„Toyota Supra“ plakatai nebuvo klijuojami ant paauglių kambarių sienų, tačiau kiekvienas „Need for Speed: Underground“ žaidimų serijos ar „Greiti ir įsiutę“ filmų gerbėjas tokį automobilį žino puikiai. Jo apvalios formos paskutiniame praėjusio amžiaus dešimtmetyje buvo tikro sportiško, galingo japoniško automobilio, sukurto vairavimo malonumui patirti, sinonimas. Pagal populiarumą su „Supra“ lygiuotis galėjo nebent „Nissan Skyline“.


Tačiau prasidėjus naujam tūkstantmečiui, automobilių gamintojai nusprendė investicijas nukreipti kitur ir nebekurti mažai kam įdomių automobilių. Naujus modelius įperkantys dėdės ir tetos vis dažniau rinkosi didesnes ir praktiškesnes transporto priemones, o jaunuoliai galėjo svajoti tik apie dešimtmetį naudotą „Supra“ ar „Skyline“. Taip iš automobilių pasaulio žemėlapio išnyko ne tik šie du vardai, bet ir „Honda NSX“, „Mazda RX-7“ bei daugelis kitų.


Pertrauka nebuvo ilga. Praėjo vos keli metai ir automobilių parodose gamintojai pradėjo rodyti vieną už kitą gražesnes ir greitesnes koncepcijas. Pirmas buvo „Nissan GT-R“, greitai virtęs serijiniu modeliu, visai neseniai gamyboje pasirodė serijinis naujos kartos „Honda NSX“, o galiausiai atėjo eilė „Toyota Supra“ – kovo pradžioje Ženevos automobilių parodoje buvo parodyta sportinė šio modelio versija su nemažai užuominų į serijinę bei atskleista dalis techninių parametrų.


Didžiausia naujiena – ši „Toyota“ turi nemažai BMW genų. Abu gamintojai bendradarbiauja nuo 2012-ųjų ir dalijasi dyzeliniais varikliais (šiuos BMW tiekia „Toyotai“) ir hibridinėmis technologijomis („Toyota“ jas duoda vokiečiams). Bet neišsigąskite: naujoji „Supra“ nėra nei dyzelis, nei hibridas – ji tik naudos BMW Z4 platformą. O tai reiškia, kad automobilis bus valdomas preciziškai tiksliai ir bus labai greitas.


Paskutinioji „Supra“ po kapotu turėjo 6 cilindrų variklį su dviem turbinomis. Pasak „Toyota“ inžinierių, naujasis modelis turės panašų variklį, o Japonijoje leidžiamas žurnalas „Japan‘s Best Car“ jau išsiaiškino ir techninius duomenis: 3,0 l motoras su turbina pasieks 335 AG ir 450 Nm, o nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 3,8 sek. „Toyota“ šių duomenų nei patvirtino, nei paneigė.


Teigiama, kad naujoji „Supra“ nebus komplektuojama su mechanine pavarų dėže ir greičiausiai gaus 8 laipsnių automatinę ZF dėžę, kaip ir BMW Z4. 


50:50 svorio paskirstymas bei svorio centras, žemesnis net už „Toyota GT86“, neturėtų nuliūdinti entuziastų. Tiesa, automobilis svers apie 1,5 tonos, o jo ilgis turėtų būti 4,38 m, plotis – 1,855 m, aukštis – 1,29 m. Jeigu šie skaičiai teisingi, naujoji „Supra“, priešingai nei dabar populiaru, taps trumpesnė už ankstesnės kartos modelį. Ir netgi bus lengvesnė.


Sunku būtų suskaičiuoti, kiek koncepcinių „Supra“ modelių „Toyota“ jau pristatė, tačiau parodytas Ženevoje, anot įmonės atstovų, yra „jau beveik tas, kuris bus prekyboje“. Spėjama, kad prekybos salonuose „Supra“ pasirodys 2019-ųjų pirmoje pusėje, o serijinė versija pasirodys šių metų pabaigoje Los Andželo automobilių parodoje arba kitų metų pradžioje, Niujorko ar Ženevos parodose.


Kaina? Tikrai didesnė nei GT86. Manoma, kad „Supra“ kaina Europoje turėtų prasidėti nuo 40 tūkst. eurų.