Пользователь
2014-06-04 01:10
Sveiki, turiu keleta klausimų dėl galios kėlimo gal atsiras išmanančių kurie patars.Ar yra lietuvoj nors viena parduotuvė prekiaujanti performance dalim?konkrečiai reikia turbo kito, puršktuku, magistralės, pipepingo, ic, išmetimo, sportinių velenėlių, tepalo surinkimo bakelio, sportinio radijatoriaus, sportinės kuro pompos, ir kitų smulkmenų.Taipat kaip apskaičiuoti kiek cc purkšukų reikės norint išgauti apytiksliai 500ag?ar išeis perprogramuot sena ecu, ar reiks naujo?Kokio galingumo reikia kuro pompos tokiai galiai?Ar tiks naujiems puršktumas seni fuel rail'ai ar reiks naujų?kaip apskaičiuot kokio diametro išmetimo reikės?Ir koks maximalus leistinas Egt tokiam variklyje?Ir jeigu jis perdidelis norint jį sumažint reikia daryt riebesni mišinį ar klystu?pradžiai tiek
Пользователь
2014-06-04 02:00
875 - 1000cc, priklausomai dar nuo kuro. 255 lph patemps. turetu tikti railai, nebent desi purkstukus nuo kazkokio kito aparato, tada reikes kombinuoti. nes subaru eina su side-feed purkstukais, kurie nera labai placiai naudojami. del ecu tiksliai nepasakysiu.. dauguma atveju eina stock ecu perprogramuoti.
500 arkliu reikes labai rimtos turbos ir rimto intercoolerio. nebent ruosiesi ant e85 vazineti, bet tada reikes dar didesniu purkstuku.
kazko panasaus - http://www.turboneticsinc.com/store/index.php?route=product/product&product_id=557
EGT neturetu buti daugiau nei 880 - 900C. riebinimas nlb pades. daugiau itakoja degimo kampas. per velyvas kelia EGT, per ankstyvas didina detonacijos tikimybe. nei tas nei tas nera gerai.
ismetimas kokio 3 - 3.5 colio.
500 arkliu reikes labai rimtos turbos ir rimto intercoolerio. nebent ruosiesi ant e85 vazineti, bet tada reikes dar didesniu purkstuku.
kazko panasaus - http://www.turboneticsinc.com/store/index.php?route=product/product&product_id=557
EGT neturetu buti daugiau nei 880 - 900C. riebinimas nlb pades. daugiau itakoja degimo kampas. per velyvas kelia EGT, per ankstyvas didina detonacijos tikimybe. nei tas nei tas nera gerai.
ismetimas kokio 3 - 3.5 colio.
Пользователь
2014-06-04 02:03
linkas blogai isimete. vienu zodziu. turba - turbonetics su 60-1 kompresorium ir F1-62 .58 a/r turbina.
arba tiesiog turba kuri gali pompuoti apie 850 - 900 cfm.
arba tiesiog turba kuri gali pompuoti apie 850 - 900 cfm.
Пользователь
2014-06-04 03:12
2014-06-04
02:03 писал:
linkas blogai isimete. vienu zodziu. turba - turbonetics su 60-1 kompresorium ir F1-62 .58 a/r turbina.
arba tiesiog turba kuri gali pompuoti apie 850 - 900 cfm.
arba tiesiog turba kuri gali pompuoti apie 850 - 900 cfm.
dėl šito aišku dbr, o ar apsimoka pirkt visą tarkim turbonetics, garret, ar hks turbo kit'a ar geriau paimt pigesnį kokį ir paskui turbą tik užsimest geros firmos?
Пользователь
2014-06-04 05:40
nemanau, kad verta viska firminio imti. tik pagrindines dalis - turba, wastegate ir panasiai. vamzdziai ir intercooleris nebutinai firminiai.. tai tik aliumo gabalas. aisku kokybe suvirinimo gal ne tokia, bet pries dedamas patikrint gali ar neleidzia ir i trasa.
del pacio variklio dar va klausimas. nes ji pati reiketu paruosti. virs 400 arkliu nlb laikys tarpines galvuciu su standartiniais varztais. reikes upgradinti i spilkas. jei variklis gamyklinis turbinis, tai viduriai turetu laikyti jei neuzvaikytas. bet del saugumo geriau kaltinius vidurius sudeti.
del pacio variklio dar va klausimas. nes ji pati reiketu paruosti. virs 400 arkliu nlb laikys tarpines galvuciu su standartiniais varztais. reikes upgradinti i spilkas. jei variklis gamyklinis turbinis, tai viduriai turetu laikyti jei neuzvaikytas. bet del saugumo geriau kaltinius vidurius sudeti.
