Пользователь
2016-05-10 17:49
Stovint vietoi ir nuspaudziant pilnai gazo pedala apsukos sukyla iki 2, 5 ir daugiau nebekyla, vaziuojant viskas normaliai. Reiks greitu metu varyt tech apziura, bet dumingumo gi nenustatys kai apsukos sukyl tik iki 2, 5. HELP!
Пользователь
2016-05-10 18:05
tai gal kompas riboja apsukas, kad an laisvų per daug negazuotum, o dėl TA tai turėtų nesikabinėt, nebūtina iki 5000 gazuot dūmingumo nustatymui, pas pažystamą audi Q5 automatas tai an laisvų tik iki 2000 tesukyla, ir nuo naujos taip, dabar mašinai jau ketvirti metai, reiks pasidomėt kaip jis ten TA praeidinėjo
Пользователь
2016-05-10 18:15
2016-05-10
18:05 писал:
tai gal kompas riboja apsukas, kad an laisvų per daug negazuotum, o dėl TA tai turėtų nesikabinėt, nebūtina iki 5000 gazuot dūmingumo nustatymui, pas pažystamą audi Q5 automatas tai an laisvų tik iki 2000 tesukyla, ir nuo naujos taip, dabar mašinai jau ketvirti metai, reiks pasidomėt kaip jis ten TA praeidinėjo
tai cia gal naujiems auto taip turi but. be to aciu uz atsakyma
maumas
7658 / 0
2016-05-10 18:22
neapasakokit pasakuTokia turiu, net nesidomejau kiek laisvom eina ispsaustKai ejau TA patys pasispaude ir dar man sake uzmint iki 3000rpm.I diagnostika vaziuojam be kalbu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
tst
101 / 0
2016-05-10 23:12
2016-05-10
18:22 maumas писал:
neapasakokit pasaku:lol:Tokia turiu, net nesidomejau kiek laisvom eina ispsaust:lol:Kai ejau TA patys pasispaude ir dar man sake uzmint iki 3000rpm.I diagnostika vaziuojam be kalbu
sakai diagnostika reikalinga? o nemanai kad tie kurie daro ale diagnostikas, tai net vidurisiu nebaige? nusiperka autbuka prisiraso programu ir daro tipo diagnostikas ir lupa pinigus is tokiu kurie nieko nenusimano
pats darykis diagnostikas, bet kitu nesiuntinek
pats darykis diagnostikas, bet kitu nesiuntinek
maumas
7658 / 0
2016-05-12 10:45
2016-05-10
18:22 maumas писал:
neapasakokit pasaku:lol:Tokia turiu, net nesidomejau kiek laisvom eina ispsaust:lol:Kai ejau TA patys pasispaude ir dar man sake uzmint iki 3000rpm.I diagnostika vaziuojam be kalbu
2016-05-10
23:12 tst писал:
sakai diagnostika reikalinga? o nemanai kad tie kurie daro ale diagnostikas, tai net vidurisiu nebaige? nusiperka autbuka prisiraso programu ir daro tipo diagnostikas ir lupa pinigus is tokiu kurie nieko nenusimano :lol:
pats darykis diagnostikas, bet kitu nesiuntinek:thumbdown:
pats darykis diagnostikas, bet kitu nesiuntinek:thumbdown:
galva persisvieskAs asmeniskai turiu toki, kuris tvarko.Kol kas padaro.Konkreciai del sito aprasyto atvejo-variklis dirba avariniu rezimu, todel ir neleidzia pakelt apsuku auksciau 2000rpm.Tai nebutinai turi buti elektronikos fiksuojamas gedimas, Tiesiog kompui netinka kazkas ir pervede varikli i avarini, arba kitoki apribojima, kad galutinai neuzverstu variklio.Laptopai su programomis cia ne prieko, nes dar reikia daug ko kito zinot.Beje, jei tavo supratimu diagnostika apsiriboja supratimu "prisiraso programu", tai gal jau ir uzteks, neberasyk nieko...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2016-05-12 17:32
2016-05-10
18:22 maumas писал:
neapasakokit pasaku:lol:Tokia turiu, net nesidomejau kiek laisvom eina ispsaust:lol:Kai ejau TA patys pasispaude ir dar man sake uzmint iki 3000rpm.I diagnostika vaziuojam be kalbu
2016-05-10
23:12 tst писал:
sakai diagnostika reikalinga? o nemanai kad tie kurie daro ale diagnostikas, tai net vidurisiu nebaige? nusiperka autbuka prisiraso programu ir daro tipo diagnostikas ir lupa pinigus is tokiu kurie nieko nenusimano :lol:
pats darykis diagnostikas, bet kitu nesiuntinek:thumbdown:
pats darykis diagnostikas, bet kitu nesiuntinek:thumbdown:
писал:
..
tai nieko ir daryt nereikia jei mašina važiuoja normaliai, o kam tos apsukos an laisvų reikalingos, nebent drago lenktynėse dalyvaut, per TA jei duodi 50 eurikų tai ir negazuoja daugiau 2, 5 tūkst. matyt užtenka dūmingumui nustatyt
maumas
7658 / 0
2016-05-12 17:48
2016-05-10
23:12 tst писал:
sakai diagnostika reikalinga? o nemanai kad tie kurie daro ale diagnostikas, tai net vidurisiu nebaige? nusiperka autbuka prisiraso programu ir daro tipo diagnostikas ir lupa pinigus is tokiu kurie nieko nenusimano :lol:
pats darykis diagnostikas, bet kitu nesiuntinek:thumbdown:
pats darykis diagnostikas, bet kitu nesiuntinek:thumbdown:
писал:
..
