2.2 TDCI Problema

Создал Пользователь 2015-05-15
2015-05-15 21:39
Sveiki taigi isigijom mondeo 2005m 2.2 tdci, viskas buvo gerai, bet sugedo purkstukai (pradejo mirgseti pakaitinimo lempa), nuvariau pas dyzelista kaune surestauravo. Atsejo 420 eur. Viska sudejus labai dumino, tai dave kazkokio priedo pilti i dyzelina 10ml ant 10l kuro. Ji pilant siltas variklis kaip ir nedumina ir traukia puikiai, bet yra problema tame, kad ryte kuriant uzsikuria labai gerai, bet variklis visas purtosi, labai negraziai dirba praejus apie minutei pradeda melynai duminti, kol pasyla iki darbines temperaturos, tuomet viskas normalizuojasi. Paskambinus meistrui sake pilti ta prieda ir pageras laikui begant, bet nesitiketi, kad butu kaip buve, nes kad butu idealiai reikia ten kaip jis pasake, kazkokios kokus sureguliuoti kas dar 400+ euriu kainuotu.

Taigi, gal kas ka patarsit? Gal kur kaune ar kauno rajone galima dar nuvaryti kad paziuretu kas per velniai darosi, musu masinytei?

Atsiprasau uz klaidas ir dekui uz atsakymus.
2015-05-15 22:10
sveikinu su geru pirkiniu. mondeo reikia apeiti kilometru
2015-05-15 22:17
2015-05-15 21:39 писал: Sveiki taigi isigijom mondeo 2005m 2.2 tdci, viskas buvo gerai, bet sugedo purkstukai (pradejo mirgseti pakaitinimo lempa), nuvariau pas dyzelista kaune surestauravo. Atsejo 420 eur. Viska sudejus labai dumino, tai dave kazkokio priedo pilti i dyzelina 10ml ant 10l kuro. Ji pilant siltas variklis kaip ir nedumina ir traukia puikiai, bet yra problema tame, kad ryte kuriant uzsikuria labai gerai, bet variklis visas purtosi, labai negraziai dirba praejus apie minutei pradeda melynai duminti, kol pasyla iki darbines temperaturos, tuomet viskas normalizuojasi. Paskambinus meistrui sake pilti ta prieda ir pageras laikui begant, bet nesitiketi, kad butu kaip buve, nes kad butu idealiai reikia ten kaip jis pasake, kazkokios kokus sureguliuoti kas dar 400+ euriu kainuotu.

Taigi, gal kas ka patarsit? Gal kur kaune ar kauno rajone galima dar nuvaryti kad paziuretu kas per velniai darosi, musu masinytei?

Atsiprasau uz klaidas ir dekui uz atsakymus.
neesu specialistas, bet manau kad kita meistra pabandyk
2015-05-15 22:19
Tai ir laukiu patarimu tu kitu meistru. O del pirkinio manau visi comonrail varikliai panasias bedas turi, tai ar mondeo ar koks kitas auto anksciau ar veliau susiduria su tokiom bedom.
2015-05-15 22:22
2015-05-15 22:19 писал: Tai ir laukiu patarimu tu kitu meistru. O del pirkinio manau visi comonrail varikliai panasias bedas turi, tai ar mondeo ar koks kitas auto anksciau ar veliau susiduria su tokiom bedom.
nu matai cia kaip ir aiskiariagiu nera, manau reiketu nuvaryt i rimtesny dyzeliu serviza
2015-05-15 22:22
Koks dar priedas ? ko KIAM DAR KURUI? nUVARAI MASINA ATGAL IR BE ZODZIU PISI I GALVA ! Kame problemos? Paviesink gaidzio numeri , ipylsim mes jam priedo! bLE zmones isikalkit i galva , jei su alkune hujovai, kefyras nepades!
2015-05-15 22:26
2015-05-15 22:10 писал: sveikinu su geru pirkiniu.:lol: mondeo reikia apeiti kilometru:smoke:
Taip! reikejo imt bmw arba audi, gal dar wv , nes zmones perkantys tokius auto , parduodami stengiasi viska sutaisyt!...:lol:Del to musu duchai ir vazineja su bemwais...(Neliecia 2009 ir etc..)..
2015-05-15 22:36
Tai va, sunku rast meistus, kad gerai sutvarkytu. Priedo pavadinimo nesake jis man, kad ir klausiau. Tik uzrase skiesti kaip ir rasiau sanktyki, o meistras gan rimtas skaitosi, kauno raj, zapyskyje dyzelistas.
2015-05-15 22:41
2015-05-15 21:39 писал: Sveiki taigi isigijom mondeo 2005m 2.2 tdci, viskas buvo gerai, bet sugedo purkstukai (pradejo mirgseti pakaitinimo lempa), nuvariau pas dyzelista kaune surestauravo. Atsejo 420 eur. Viska sudejus labai dumino, tai dave kazkokio priedo pilti i dyzelina 10ml ant 10l kuro. Ji pilant siltas variklis kaip ir nedumina ir traukia puikiai, bet yra problema tame, kad ryte kuriant uzsikuria labai gerai, bet variklis visas purtosi, labai negraziai dirba praejus apie minutei pradeda melynai duminti, kol pasyla iki darbines temperaturos, tuomet viskas normalizuojasi. Paskambinus meistrui sake pilti ta prieda ir pageras laikui begant, bet nesitiketi, kad butu kaip buve, nes kad butu idealiai reikia ten kaip jis pasake, kazkokios kokus sureguliuoti kas dar 400+ euriu kainuotu.

