+-6000LT ka pasiulytumete? :)

Создал Пользователь 2013-04-10
2013-04-10 16:02
Ka pasiulytumete uz +-6000 gal 7000?
2013-04-10 16:03
2013-04-10 16:02 писал: Ka pasiulytumete uz +-6000 gal 7000?
a481kw tdi 98, 11m
4021 / 0
2013-04-10 16:12
Už tiek savo atiduočiau... :D
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 16:13
2013-04-10 16:12 zarachas писал: Už tiek savo atiduočiau... :D
kokiu metu tavo?
4021 / 0
2013-04-10 16:18
2013-04-10 16:12 zarachas писал: Už tiek savo atiduočiau... :D
2013-04-10 16:13 писал: kokiu metu tavo?:smoke:
1997 m. vidurio... :)
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 16:22
2013-04-10 16:12 zarachas писал: Už tiek savo atiduočiau... :D
2013-04-10 16:13 писал: kokiu metu tavo?:smoke:
2013-04-10 16:18 zarachas писал: 1997 m. vidurio... :)
dingo autorius
2013-04-10 16:23
2013-04-10 16:12 zarachas писал: Už tiek savo atiduočiau... :D
2013-04-10 16:13 писал: kokiu metu tavo?:smoke:
2013-04-10 16:18 zarachas писал: 1997 m. vidurio... :)
zaraza vel savo triperi kisi? o kaip tavo bazaras - auto as neparduodu, as juos keiciu, ir daznai i minusa, DOMINA TIK KEITIMAI, kas nutiko audinei kad parduodi? juk sakiai kad ilgiai neislaikai nes nusibosta, su sita varineji jaukoki 8 men, sakyk kas jei negerai.
4021 / 0
2013-04-10 16:23
Tai jis nepirks, kad ir ką tu čia jam pasiūlytum, tiesiog jam įdomu kas išeina, nes pavartęs skelbimus neapsisprendžia ir čia tokių pilna, bet aš jų vis tiek nesuprantu...
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 16:37
2013-04-10 16:23 zarachas писал: Tai jis nepirks, kad ir ką tu čia jam pasiūlytum, tiesiog jam įdomu kas išeina, nes pavartęs skelbimus neapsisprendžia ir čia tokių pilna, bet aš jų vis tiek nesuprantu... :lol:
aa, tada aisku, galiu ir as jam pasiulyti- vectra c
2013-04-10 16:42
2013-04-10 16:23 zarachas писал: Tai jis nepirks, kad ir ką tu čia jam pasiūlytum, tiesiog jam įdomu kas išeina, nes pavartęs skelbimus neapsisprendžia ir čia tokių pilna, bet aš jų vis tiek nesuprantu... :lol:
2013-04-10 16:37 писал: aa, tada aisku, galiu ir as jam pasiulyti- vectra c :drink:
kiek vektra kainuoja?
2013-04-10 16:45
2013-04-10 16:23 zarachas писал: Tai jis nepirks, kad ir ką tu čia jam pasiūlytum, tiesiog jam įdomu kas išeina, nes pavartęs skelbimus neapsisprendžia ir čia tokių pilna, bet aš jų vis tiek nesuprantu... :lol:
2013-04-10 16:37 писал: aa, tada aisku, galiu ir as jam pasiulyti- vectra c :drink:
2013-04-10 16:42 писал: kiek vektra kainuoja?:smoke:
angliska? kitokiu nera .
2013-04-10 16:46
2013-04-10 16:37 писал: aa, tada aisku, galiu ir as jam pasiulyti- vectra c :drink:
2013-04-10 16:42 писал: kiek vektra kainuoja?:smoke:
2013-04-10 16:45 писал: angliska? :shocking: kitokiu nera .
tai supratau ka anglas?kiek nori?
2013-04-10 16:48
2013-04-10 16:42 писал: kiek vektra kainuoja?:smoke:
2013-04-10 16:45 писал: angliska? :shocking: kitokiu nera .
2013-04-10 16:46 писал: tai supratau ka anglas?kiek nori?
prasideda nuo 800 + tralas, cia svarais
2013-04-10 16:49
2013-04-10 16:45 писал: angliska? :shocking: kitokiu nera .
2013-04-10 16:46 писал: tai supratau ka anglas?kiek nori?
2013-04-10 16:48 писал: prasideda nuo 800 + tralas, cia svarais :lol::lol:
tasppats lt kainuoja 1100eur
4021 / 0
2013-04-10 16:49
2013-04-10 16:13 писал: kokiu metu tavo?:smoke:
2013-04-10 16:18 zarachas писал: 1997 m. vidurio... :)
2013-04-10 16:23 писал: zaraza vel savo triperi kisi? o kaip tavo bazaras - auto as neparduodu, as juos keiciu, ir daznai i minusa, DOMINA TIK KEITIMAI, kas nutiko audinei kad parduodi? juk sakiai kad ilgiai neislaikai nes nusibosta, su sita varineji jaukoki 8 men, sakyk kas jei negerai. :shocking:
Kam triperis, kam tautovežis... Kiek metų šitam bazarui? ir aš viską parduot galiu, bet ką, ką tik turiu, pirksi? Nemanau, nu tai ir vsio + iš keitimo matau daugiau naudos + gauni bent jau panašę vertę ir naudos: kažką geriau arba to, kas yra reikalingiau, gražiau ir t.t. O jai turi kas nors nutikti, kad parduodu? Ford Galaxy irgi pardaviau, o kas jam buvo? Nieko, daviau žiemai ratus, palikau R-19, palikau magnetolą, visas lemputes ir apskritai pilną daviau, net akumuliatorių normalų palikau ir kas? Ir žmogus džiaugėsi... 8 mėn.? Nei pusės metų neturiu...
