525d ar 530d [e39] 2001-2003

Создал Пользователь 2014-06-03
2014-06-03 01:10
Niekaip neapsisprendziu ar 530d (142kw) ar 525d, noreciau nusimananciu zmoniu nuomones apie siuos abu auto, pliusius minusus
2014-06-03 07:59
Tai kad čia atsakymo nėra, identiški automobiliai.
Pagal savo konstrukciją, t.y. varikliai, siurbliai, turbina, purkštukai gi vienodi. Vienodi pliusai, vienodi minusai. 142 kw ar 120 kw, tau spręsti. Lietuviai įsikalę į galvą, kad 2, 5 blogai, o 3, 0 gerai, tačiau argumentų tam neturi ir prisimena senąjį 2, 5TDS variklį, gal dėl to jiems ir atrodo, kad 2, 5 prastas ar kitoks.
2014-06-03 08:01
o as visai kitaip mastau.. man realiai visi bmw varikliai puikus.. ir tds.. tik klausimas kitame.. tau patinka galingesni varikliai ar silpnesni ? nes kuro sanaudos tai tos pacios bus. mieste gal skirtuma koki isgausi litro max.. bet jai tempi priekaba ir trasoj vazineji tai manau galingesnis geriau :)
2014-06-03 17:44
na traukos ir 525d uztektu manau pilnai
2014-06-03 18:04
2014-06-03 07:59 писал: Tai kad čia atsakymo nėra, identiški automobiliai.
Pagal savo konstrukciją, t.y. varikliai, siurbliai, turbina, purkštukai gi vienodi. Vienodi pliusai, vienodi minusai. 142 kw ar 120 kw, tau spręsti. Lietuviai įsikalę į galvą, kad 2, 5 blogai, o 3, 0 gerai, tačiau argumentų tam neturi ir prisimena senąjį 2, 5TDS variklį, gal dėl to jiems ir atrodo, kad 2, 5 prastas ar kitoks.
m51 tds motoro islaikymas kokius 3 kart kaip nieko pigesnis. vienintelis pliusas trauka pas naujesnius geresne.
2014-06-03 19:07
2014-06-03 07:59 писал: Tai kad čia atsakymo nėra, identiški automobiliai.
Pagal savo konstrukciją, t.y. varikliai, siurbliai, turbina, purkštukai gi vienodi. Vienodi pliusai, vienodi minusai. 142 kw ar 120 kw, tau spręsti. Lietuviai įsikalę į galvą, kad 2, 5 blogai, o 3, 0 gerai, tačiau argumentų tam neturi ir prisimena senąjį 2, 5TDS variklį, gal dėl to jiems ir atrodo, kad 2, 5 prastas ar kitoks.
2014-06-03 18:04 писал: m51 tds motoro islaikymas kokius 3 kart kaip nieko pigesnis. vienintelis pliusas trauka pas naujesnius geresne.
vienintelis? o kaip siurblys? tapati liga kaip ir ant tdso? nes kiek skaitineju cia nedaug kas nusiskundimu del siurblio turejo ant 2.5d
2014-06-05 14:31
2014-06-03 07:59 писал: Tai kad čia atsakymo nėra, identiški automobiliai.
Pagal savo konstrukciją, t.y. varikliai, siurbliai, turbina, purkštukai gi vienodi. Vienodi pliusai, vienodi minusai. 142 kw ar 120 kw, tau spręsti. Lietuviai įsikalę į galvą, kad 2, 5 blogai, o 3, 0 gerai, tačiau argumentų tam neturi ir prisimena senąjį 2, 5TDS variklį, gal dėl to jiems ir atrodo, kad 2, 5 prastas ar kitoks.
2014-06-03 18:04 писал: m51 tds motoro islaikymas kokius 3 kart kaip nieko pigesnis. vienintelis pliusas trauka pas naujesnius geresne.