Taigi, gal kas ka patarsit? Gal kur kaune ar kauno rajone galima dar nuvaryti kad paziuretu kas per velniai darosi, musu masinytei?

Atsiprasau uz klaidas ir dekui uz atsakymus.
tas priedas kogero skirtas pravalyti purstukams (nepatarciau niekam jo naudoti)klausimas kam jisreikalingas jei restauravo purstukus, bet ar jie visi ir isejo vienu metu nemanau
2015-05-15 22:56
2015-05-15 22:36 писал: Tai va, sunku rast meistus, kad gerai sutvarkytu. Priedo pavadinimo nesake jis man, kad ir klausiau. Tik uzrase skiesti kaip ir rasiau sanktyki, o meistras gan rimtas skaitosi, kauno raj, zapyskyje dyzelistas.
Gal Robertas?
2015-05-15 22:59
2015-05-15 21:39 писал: Sveiki taigi isigijom mondeo 2005m 2.2 tdci, viskas buvo gerai, bet sugedo purkstukai (pradejo mirgseti pakaitinimo lempa), nuvariau pas dyzelista kaune surestauravo. Atsejo 420 eur. Viska sudejus labai dumino, tai dave kazkokio priedo pilti i dyzelina 10ml ant 10l kuro. Ji pilant siltas variklis kaip ir nedumina ir traukia puikiai, bet yra problema tame, kad ryte kuriant uzsikuria labai gerai, bet variklis visas purtosi, labai negraziai dirba praejus apie minutei pradeda melynai duminti, kol pasyla iki darbines temperaturos, tuomet viskas normalizuojasi. Paskambinus meistrui sake pilti ta prieda ir pageras laikui begant, bet nesitiketi, kad butu kaip buve, nes kad butu idealiai reikia ten kaip jis pasake, kazkokios kokus sureguliuoti kas dar 400+ euriu kainuotu.

Taigi, gal kas ka patarsit? Gal kur kaune ar kauno rajone galima dar nuvaryti kad paziuretu kas per velniai darosi, musu masinytei?