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 16:53
2013-04-10 16:46 писал: tai supratau ka anglas?kiek nori?
2013-04-10 16:48 писал: prasideda nuo 800 + tralas, cia svarais :lol::lol:
2013-04-10 16:49 писал: tasppats lt kainuoja 1100eur:thumbup:
gerai zaraza nesirsk, jo taspat, tik as cia sau nieko neuzsimetu, + stovis kitas, ir dar - taspat varijantas, kad is vokieciu ledine tacka katik parvesta, pigesne lietuvoje nei vokieciuose, patarimas- nepirkit anglu lietuvoje, geriau patys ieskokit uk, nors matysi kas kaip,
4021 / 0
2013-04-10 16:54
2013-04-10 16:48 писал: prasideda nuo 800 + tralas, cia svarais :lol::lol:
2013-04-10 16:49 писал: tasppats lt kainuoja 1100eur:thumbup:
2013-04-10 16:53 писал: gerai zaraza nesirsk, jo taspat, tik as cia sau nieko neuzsimetu, + stovis kitas, ir dar - taspat varijantas, kad is vokieciu ledine tacka katik parvesta, pigesne lietuvoje nei vokieciuose, patarimas- nepirkit anglu lietuvoje, geriau patys ieskokit uk, nors matysi kas kaip, :smoke:
Aš neširstu, tiesiog noriu jau užsibūti prie kokios normalesnės... :)
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 16:56
2013-04-10 16:48 писал: prasideda nuo 800 + tralas, cia svarais :lol::lol:
2013-04-10 16:49 писал: tasppats lt kainuoja 1100eur:thumbup:
2013-04-10 16:53 писал: gerai zaraza nesirsk, jo taspat, tik as cia sau nieko neuzsimetu, + stovis kitas, ir dar - taspat varijantas, kad is vokieciu ledine tacka katik parvesta, pigesne lietuvoje nei vokieciuose, patarimas- nepirkit anglu lietuvoje, geriau patys ieskokit uk, nors matysi kas kaip, :smoke:
man tai isvis tie anglai nx nor ir perdetas tas vaitas bet zinau kad jeu perhimicinta ir dar kai uzuzodi kvapa, svilimo tai nekas
2013-04-10 16:58
2013-04-10 16:49 писал: tasppats lt kainuoja 1100eur:thumbup:
2013-04-10 16:53 писал: gerai zaraza nesirsk, jo taspat, tik as cia sau nieko neuzsimetu, + stovis kitas, ir dar - taspat varijantas, kad is vokieciu ledine tacka katik parvesta, pigesne lietuvoje nei vokieciuose, patarimas- nepirkit anglu lietuvoje, geriau patys ieskokit uk, nors matysi kas kaip, :smoke:
2013-04-10 16:56 писал: man tai isvis tie anglai nx:thumbdown: nor ir perdetas tas vaitas bet zinau kad jeu perhimicinta ir dar kai uzuzodi kvapa, svilimo tai nekas:lol::lol:
va zaraza matau proto igavai jo is anglo nieko gero, nebent rusam ar dalim, o del kainu pasikartosiu lietuvoja anglas pigesnis, apsimoka temti atgal
2013-04-10 17:02
Nežinau, iš savo patirties norėčiau pasakyt, kad į tautovežius geriau nežėt išvis (VW, AUDI, škoda) YPAČ į 81kW, vienos problemos, o ir gerą, nesudrožtą rast ypač sunku, o jei ir randi tai kaina būna atitinkamai didelė, bet ir tai negarantuoja kad neturėsi problemų su ta kintamos geometrijos turbina. 66kW variantas geriau yra. Aš linkęs Jum pasiūlyt japonišką ar netgi itališką automobilį. Kodėl? ogi todėl, kad jų paklausa mažesnė, atitinkamai geresnį variantą galima paimti pigiau (iš savo patirties žinau, jei reikia pvz galėsiu ir pateikt). Labiau linkęs būčiau siulyt japoniškus nei itališkus ar prancūziškus, italų dyzeliniai varikliai labai geri (JTD), bet itališki turi įvarių sau būdingų smulkių erzinančių gedimų. Kai tuo tarpu japonai išvis retai genda, už tvarkymą gal reikės sumokėti kiek daugiau, bet japoną sutvarkysi 1 kart o vokietį jau būsi tvarkęs kokius 3 kartus tai tikrai (aišku nelygu kokia mašina kuriai ir kokią gausi ar užlaikyta ar ne). Žodžiu iš visos šitos mano litanijos išvada tokia būtų: Geriau pirkt ne tokią paklausią mašiną, nes jinai bus pigesnė ir tuo pačiu geresnės būklės, nei tarkim A4 ar passat už tą pačią kainą.
