Пользователь
2015-03-30 18:38
Sveiki, turiu tokį klausimuką, gal kasnors bandėt į VW GOLF III 1, 9TDI 66kw įdėt 1, 9TD 81kw variklį? Kuo skiriasi varikliai aš žinau, mane domina gautas rezultatas Ačiū už info
Пользователь
2015-03-30 18:41
patys varikliai ničniekuo nesiskiria 66 ir 81
skiriasi tik siurblys , purkštukai, turbina su visu valdymu ir ECU
skiriasi tik siurblys , purkštukai, turbina su visu valdymu ir ECU
Пользователь
2015-03-30 18:44
2015-03-30
18:41 писал:
patys varikliai ničniekuo nesiskiria 66 ir 81
skiriasi tik siurblys , purkštukai, turbina su visu valdymu ir ECU
skiriasi tik siurblys , purkštukai, turbina su visu valdymu ir ECU
Aš tai žinau Man įdomu koks rezultatas gaunasi Reikia siurblį pririšinėt?
Пользователь
2015-03-30 18:47
2015-03-30
18:41 писал:
patys varikliai ničniekuo nesiskiria 66 ir 81
skiriasi tik siurblys , purkštukai, turbina su visu valdymu ir ECU
skiriasi tik siurblys , purkštukai, turbina su visu valdymu ir ECU
2015-03-30
18:44 писал:
Aš tai žinau :) Man įdomu koks rezultatas gaunasi :) Reikia siurblį pririšinėt? :)
kurioj vietoj ir su kuo bei prie ko prisiriša seno TDI siurblys?
Пользователь
2015-03-30 18:52
2015-03-30
18:41 писал:
patys varikliai ničniekuo nesiskiria 66 ir 81
skiriasi tik siurblys , purkštukai, turbina su visu valdymu ir ECU
skiriasi tik siurblys , purkštukai, turbina su visu valdymu ir ECU
2015-03-30
18:44 писал:
Aš tai žinau :) Man įdomu koks rezultatas gaunasi :) Reikia siurblį pririšinėt? :)
2015-03-30
18:47 писал:
kurioj vietoj ir su kuo bei prie ko prisiriša seno TDI siurblys?
Tai aš jūsų tamsta klausiu internete skaičiau, kad įdėjus 81kw siurblį reikia perrašinėt sistemą ir "pririšinėt" siurblį, tai todėl jūsų ir klausiu
Пользователь
2015-03-30 18:57
2015-03-30
18:44 писал:
Aš tai žinau :) Man įdomu koks rezultatas gaunasi :) Reikia siurblį pririšinėt? :)
2015-03-30
18:47 писал:
kurioj vietoj ir su kuo bei prie ko prisiriša seno TDI siurblys?
2015-03-30
18:52 писал:
Tai aš jūsų tamsta klausiu :) internete skaičiau, kad įdėjus 81kw siurblį reikia perrašinėt sistemą ir "pririšinėt" siurblį, tai todėl jūsų ir klausiu :)
prie 66 kw kompo niekur nepririši 81 siurblio. Jei dedi siurblį, tai keiti ir pravodkę ir visą kompą. Kompui prisiriša tik imobilaizeris ir tiek žinių
Tau patarimas : pasidaryk gerą čipą už 100-150€, turėsi realius 80kw ir važinėk ilgai ir laimingai
Tau patarimas : pasidaryk gerą čipą už 100-150€, turėsi realius 80kw ir važinėk ilgai ir laimingai
Пользователь
2015-03-30 19:01
2015-03-30
18:47 писал:
kurioj vietoj ir su kuo bei prie ko prisiriša seno TDI siurblys?
2015-03-30
18:52 писал:
Tai aš jūsų tamsta klausiu :) internete skaičiau, kad įdėjus 81kw siurblį reikia perrašinėt sistemą ir "pririšinėt" siurblį, tai todėl jūsų ir klausiu :)
2015-03-30
18:57 писал:
prie 66 kw kompo niekur nepririši 81 siurblio. Jei dedi siurblį, tai keiti ir pravodkę ir visą kompą. Kompui prisiriša tik imobilaizeris ir tiek žinių
Tau patarimas : pasidaryk gerą čipą už 100-150€, turėsi realius 80kw ir važinėk ilgai ir laimingai
Tau patarimas : pasidaryk gerą čipą už 100-150€, turėsi realius 80kw ir važinėk ilgai ir laimingai
Ne variklio galios kėlime esmė. Golfas jau mėgsta tepalą padegint ir panašiai. Turiu visą 81kw variklį nuo šarano ir galvoju tą variklį įstatyti į golfą, todėl domiuosiu koks rezultatas gausis, ar neužvesiu visai, ar dirbs lyg niekur nieko
Пользователь
2015-03-30 19:04
Ne karve kainuoja tokiam supercar`ui kompais su dratais o dratus atiduos uz dyka kur kompa pirksi.
Пользователь
2015-03-30 19:08
parduok i varikli ta 81kw gausi apie 150-200euru, dar masina i srota, ir nusipirksi vel kita golfa jei taip norisi.
Пользователь
2015-03-30 19:12
2015-03-30
19:08 писал:
parduok i varikli ta 81kw gausi apie 150-200euru, dar masina i srota, ir nusipirksi vel kita golfa jei taip norisi.
Nei aš variklio, nei aš golfo nepardavinėsiu. VW GOLF syncro nesupuvusį gan sunku rast. Detalių yra tik reikia viską protingai apgalvot ir padaryt
Пользователь
2015-03-30 19:19
puves nepuves synchro ne synchro vistiek golfas. Jei patinka dek varikli, kompa nusipirk pasikeisti tai nieko nera sunkiau, nes viskas tinka tenais, ir darbo jei rankos ne kreivos dienai tik
Пользователь
2015-03-30 19:38
2015-03-30
18:52 писал:
Tai aš jūsų tamsta klausiu :) internete skaičiau, kad įdėjus 81kw siurblį reikia perrašinėt sistemą ir "pririšinėt" siurblį, tai todėl jūsų ir klausiu :)
2015-03-30
18:57 писал:
prie 66 kw kompo niekur nepririši 81 siurblio. Jei dedi siurblį, tai keiti ir pravodkę ir visą kompą. Kompui prisiriša tik imobilaizeris ir tiek žinių
Tau patarimas : pasidaryk gerą čipą už 100-150€, turėsi realius 80kw ir važinėk ilgai ir laimingai
Tau patarimas : pasidaryk gerą čipą už 100-150€, turėsi realius 80kw ir važinėk ilgai ir laimingai
2015-03-30
19:01 писал:
Ne variklio galios kėlime esmė. Golfas jau mėgsta tepalą padegint ir panašiai. Turiu visą 81kw variklį nuo šarano ir galvoju tą variklį įstatyti į golfą, todėl domiuosiu koks rezultatas gausis, ar neužvesiu visai, ar dirbs lyg niekur nieko :)
dėk drąsiai tą variklį, aprengsi jį savo esamais priedais ir važiuosi
Пользователь
2015-03-30 19:43
Ваше послание |
|