Atsiprasau uz klaidas ir dekui uz atsakymus.
2015-05-15 22:41 писал: tas priedas kogero skirtas pravalyti purstukams (nepatarciau niekam jo naudoti)klausimas kam jisreikalingas jei restauravo purstukus, bet ar jie visi ir isejo vienu metu nemanau
Nera jokiu priedu! Jei gedimas mechaninis , tu pilk nors sviezia mamuto sperma!Kazkoks priedas, tau pagelbes tam kartui, bet tikrai neiispres problemos! O tokius meistrus siulancius priedus , siulau viesint, tegul debilai eina plytu nesiot!
2015-05-15 23:47
Man kaip tik reik pagalbinio! Kaunas ! Susidomieje reiskiames!
2015-05-16 08:39
Ne vardas lyg ir Tomas. Seip pilna atsiliepimu, kad geras meistas, jis man sake kad pilant prieda reikia pravaziuoti 3-4k km tuomet turi pagereti. Realiai tie dumai dar dar, bet va kad uzkurus variklis purtosi kaip nesavas, va kur didziausia beda.
2015-05-16 09:23
2015-05-16 08:39 писал: Ne vardas lyg ir Tomas. Seip pilna atsiliepimu, kad geras meistas, jis man sake kad pilant prieda reikia pravaziuoti 3-4k km tuomet turi pagereti. Realiai tie dumai dar dar, bet va kad uzkurus variklis purtosi kaip nesavas, va kur didziausia beda.
Nuvaryk į laužyną, jei turi pažįstamų, ar šeip draugų, su tokiu varikliu apkeiskit purkštukus bent pamėginimui kaip elgsis variklis tada žiūrėsi geriau ar tas pats. Gal tas peckelis tavo taip ir restauravo tuos purkštukus, jei liepia kažkokį skystį pilti.
87 / 0
2015-05-16 09:43
Kas ten per meistras... Prekiavau restauruotais purkštukais - variklis sudėjus tokius purkštukus dirba kaip naujas. Restauruoti purkštukai - tai ten praktiškai lieka tik senas korpusas. Gal to meistro restauravimas buvo paprasčiausias praplovimas ultragarsinėje vonelėje (pagal kainą panašu, kad taip ir bus, nes pilnas restauravimas kainuoja antra tiek)? Jokių priedų pilti nereikia ir nerekomenduojama! Ypatingai CR varikliams. Atsikirsk sumokėta sumą ir pasiųsk toli toli tokį meistrą.
2015-05-16 10:15
Srotuose 2.2 sunku gauti purkstuku, tai restauravau. Arba kaip sakot taip ir padare, o kaina kad lyg ir daug kur panasi apie 350lt visur budavo, tai va bandysiu i autura kaune nuvaziuoti. Gal ka paziures, nes buna kad ir siltas uzeina ismeta sviesu melsva duma.
87 / 0
2015-05-16 11:24
2015-05-16 10:15 писал: Srotuose 2.2 sunku gauti purkstuku, tai restauravau. Arba kaip sakot taip ir padare, o kaina kad lyg ir daug kur panasi apie 350lt visur budavo, tai va bandysiu i autura kaune nuvaziuoti. Gal ka paziures, nes buna kad ir siltas uzeina ismeta sviesu melsva duma.
Ligoti tie TDCi fordai kaip kokios alfos ar renault, jei ne purkštukai, tai MAF, jei ne MAF tai EGR, jei ne EGR tai DPF, jei ne jis tai smagratis užsibaigia ir taip toliau. O kas liečia purkštukus, tai pagal paklausą TOP3:
1. Toyota D4D/D-Cat (kad ir kaip giriamos)
2. Renault 1.5 dci (su visa plačia kw gama)
3. Ford/Peugeot (1.6/1.8/2.0/2.2)
2015-05-16 12:51
Tai va kad naujos visos tu ligu turi. Bandysiu susitvarkyt nes auto sirdziai mielas, pasiles ir dabar vaziuoja puikiai ir traukia puikiai. Rida neprasta nesudroztas bandysim kazkur tvarkyti. Naujas purkstukas 300 euru, tai pirkti 4 naujus gaila, bet gal ir beda bus dar kur kitur siurbly ar t.t. Tikiuos autora pades ir beda isspresim.
87 / 0
2015-05-16 13:06
2015-05-16 12:51 писал: Tai va kad naujos visos tu ligu turi. Bandysiu susitvarkyt nes auto sirdziai mielas, pasiles ir dabar vaziuoja puikiai ir traukia puikiai. Rida neprasta nesudroztas bandysim kazkur tvarkyti. Naujas purkstukas 300 euru, tai pirkti 4 naujus gaila, bet gal ir beda bus dar kur kitur siurbly ar t.t. Tikiuos autora pades ir beda isspresim.