2014-06-03 19:07 писал: vienintelis? o kaip siurblys? tapati liga kaip ir ant tdso? nes kiek skaitineju cia nedaug kas nusiskundimu del siurblio turejo ant 2.5d
tai tavo klausimas 2.5D ar 3.0D, atsakymas - JIE IDENTISKI!!!!!! Tik 3.0D galingesnis....
ne siurblyje esme. Pas tds buvo bedu su siurbliu, kuris beje kainuoja kapeikas, pas tavo minimus naujuosius, jau begale nauju bedu - turbina, sankaba, purkstukai, sklendes, magistralinis siurblys, slegio daviklis... bet zinoma, as tik uz BMW
2014-06-05 14:41
2014-06-03 18:04 писал: m51 tds motoro islaikymas kokius 3 kart kaip nieko pigesnis. vienintelis pliusas trauka pas naujesnius geresne.
2014-06-03 19:07 писал: vienintelis? o kaip siurblys? tapati liga kaip ir ant tdso? nes kiek skaitineju cia nedaug kas nusiskundimu del siurblio turejo ant 2.5d
2014-06-05 14:31 писал: tai tavo klausimas 2.5D ar 3.0D, atsakymas - JIE IDENTISKI!!!!!! Tik 3.0D galingesnis....
ne siurblyje esme. Pas tds buvo bedu su siurbliu, kuris beje kainuoja kapeikas, pas tavo minimus naujuosius, jau begale nauju bedu - turbina, sankaba, purkstukai, sklendes, magistralinis siurblys, slegio daviklis... bet zinoma, as tik uz BMW :thumbup:
nemanau kad tu ka isvardynai yra butent situ bmw varikliu beda.. Sklendes tai baika.. nusiperki ir iskart issiemi.. o visa kita ka isvardinai kiti dyzeliai lygiai tiek pat bedu turi tokiu metu... TDSas visai kitas princimas senas modelis ten jokiu bedu apart siurblo kas ~250-500t km..
2014-06-05 14:44
Visi naujesni dyzeliai.. tiepatys vw tiepatys bmw 2.5-3.0d 2.0d nuo 110kw.. turi bedas.. su smagraciais sankabom davikliais visokiai purkstukais.. nes tai yra elektronikos ir lengvu smagraciu bedos.. ka be pirksi islaidos tos pacios.. tik variklis pats kuris patvaresnis ??
2014-06-05 16:01
2.0d imkit draudimas pigus sanaudos pigios ir sustri busit su bmw vaiznesit:):)
2014-06-05 16:25
2014-06-05 16:01 писал: 2.0d imkit draudimas pigus sanaudos pigios ir sustri busit su bmw vaiznesit:):)
2.0d pasiimk ir daugiau problemu turesi nei su paprastu dyzeliu.. bus kaip su audines v6 2.5tdi.. tai pagalvok ka imt..
2014-06-05 18:36
2014-06-03 07:59 писал: Tai kad čia atsakymo nėra, identiški automobiliai.
Pagal savo konstrukciją, t.y. varikliai, siurbliai, turbina, purkštukai gi vienodi. Vienodi pliusai, vienodi minusai. 142 kw ar 120 kw, tau spręsti. Lietuviai įsikalę į galvą, kad 2, 5 blogai, o 3, 0 gerai, tačiau argumentų tam neturi ir prisimena senąjį 2, 5TDS variklį, gal dėl to jiems ir atrodo, kad 2, 5 prastas ar kitoks.
2014-06-03 18:04 писал: m51 tds motoro islaikymas kokius 3 kart kaip nieko pigesnis. vienintelis pliusas trauka pas naujesnius geresne.
2014-06-03 19:07 писал: vienintelis? o kaip siurblys? tapati liga kaip ir ant tdso? nes kiek skaitineju cia nedaug kas nusiskundimu del siurblio turejo ant 2.5d
apie kuro padavima m57 motoro patyliu nes daugiau remontuoji nei vaziuoji. is draugu rato beroc tik vienas dar netvarkes o pas visus kitus problemos su kuro padavimu. pasakysiu tik tiek nebeapsimoka imti dyzelio po 99-00 m. visu kuro padavimas ir turbinos lepus. neveltui bmw 3.0i benzas kainuoja zymiai daugiau nei dyzelinis variantas.