2013-04-10 17:04
2013-04-10 16:53 писал: gerai zaraza nesirsk, jo taspat, tik as cia sau nieko neuzsimetu, + stovis kitas, ir dar - taspat varijantas, kad is vokieciu ledine tacka katik parvesta, pigesne lietuvoje nei vokieciuose, patarimas- nepirkit anglu lietuvoje, geriau patys ieskokit uk, nors matysi kas kaip, :smoke:
2013-04-10 16:56 писал: man tai isvis tie anglai nx:thumbdown: nor ir perdetas tas vaitas bet zinau kad jeu perhimicinta ir dar kai uzuzodi kvapa, svilimo tai nekas:lol::lol:
2013-04-10 16:58 писал: va zaraza matau proto igavai :thumbup: jo is anglo nieko gero, nebent rusam ar dalim, :lol: o del kainu pasikartosiu lietuvoja anglas pigesnis, apsimoka temti atgal :beer:
jo seip gerai kad tu anglu atsirado labai daug sroto, delis gan papige visu autoce didelis+, na nezinau ar verta ar ne nevarineju i uk nei is uk
4021 / 0
2013-04-10 17:05
2013-04-10 17:02 писал: Nežinau, iš savo patirties norėčiau pasakyt, kad į tautovežius geriau nežėt išvis (VW, AUDI, škoda) YPAČ į 81kW, vienos problemos, o ir gerą, nesudrožtą rast ypač sunku, o jei ir randi tai kaina būna atitinkamai didelė, bet ir tai negarantuoja kad neturėsi problemų su ta kintamos geometrijos turbina. 66kW variantas geriau yra. Aš linkęs Jum pasiūlyt japonišką ar netgi itališką automobilį. Kodėl? ogi todėl, kad jų paklausa mažesnė, atitinkamai geresnį variantą galima paimti pigiau (iš savo patirties žinau, jei reikia pvz galėsiu ir pateikt). Labiau linkęs būčiau siulyt japoniškus nei itališkus ar prancūziškus, italų dyzeliniai varikliai labai geri (JTD), bet itališki turi įvarių sau būdingų smulkių erzinančių gedimų. Kai tuo tarpu japonai išvis retai genda, už tvarkymą gal reikės sumokėti kiek daugiau, bet japoną sutvarkysi 1 kart o vokietį jau būsi tvarkęs kokius 3 kartus tai tikrai (aišku nelygu kokia mašina kuriai ir kokią gausi ar užlaikyta ar ne). Žodžiu iš visos šitos mano litanijos išvada tokia būtų: Geriau pirkt ne tokią paklausią mašiną, nes jinai bus pigesnė ir tuo pačiu geresnės būklės, nei tarkim A4 ar passat už tą pačią kainą.
Iš dalies pritariu, bet esmė ta, kad turėjau vieną italą ir septyniolika vokiečių... 81 kW varikliais taip pat nusivyliau, nes visi gyrė, bet dabar nebent 66 kW žiūrėčiau, bet truputį silpnas atrodo ir šiaip jau atgyvenę atrodo. Galvoju bandyti AR 166, bet 2, 4 l variklis gąsdina, tai jaučiu sekantis bus Ford, Renault arba Peugeot...
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 17:07
2013-04-10 17:02 писал: Nežinau, iš savo patirties norėčiau pasakyt, kad į tautovežius geriau nežėt išvis (VW, AUDI, škoda) YPAČ į 81kW, vienos problemos, o ir gerą, nesudrožtą rast ypač sunku, o jei ir randi tai kaina būna atitinkamai didelė, bet ir tai negarantuoja kad neturėsi problemų su ta kintamos geometrijos turbina. 66kW variantas geriau yra. Aš linkęs Jum pasiūlyt japonišką ar netgi itališką automobilį. Kodėl? ogi todėl, kad jų paklausa mažesnė, atitinkamai geresnį variantą galima paimti pigiau (iš savo patirties žinau, jei reikia pvz galėsiu ir pateikt). Labiau linkęs būčiau siulyt japoniškus nei itališkus ar prancūziškus, italų dyzeliniai varikliai labai geri (JTD), bet itališki turi įvarių sau būdingų smulkių erzinančių gedimų. Kai tuo tarpu japonai išvis retai genda, už tvarkymą gal reikės sumokėti kiek daugiau, bet japoną sutvarkysi 1 kart o vokietį jau būsi tvarkęs kokius 3 kartus tai tikrai (aišku nelygu kokia mašina kuriai ir kokią gausi ar užlaikyta ar ne). Žodžiu iš visos šitos mano litanijos išvada tokia būtų: Geriau pirkt ne tokią paklausią mašiną, nes jinai bus pigesnė ir tuo pačiu geresnės būklės, nei tarkim A4 ar passat už tą pačią kainą.