Pas mane restauruoti budavo po 200eur. Restauruoti ne Lietuvoje, su 12mėn garantija. Iš daug daug parduotų komplektų - negrįžo nei vienas purkštukas ir nesulaukta nei vieno skambučio su nusiskundimais. Kitaip tariant restauruotas = naujas.
2015-05-16 13:08
Siaip Pabalys ir Mldc cia yra autoritetingi sitame reikale!
2015-05-16 14:44
Na matau teks pasidalinti patarimu, nes pilstot iš tuščio į kiaurą. Viską meistras gerai padarė, tik reikia ne kažkokį nevykusį priedą naudoti, o benziną. Jei bake apie pusę bako dyzelino, reikia įpilt 15-20l benzino, kad pukrštukai prisidirbtų ir susikalibruotų. Išvažinėjus baką, procedūrą pakartoti(vėl pusė bako dyzelio ir 15-20l benzino). Antrą baką išvažinėjus problemos neliks nė ženklo. Sėkmės
2015-05-16 15:05
2015-05-16 14:44 писал: Na matau teks pasidalinti patarimu, nes pilstot iš tuščio į kiaurą. Viską meistras gerai padarė, tik reikia ne kažkokį nevykusį priedą naudoti, o benziną. Jei bake apie pusę bako dyzelino, reikia įpilt 15-20l benzino, kad pukrštukai prisidirbtų ir susikalibruotų. Išvažinėjus baką, procedūrą pakartoti(vėl pusė bako dyzelio ir 15-20l benzino). Antrą baką išvažinėjus problemos neliks nė ženklo. Sėkmės
Pagaliau, bent vienas tikrai geras patarimas. Nezinau ar suveiks su mondeo, bet mes servise jau su keliom audi pabandem ir labai patenkinti rezultatu. Autoriau, tikrai siulau pabandyt
2015-05-16 15:07
2015-05-16 13:08 писал: Siaip Pabalys ir Mldc cia yra autoritetingi sitame reikale! :lol:
Nematau nieko juokingo. Dirbu servise 12 metu ir tikrai zinau apie ka kalbu, pabalys kiek matau irgi nusimano apie masinas ir apie ivairius gedimus. Kai kurie patarimai gal ir skamba kvailai, nes jie labai mazai kam zinomi, bet jie tikrai veikia.
2015-05-16 15:52
Šluoti garažą, valyti tepalus ir padavinėti raktus meistram, čia ne rodiklis. Taip tu gali dirbti ir 20 metų tam servise
2015-05-16 16:22
2015-05-16 13:08 писал: Siaip Pabalys ir Mldc cia yra autoritetingi sitame reikale! :lol:
2015-05-16 15:07 писал: Nematau nieko juokingo. Dirbu servise 12 metu ir tikrai zinau apie ka kalbu, pabalys kiek matau irgi nusimano apie masinas ir apie ivairius gedimus. Kai kurie patarimai gal ir skamba kvailai, nes jie labai mazai kam zinomi, bet jie tikrai veikia.
2015-05-16 15:52 писал: Šluoti garažą, valyti tepalus ir padavinėti raktus meistram, čia ne rodiklis. Taip tu gali dirbti ir 20 metų tam servise :lol::lol::lol:
Savam servise valau tepalus? Ne, tokiems darbams samdau tokius lopus kaip tu. Nepaveluok pirmadieni, ubage blet, isipisineja cia dar nevykelis. Beje uz tuos darbus servise bapkes ima o mes cia uz dyka zmonem patarimus duodam.
2015-05-16 16:35
2015-05-16 15:07 писал: Nematau nieko juokingo. Dirbu servise 12 metu ir tikrai zinau apie ka kalbu, pabalys kiek matau irgi nusimano apie masinas ir apie ivairius gedimus. Kai kurie patarimai gal ir skamba kvailai, nes jie labai mazai kam zinomi, bet jie tikrai veikia.
2015-05-16 15:52 писал: Šluoti garažą, valyti tepalus ir padavinėti raktus meistram, čia ne rodiklis. Taip tu gali dirbti ir 20 metų tam servise :lol::lol::lol:
2015-05-16 16:22 писал: Savam servise valau tepalus? Ne, tokiems darbams samdau tokius lopus kaip tu. Nepaveluok pirmadieni, ubage blet, isipisineja cia dar nevykelis. Beje uz tuos darbus servise bapkes ima o mes cia uz dyka zmonem patarimus duodam.
