Pasirodymas Ženevos automobilių parodoje – prestižas bet kuriam automobilių gamintojui. Didieji, pagaminantys bent kelis šimtus tūkstančių transporto priemonių per metus, Ženevoje pasirodo nepriklausomai nuo to, ar turi didelių naujovių, ar ne. Mažiesiems – tai puiki proga atkreipti į save dėmesį, nes kiekvienų metų kovo pradžioje į Šveicariją atkeliauja automobilių žurnalistai iš viso pasaulio.


Šių metų parodoje buvo pristatyta daugiau nei šimtas naujų, atnaujintų modelių ir specialių jų versijų. Visas jas pamatyti užtruktų daug laiko, tad išskyrėme kelias svarbiausias ir įdomiausias, kurias trumpai aprašysime šiame straipsnyje.


„Toyota GR Supra“. Nors šiemet buvo pristatyta eilinė koncepcija, „Toyota“ jau pažadėjo – „Supra“ kitąmet sugrįš į gatves. Ko jau ko, bet šito modelio laukti tai verta. Juolab kad šiemet pristatytas koncepcinis modelis turėtų būti labai panašus į serijinį. Beje, ši „Supra“ bus pusiau vokiška – modelyje naudojama BMW Z4 platforma, o variklis greičiausiai bus 6 cilindrų eilėje – vėlgi, sukurtas BMW.


„Jaguar I-Pace“. Britai parodė, kad gali sukurti elektra varomą visureigį ir tai padaryti pirmieji iš visų „premium“ gamintojų – žinoma, atmetant kitų gamintojų modelius, kuriuose benzininis variklis tiesiog buvo pakeistas elektriniu. „I-Pace“ yra nuo nulio kurtas elektromobilis ir jis neturės jokio vidaus degimo  variklio. Tai bus rimtas konkurentas „Tesla Model X“ ir gatvėse pasirodyti turėtų jau šiemet.


„Porsche Mission E Cross Turismo“. Net ir šis gamintojas neatsispyrė didesnio pravažumo elektromobilių madai. Lyginant techninius duomenis, anksčiau minėtas „I-Pace“ atrodo juokingai prieš „Cross Turismo“, tačiau vienas skirtumas tarp jų yra esminis: „Jaguar“ modelis jau gaminamas, o „Porsche“ dar planuojamas ir galbūt bus pradėtas kitąmet.


„BMW M8 Gran Coupe“. Nebuvo parodoje apsilankiusio žurnalisto, kuris nepadarytų šio automobilio nuotraukos ir jo nepagirtų. Fantastiškai atrodantis koncepcinis automobilis, kuris jau šių metų gale turėtų pasirodyti prekybos salonuose. 


„Mercedes-Benz A-Class“. Grįžkime šiek tiek arčiau žemės, nuo per šimtą tūkstančių kainuojančių elektromobilių ir koncepcijų iki modelių, kuriuos galima nusipirkti jau šiandien. Vienas tokių – A klasės „Mercedes-Benz“. Tai hečbekas, kurio trečioji karta deda didžiulį žingsnį į priekį – dabar jis turėtų pilnai patenkinti nedidelės šeimos poreikius.


„Volvo V60“. Švediška elegancija persikėlė ir į vidutinio dydžio „premium“ automobilius su naujuoju V60 universalu. „Volvo“ pasekė kitų gamintojų keliu ir pradėjo „kepti“ vieną po kito labai panašiai atrodančius, tačiau dydžiu besiskiriančius automobilius. Tai nėra minusas, nes kiti naujosios kartos „Volvo“ modeliai atrodo velniškai gerai, o V60 nesuklysime pavadinę proporcingiausiu iš jų visų.

„Peugeot 508“. Prancūzai žengia į naują jiems segmentą ir tuo pačiu tikisi išlaikyti dalį senųjų pirkėjų. Anksčiau 508 buvo sedanas arba universalas, o naujasis 508 – įspūdingas ketverias duris turintis kupė arba universalas. Prastai atrodančiu jo nepavadinsi.

Kaip ir minėta anksčiau, Ženevoje buvo pristatyta daugybė kitų automobilių: tai ir „Aston Martin Lagonda“, „Lexus UX“, „Bugatti Chiron Soprt“, „Ferrari 488 Pista“, „McLaren Senna“ ir t.t. Visus juos galite pamatyti valandos trukmės vaizdo įraše iš 2018-ųjų Ženevos automobilių parodos: