1.9 81kw traukos netruksta?

Создал autopard45 2014-03-17
2014-03-17 23:18
Sveiki , planuose yra ziureti audi a6 1, 9 81kw , bet kiti sako , kad tokiai nemazai masinai toks variklis per silpnas , tai nusprendziau pasiteirauti tu , kurie jas turi kaip istiesu yra ar traukos netruksta ?
98 / 0
2014-03-17 23:21
turiu sedana 1.9 1997 metu priekaba tampyti gal ir truksta smarves, bet kaip tarpmiestinis auto tai super ekonomiskas kas svarbiausiai
2014-03-18 07:36
Kas silpnas tai ne tik traikai atslieps, bet ir sanaudos bus nezmoniskos.Nemanyk kad tokiu nedidele variklio kubatura garantuoja tokias sanuadas, kuriu zmones naiuviai tikisi.Ris daugiau negu normaus variklis kokiu 132kw, bet bus buka kaip kaliosas.Sakau ne nuomone, bet pats tikrinau oficialiame audi.de tinklapyje nes daug nuosavo rimtu audi esu turejes ir galiu ten prisiloginti.Verta imti nebent su 130AG/96kw varikliu.Tas tai ir vaziuoja neblogai, ir isibegeja padoriai ir ryja nedaug, mieste i 10 laisvai tiilpsi, o je ne per kamscius ir ramiai vazinesi uzteks ir 8.81 ir 85kw tik is bedos.Noresis vaziuoti kaip zmogui, teks smaugti tuos varikliukus kad ji vaziuotu, ir keiksiesi del kuro sanaudu, jei isvis nusipirksi dar neusmaugta galutinai.Netikek ka sapalioja savininkai tu auto ir ka raso megejiskuose kataloguose.Ten kliedesiai, juos suraso pats vairuojantys savininkai, tik gamykliniuose puslapiuose yra teisinga info.
2014-03-18 08:12
As turejau passat b5 81kw tai netruko dabar turiu vel 81 kw tik a6 irgi nesiskiria nuo pasato traukia tikrai gerai bet kol ieskojau tiek a6 tiek b5 ir teko prabandyt nemazai automobiliu zinok nekazka kiti arba turbos kojele pradeda strigt nuo tam tikro greicio ir masina tampa lavonu arba visai turba mirus.
2014-03-26 02:39
Nezinau kaip a6, bet b5 pasata 81kW variklis tempiai gerai, duodi gazo tai ratus suka ant asfalto daug geriau nei koks 1.8 benzas, o ir traukua apskritai geriau. Manau ir a6 uzteks, tik tiek kad a6 kainos su siuo varikliu labai uzkeltos, todel jos ir nepirkau, o emiau pasata.
2014-03-26 09:29
Nežinau iš kur virgis ištraukė tokias nesamones pats važinėjau beveik trejetą metų su tokia Audi 1, 9 TDI 81kw 1998m. sedanu. Traukos mieste tikrai per akis, o ir kelyje fūra lenkti tikrai nebaisu. Kas liečia kuro sąnaudas, šiltu metų sezonu daugiausia važinėjant mieste tilpdavau į 7 ltr/100km, trasoje 5-6ltr/100km. Pildavau viską tiek rusiška, tiek žalią salerką, su varikliu, turbina, siurbliu problemų nebuvo jokių. Teko restauruoti šarnyrus, vairo traukes naujas pirkau, kondicionierių tvarkiau, daugiau kažko rimto kaip ir nebuvo.... Žinoma kaina jos išpūsta, pats pirkau ją pries beveik 4 metus, mokėjau nesumeluojant ~13 000Lt ir tai čia skaitosi gavau pigiai, pardaviau už 9 000Lt, tai sakyčiau nuvertėjimas tikrai menkas kaip per tris metus eksplotuojant Lietuvoje.