tai ir šlangą tikriausiai turi savam servise, kad vandenį pilt žiedų atlaisvinimui, parašyk kur tave rasti, atvažiuosiu, nes jaučiu žiedai prikępę, o tokių specų kurie vandeniu atlaisvina nerandu, o pats šlangos neturiu
2015-05-16 17:30
Nerasys jis kur randasi, nes apsisiks stacias kaip ateis koks nepatenkintas forumo dalyvis pas ji ir ipis jo ta slanga jam i subine
2015-05-16 19:52
Kiek maciau pabalys visur sita metoda siulo, tai jis universalus ir visus gedimus gydo
2015-05-16 20:08
tai Pabalį ko gero durnyne klizmom gydo, todėl pritaikė šį metodą mašinom
2015-05-16 21:32
2015-05-16 10:15 писал: Srotuose 2.2 sunku gauti purkstuku, tai restauravau. Arba kaip sakot taip ir padare, o kaina kad lyg ir daug kur panasi apie 350lt visur budavo, tai va bandysiu i autura kaune nuvaziuoti. Gal ka paziures, nes buna kad ir siltas uzeina ismeta sviesu melsva duma.
2015-05-16 11:24 gedasjns писал: Ligoti tie TDCi fordai kaip kokios alfos ar renault, jei ne purkštukai, tai MAF, jei ne MAF tai EGR, jei ne EGR tai DPF, jei ne jis tai smagratis užsibaigia ir taip toliau. O kas liečia purkštukus, tai pagal paklausą TOP3:
1. Toyota D4D/D-Cat (kad ir kaip giriamos)
2. Renault 1.5 dci (su visa plačia kw gama)
3. Ford/Peugeot (1.6/1.8/2.0/2.2)
O Audi ir VW kelintos tavo top'e?:)
87 / 0
2015-05-17 15:45
2015-05-16 10:15 писал: Srotuose 2.2 sunku gauti purkstuku, tai restauravau. Arba kaip sakot taip ir padare, o kaina kad lyg ir daug kur panasi apie 350lt visur budavo, tai va bandysiu i autura kaune nuvaziuoti. Gal ka paziures, nes buna kad ir siltas uzeina ismeta sviesu melsva duma.
2015-05-16 11:24 gedasjns писал: Ligoti tie TDCi fordai kaip kokios alfos ar renault, jei ne purkštukai, tai MAF, jei ne MAF tai EGR, jei ne EGR tai DPF, jei ne jis tai smagratis užsibaigia ir taip toliau. O kas liečia purkštukus, tai pagal paklausą TOP3:
1. Toyota D4D/D-Cat (kad ir kaip giriamos)
2. Renault 1.5 dci (su visa plačia kw gama)
3. Ford/Peugeot (1.6/1.8/2.0/2.2)
2015-05-16 21:32 писал: O Audi ir VW kelintos tavo top'e?:)
Vienetai :) yra vieno kito purkštuko 1.9 reikėję, ir vieno pilno komplekto 2.0. Tik tiek. Skirtumas tik tas kad Audi/VW grupei purkštukai patys brangiausi. Daugiausiai problemų tik su minėtais. Tarkime BMW - nėra reikėję, MB - tik sprinteriui, Hondoms - taip pat nei vieno. Viskas ok kur nėra prancūzų rankų pridėta. Tarkime Juke su 1.5 dci - yra 2-3 metų senumo automobiliui tekę užsakinėti purkštukus + siurblį.
2015-05-21 20:27
2015-05-16 11:24 gedasjns писал: Ligoti tie TDCi fordai kaip kokios alfos ar renault, jei ne purkštukai, tai MAF, jei ne MAF tai EGR, jei ne EGR tai DPF, jei ne jis tai smagratis užsibaigia ir taip toliau. O kas liečia purkštukus, tai pagal paklausą TOP3:
1. Toyota D4D/D-Cat (kad ir kaip giriamos)
2. Renault 1.5 dci (su visa plačia kw gama)
3. Ford/Peugeot (1.6/1.8/2.0/2.2)
2015-05-16 21:32 писал: O Audi ir VW kelintos tavo top'e?:)
2015-05-17 15:45 gedasjns писал: Vienetai :) yra vieno kito purkštuko 1.9 reikėję, ir vieno pilno komplekto 2.0. Tik tiek. Skirtumas tik tas kad Audi/VW grupei purkštukai patys brangiausi. Daugiausiai problemų tik su minėtais. Tarkime BMW - nėra reikėję, MB - tik sprinteriui, Hondoms - taip pat nei vieno. Viskas ok kur nėra prancūzų rankų pridėta. Tarkime Juke su 1.5 dci - yra 2-3 metų senumo automobiliui tekę užsakinėti purkštukus + siurblį.
Visada maniau, kad čia visų common rail sistemų bėda, dėl prastos kokykės kuro "užlinkstantys" purkštukai.
2015-05-22 22:14
Taigi paklausiu prie to pacio, kad nekurti temos.

