Пользователь
2013-12-15 16:16
Sveiki, noriu paklausti kaip 2, 2l dyziliniai variklai? tarkim opelio
Пользователь
2013-12-15 16:30
traukia gerai, labiausiai nervuoja EGR praktiskai visiem opeliam grybauja jie jei naujasnis su elektra o ne vakumu tai 350lt ir beda isspresta apgavika idedi ir 100metu, dar siurblio el dalis megsta nusokt bet jau pilna kas remontuoja jas. o siaip pagal galia geri ekonomiski varikliai grandine nereikia keist dirzelio, na as tai uz sita varikli keliu du iskeltus i virsu nykscius.
Пользователь
2013-12-15 16:34
2013-12-15
16:16 писал:
Sveiki, noriu paklausti kaip 2, 2l dyziliniai variklai? tarkim opelio :helpsmilie:
geras variklis. praktiskai beveik toks pat kaip kas gerasis 2, 0 74kw. tik kad 2, 2 jau 92kw. vaziuoja viskuo. dyzeliu is kolonkes, dyzeliu belarus pigaiusiu po 1, 2, ir brangaiusiu po 2, 3 taipat vaziuoja zibalu. taip elektronine dalis gali sugesti kaip ir bet kuriam automobiliui tai as to neiskirciau. pamenu buvo laikai kai tas el dalies tvarkymas kainuodavo 600. db atpige iki 150 lt. p.s ten perlituoja tranza kuris kainuoja 3 litus. protingesni patys zmones persilituoja susirade pas rusus info kaip txliai padaryti ir koks tranzas tinka. grandine stovi, kaip zinia niekas tu grandiniu nekeicia. traukos uztenka. gi ce ne lenktynine masina.
Пользователь
2013-12-15 16:38
Ačiū )
gal dar nuomoniu?
gal dar nuomoniu?
Пользователь
2013-12-15 17:51
Pagalbos !!!!
Пользователь
2013-12-15 18:03
del egr tai taip, jie tikrai turi sita beda.
siurblys el dalis kazkada buvo didele dilema, dabar jau nieko tokio
taupus kantrus traktoriukas, viskas su juo gerai.
asmeniskai man mazoka traukos, nes megstu masinas kurios turi gerokai virs 100kw, taigi apart to, daugiau minusu joje neesu pastebejes
siurblys el dalis kazkada buvo didele dilema, dabar jau nieko tokio
taupus kantrus traktoriukas, viskas su juo gerai.
asmeniskai man mazoka traukos, nes megstu masinas kurios turi gerokai virs 100kw, taigi apart to, daugiau minusu joje neesu pastebejes
Ваше послание |
|