2014-06-05 18:38
2014-06-05 16:01 писал: 2.0d imkit draudimas pigus sanaudos pigios ir sustri busit su bmw vaiznesit:):)
2014-06-05 16:25 писал: 2.0d pasiimk ir daugiau problemu turesi nei su paprastu dyzeliu.. bus kaip su audines v6 2.5tdi.. tai pagalvok ka imt..
tik nereikia taip perdeti, tiesiog nereikia pirkti issizergusio varianto.
2014-06-05 20:58
nusipirksi BMW ir turėsi didelę bėdą, nes dauguma jų vokietijos autobanuose dasmaugti ypač dyzeliai , loterija padorų nusipirkt
2014-06-06 08:08
2014-06-03 18:04 писал: m51 tds motoro islaikymas kokius 3 kart kaip nieko pigesnis. vienintelis pliusas trauka pas naujesnius geresne.
2014-06-03 19:07 писал: vienintelis? o kaip siurblys? tapati liga kaip ir ant tdso? nes kiek skaitineju cia nedaug kas nusiskundimu del siurblio turejo ant 2.5d
2014-06-05 18:36 писал: apie kuro padavima m57 motoro patyliu nes daugiau remontuoji nei vaziuoji. is draugu rato beroc tik vienas dar netvarkes o pas visus kitus problemos su kuro padavimu. pasakysiu tik tiek nebeapsimoka imti dyzelio po 99-00 m. visu kuro padavimas ir turbinos lepus. neveltui bmw 3.0i benzas kainuoja zymiai daugiau nei dyzelinis variantas.
tai pasakyk ka pirkti po 00m kad nebutu problemu su kuro padavimais purkstukais ir pan ?:D kokia masina geriau laiko na na?? Visi Same s..h..T .. ka benupirksi bus damusta kazkas tikrai.. taip ar taip pakeist turesi.. o benzas 3i kainuoja taip brangiau.. bet ir pasiema kuro daugiau nei 3.0d ..
2014-06-06 08:12
2014-06-05 20:58 писал: nusipirksi BMW ir turėsi didelę bėdą, nes dauguma jų vokietijos autobanuose dasmaugti ypač dyzeliai , loterija padorų nusipirkt
Kiek siuo metu susidures su auto.. visi naujasni dyzeliai lepus turbos lenkias, purkstukai.. o vw ir audi ir galvos trukineja.. tai nematau as cia problemu su bmw.. ka purkstuku nera nusipirkti ?? kas ten siurbliuko atrestauruot neina.. kokiu ten dar problemu yra mm ? ? turba ir restauruojasi. viska susitvarkai ir vaziuoji.. ar siulai pirkti is salono.. po 5 metu nuverteja masina 5kartus.. ir lieki isleides daug daugiau lt.. o benzas.. tai praeitas amzius man asmeniskai.. brangu vazinet kuro sanaudos dideles.. dujotekiai nesaugu ir irgi reikalauja keist kas keli metai vis kazka..
2014-06-06 08:14
2014-06-05 16:01 писал: 2.0d imkit draudimas pigus sanaudos pigios ir sustri busit su bmw vaiznesit:):)
2014-06-05 16:25 писал: 2.0d pasiimk ir daugiau problemu turesi nei su paprastu dyzeliu.. bus kaip su audines v6 2.5tdi.. tai pagalvok ka imt..
2014-06-05 18:38 писал: tik nereikia taip perdeti, tiesiog nereikia pirkti issizergusio varianto.
o tau atsakymas toks.. su 3.0d tokiu baeriu nebuna.. tai pakartosiu pasidomek kas geriau laiko.. pasiskambink del daliu 2.0d arba siaip pliko variklio kaina.. bus dviguba nei 3.0d .. tai kam pirkt problema sau ??
2014-06-06 09:07
geri tie m57. prisiperka gaidziu po 5000 6000 lt poto tampa bmw nemasina. yra pazystamu kurie vazineje su tais 530d ir kazkaip nedejuoja kad kas su matoru blogai butu. 530i brangus todel kad ju rinkoje galim sakyti nera. zodziu koki nusiperki toki ir turi.

Ваше послание