kaskodel visi perka audi, vw ir pirko ir pirks, ,jo japoniskos hondos man patynka bet kainas turi geras tos naujos(akordai)
2013-04-10 17:10
2013-04-10 17:02 писал: Nežinau, iš savo patirties norėčiau pasakyt, kad į tautovežius geriau nežėt išvis (VW, AUDI, škoda) YPAČ į 81kW, vienos problemos, o ir gerą, nesudrožtą rast ypač sunku, o jei ir randi tai kaina būna atitinkamai didelė, bet ir tai negarantuoja kad neturėsi problemų su ta kintamos geometrijos turbina. 66kW variantas geriau yra. Aš linkęs Jum pasiūlyt japonišką ar netgi itališką automobilį. Kodėl? ogi todėl, kad jų paklausa mažesnė, atitinkamai geresnį variantą galima paimti pigiau (iš savo patirties žinau, jei reikia pvz galėsiu ir pateikt). Labiau linkęs būčiau siulyt japoniškus nei itališkus ar prancūziškus, italų dyzeliniai varikliai labai geri (JTD), bet itališki turi įvarių sau būdingų smulkių erzinančių gedimų. Kai tuo tarpu japonai išvis retai genda, už tvarkymą gal reikės sumokėti kiek daugiau, bet japoną sutvarkysi 1 kart o vokietį jau būsi tvarkęs kokius 3 kartus tai tikrai (aišku nelygu kokia mašina kuriai ir kokią gausi ar užlaikyta ar ne). Žodžiu iš visos šitos mano litanijos išvada tokia būtų: Geriau pirkt ne tokią paklausią mašiną, nes jinai bus pigesnė ir tuo pačiu geresnės būklės, nei tarkim A4 ar passat už tą pačią kainą.
2013-04-10 17:05 zarachas писал: Iš dalies pritariu, bet esmė ta, kad turėjau vieną italą ir septyniolika vokiečių... :lol: 81 kW varikliais taip pat nusivyliau, nes visi gyrė, bet dabar nebent 66 kW žiūrėčiau, bet truputį silpnas atrodo ir šiaip jau atgyvenę atrodo. Galvoju bandyti AR 166, bet 2, 4 l variklis gąsdina, tai jaučiu sekantis bus Ford, Renault arba Peugeot... :thumbup:
Turėjau AR 166 2, 4 JTD, jeigu kas domina gali klaust, turėjau ir tam tikrų problemų ir džiaugsmų, kuriais galėčiau pasidalint :)
4021 / 0
2013-04-10 17:13
2013-04-10 17:02 писал: Nežinau, iš savo patirties norėčiau pasakyt, kad į tautovežius geriau nežėt išvis (VW, AUDI, škoda) YPAČ į 81kW, vienos problemos, o ir gerą, nesudrožtą rast ypač sunku, o jei ir randi tai kaina būna atitinkamai didelė, bet ir tai negarantuoja kad neturėsi problemų su ta kintamos geometrijos turbina. 66kW variantas geriau yra. Aš linkęs Jum pasiūlyt japonišką ar netgi itališką automobilį. Kodėl? ogi todėl, kad jų paklausa mažesnė, atitinkamai geresnį variantą galima paimti pigiau (iš savo patirties žinau, jei reikia pvz galėsiu ir pateikt). Labiau linkęs būčiau siulyt japoniškus nei itališkus ar prancūziškus, italų dyzeliniai varikliai labai geri (JTD), bet itališki turi įvarių sau būdingų smulkių erzinančių gedimų. Kai tuo tarpu japonai išvis retai genda, už tvarkymą gal reikės sumokėti kiek daugiau, bet japoną sutvarkysi 1 kart o vokietį jau būsi tvarkęs kokius 3 kartus tai tikrai (aišku nelygu kokia mašina kuriai ir kokią gausi ar užlaikyta ar ne). Žodžiu iš visos šitos mano litanijos išvada tokia būtų: Geriau pirkt ne tokią paklausią mašiną, nes jinai bus pigesnė ir tuo pačiu geresnės būklės, nei tarkim A4 ar passat už tą pačią kainą.