2016-05-12
17:32 писал:
tai nieko ir daryt nereikia jei mašina važiuoja normaliai, o kam tos apsukos an laisvų reikalingos, nebent drago lenktynėse dalyvaut, per TA jei duodi 50 eurikų tai ir negazuoja daugiau 2, 5 tūkst. matyt užtenka dūmingumui nustatyt
del euriku, tai gali buti tikras, kad is nepazistamu neima.Rimtai, padejau, tai neeme.Uzrase pasikeist priekines stab. zarnas ir isgrudo lauk.Rytojaus diena paziurejo, kad pakeista ir be problemu pasirase.O tas dumingumo prietaisiukas, tai ar nebus per koki wifi prijungtas prie sistemos?Stabdziu stendas tai tikrai prijungtas:lolel gazavimo, tai nematau problemos, kai spaudzia iki 3krpm.Net senas dyzelis tiek laisvai istveria, jei tik nesaltas variklis...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2016-05-12 18:22
писал:
..
2016-05-12
17:32 писал:
tai nieko ir daryt nereikia jei mašina važiuoja normaliai, o kam tos apsukos an laisvų reikalingos, nebent drago lenktynėse dalyvaut, per TA jei duodi 50 eurikų tai ir negazuoja daugiau 2, 5 tūkst. matyt užtenka dūmingumui nustatyt
2016-05-12
17:48 maumas писал:
del euriku, tai gali buti tikras, kad is nepazistamu neima.Rimtai, padejau, tai neeme.Uzrase pasikeist priekines stab. zarnas ir isgrudo lauk.Rytojaus diena paziurejo, kad pakeista ir be problemu pasirase.O tas dumingumo prietaisiukas, tai ar nebus per koki wifi prijungtas prie sistemos?Stabdziu stendas tai tikrai prijungtas:lol:Del gazavimo, tai nematau problemos, kai spaudzia iki 3krpm.Net senas dyzelis tiek laisvai istveria, jei tik nesaltas variklis...
tai reikia žinot kur varyt, nesiginčiju, daug kur neima, bet yra kur ima, visiems gyventi reikia, o dėl apsukų tai bet kuris lengvos mašinos dyzelis 3krpm atlaikys, bet jie spaudžia iki 5krpm ir daugiau, kam to reikia nesuprantu jei važiuojant maksimaliu greičiu variklis sukasi 4krpm, kalbu apie rover 620tdi, ribotuvą tikrina, taigi tokiose mašinose ribotuvo nėra
Пользователь
2016-05-12 19:17
niekur nereikia varyt, cia yra viskas normalu. Pas mus ant Jumperio 2008 metu irgi iki 3k apsukos ant laisvu kyla. Jei kompas klaidos nemeta, tai technikinej tik gali pasiust ant triju raidziu.
maumas
7658 / 0
2016-05-12 23:02
2016-05-12
17:32 писал:
tai nieko ir daryt nereikia jei mašina važiuoja normaliai, o kam tos apsukos an laisvų reikalingos, nebent drago lenktynėse dalyvaut, per TA jei duodi 50 eurikų tai ir negazuoja daugiau 2, 5 tūkst. matyt užtenka dūmingumui nustatyt
2016-05-12
17:48 maumas писал:
del euriku, tai gali buti tikras, kad is nepazistamu neima.Rimtai, padejau, tai neeme.Uzrase pasikeist priekines stab. zarnas ir isgrudo lauk.Rytojaus diena paziurejo, kad pakeista ir be problemu pasirase.O tas dumingumo prietaisiukas, tai ar nebus per koki wifi prijungtas prie sistemos?Stabdziu stendas tai tikrai prijungtas:lol:Del gazavimo, tai nematau problemos, kai spaudzia iki 3krpm.Net senas dyzelis tiek laisvai istveria, jei tik nesaltas variklis...
2016-05-12
18:22 писал:
tai reikia žinot kur varyt, nesiginčiju, daug kur neima, bet yra kur ima, visiems gyventi reikia, o dėl apsukų tai bet kuris lengvos mašinos dyzelis 3krpm atlaikys, bet jie spaudžia iki 5krpm ir daugiau, kam to reikia nesuprantu jei važiuojant maksimaliu greičiu variklis sukasi 4krpm, kalbu apie rover 620tdi, ribotuvą tikrina, taigi tokiose mašinose ribotuvo nėra
pas mane, audi a3 2.0 103kw tdi, max apsukos 4200, lengvai pasiekia , bet nelabai yra prasmes tiek sukt.Laisva eiga nebandziau, bet suka tikrai ne iki 2000rpm.Todel ir sakau, kad netvarka.Bet tai jei seiminkui OK, tai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Ваше послание |
|