Vienas iš lengviausių darbų pasaulyje yra prognozavimas, kaip atrodys naujos kartos „Porsche 911“. Norint kokybiškai atlikti tokį darbą, užtenka pažiūrėti į dabartinio 911 nuotraukas ir... Darbas atliktas. „Porsche“, kalbant apie sportinių automobilių flagmaną 911, yra labai konservatyvūs.


Negalima sakyti, kad „Porsche 911“ visiškai nesikeičia – su kiekviena karta modelis tampa dar galingesnis, dar geriau valdomas ir dar kartą visam pasauliui įrodo, kad variklio galinėje dalyje koncepcija yra efektyvi. Tačiau kalbai pasisukus apie išvaizdą, „Porsche“ stengiasi neišsišokti.


Jie tokie konservatyvūs, kad jau daugiau nei pusę amžiaus laikosi pozicijos nedėti puodelių laikiklių į 911. „Automobilis skirtas vairavimo malonumui, o ne kavos gurkšnojimui“, – atšaudavo vokiečių inžinieriai. „Porsche“ rinkodaros specialistai turėjo pavargti, kol išsiderėjo pastarosios kartos modeliuose keleivio pusėje virš pirštinių dėtuvės montuojamus teorinius puodelių laikiklius – jie „iššoka“ paspaudus, tačiau ten dėti ką nors didesnio neatrodo gera idėja.


Tačiau 2020-aisiais pasirodys naujos kartos „Porsche 911“, turėsiantis kodinį kėbulo pavadinimą 992. Ir jo interjere paparaciai užfiksavo... Tikrą puodelių laikiklį (galeriją žiūrėkite paspaudę čia). Jis įrengtas tarp porankio ir pavarų svirties bei atrodo pakankamai didelis, kad į jį tilptų L dydžio „Circle K“ kavos puodelis ar pusės litro „Coca-Cola“ butelis.


„Porsche“ rinkodaros specialistai pagaliau įtikino inžinierius, kad puodelio laikiklis – būtinas atributas net ir sportiniam automobiliui.


Kitos „Porsche 911“ interjero detalės bei galinės dalies dizainas primena naujausios kartos „Panamera“ bei „Cayenne“ modelius – du kampuose įmontuoti žibintai sujungti išilgine raudona linija, kurioje įmontuotas „Stop“ žibintas.


Nepaisant atsiradusio puodelių laikiklio, kito ganėtinai konservatyvaus objekto – mechaninės pavarų dėžės montavimo – „Porsche“ tikina neatsisakysiantys tol, kol bus pirkėjų, norinčių turėti automobilyje tris pedalus. Apie ketinimus nebemontuoti mechaninių pavarų dėžių dėl mažos paklausos į savo modelius jau pranešė „Alfa Romeo“, „Ferrati“, „Maserati“, o BMW atstovai teigia, kad naujos kartos BMW M3 bei M4 modeliai taip pat greičiausiai bus komplektuojami tik su automatinėmis transmisijomis. Argumentas elementarus – jos efektyviau naudoja degalus, automobilis yra greitesnis, o mechaninių dėžių norintys žmonės nyksta. 


Kita vertus, vairavimo malonumas yra ganėtinai subjektyvi sąvoka ir dalis sportiškų automobilių pirkėjų ją vis dar sieja su kairės kojos treniravimu bei dešinės rankos maskatavimu. Galima džiaugtis, kad „Porsche“ randa resursų ir tokių pirkėjų poreikių patenkinimui.