2013-04-10 17:05 zarachas писал: Iš dalies pritariu, bet esmė ta, kad turėjau vieną italą ir septyniolika vokiečių... :lol: 81 kW varikliais taip pat nusivyliau, nes visi gyrė, bet dabar nebent 66 kW žiūrėčiau, bet truputį silpnas atrodo ir šiaip jau atgyvenę atrodo. Galvoju bandyti AR 166, bet 2, 4 l variklis gąsdina, tai jaučiu sekantis bus Ford, Renault arba Peugeot... :thumbup:
2013-04-10 17:10 писал: Turėjau AR 166 2, 4 JTD, jeigu kas domina gali klaust, turėjau ir tam tikrų problemų ir džiaugsmų, kuriais galėčiau pasidalint :)
Aš pats turiu išbandyti, kitais nelabai tikiu ir šiaip visi automobiliai turi savo niuansų, tiesiog labiausiai bijau kuro sąnaudų, nors jos dar palyginus ekonomiškos... :(
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 17:20
2013-04-10 17:05 zarachas писал: Iš dalies pritariu, bet esmė ta, kad turėjau vieną italą ir septyniolika vokiečių... :lol: 81 kW varikliais taip pat nusivyliau, nes visi gyrė, bet dabar nebent 66 kW žiūrėčiau, bet truputį silpnas atrodo ir šiaip jau atgyvenę atrodo. Galvoju bandyti AR 166, bet 2, 4 l variklis gąsdina, tai jaučiu sekantis bus Ford, Renault arba Peugeot... :thumbup:
2013-04-10 17:10 писал: Turėjau AR 166 2, 4 JTD, jeigu kas domina gali klaust, turėjau ir tam tikrų problemų ir džiaugsmų, kuriais galėčiau pasidalint :)
2013-04-10 17:13 zarachas писал: Aš pats turiu išbandyti, kitais nelabai tikiu ir šiaip visi automobiliai turi savo niuansų, tiesiog labiausiai bijau kuro sąnaudų, nors jos dar palyginus ekonomiškos... :(
žiūrint kaip važiuoji. 2, 4 nežinau pats vairuodamas tiesiog negalėjau nepaspaust, veža labai puikiai. Kuro sąnaudos ypač džiugina važinėjant autostrada leki sau autostrada ~120 6 pavaroj ekonominiu rėžimu :). Nes 6 pavarą gan vėlai reikia jungt ne taip kaip 96kW pasatuose kuriuose iš tos 6 pavaros beveik 0 naudos :D šeip pasiskaitysi problemas pats pamatysi. Kuro sąnaudos mieste iki 9ltr. O užmiesty jau nuo tavęs viskas priklauso gali būt ir 5, 5 ir 7, 5 :D
4021 / 0
2013-04-10 17:27
2013-04-10 17:10 писал: Turėjau AR 166 2, 4 JTD, jeigu kas domina gali klaust, turėjau ir tam tikrų problemų ir džiaugsmų, kuriais galėčiau pasidalint :)
2013-04-10 17:13 zarachas писал: Aš pats turiu išbandyti, kitais nelabai tikiu ir šiaip visi automobiliai turi savo niuansų, tiesiog labiausiai bijau kuro sąnaudų, nors jos dar palyginus ekonomiškos... :(
2013-04-10 17:20 писал: žiūrint kaip važiuoji. 2, 4 nežinau pats vairuodamas tiesiog negalėjau nepaspaust, veža labai puikiai. Kuro sąnaudos ypač džiugina važinėjant autostrada leki sau autostrada ~120 6 pavaroj ekonominiu rėžimu :). Nes 6 pavarą gan vėlai reikia jungt ne taip kaip 96kW pasatuose kuriuose iš tos 6 pavaros beveik 0 naudos :D šeip pasiskaitysi problemas pats pamatysi. Kuro sąnaudos mieste iki 9ltr. O užmiesty jau nuo tavęs viskas priklauso gali būt ir 5, 5 ir 7, 5 :D
Mano minusas tame, kad mėgstu ir paspaust ir dedu milžiniškus ratus, tai ten būtų kokie R-18, o važiuoti tenka visur + kažin, ar tilpsiu į 7 l/100 km, o jeigu ir tilpčiau - man daug, nes noriu karvės ir kad būtų ekonomiška. Nu nerealu. Dairausi į savo seną svajonę - Peugeot 607, bet nežinau. Ir noriu, ir galvoju. AR pigesnė, bet jų paklausa beveik nulinė, AR 156 jau nusivyliau, tai truputį prisibijau... :(
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 17:30
2013-04-10 17:13 zarachas писал: Aš pats turiu išbandyti, kitais nelabai tikiu ir šiaip visi automobiliai turi savo niuansų, tiesiog labiausiai bijau kuro sąnaudų, nors jos dar palyginus ekonomiškos... :(
2013-04-10 17:20 писал: žiūrint kaip važiuoji. 2, 4 nežinau pats vairuodamas tiesiog negalėjau nepaspaust, veža labai puikiai. Kuro sąnaudos ypač džiugina važinėjant autostrada leki sau autostrada ~120 6 pavaroj ekonominiu rėžimu :). Nes 6 pavarą gan vėlai reikia jungt ne taip kaip 96kW pasatuose kuriuose iš tos 6 pavaros beveik 0 naudos :D šeip pasiskaitysi problemas pats pamatysi. Kuro sąnaudos mieste iki 9ltr. O užmiesty jau nuo tavęs viskas priklauso gali būt ir 5, 5 ir 7, 5 :D
2013-04-10 17:27 zarachas писал: Mano minusas tame, kad mėgstu ir paspaust ir dedu milžiniškus ratus, tai ten būtų kokie R-18, o važiuoti tenka visur + kažin, ar tilpsiu į 7 l/100 km, o jeigu ir tilpčiau - man daug, nes noriu karvės ir kad būtų ekonomiška. Nu nerealu. Dairausi į savo seną svajonę - Peugeot 607, bet nežinau. Ir noriu, ir galvoju. AR pigesnė, bet jų paklausa beveik nulinė, AR 156 jau nusivyliau, tai truputį prisibijau... :(
pezo tai tykrai dar labjau nusivilsi
4021 / 0
2013-04-10 17:34
2013-04-10 17:20 писал: žiūrint kaip važiuoji. 2, 4 nežinau pats vairuodamas tiesiog negalėjau nepaspaust, veža labai puikiai. Kuro sąnaudos ypač džiugina važinėjant autostrada leki sau autostrada ~120 6 pavaroj ekonominiu rėžimu :). Nes 6 pavarą gan vėlai reikia jungt ne taip kaip 96kW pasatuose kuriuose iš tos 6 pavaros beveik 0 naudos :D šeip pasiskaitysi problemas pats pamatysi. Kuro sąnaudos mieste iki 9ltr. O užmiesty jau nuo tavęs viskas priklauso gali būt ir 5, 5 ir 7, 5 :D
2013-04-10 17:27 zarachas писал: Mano minusas tame, kad mėgstu ir paspaust ir dedu milžiniškus ratus, tai ten būtų kokie R-18, o važiuoti tenka visur + kažin, ar tilpsiu į 7 l/100 km, o jeigu ir tilpčiau - man daug, nes noriu karvės ir kad būtų ekonomiška. Nu nerealu. Dairausi į savo seną svajonę - Peugeot 607, bet nežinau. Ir noriu, ir galvoju. AR pigesnė, bet jų paklausa beveik nulinė, AR 156 jau nusivyliau, tai truputį prisibijau... :(
2013-04-10 17:30 писал: pezo tai tykrai dar labjau nusivilsi:lol:
Geriau už Audi ar BMW, net neabejoju...