Пользователь
2014-06-04 07:54
del perfomance daliu ju yra pilna-xtrashop, dalauta, gazas, shop4race ir pan...
vamzdyna darausi pats masinom, metala perku is kauno, gatves nepamenu.
purskalus grubiai gali apskaiciuot taip-jei purskala 300cc, o variklis 5cilindris tai su jais isvesi max apie 300ag, jei keturcilindris 240ag
visa kita i pm...
vamzdyna darausi pats masinom, metala perku is kauno, gatves nepamenu.
purskalus grubiai gali apskaiciuot taip-jei purskala 300cc, o variklis 5cilindris tai su jais isvesi max apie 300ag, jei keturcilindris 240ag
visa kita i pm...
Пользователь
2014-06-04 12:54
2014-06-04
05:40 писал:
nemanau, kad verta viska firminio imti. tik pagrindines dalis - turba, wastegate ir panasiai. vamzdziai ir intercooleris nebutinai firminiai.. tai tik aliumo gabalas. aisku kokybe suvirinimo gal ne tokia, bet pries dedamas patikrint gali ar neleidzia ir i trasa.
del pacio variklio dar va klausimas. nes ji pati reiketu paruosti. virs 400 arkliu nlb laikys tarpines galvuciu su standartiniais varztais. reikes upgradinti i spilkas. jei variklis gamyklinis turbinis, tai viduriai turetu laikyti jei neuzvaikytas. bet del saugumo geriau kaltinius vidurius sudeti.
del pacio variklio dar va klausimas. nes ji pati reiketu paruosti. virs 400 arkliu nlb laikys tarpines galvuciu su standartiniais varztais. reikes upgradinti i spilkas. jei variklis gamyklinis turbinis, tai viduriai turetu laikyti jei neuzvaikytas. bet del saugumo geriau kaltinius vidurius sudeti.
tai jeigu gamyklinis turbinis vistiek reikia į špilkas perdaryt?Galvoju pradžiai su oem viduriais pabandyt gal laikys, o dėl velenėlių tai užteks pradžiai oem ar iškarto idėt su didesnėm fazėm?
Пользователь
2014-06-04 21:29
2014-06-04
05:40 писал:
nemanau, kad verta viska firminio imti. tik pagrindines dalis - turba, wastegate ir panasiai. vamzdziai ir intercooleris nebutinai firminiai.. tai tik aliumo gabalas. aisku kokybe suvirinimo gal ne tokia, bet pries dedamas patikrint gali ar neleidzia ir i trasa.
del pacio variklio dar va klausimas. nes ji pati reiketu paruosti. virs 400 arkliu nlb laikys tarpines galvuciu su standartiniais varztais. reikes upgradinti i spilkas. jei variklis gamyklinis turbinis, tai viduriai turetu laikyti jei neuzvaikytas. bet del saugumo geriau kaltinius vidurius sudeti.
del pacio variklio dar va klausimas. nes ji pati reiketu paruosti. virs 400 arkliu nlb laikys tarpines galvuciu su standartiniais varztais. reikes upgradinti i spilkas. jei variklis gamyklinis turbinis, tai viduriai turetu laikyti jei neuzvaikytas. bet del saugumo geriau kaltinius vidurius sudeti.
2014-06-04
12:54 писал:
tai jeigu gamyklinis turbinis vistiek reikia į špilkas perdaryt?Galvoju pradžiai su oem viduriais pabandyt gal laikys, o dėl velenėlių tai užteks pradžiai oem ar iškarto idėt su didesnėm fazėm?
patartina deti spilkas, rizikuoji kazkiek, kad prapus tarpine. gali nedeti is karto.. jei prapus tada galesi susimesti. kol dar neturi daugiau nei 400 arkliu, gali nesukt galvos per daug del ju.
veleneliai niekada nemaisys. del to uztekimo tai zinai. ar tau uzteks klausimas. variklis ir su oem veiks tik galia bus mazesne prie aukstu sukiu. bet laisvus geriau laikys. su agresyviais velenais sunkiau laikys apsukas ir reikes spyruokles voztuvu keisti i kietesnes.
veleneliai niekada nemaisys. del to uztekimo tai zinai. ar tau uzteks klausimas. variklis ir su oem veiks tik galia bus mazesne prie aukstu sukiu. bet laisvus geriau laikys. su agresyviais velenais sunkiau laikys apsukas ir reikes spyruokles voztuvu keisti i kietesnes.