2014-03-26 11:03
2014-03-26 09:29 писал: Nežinau iš kur virgis ištraukė tokias nesamones pats važinėjau beveik trejetą metų su tokia Audi 1, 9 TDI 81kw 1998m. sedanu. Traukos mieste tikrai per akis, o ir kelyje fūra lenkti tikrai nebaisu. Kas liečia kuro sąnaudas, šiltu metų sezonu daugiausia važinėjant mieste tilpdavau į 7 ltr/100km, trasoje 5-6ltr/100km. Pildavau viską tiek rusiška, tiek žalią salerką, su varikliu, turbina, siurbliu problemų nebuvo jokių. Teko restauruoti šarnyrus, vairo traukes naujas pirkau, kondicionierių tvarkiau, daugiau kažko rimto kaip ir nebuvo.... Žinoma kaina jos išpūsta, pats pirkau ją pries beveik 4 metus, mokėjau nesumeluojant ~13 000Lt ir tai čia skaitosi gavau pigiai, pardaviau už 9 000Lt, tai sakyčiau nuvertėjimas tikrai menkas kaip per tris metus eksplotuojant Lietuvoje.
Tai su tuo ir sveikinu, kad gerai prdaviai.AŠ taip pat važinėjau kai šitas modeliukas buvo tik tik pasirodęs.Bet kai tik atsirado 110 ir 132kw iškart peršokau į darbinę A4tdi 132kw, o 110kw tdi buvau parvežęs be skaiciaus.Buvo laikai, kai ir 70kw "užteko"dykumų karaliui Lannd Cruiser HJ60.Bet kai galima 200kw tdi tai kam tie 81?Su tokiom charakteristimkom buvo uau kokiais 1986 metais.Bet 97m-2003m buvo daug rimtesniu varijantu.+inau, visi taip sako, oi, geriausias tas 81 nes "aš" turejau arba turiu.Kadangi pats vienu metu irgi turėjau dar visos trys kvatrinės tai tik ta ir sakau, kad kitas vaziavimas ir nieko stebuklingo ar naujo tame tdi ūąkw nebebuvo net tada, kai jis atsirado.
2014-03-26 11:36
na as ir galvodavau kad a6 jau traukos nekazka bus su 1, 9tdi, bet kai nupirkau viena pats pravazinejau tj visai jos uztenka, kazkiek maziau traukia nei a4 bet jei turbo nemirus skirtumo praktiskai ir nepajausi labai. traukos sociai mieste, uzmiesti irgi pagal taisykles mazdaug vazinejant pilnai uztenka. jei ka visada gali uzdet didesne turbo nuo kokio 1, 9tdi pd ar 2, 0tdi pacipuot ir trauks daug geriau nei tas 2, 5. kainos nemazos situ a6 bet visgi auto kokybiska ir gera niekas ju pigiai nepardavines nebent lavona koki damusta.
2014-03-26 13:32
As ir sakiau, kad mano ziguliukas traukia, kol nepersedau i ubagine :)
Nu, pabandykit, 110kw, po to 130kw. Po to atsiseskit i ta pati 80kw. Jei jokio skirtumo nejausit, tai perkat ubagine :)Dyzeliu kuro sanaudos nelabai keiciasi nuo variklio turio, taip kad siulau i ta kriteriju neziuret. Nebent visalaik desine koja sunki bus :)
Visalaik smagu laikyti koja ant pedalo ir zinot, kad reikalui esant, kaimene arkliu pasiruosus sokt i prieki
2014-03-26 14:38
na turejau vienu metu ir 81kw ir 110kw, skirtumas tas kad v6 dirba geriau prie mazu apsuku. bet eksplotacija 81kw daug pigesne, vien ant dirzu keitimo ka sutaupai gali isidet geresne turbo ir pacipuot ir ta 81kw dinamika bus panasi kaip 132kw, su daug mazesnem kuro sanaudom ir pigesne eksplotacija. 1, 9tdi dar niekad nebuvo pavedes, o su 2, 5tdi per 5m eksplotacijos ne karta reikejo ant troso tempt. geriau imciau jau 600k vaziavusi 1, 9 nei 300k riedejusi 2, 5.

Ваше послание