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 17:38
2013-04-10 17:27 zarachas писал: Mano minusas tame, kad mėgstu ir paspaust ir dedu milžiniškus ratus, tai ten būtų kokie R-18, o važiuoti tenka visur + kažin, ar tilpsiu į 7 l/100 km, o jeigu ir tilpčiau - man daug, nes noriu karvės ir kad būtų ekonomiška. Nu nerealu. Dairausi į savo seną svajonę - Peugeot 607, bet nežinau. Ir noriu, ir galvoju. AR pigesnė, bet jų paklausa beveik nulinė, AR 156 jau nusivyliau, tai truputį prisibijau... :(
2013-04-10 17:30 писал: pezo tai tykrai dar labjau nusivilsi:lol:
2013-04-10 17:34 zarachas писал: Geriau už Audi ar BMW, net neabejoju... :thumbup:
vazevimu geriau, bet kaip reiks taisyt 100%verksi forme
7658 / 0
2013-04-10 17:40
2013-04-10 17:27 zarachas писал: Mano minusas tame, kad mėgstu ir paspaust ir dedu milžiniškus ratus, tai ten būtų kokie R-18, o važiuoti tenka visur + kažin, ar tilpsiu į 7 l/100 km, o jeigu ir tilpčiau - man daug, nes noriu karvės ir kad būtų ekonomiška. Nu nerealu. Dairausi į savo seną svajonę - Peugeot 607, bet nežinau. Ir noriu, ir galvoju. AR pigesnė, bet jų paklausa beveik nulinė, AR 156 jau nusivyliau, tai truputį prisibijau... :(
2013-04-10 17:30 писал: pezo tai tykrai dar labjau nusivilsi:lol:
2013-04-10 17:34 zarachas писал: Geriau už Audi ar BMW, net neabejoju... :thumbup:
esu vaziaves ir su p-607 dyzeliu, 3.0v6, ir su bmw 528 e39.Abi masinos paliko gera pirma ispudi, bet as atiduociau pirmenybe bmw.O kuo tas pezas geriau?Kad veidrodeliai uzsilanksto?Gal dar sitas bajeris nera standartine komplektacija
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-04-10 17:43
tik ne audines su aliuminine vaziuokle , tik ne aliuminis . :(
2013-04-10 17:44
2013-04-10 17:43 писал: tik ne audines su aliuminine vaziuokle , tik ne aliuminis . :(
машына сеат леон 1.4 16 V бензин датчик давления впускном коллекторе где он находитса???в маторе или в незу матора???
2013-04-10 17:45
машына сеат леон 1.4 16 V бензин датчик давления впускном коллекторе где он находитса???в маторе или в незу матора???
1829 / 0
2013-04-10 17:45
2013-04-10 17:43 писал: tik ne audines su aliuminine vaziuokle , tik ne aliuminis . :(
o tau alergija nuo aliuminio ar kas?
2013-04-10 17:48
2013-04-10 17:43 писал: tik ne audines su aliuminine vaziuokle , tik ne aliuminis . :(
elergija zmogau tau nuo aliumo???? GAL DIRBES ESI SUPIRKEJU ALIUMINIO????
2013-04-10 17:49
2013-04-10 17:43 писал: tik ne audines su aliuminine vaziuokle , tik ne aliuminis . :(
2013-04-10 17:48 писал: elergija zmogau tau nuo aliumo???? GAL DIRBES ESI SUPIRKEJU ALIUMINIO????:lol::lol::lol::lol:
Ребята где у сеат леон 1.4 16 V датчик давления впускном коллекторе???