Bedas kaip ir issprendem, bet atsirado kitos :)

Taigi pakeitem filtrus, tepalus ir t.t, patare pastatyti papildoma filtriuka permatoma uz kuro filtro pastatem ir dabar matosi kad uzkurus masina kuras eina burbuliuodamas o pagazavus burbuliuku isvis daugeja, tai ar tai normalu kad eina ir oras ar ieskoti problemos kazkur?
2015-05-25 10:16
2015-05-22 22:14 писал: Taigi paklausiu prie to pacio, kad nekurti temos.

Bedas kaip ir issprendem, bet atsirado kitos :)

Taigi pakeitem filtrus, tepalus ir t.t, patare pastatyti papildoma filtriuka permatoma uz kuro filtro pastatem ir dabar matosi kad uzkurus masina kuras eina burbuliuodamas o pagazavus burbuliuku isvis daugeja, tai ar tai normalu kad eina ir oras ar ieskoti problemos kazkur?
Ši bėda nera rimta. Reikėtų tikrinti nuo bako iki filtro vamzdelių sujungimus, dažniausiai oras yra įsiurbiamas prie bako arba per filtro manžetus. Sekmės.
2015-05-25 10:54
2015-05-22 22:14 писал: Taigi paklausiu prie to pacio, kad nekurti temos.

Bedas kaip ir issprendem, bet atsirado kitos :)

Taigi pakeitem filtrus, tepalus ir t.t, patare pastatyti papildoma filtriuka permatoma uz kuro filtro pastatem ir dabar matosi kad uzkurus masina kuras eina burbuliuodamas o pagazavus burbuliuku isvis daugeja, tai ar tai normalu kad eina ir oras ar ieskoti problemos kazkur?
Sveikas,

jeimtikmmatosi kaip einaoras bet netrukčioa, negesalioja-nieko baisaus, jei nori prikurk dar daugiau sujungimų, tai "mažiau" burbuliuos.Ir koks glušpetris patarė į magistralę įkišt dar vieną filtrą?Išmeks jį lauk, tik peržiūrėk ir užveržk tinkamai visus sudūrimus, nieko čia rimto...........> gedasjns >, tikrai nedirbai su purkštukais, nebent šlavei garažą ir neskiesk čia pasakų.Sakai blogi pirkštukai, kur prancūzai nagus prikišę, bet prancūziškų purkštuykų išvis nėra:)nuo kada SIEMENS, BOSCH ir OEM purkštuvai prancūzų gamybos?Jie yra vokiški, ir/arba kinietiški.Gali bobutėms papasakot tokias nesąmones.Beje, net Renault purkštukai OEM kiniški arba Bosch vokiški/kiniški, ir genda ten ne patys pukrštukai, o dažniausiai BOSCH slėgio sensoeius, kuris taipogi BOSCH kaip ir VW/AUDI/OPEL.Patys purkštukai negenda savaime.JUOS SUGADINA BESMEGENIAI PILATYS NEKOKYBIŠKĄ KUR!Ą.Va tokie faktai, serviso savininke, samdantis nepatyrusius šlavėjus remontuoti varklių, ir prancūzai čia ne prie ko.Kažką girdėjai šluodamas garažą ir pasakoji apsiputojęs
2015-05-26 11:48
2015-05-22 22:14 писал: Taigi paklausiu prie to pacio, kad nekurti temos.

