„Engine of the Year“ baigiamajame renginyje, Vokietijos, Štutgarte, buvo išdalinti „Metų variklio“ titulai. Geriausiu metų varikliu tapo „Ferrari“ gaminamas 3,9 l darbinio tūrio V8 formos variklis. Šis variklis tokį titulą užsitarnavo trečius metus iš eilės.


Pirmąją tarptautinę pergalę iškovojo ir „Volkswagen“ koncernas. Geriausiu variklių iki 1 l darbinio tūrio kategorijoje buvo pripažintas šio koncerno gaminamas 1 l trijų cilindrų turbininis benzininis variklis.


„Tesla“ pergalę pelnė „Green Engine“ ir „Electric Powertrain“ kategorijose. Tai jau penktas kartas, kai šis gamintojas pelno pergalę šiose klasėse.


„Peugeot“ džiaugiasi, kad jų 1,2 litro trijų cilindrų turbo benzininį variklį „Peugeot PureTech“ ketvirtus metus iš eilės konkurso komisija išrinko geriausiu 1-1,4 l darbinio tūrio benzininių variklių kategorijoje. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, naujos kartos „PureTech“ variklis produktyvesnis ir efektyvesnis: palyginti su ankstesnės kartos varikliais, degalų sąnaudos sumažėjo 4 proc., optimizavus turbininį pripūtimą, padidėjo variklio reakcijos greitis. Kietųjų dalelių filtras (GPF) padėjo sumažinti emisiją iki 75 proc. Tai, giriasi prancūzai, leido įvykdyti ES taršos reikalavimus, įsigaliosiančius 2020 metais.


Naujos kartos „PureTech“ varikliai pradėti naudoti 2017 metų rudenį, kai rinkoje pasirodė atnaujintas „Peugeot 308“ modelis. Dabar 110 ir 130 AG varikliai komplektuojami 208, 308, 2008, 3008 ir 5008 „Peugeot“ modeliuose.


Šiuo metu variklis gaminamas Prancūzijos ir Kinijos gamyklose, bet 2019 metais gamyba bus pradėta taip pat Lenkijoje, o 2020 metais – ir Vengrijoje.


Kriterijų ne vienas


Rinkdama geriausią variklį konkurso žiuri vertina pačius įvairiausius kriterijus: degalų sąnaudas, veikimo sklandumą, galingumą, triukšmo lygį, komfortą važiavimo metu. „Peugeot“ variklis nusipelnė pagyrimo dėl produktyvumo, ypač jam veikiant žemomis apsukomis.


Geriausio metų variklio prizą skiria Britanijos žurnalas „Engine Technology International“. Žiuri sudaro 58 žurnalistai iš 32 šalių.