2013-04-10 17:49
2013-04-10 17:30 писал: pezo tai tykrai dar labjau nusivilsi:lol:
2013-04-10 17:34 zarachas писал: Geriau už Audi ar BMW, net neabejoju... :thumbup:
2013-04-10 17:40 maumas писал: esu vaziaves ir su p-607 dyzeliu, 3.0v6, ir su bmw 528 e39.Abi masinos paliko gera pirma ispudi, bet as atiduociau pirmenybe bmw.O kuo tas pezas geriau?Kad veidrodeliai uzsilanksto?Gal dar sitas bajeris nera standartine komplektacija:smoke:
bmw zymei geriau nei pezo beto ir a4 96m veidrodelei uzsilanksto
2013-04-10 17:51
2013-04-10 17:43 писал: tik ne audines su aliuminine vaziuokle , tik ne aliuminis . :(
2013-04-10 17:48 писал: elergija zmogau tau nuo aliumo???? GAL DIRBES ESI SUPIRKEJU ALIUMINIO????:lol::lol::lol::lol:
2013-04-10 17:49 писал: Ребята где у сеат леон 1.4 16 V датчик давления впускном коллекторе???
u 6000 pasiulyciau gera auto su priemoka
2013-04-10 17:52
2013-04-10 17:43 писал: tik ne audines su aliuminine vaziuokle , tik ne aliuminis . :(
2013-04-10 17:48 писал: elergija zmogau tau nuo aliumo???? GAL DIRBES ESI SUPIRKEJU ALIUMINIO????:lol::lol::lol::lol:
Tesiog turejes audine a4 1996m universala 1.9 tdi 81kw , ka galiu pasakyti tokiam varikliui kaip sis traukos pakanka, del variklio nusiskundimu neturejau, bet aliuminine pakaba tai tesiog erzino o vaziuokles kainos ne tokios ir pigios.Nezinau ties ko apsispresti, noreciau benz/dujas jei yra galimybe , aisku jei naujesne masina tai dyzeliuka . Apie japonus galvoju neblogai, bet rudyja greitai girdejau, tai irgi nekazka. Ziurejes ties Opel, BMW, Audi, Passatu.
4021 / 0
2013-04-10 17:53
2013-04-10 17:30 писал: pezo tai tykrai dar labjau nusivilsi:lol:
2013-04-10 17:34 zarachas писал: Geriau už Audi ar BMW, net neabejoju... :thumbup:
2013-04-10 17:38 писал: vazevimu geriau, bet kaip reiks taisyt 100%verksi forme:lol::lol::lol::helpsmilie::helpsmilie::shocking::thumbup::thumbup:
Aš neverkiu forumuose...
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 17:53
2013-04-10 17:48 писал: elergija zmogau tau nuo aliumo???? GAL DIRBES ESI SUPIRKEJU ALIUMINIO????:lol::lol::lol::lol:
2013-04-10 17:49 писал: Ребята где у сеат леон 1.4 16 V датчик давления впускном коллекторе???
2013-04-10 17:51 писал: u 6000 pasiulyciau gera auto su priemoka
pavyzdziui?
2013-04-10 17:54
2013-04-10 17:43 писал: tik ne audines su aliuminine vaziuokle , tik ne aliuminis . :(
2013-04-10 17:48 писал: elergija zmogau tau nuo aliumo???? GAL DIRBES ESI SUPIRKEJU ALIUMINIO????:lol::lol::lol::lol:
2013-04-10 17:52 писал: Tesiog turejes audine a4 1996m universala 1.9 tdi 81kw , ka galiu pasakyti tokiam varikliui kaip sis traukos pakanka, del variklio nusiskundimu neturejau, bet aliuminine pakaba tai tesiog erzino o vaziuokles kainos ne tokios ir pigios.Nezinau ties ko apsispresti, noreciau benz/dujas jei yra galimybe , aisku jei naujesne masina tai dyzeliuka . Apie japonus galvoju neblogai, bet rudyja greitai girdejau, tai irgi nekazka. Ziurejes ties Opel, BMW, Audi, Passatu.
tai pasata bus su [lienyne vazuokle
7658 / 0
2013-04-10 17:54
2013-04-10 17:34 zarachas писал: Geriau už Audi ar BMW, net neabejoju... :thumbup:
2013-04-10 17:40 maumas писал: esu vaziaves ir su p-607 dyzeliu, 3.0v6, ir su bmw 528 e39.Abi masinos paliko gera pirma ispudi, bet as atiduociau pirmenybe bmw.O kuo tas pezas geriau?Kad veidrodeliai uzsilanksto?Gal dar sitas bajeris nera standartine komplektacija:smoke:
2013-04-10 17:49 писал: bmw zymei geriau nei pezo:thumbdown::thumbdown: beto ir a4 96m veidrodelei uzsilanksto:lol::thumbup:
man tie veidrodeliai, tai bele sildomi ir elektr. reguliojami butu.Jei kokiam asilui trugdys, nepades, kad ir uzlentus nulups.Kitas dalykas, kai kokiam S600 tie veidrodeliai uzsilenkia...Beje, p-607 3.0v6 neblogai benza sriaubia, ten apie kokius 12 litru simtui, tai tik gerame kelyje.Masina buvo tvarkyta ne LT pezo atstovybeje, tad viskas ten gerai buvo...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1829 / 0
2013-04-10 17:56
2013-04-10 17:43 писал: tik ne audines su aliuminine vaziuokle , tik ne aliuminis . :(
2013-04-10 17:48 писал: elergija zmogau tau nuo aliumo???? GAL DIRBES ESI SUPIRKEJU ALIUMINIO????:lol::lol::lol::lol:
2013-04-10 17:52 писал: Tesiog turejes audine a4 1996m universala 1.9 tdi 81kw , ka galiu pasakyti tokiam varikliui kaip sis traukos pakanka, del variklio nusiskundimu neturejau, bet aliuminine pakaba tai tesiog erzino o vaziuokles kainos ne tokios ir pigios.Nezinau ties ko apsispresti, noreciau benz/dujas jei yra galimybe , aisku jei naujesne masina tai dyzeliuka . Apie japonus galvoju neblogai, bet rudyja greitai girdejau, tai irgi nekazka. Ziurejes ties Opel, BMW, Audi, Passatu.