giedzka
1757 / 0
2014-06-04 21:44
2014-06-04
05:40 писал:
nemanau, kad verta viska firminio imti. tik pagrindines dalis - turba, wastegate ir panasiai. vamzdziai ir intercooleris nebutinai firminiai.. tai tik aliumo gabalas. aisku kokybe suvirinimo gal ne tokia, bet pries dedamas patikrint gali ar neleidzia ir i trasa.
del pacio variklio dar va klausimas. nes ji pati reiketu paruosti. virs 400 arkliu nlb laikys tarpines galvuciu su standartiniais varztais. reikes upgradinti i spilkas. jei variklis gamyklinis turbinis, tai viduriai turetu laikyti jei neuzvaikytas. bet del saugumo geriau kaltinius vidurius sudeti.
del pacio variklio dar va klausimas. nes ji pati reiketu paruosti. virs 400 arkliu nlb laikys tarpines galvuciu su standartiniais varztais. reikes upgradinti i spilkas. jei variklis gamyklinis turbinis, tai viduriai turetu laikyti jei neuzvaikytas. bet del saugumo geriau kaltinius vidurius sudeti.
2014-06-04
12:54 писал:
tai jeigu gamyklinis turbinis vistiek reikia į špilkas perdaryt?Galvoju pradžiai su oem viduriais pabandyt gal laikys, o dėl velenėlių tai užteks pradžiai oem ar iškarto idėt su didesnėm fazėm?
2014-06-04
21:29 писал:
patartina deti spilkas, rizikuoji kazkiek, kad prapus tarpine. gali nedeti is karto.. jei prapus tada galesi susimesti. kol dar neturi daugiau nei 400 arkliu, gali nesukt galvos per daug del ju.
veleneliai niekada nemaisys. del to uztekimo tai zinai. ar tau uzteks klausimas. variklis ir su oem veiks tik galia bus mazesne prie aukstu sukiu. bet laisvus geriau laikys. su agresyviais velenais sunkiau laikys apsukas ir reikes spyruokles voztuvu keisti i kietesnes.
veleneliai niekada nemaisys. del to uztekimo tai zinai. ar tau uzteks klausimas. variklis ir su oem veiks tik galia bus mazesne prie aukstu sukiu. bet laisvus geriau laikys. su agresyviais velenais sunkiau laikys apsukas ir reikes spyruokles voztuvu keisti i kietesnes.
kuo isprendziamas laisvu sukiu nelaikymas su didesniu faziu veleneliais?
You serious?
Пользователь
2014-06-04 21:51
galima kazkiek pakelti rpm ant idle, prideti kuro arba degimo kampa paankstinti, bet vistiek netolygus idle buna. tai yra is dalies rimtai tiuninto automobilio bruozas..
Пользователь
2014-06-04 22:55
2014-06-04
05:40 писал:
nemanau, kad verta viska firminio imti. tik pagrindines dalis - turba, wastegate ir panasiai. vamzdziai ir intercooleris nebutinai firminiai.. tai tik aliumo gabalas. aisku kokybe suvirinimo gal ne tokia, bet pries dedamas patikrint gali ar neleidzia ir i trasa.
del pacio variklio dar va klausimas. nes ji pati reiketu paruosti. virs 400 arkliu nlb laikys tarpines galvuciu su standartiniais varztais. reikes upgradinti i spilkas. jei variklis gamyklinis turbinis, tai viduriai turetu laikyti jei neuzvaikytas. bet del saugumo geriau kaltinius vidurius sudeti.
del pacio variklio dar va klausimas. nes ji pati reiketu paruosti. virs 400 arkliu nlb laikys tarpines galvuciu su standartiniais varztais. reikes upgradinti i spilkas. jei variklis gamyklinis turbinis, tai viduriai turetu laikyti jei neuzvaikytas. bet del saugumo geriau kaltinius vidurius sudeti.
2014-06-04
12:54 писал:
tai jeigu gamyklinis turbinis vistiek reikia į špilkas perdaryt?Galvoju pradžiai su oem viduriais pabandyt gal laikys, o dėl velenėlių tai užteks pradžiai oem ar iškarto idėt su didesnėm fazėm?