Bedas kaip ir issprendem, bet atsirado kitos :)

Taigi pakeitem filtrus, tepalus ir t.t, patare pastatyti papildoma filtriuka permatoma uz kuro filtro pastatem ir dabar matosi kad uzkurus masina kuras eina burbuliuodamas o pagazavus burbuliuku isvis daugeja, tai ar tai normalu kad eina ir oras ar ieskoti problemos kazkur?
2015-05-25 10:54 писал: Sveikas,

jeimtikmmatosi kaip einaoras bet netrukčioa, negesalioja-nieko baisaus, jei nori prikurk dar daugiau sujungimų, tai "mažiau" burbuliuos.Ir koks glušpetris patarė į magistralę įkišt dar vieną filtrą?Išmeks jį lauk, tik peržiūrėk ir užveržk tinkamai visus sudūrimus, nieko čia rimto...........> gedasjns >, tikrai nedirbai su purkštukais, nebent šlavei garažą ir neskiesk čia pasakų.Sakai blogi pirkštukai, kur prancūzai nagus prikišę, bet prancūziškų purkštuykų išvis nėra:)nuo kada SIEMENS, BOSCH ir OEM purkštuvai prancūzų gamybos?Jie yra vokiški, ir/arba kinietiški.Gali bobutėms papasakot tokias nesąmones.Beje, net Renault purkštukai OEM kiniški arba Bosch vokiški/kiniški, ir genda ten ne patys pukrštukai, o dažniausiai BOSCH slėgio sensoeius, kuris taipogi BOSCH kaip ir VW/AUDI/OPEL.Patys purkštukai negenda savaime.JUOS SUGADINA BESMEGENIAI PILATYS NEKOKYBIŠKĄ KUR!Ą.Va tokie faktai, serviso savininke, samdantis nepatyrusius šlavėjus remontuoti varklių, ir prancūzai čia ne prie ko.Kažką girdėjai šluodamas garažą ir pasakoji apsiputojęs:lol::lol::lol:
Tai pasirodo aš gerai mąsčiau, arba jus čia kažkuris nusišnekat
2015-05-26 12:04
2015-05-22 22:14 писал: Taigi paklausiu prie to pacio, kad nekurti temos.

Bedas kaip ir issprendem, bet atsirado kitos :)

Taigi pakeitem filtrus, tepalus ir t.t, patare pastatyti papildoma filtriuka permatoma uz kuro filtro pastatem ir dabar matosi kad uzkurus masina kuras eina burbuliuodamas o pagazavus burbuliuku isvis daugeja, tai ar tai normalu kad eina ir oras ar ieskoti problemos kazkur?
2015-05-25 10:54 писал: Sveikas,

jeimtikmmatosi kaip einaoras bet netrukčioa, negesalioja-nieko baisaus, jei nori prikurk dar daugiau sujungimų, tai "mažiau" burbuliuos.Ir koks glušpetris patarė į magistralę įkišt dar vieną filtrą?Išmeks jį lauk, tik peržiūrėk ir užveržk tinkamai visus sudūrimus, nieko čia rimto...........> gedasjns >, tikrai nedirbai su purkštukais, nebent šlavei garažą ir neskiesk čia pasakų.Sakai blogi pirkštukai, kur prancūzai nagus prikišę, bet prancūziškų purkštuykų išvis nėra:)nuo kada SIEMENS, BOSCH ir OEM purkštuvai prancūzų gamybos?Jie yra vokiški, ir/arba kinietiški.Gali bobutėms papasakot tokias nesąmones.Beje, net Renault purkštukai OEM kiniški arba Bosch vokiški/kiniški, ir genda ten ne patys pukrštukai, o dažniausiai BOSCH slėgio sensoeius, kuris taipogi BOSCH kaip ir VW/AUDI/OPEL.Patys purkštukai negenda savaime.JUOS SUGADINA BESMEGENIAI PILATYS NEKOKYBIŠKĄ KUR!Ą.Va tokie faktai, serviso savininke, samdantis nepatyrusius šlavėjus remontuoti varklių, ir prancūzai čia ne prie ko.Kažką girdėjai šluodamas garažą ir pasakoji apsiputojęs:lol::lol::lol:
O kur delphi, denzo purkštukai? Garažę nieko neišgirdote?

Ваше послание