kai dedi normalias dalys, tai ta vaziuokle labai gerai laiko ir a4, ir a8...girdejau jei "made in taiwan" uzdesi, tai tada jo, zvirkeliais po menesio bus amen
2013-04-10 17:57
2013-04-10 17:48 писал: elergija zmogau tau nuo aliumo???? GAL DIRBES ESI SUPIRKEJU ALIUMINIO????:lol::lol::lol::lol:
2013-04-10 17:52 писал: Tesiog turejes audine a4 1996m universala 1.9 tdi 81kw , ka galiu pasakyti tokiam varikliui kaip sis traukos pakanka, del variklio nusiskundimu neturejau, bet aliuminine pakaba tai tesiog erzino o vaziuokles kainos ne tokios ir pigios.Nezinau ties ko apsispresti, noreciau benz/dujas jei yra galimybe , aisku jei naujesne masina tai dyzeliuka . Apie japonus galvoju neblogai, bet rudyja greitai girdejau, tai irgi nekazka. Ziurejes ties Opel, BMW, Audi, Passatu.
2013-04-10 17:54 писал: tai pasata bus su [lienyne vazuokle:lol::lol::lol:
Nelabai zinovas esu, tad prasau jusu pagalbos i ka galima butu nukreipti demesi :)
2013-04-10 18:00
Noreciau sustoti ties benzino/duju ir metalines vaziuokles :) isbandyti, o gal patiks :)
4021 / 0
2013-04-10 18:01
2013-04-10 17:43 писал: tik ne audines su aliuminine vaziuokle , tik ne aliuminis . :(
2013-04-10 17:48 писал: elergija zmogau tau nuo aliumo???? GAL DIRBES ESI SUPIRKEJU ALIUMINIO????:lol::lol::lol::lol:
2013-04-10 17:52 писал: Tesiog turejes audine a4 1996m universala 1.9 tdi 81kw , ka galiu pasakyti tokiam varikliui kaip sis traukos pakanka, del variklio nusiskundimu neturejau, bet aliuminine pakaba tai tesiog erzino o vaziuokles kainos ne tokios ir pigios.Nezinau ties ko apsispresti, noreciau benz/dujas jei yra galimybe , aisku jei naujesne masina tai dyzeliuka . Apie japonus galvoju neblogai, bet rudyja greitai girdejau, tai irgi nekazka. Ziurejes ties Opel, BMW, Audi, Passatu.
Iš Opel ką nupirksi? Nieko gero. Iš BMW? Max. E46 arba E39 135 kW, bet ir tai dar. Audi? Be A4 - A6? Apie A3 net nešneku. Nu quattro dar įmanoma, bet tik tiek. VW Passat B5 irgi panašiai kaip ir Audi A4, tik kad vertė didesnė...
It's not a hobby - it's way of life!
2013-04-10 18:02
2013-04-10 18:00 писал: Noreciau sustoti ties benzino/duju ir metalines vaziuokles :) isbandyti, o gal patiks :)
tai imk 2guoli
2013-04-10 18:02
2013-04-10 17:48 писал: elergija zmogau tau nuo aliumo???? GAL DIRBES ESI SUPIRKEJU ALIUMINIO????:lol::lol::lol::lol:
2013-04-10 17:52 писал: Tesiog turejes audine a4 1996m universala 1.9 tdi 81kw , ka galiu pasakyti tokiam varikliui kaip sis traukos pakanka, del variklio nusiskundimu neturejau, bet aliuminine pakaba tai tesiog erzino o vaziuokles kainos ne tokios ir pigios.Nezinau ties ko apsispresti, noreciau benz/dujas jei yra galimybe , aisku jei naujesne masina tai dyzeliuka . Apie japonus galvoju neblogai, bet rudyja greitai girdejau, tai irgi nekazka. Ziurejes ties Opel, BMW, Audi, Passatu.
2013-04-10 18:01 zarachas писал: Iš Opel ką nupirksi? Nieko gero. Iš BMW? Max. E46 arba E39 135 kW, bet ir tai dar. Audi? Be A4 - A6? Apie A3 net nešneku. Nu quattro dar įmanoma, bet tik tiek. VW Passat B5 irgi panašiai kaip ir Audi A4, tik kad vertė didesnė... :thumbdown:
tai is jusu paskutines zinutes sprendziu, kad dvirati tik lieka pirkti :D

Ваше послание