2014-06-04
21:29 писал:
patartina deti spilkas, rizikuoji kazkiek, kad prapus tarpine. gali nedeti is karto.. jei prapus tada galesi susimesti. kol dar neturi daugiau nei 400 arkliu, gali nesukt galvos per daug del ju.
veleneliai niekada nemaisys. del to uztekimo tai zinai. ar tau uzteks klausimas. variklis ir su oem veiks tik galia bus mazesne prie aukstu sukiu. bet laisvus geriau laikys. su agresyviais velenais sunkiau laikys apsukas ir reikes spyruokles voztuvu keisti i kietesnes.
veleneliai niekada nemaisys. del to uztekimo tai zinai. ar tau uzteks klausimas. variklis ir su oem veiks tik galia bus mazesne prie aukstu sukiu. bet laisvus geriau laikys. su agresyviais velenais sunkiau laikys apsukas ir reikes spyruokles voztuvu keisti i kietesnes.
dėl sūkių tai man viskas aišku, o spyruoklės būtina keist?
Пользователь
2014-06-05 01:29
2014-06-04
12:54 писал:
tai jeigu gamyklinis turbinis vistiek reikia į špilkas perdaryt?Galvoju pradžiai su oem viduriais pabandyt gal laikys, o dėl velenėlių tai užteks pradžiai oem ar iškarto idėt su didesnėm fazėm?
2014-06-04
21:29 писал:
patartina deti spilkas, rizikuoji kazkiek, kad prapus tarpine. gali nedeti is karto.. jei prapus tada galesi susimesti. kol dar neturi daugiau nei 400 arkliu, gali nesukt galvos per daug del ju.
veleneliai niekada nemaisys. del to uztekimo tai zinai. ar tau uzteks klausimas. variklis ir su oem veiks tik galia bus mazesne prie aukstu sukiu. bet laisvus geriau laikys. su agresyviais velenais sunkiau laikys apsukas ir reikes spyruokles voztuvu keisti i kietesnes.
veleneliai niekada nemaisys. del to uztekimo tai zinai. ar tau uzteks klausimas. variklis ir su oem veiks tik galia bus mazesne prie aukstu sukiu. bet laisvus geriau laikys. su agresyviais velenais sunkiau laikys apsukas ir reikes spyruokles voztuvu keisti i kietesnes.
2014-06-04
22:55 писал:
dėl sūkių tai man viskas aišku, o spyruoklės būtina keist?
jei nenori bajeriu prie aukstu sukiu tai geriau keisti.. nes su agresyviu velenu ir silpnom spyruoklem, voztuvai pradeda "spyruokliuoti". t.y. neuzsidaro is pirmo karto pilnai.
Пользователь
2014-06-05 01:32
laikiklius virsutinius spyruokliu irgi galima keisti i titaninius. sumazeja inercija - mazesne tikimybe, kad "spyruokliuos"
pvz http://www.ebay.com/itm/BRIAN-CROWER-BC-SUBARU-IMPREZA-WRX-STI-TURBO-EJ20-EJ25-VALVE-SPRING-RETAINER-KIT-/260896585567?_trksid=p2054897.l5659
pvz http://www.ebay.com/itm/BRIAN-CROWER-BC-SUBARU-IMPREZA-WRX-STI-TURBO-EJ20-EJ25-VALVE-SPRING-RETAINER-KIT-/260896585567?_trksid=p2054897.l5659
Пользователь
2014-06-05 01:33
2014-06-04
21:29 писал:
patartina deti spilkas, rizikuoji kazkiek, kad prapus tarpine. gali nedeti is karto.. jei prapus tada galesi susimesti. kol dar neturi daugiau nei 400 arkliu, gali nesukt galvos per daug del ju.
veleneliai niekada nemaisys. del to uztekimo tai zinai. ar tau uzteks klausimas. variklis ir su oem veiks tik galia bus mazesne prie aukstu sukiu. bet laisvus geriau laikys. su agresyviais velenais sunkiau laikys apsukas ir reikes spyruokles voztuvu keisti i kietesnes.
veleneliai niekada nemaisys. del to uztekimo tai zinai. ar tau uzteks klausimas. variklis ir su oem veiks tik galia bus mazesne prie aukstu sukiu. bet laisvus geriau laikys. su agresyviais velenais sunkiau laikys apsukas ir reikes spyruokles voztuvu keisti i kietesnes.
2014-06-04
22:55 писал:
dėl sūkių tai man viskas aišku, o spyruoklės būtina keist?
2014-06-05
01:29 писал:
jei nenori bajeriu prie aukstu sukiu tai geriau keisti.. nes su agresyviu velenu ir silpnom spyruoklem, voztuvai pradeda "spyruokliuoti". t.y. neuzsidaro is pirmo karto pilnai.
nu kolkas tada viskas aišku, dėkui, kad pasidalinai žiniom
Ваше послание |
|