problemos nera, na, bent jau nei vienas nebuvo atveztas su sita problema.
2015-04-10
08:46 maumas писал:
pas 1.9td irgi pasitaiko suestais veleneliais.Vadinasi tepimas nepakankamas.As tu varikliu neardau, yra kas artimoj aplinkoj dirba toki darba, tai ir pasiklausiu prie progos
wagenu, net senuju benzininiu guoliu silpniausia vieta del nekokybisko teapalo ir nepakankamo siurblio slegio, bei tepalo trukumo saltame, uzvedant, sudylantys veleniukai.
Arba 110kw tdi suėda nes nepakanka vieno siurbliuko,
todėl audi/vw ištaisė bugą ir 120kw tdi bei 132kw tdi yra jau du tepalo siubliukai.Nors pvz mano turėti 110kw tdi visi buvo tvarkingi.
Jei pereina per 5 maušų rankas ir pas tris perikupus pabūna, gero tepalo negauna tai ir verkia zirzia nusipirkę tokius lavonėlius kad tas
blogai, anas blogai.
O pvz 2, 7tdi ir 3, 0tdi velenėlių kumšteliuose atsiranda mikroninis išdilis, eina šaibom vožt.lankstai dėl neteisingos variklio konstrukcijos, ir nieko negali pakeist.
Arba 110kw tdi suėda nes nepakanka vieno siurbliuko,
todėl audi/vw ištaisė bugą ir 120kw tdi bei 132kw tdi yra jau du tepalo siubliukai.Nors pvz mano turėti 110kw tdi visi buvo tvarkingi.
Jei pereina per 5 maušų rankas ir pas tris perikupus pabūna, gero tepalo negauna tai ir verkia zirzia nusipirkę tokius lavonėlius kad tas
blogai, anas blogai.
O pvz 2, 7tdi ir 3, 0tdi velenėlių kumšteliuose atsiranda mikroninis išdilis, eina šaibom vožt.lankstai dėl neteisingos variklio konstrukcijos, ir nieko negali pakeist.
Пользователь
2015-04-10 10:05
vw golf 3 1.9 turbo diezel stovejes siaip nesupuves kaina 350eur 860491591 vilnius
Пользователь
2015-04-10 10:23
2015-04-10
10:05 писал:
vw golf 3 1.9 turbo diezel stovejes siaip nesupuves kaina 350eur 860491591 vilnius
Smauklį konteinerinis, siūlyk rastus išmestus grabelius savo gimdytojams ožiams ir valkatoms draugams
maumas
7655 / 0
2015-04-11 21:23
tai ka, nukirtau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7655 / 0
Пользователь
2015-04-11 21:33
Tai sveikinam
Пользователь
Пользователь
maumas
7655 / 0
2015-04-11 21:44
tas nenaudelis 2.0 103kwMan labiau aisku klausyt zmoniu, kurie tvarko ju bedas, o ne "oi oi, sudas".Keisiu dirzius, imsiu karterio padona, ziuresiu siurbli...Max demesio bus, kad ivertint ka turim.Siandien pramyniau apie 400km, cia taip susipazinimui, nu nieko blogo-vis dar sukasiTrauka gera, niekas niekur nebega, nudrozimas-minimalus, netgi labai minimalus.Vietos uztenka, yra visokiu priedu, kaip klima, sildomos sedynes, reguliuojamas vairas, sedynes nenumyztos, medzio imitacija...Visko neistyrinejauBeda, kad truksta galiniam bampery busyravimo kilpos dangtelio ir dauztas priesrukinis stikliukas.Siaip, sakyciau reali rida 189tkm, galiojanti TA FR, moteris seimininke, kruva saskaitu, paskutinis apsilankymas "pas daktara"-01.15.Nesu fanatiskas audi salininkas, tiesiog pasipainiojo tokia masina, ir stai, jau kokia trecia is eiles audi
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7655 / 0
2015-04-11 21:44
Eik TLC blizgint, ir nesirk svetimom bedom
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7655 / 0
2015-04-12 12:20
kam smalsu, sitam 2.0tdi 103kw yra tepalo siurblys su grandinine pavara.Grandine su itempeju kainuoja keliolika euru.Ko gero cia ir bus visa sio variklio beda-niekas neskuba ju keist...Kiek zinau, ir audi tt 1.8 varikliai kazka panasaus karteriuose turi...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2015-04-12 12:45
2015-04-12
12:20 maumas писал:
kam smalsu, sitam 2.0tdi 103kw yra tepalo siurblys su grandinine pavara.Grandine su itempeju kainuoja keliolika euru.Ko gero cia ir bus visa sio variklio beda-niekas neskuba ju keist...Kiek zinau, ir audi tt 1.8 varikliai kazka panasaus karteriuose turi...
Kiek atidavei jeigu nepaslaptis?
maumas
7655 / 0
2015-04-12 13:24
2015-04-12
12:20 maumas писал:
kam smalsu, sitam 2.0tdi 103kw yra tepalo siurblys su grandinine pavara.Grandine su itempeju kainuoja keliolika euru.Ko gero cia ir bus visa sio variklio beda-niekas neskuba ju keist...Kiek zinau, ir audi tt 1.8 varikliai kazka panasaus karteriuose turi...
2015-04-12
12:45 писал:
Kiek atidavei jeigu nepaslaptis?
5150eur....Is idomesniu "zaislu" atrastu neiskart:'palydek mane namo" funkcija.parktronikai gale, temstantis atgalinio vaizdo veidrodelis...Durys uzsirakina pradejus vaziuot, is galo islipt galima tik soperiui "leidus"Gal cia kokiu mygtuku yra nesuprastu?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Matas
1 / 0
2019-07-21 20:28
Sveiki planuoju pirkti b7 ieškau su 1.9 85kw varikliu bet jų labai mažai tad galvoju apie 2.0l 103kw vieno veleno, kas tureja galėtumėt apšviest kaip tie varikliai ir su kuom buvot susidūrė?
Iš anksto labai ačiu.
Iš anksto labai ačiu.
maumas
7655 / 0
2019-07-21 22:46
2019-07-21
20:28 Matas писал:
Sveiki planuoju pirkti b7 ieškau su 1.9 85kw varikliu bet jų labai mažai tad galvoju apie 2.0l 103kw vieno veleno, kas tureja galėtumėt apšviest kaip tie varikliai ir su kuom buvot susidūrė?
Iš anksto labai ačiu.
Iš anksto labai ačiu.
koks skirtumas kiek ten velenuAr su sautuvu kas vercia lipt i ta vw-audi bala?Pilna kitokiu.As dar vis vazineju su ta paciu be dideliu nuotykiu.Bet daugiau tokios nepirkciau.Pasikeite poreikiai, nes ziurint i tik 12cm klirensa, cia naujai masinai.Vaziuoji ir renki viska nuo kelio kaip grebliu.Ziema ypac.Todel tik geriems keliams.Kol kas dar nieko nenuroviau ir nesudauziau, bet tai nereiskia, kad visada ir visiems taip buna.Mane tai erzina.Vaziuokle kol kas OK, tik jau amortikai po biski baigiasi.Kai uzmini daugiau, tai jauciasi, legaliais greiciais vazinejant dar OK.Trys TA be didesniu bedu.Cia paskaityk.Zodziu reik ziuret kodus variklio.Jie yra bagazinej arba dokumentuose, serviso knygelej
https://autogidas.lt/auto-forumas/paieska/audi-a4-b6-ar-a6-c5-d49942
https://autogidas.lt/auto-forumas/paieska/audi-a4-b6-ar-a6-c5-d49942
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Ваше послание |
|